Auteur Topic: Verversrui 09, Lyn (THAI)  (gelezen 35403 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest27219

  • Gast
Verversrui 09, Lyn (THAI)
« Gepost op: 3 september 2012, 18:01:24 »
Vandaag rond de middag eens een bezoekje gebracht aan deze dame van 25.
Na een paar rondjes had ik mijn keuze nog niet gemaakt, maar dan zag ik deze kleine schoonheid staan van 25 lentes jong.

Dus ik ging naar binnen, het gebruikelijk tarief namelijk 50euro. Eenmaal binnen zijn we naar boven gegaan waar ik een grote kamer had met ligbad en alles erop en eraan. De dvp was zeer vriendelijk. En begon dadelijk met haar hele lichaam over mij te strelen zodat er al snel leven in de brouwerij kwam. Haar pijpbeurt was geen hoogvlieger dus nam ik haar hand maar en legde het aan mijn ballen zodat ze zelf mee begon te spelen. daarna begonnen met een cowgirl met daarop gevolgd lepeltje-lepeltje. Tijdens het neuken kreunde ze wel wat fake maar er mocht iets meer leven in zitten. Mijn zwemmers zwommen toch sneller dan verwacht naar de eindmeet waarop ze het cd uitdeed en me wat verfriste. Ik mocht mij daar ook nog wassen.

Na het wassen vroeg ik nog vriendelijk om een massage wat ze met plezier wou doen. ondertussen wat zitten praten over haar thuisland, waar ik enkele maanden geleden op vakantie was en ik kende nog een paar woordjes. Ze was zéér vriendelijk en lief, wat ik wel een pluspunt vind. Ze was helemaal niet gehaast. Toch een 35tal minutjes binnen geweest.

Ik ga zeker nog eens terug bij deze dame, mss als ze je beter kent dat ze wat actiever zal zijn in bed.

Jammer genoeg herriner ik niet meer wel pand ze zat. weet enkel dat ze zich in het eerste raam bevond. Volgens mij in huis 9 of 11. Bij volgend bezoek zal ik dit met zekerheid kunnen bevestigen.

Vond dit een leuke ervaring !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 9, Lyn (THAI)
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2012, 00:42:09 »


[box title=LYN]
Land:             THAILAND
Taal:              ENGELS, THAIS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            Slank
BH:                 A cup
Kontje:           Slank
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC  Vingeren GFE Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Zeer vriendelijke dame die absoluut niet op de tijd kijkt.
[/box]

[box title=extra info]
Voor de fans van Thaise schonen is dit zeker een aanrader. Dame werkt overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 6 januari 2013, 17:19:03 door mechelen »

guest27219

  • Gast
Verversrui 09, Lyn (THAI)
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2013, 17:14:06 »
Vandaag nog eens langsgeweest bij Lyn

Het was weer een topervaring, ik heb haar bij het binnengeven 50euro gegeven en dan nog eens 10 euro ik zei erbij dat ik graag een massage wou op het gemakje, ze was meteen akkoord.
Ze was blij dat ze mij nog eens terugzag en dat was ik ook want tja zo een lekker lijf en steeds die glimlach op het gezicht daar kun je gewoon geen neen tegen zeggen.

Zo begonnen we eerst samen met een wasje en daarna ging ik op het bed liggen, ze masseerde mij met heel haar lichaam van kop tot teen en met haar poesje reed ze over mijn penis. Ik mocht vollop met haar borsten spelen en tepels. Na dit opwarmertje begon ze mij rustig te pijpen. Daarna hebben we het missionaris standje gedaan. Toen we klaar waren vroeg ik haar vriendelijk of ze mijn nek nog even wou maseren en ja hoor ik had geluk ze deed het met veel plezier. Ondertussen hebben we nog wat zitten babbelen over het dagelijks leven....

Het was weer een super ervaring ik ben zeker een half uur binnengeweest, ze keek absolut niet naar de klok. Dit is een dame die je met respect moet behandelen dan krijg je dubbel zoveel respect in de plaats terug. een echte topper!

PS ik moet ook mededelen dat de dame geen 25 maar 24 jaar oud is.

Greetz Baditto!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 09, Lyn (THAI)
« Reactie #3 Gepost op: 6 januari 2013, 17:19:54 »
Dank voor je recensie. Ik heb haar leeftijd aangepast.

guest27219

  • Gast
Verversrui 09, Lyn (THAI)
« Reactie #4 Gepost op: 6 januari 2013, 17:21:30 »
Okey thanks!

Ik hou jullie op de hoogte van verdere avonturen met Lynn ik ben echt onder de indruk :) :)

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 09, Lyn (THAI)
« Reactie #5 Gepost op: 15 oktober 2013, 00:34:27 »
Okey thanks!

Ik hou jullie op de hoogte van verdere avonturen met Lynn ik ben echt onder de indruk :) :)

EN ????  :17:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !