Auteur Topic: ARIELLE  (gelezen 659369 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
ARIELLE
« Gepost op: 6 september 2012, 23:52:04 »
Ik denk dat een van de mods hier wel een mooi geïntegreerd linkje van kan maken: http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/126.php

Bij thuiskomst schrok ik een beetje van haar leeftijd (inmiddels kennelijk ook 27). Als je deze ultra slanke den ziet, zou je haar eerder 20 jaar geven. Leuke meid om mee te kletsen en ze heeft er ook geen moeite mee om in de lounge al een beetje te tongzoenen (en wie weet wat nog meer). Op de kamer zoekt ze de hele tijd contact en closeness; tongzoenen zijn heel goed en eindeloos, pijpen is zacht maar lekker, knuffelen/spelen/vingeren een must en de seks als afsluiter heeft ook wel een slechter uitgepakt. Een dame die ik een ieder met vol vertrouwen kan aanraden.

Ook qua aftersales een leuke meid, die zich te pas en te onpas nog even tegen je aandrukt met een paar zoenen (toen ze dat bij mijn vertrek deed leverde het haar nog mijn wisselgeld op :-*). Het laatste kwartier van mijn verblijf kwam na al die Leffe mijn latente voetfetish nog even bovendrijven en mocht ik wat met haar teentjes en voetjes spelen, terwijl ze schouderophalend met een vriendin kletste :o.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ARIELLE
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2012, 23:59:36 »
Ik maak straks nog een paspoortje aan met geintegreerde dynamische fotoselector voor je, VJ  ;)
Met  veel plezier trouwens, want dan kan ik, als maniak, ook lekker naar haar fotokes kijken  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Belofte maakt schuld
« Reactie #2 Gepost op: 7 september 2012, 13:00:23 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
ARIELLE
« Reactie #3 Gepost op: 23 september 2012, 15:35:09 »
Ze stond niet aangekondigd, maar ik was blij verrast dat ze er toch was donderdag. Uiteindelijk niet met haar geweest omdat een Duitser en een Hollander die om advies hadden gevraagd, van haar diensten gebruik maakten... zaterdag wel een uurtje met haar liggen tongzoenen ;D.

Voor de rakkers met de nazomerkaartjes: ze zou nog 2 weken blijven (op de site staat ze niet aangekondigd). Alexa en Lori zijn zaterdagavond op vakantie gegaan.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
ARIELLE
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2013, 17:09:37 »
--> World

Offline superwescoast

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
ARIELLE
« Reactie #5 Gepost op: 15 juni 2013, 16:18:09 »
==> Sharks