Auteur Topic: SF LOUNGE  (gelezen 50330 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
SF LOUNGE
« Gepost op: 9 september 2012, 15:24:52 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
SF LOUNGE
« Reactie #1 Gepost op: 6 juli 2013, 17:17:20 »
Wie beschrijft hier eens hoe zo'n friday night fuck avond is of de zondag orgie zoals beschreven op de homepage van de club.  Een commerciele gangbang daar kan ik mezelf natuurlijk wel iets bij voorstellen en heeft mijn interesse niet. Maar als het volle bak met single meiden en dus niet hoeren is op deze dagen wil ik natuurlijk weleens een kijkje nemen

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SF LOUNGE
« Reactie #2 Gepost op: 6 juli 2013, 23:52:16 »
Beste VG,

Saskia Farell organiseert ook swingeravonden met paren, waarbij ze ook wat "professionele" dames inzet (dan kom je altijd van de grond). Ook komen er wel eens paren die bij een gewone GB meedoen. Als het paar je leuk vind kun je ook met die dame aan de rol. Rudi_NL en ikzelf hebben wel eens een ietsies oudere blonde dame genomen, want dat was een lekker geile hobbydame die er zichtbaar veel genoegen in ons jonge Rudi schepte, maar ook mij met evenveel plezier te grazen nam.

Duivelke was een keer op de Satisfaction@the lounge avond zie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11321.msg34143#msg34143 maar hier las ik niets van deelnemende paren in zijn recensie. Dit staat op de Site van Saskia bij de partytermine er wel bijgenoemd als er paren zich aangemeld hebben.

Wellicht dat de Youngster party iets voor je is, daar staan op dit moment 4 paren aangemeld. Of het iets voor je is zal afhangen van het aanbod en je eigen smaak, dat kun je moeilijk voorspellen.

Groet, Foots  O0


Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Rob333

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
SF LOUNGE
« Reactie #3 Gepost op: 8 juli 2013, 22:40:06 »
Zie ook mijn verslag van afgelopen zaterdag (Hot summer @ the Lounge):
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11718.msg35457#msg35457

Offline speedy56

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
SF LOUNGE
« Reactie #4 Gepost op: 4 september 2016, 19:56:49 »
Sinds een hele tijd ben afgelopen vrijdagavond naar een gangbangfeestje van SF Lounge geweest.
Was er rond half negen, er was nog geen actie, eerst wat aan de bar gezeten/gedronken daarna 15 min. later met de 3 mooie gb. dames mee naar boven. was top!!  ;)
Waren ook zeker een 15 tal koppels aanwezig, waarvan er ongeveer de helft in actie kwam.
En dit alles voor een prijsje van € 80,00 incl.dranken en eten/barb./grill.
Later nog een 2 en 3 ronde gedaan,ook met de actieve koppels erbij, was geweldig.super genoten van de dames :lol_hitting:
Ben gebleven tot het eind,ging rond 1:30 uur weg.
Aanrader!! zeker de moeite waard, ga binnenkort weer eens terug.  zie www.saskia-farell.com