Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1705258 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #120 Gepost op: 31 juli 2011, 15:44:33 »
Onder het motto zondag vosdag naar het Schipperskwartier getogen.
Veel voor mij bekende dames zijn op verlof en dus waren er veel nieuwe gezichten.
Ik wou mijn laatste 50 euro uit mijn wandelbuidel voor deze maand goed besteden. Dan is Tereza de beste keuze en zij was er.
Helaas ben ik niet bj haar geraakt want blijkbaar had er een heer haar voor meer 2 uur ingehuurd want ze kwam maar niet vrij.
Dan maar diep in de ogen gekeken van Magdalena maar ik had net een sigaret opgestoken.
Ik heb vandaag gekozen voor Zora.
Nadien kwam ik in de Vingerlingstraat nog 3 bevriende wandelaars tegen waarmee ik een pint ben gaan drinken in de Malle Babbe.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline postpode

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #121 Gepost op: 31 juli 2011, 16:41:40 »
Die heer was ik roberto,sorry dat het zo lang duurde maar tereza was weer geweldig
en we konden maar geen afscheid van elkaar nemen.
Als je haar nog wil bezoeken haast je want op 8 augustus is ze een maand op vakantie.
groetjes,postpode

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #122 Gepost op: 31 juli 2011, 16:44:04 »
Die heer was ik roberto,sorry dat het zo lang duurde maar tereza was weer geweldig
en we konden maar geen afscheid van elkaar nemen.
Als je haar nog wil bezoeken haast je want op 8 augustus is ze een maand op vakantie.
groetjes,postpode
Ben je nu pas buiten bij tereza?  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #123 Gepost op: 31 juli 2011, 18:48:52 »
No problem postpode. Degene die eerst is wint. Ik ga me men slag slaan tijden mijn tour in september. Dan heb ik verlof.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #124 Gepost op: 31 juli 2011, 18:52:35 »
Nadien kwam ik in de Vingerlingstraat nog 3 bevriende wandelaars tegen waarmee ik een pint ben gaan drinken in de Malle Babbe.

Geen bekende wandelaars gezien. Niet in de straat, en niet in de Mallebabbe.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #125 Gepost op: 31 juli 2011, 18:58:41 »
Postpode, aan jouw recensies weet ik dat je het voor langbenige blondines hebt.

Mag ik jouw Larissa aanraden van VR 14/1. Ik denk wel dat ze nu even op verlof is want vandaag en gisteren had ik haar niet gezien. Ze is niet zo goed als Tereza maar ze kan wel mee met Agniezka en Elena. Dit even ter info. Ik wil me helemaal niet bemoeien met je dameskeuze.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #126 Gepost op: 31 juli 2011, 18:59:46 »
Geen bekende wandelaars gezien. Niet in de straat, en niet in de Mallebabbe.

Dat is mogelijk want het waren kerels van mijn leeftijd en zij wandelen niet aan het tempo dat ik en jij wandelen Elwood.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest696

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #127 Gepost op: 31 juli 2011, 19:22:38 »
Gisteren nog even naar mijn favorieten wandelstraat geweest waar het matig was wat betreft de dames.
Omdat ik zeker niet weg ga voor ik 1x geneukt heb heb ik vanwege het trieste weer maar snel een dame gepakt .
Het was een Poolse lekker lichaam blond haar en ze zat ergens rond nr 7 Schipperstr.
Gewoon even een PMC en in een doggy lekker afgewerkt.
Ik wou vandaag nog even terug gaan maar ander werk hield me tegen.
om ongeveer 16.00 u kreeg ik van vriend Lustman te horen dat het vanmiddag ook matig was dus ik heb niets gemist.
Deze week maar weer naar Duitsland waar ??

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #128 Gepost op: 1 augustus 2011, 00:06:37 »
Geen bekende wandelaars gezien. Niet in de straat, en niet in de Mallebabbe.
Dat is mogelijk want het waren kerels van mijn leeftijd en zij wandelen niet aan het tempo dat ik en jij wandelen Elwood.

Heb je mij, en mijn VLAM, EVENALS Elwood ook gemist deze namiddag Roberto.  :))

Ik was er vanaf ca 17 u en ben zojuist thuisgekomen, NA natuurlijk eerst afscheid genomen te hebben van Elwood en nog met XXXX samen geweest te zijn tot zoëven.  ;)

Was in mallebabbe toch tot ca. 20 uur en daarna in een zeer goed Thais restauarant aan de kaaien met xxxxx..  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #129 Gepost op: 1 augustus 2011, 00:18:10 »
Dan hebben we elkaar mogelijk gemist Bema want om 17.00 u was ik allang thuis, recensies aan het schrijven.
Omdat ik een zware roker ben, zaten we dan ook op het terras...
Het was uitstekend weer, niet te veel wind. Het was weer leuk vertoeven in het SKW.
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2011, 00:22:11 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #130 Gepost op: 1 augustus 2011, 00:45:08 »
Dan hebben we elkaar mogelijk gemist Bema want om 17.00 u was ik allang thuis, recensies aan het schrijven.
Omdat ik een zware roker ben, zaten we dan ook op het terras...
Het was uitstekend weer, niet te veel wind. Het was weer leuk vertoeven in het SKW.
Ben dikwijls in de namiddag in Mallebabbe, maar in de avond kan je mij en Elwood meestal vanaf ca 19 uur terugvinden in de Charivari, MINSTENS 3 avonden per week, Brouwersvliet ik denk zoiets van 24 of zo, NAAST de Kleine Mathias.  :)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #131 Gepost op: 1 augustus 2011, 00:48:36 »
Ok, dat is goed nieuws. De Charivari weet ik zijn. Dat is aan dezelfde kant als Rijn en Maas in dezelfde straat. Ik ben trouwens meer een nachtwandelaar dan een dagwandelaar.
Wij gaan elkaar daar zeker eens treffen.
« Laatst bewerkt op: 1 augustus 2011, 00:52:40 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #132 Gepost op: 1 augustus 2011, 00:57:52 »
Ok, dat is goed nieuws. De Charivari weet ik zijn. Dat is aan dezelfde kant als Rijn en Maas in dezelfde straat. Ik ben trouwens meer een nachtwandelaar dan een dagwandelaar.
Wij gaan elkaar daar zeker eens treffen.
Roberto,

Charivari is JUIST NAAST Rijn & Maas, zal het nu wel weten zeker, omdat ik er steeds ben en ................, de rest ga ik je niet vertellen, maar sexmachine weet het wel.  :D

Dus zie je morgenavond daar wel, vanaf 19 uur ben ik er !  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #133 Gepost op: 2 augustus 2011, 15:41:09 »
Door het mooie weer van vandaag was Roberto er een dagje tussenuit geknepen om duchtig de toerist uit te hangen. Rond de middag arriveerde ik op de Oude Leeuwenrui en na het nodige geld in de parkeermeter te hebben gegooid kon ik mijn gezondheidswandeling aanvatten.

Ik ging eerst wat water halen in de gazettenwinkel want ik had vandaag maar 1 doel en dat was Tereza. Ik slaakte een zucht van opwinding toen ik haar naamkaartje aan de deur zag hangen. Zoals verwacht stond Tererza niet in haar raam. Geen erg, ik wandelde dan maar verder. De Belgische granny Nicole sprak me aan en vroeg me wanneer ik nu eens met haar zou meegaan. Ik zeg Nicolleke, ik ben nog nooit met jouw naar boven geweest en zal dat nooit doen. Desondanks blijft ze altijd even vriendelijk...

Mirela was zoals altijd druk bezet en Elena stond buiten hevig gesticulerend te bellen. Met haar heb ik even een praatje gemaakt. Dit onder toezicht van vriendin Victoria van VL 01/03, die daar niet zo van gediend was. O:-) O:-) O:-)

Dan nog wat bekende meiden gezien en wat verder blijven wandelen. In de Verversrui kwam ik Bema tegen die ook aan zijn wandeling begonnen was. Hij ging er nog een snoepen in de MalleBabbe.

Hierna ging me strategisch opstellen om bij Tereza binnen te gaan. Ze kwam de trap af met een klant en nog voor ik een stap naar voren kon zetten, dook er al een andere heer voor haar raam op. Wat heb ik toen weer gevloekt... Toen ik naar rechts keek, stond daar nog een heer op haar te wachten. Roberto kreeg het op zijn heupen...

Maar wanneer je het niet verwacht is het geluk daar plots aan je zijde. Achter mij hoorde ik een deur openen en sluiten, ik keek achterom en het was Ambra. Jawel, de mooie Ambra en een pur sang Roberto - meisje. Deze kans liet ik niet koud worden...
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2011, 16:01:43 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #134 Gepost op: 5 augustus 2011, 23:49:58 »
Vanavond was ik nog eens gaan wandelen in het Schipperskwartier. Het is goed te merken dat het vakantieperiode is want veel vaste waarden waren niet op het appel. Verder stond er ook een aanzienlijk aantal ramen leeg. Maar goed klagen gaat altijd. In het Schipperskwartier is er voor ieder wat wils.

Nancy van SS 39/1 was zelfs present in de nachtshift en ik heb haar zelden in de nacht weten werken. Tegenwoordig kan je haar niet meer zien staan door al die plakkaatjes op haar raam. Het grootste kaartje centraal op het raam luidde: "Jansen waar ben je?". ;D ;) Het is duidelijk dat deze dame zich meer en meer op SM zal/gaat focussen en volgens mijn info doet ze dat goed. Ik zal er wel eens binnenstappen...

Vandaag ben ik op de kamer geweest met een dame die ik al lang wilde kameren maar het was er nog niet van gekomen. Het gaat hier over de Bulgaarse Eva van Schippersstraat 15/1. Voor verdere informatie verwijs ik jullie door naar mijn recensie.

Achteraf Bema nog tegengekomen en even bijgepraat maar ik kon niet al te lang blijven.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...