Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706755 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1650 Gepost op: 2 februari 2018, 20:12:08 »
lol, maar hoe begroot je de extra omzet voor de dames die van heel veel nieuwe klanten moeten komen? want als ze geen omzet hebben dan krijg je leegstand omdat ze te weinig verdienen om de huur te kunnen betalen zoals je al in Den Haag en Amsterdam ziet

of zijn er meer bemiddelde geile belgen die zat geld hebben om 120 nieuwe dames 7 dagen in de week te voorzien van de nodige euro's?

I love Belgium  :pica

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1651 Gepost op: 3 februari 2018, 00:54:32 »
Wet van vraag en aanbod Frankkinky...

Nu, ik verwacht dat het nog wel enkele jaartjes zal duren eer dit er door komt. Anderzijds, zoals al aangehaald : de disco zorgt nu voor veel meer overlast dan heel het SKW tesamen. Daar wil de stad ook wel van af denk ik...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1652 Gepost op: 3 februari 2018, 06:43:26 »
lol, maar hoe begroot je de extra omzet voor de dames die van heel veel nieuwe klanten moeten komen? want als ze geen omzet hebben dan krijg je leegstand omdat ze te weinig verdienen om de huur te kunnen betalen zoals je al in Den Haag en Amsterdam ziet

of zijn er meer bemiddelde geile belgen die zat geld hebben om 120 nieuwe dames 7 dagen in de week te voorzien van de nodige euro's?

I love Belgium  :pica
Het is zoals met autowegen: hoe meer wegen er worden aangelegd, hoe meer auto's er zullen rijden :steeringwheel:...Of dacht je dat b.v. de Antwerpse Oosterweelverbinding de verkeersproblemen rond en in Antwerpen zal oplossen? Wishful thinking, dat wel, maar de toekomst zal uitwijzen dat het in de praktijk anders kan en ZAL uitdraaien...
Even enten op het skw: hoe meer aanbod, hoe meer kandidaat/mannen er zullen opdagen én gebruik zullen maken van de "voorzieningen" die worden aangeboden... :dance2
Dat is mijn visie ! :039:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1653 Gepost op: 3 februari 2018, 09:16:41 »
Hoi rakkers

Enkele maanden geleden was er een aanvraag voor een nieuwe milieuvergunning voor de dancing.   Vermoedelijk zal deze negatief geweest zijn of zijn er strenge voorwaarden gesteld o.a. in verband met het nemen van maatregelen tegen hinder.

Ik meen dat de uitbaters met deze stedebouwkundige aanvraag nu mikken op een ander doel.    Voor Stad zal het moeilijk zijn om hierover een negatief advies te formuleren.  Het ligt midden in zone van prosititutie.   
Als een andere uitbater een stedebouwkundige aanvraag indient voor bv. renovatie van een pand met  3 kamers wordt het ook niet geweigerd.

Doc

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1654 Gepost op: 3 februari 2018, 11:05:30 »
oh dat zien we in Nederland niet, daar lopen de ramen leeg , als je kijkt in Den Haag, Haarlem, mindere mate Amsterdam, ondanks dat de crisis over is en er juist meer te besteden is door de klanten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1655 Gepost op: 3 februari 2018, 11:58:06 »
lol, maar hoe begroot je de extra omzet voor de dames die van heel veel nieuwe klanten moeten komen? want als ze geen omzet hebben dan krijg je leegstand omdat ze te weinig verdienen om de huur te kunnen betalen zoals je al in Den Haag en Amsterdam ziet

of zijn er meer bemiddelde geile belgen die zat geld hebben om 120 nieuwe dames 7 dagen in de week te voorzien van de nodige euro's?

I love Belgium  :pica
Je bent dus echt een slechte zakenman, frank    ;D ;D ;D :lol_hitting:
Ik neem een klein voorbeeldje .... babylon .... vier jaar geleden een club waar doordeweek 5 dames zaten en op vrijdag en zaterdag 15 .... den Ed heeft de keet uitgebreid en nu zitten er op de minder drukken dagen 20 tot 25 dames en de vrijdagen en zaterdagen meer dan 40 dames .... indien het niet loonde zouden die dames daar niet rondhangen ...
Trek dit maar door naar het skw, plus het feit dat Café d'Anvers in de zone ligt waar een beetje geld voor een beetje liefde (lees:kut) toegestaan is in Antwerpen.
Trouwens, wij kunnen enkel wat met studentjes die ook hun diensten aanbieden in plats van de boel af te breken ... 't zijn allemaal ....   :lol :lol :lol :lol

Volgens mij beginnen ze sneller aan de bouw dan wij durven vermoeden .... 3.5 miljoen euro inkomsten op jaarbasis ..... 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1656 Gepost op: 3 februari 2018, 12:14:08 »
Een geniale zet van de eigenaar van Café d'Anvers als je het mij vraagt. Zeker nu de Nederlandse raambuurten vakkundig de nek worden omgewrongen, en de Vulkaan nog amper een bezetting van 15% haalt.

Over acht maanden zijn het lokale verkiezingen. Bij NVA beseffen ze maar al te goed dat een tolerante houding tegenover de betaalsex veel mannelijke stemmen oplevert (iets wat de PS nog niet goed doorheeft). Keep your fingers crossed!

PS. Wel jammer dat al die dance tempels van mijn jeugdjaren (de jaren 90) verdwijnen. La Rocca gaat binnenkort ook tegen de vlakte :cry

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1657 Gepost op: 3 februari 2018, 12:30:50 »
P6 = Pay Sex (de hoerenloper heeft een eigen codetaal).

Offline Suikeroompje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1658 Gepost op: 3 februari 2018, 12:37:54 »
Citaat
dan krijg je leegstand omdat ze te weinig verdienen om de huur te kunnen betalen zoals je al in Den Haag en Amsterdam ziet

Over Den Haag kan ik niet spreken maar in Amsterdam is het op dit moment alles behalve slecht.
Was afgelopen week voor zaken een paar dagen in Amsterdam en dus iedere dag op de Wallen geweest.
Rond de klok van 9 's avonds was het er iedere avond volle bak en prachtige dames zoals je ze in Duitsland nauwelijks meer ziet. Echt in alle ramen waren bezet en veel drukte daar.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1659 Gepost op: 3 februari 2018, 12:59:00 »
lol, maar hoe begroot je de extra omzet voor de dames die van heel veel nieuwe klanten moeten komen? want als ze geen omzet hebben dan krijg je leegstand omdat ze te weinig verdienen om de huur te kunnen betalen zoals je al in Den Haag en Amsterdam ziet

of zijn er meer bemiddelde geile belgen die zat geld hebben om 120 nieuwe dames 7 dagen in de week te voorzien van de nodige euro's?

I love Belgium  :pica

Wees gerust, de nieuwe klanten zullen er komen (vooral uit Nederland en Frankrijk). Het zal een trekpleister worden voor wandelaars uit alle windstreken. Iets wat de Vulkaan in Duisburg tot voor kort was.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1660 Gepost op: 3 februari 2018, 14:30:01 »
En de omvorming van dancing naar een sauna club geen goed idee zijn ?    :cheer:

Namen:  club D' Anvers /  Club Stad /  Villa Anvers / Anvers Room / .....      :dance2

Doc

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1661 Gepost op: 3 februari 2018, 15:59:51 »
En de omvorming van dancing naar een sauna club geen goed idee zijn ?    :cheer:

Namen:  club D' Anvers /  Club Stad /  Villa Anvers / Anvers Room / .....      :dance2

Doc

Gesteld dat het wettelijk al zou mogen, dan nog... Een club waar je inkom gaat vragen terwijl er naast de deur keus genoeg is...

Offline Hooker lover1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 44
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1662 Gepost op: 3 februari 2018, 18:10:24 »
Een fkk sauna club middenin het skw zou best volk trekken,al die Belgen moesten dan geen kilometers meer afrazen voor een club bezoekje!

Vergeet ook niet dat er best wat wandelaars vanuit Frankrijk speciaal naar Antwerpen afzakken,om eens van bil te gaan.
Frankrijk met zijn achterlijke wetgeving,heeft heel wat onmogelijk gemaakt namelijk.

Cliënteel is er zeker genoeg,en als de buurt nog aan uitbreiding gaat doen....zal de toestroom aan cliënten alleen toenemen.

Zelf ga ik vanavond een bijdrage leveren om het skw levendig te houden ;)
Samen met den docteur,die ik aldaar zal treffen....gaan we alweer op zoek naar :sex :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1663 Gepost op: 3 februari 2018, 19:19:27 »
Een fkk sauna club middenin het skw zou best volk trekken,al die Belgen moesten dan geen kilometers meer afrazen voor een club bezoekje!

Vergeet ook niet dat er best wat wandelaars vanuit Frankrijk speciaal naar Antwerpen afzakken,om eens van bil te gaan.
Frankrijk met zijn achterlijke wetgeving,heeft heel wat onmogelijk gemaakt namelijk.

Cliënteel is er zeker genoeg,en als de buurt nog aan uitbreiding gaat doen....zal de toestroom aan cliënten alleen toenemen.

Zelf ga ik vanavond een bijdrage leveren om het skw levendig te houden ;)
Samen met den docteur,die ik aldaar zal treffen....gaan we alweer op zoek naar :sex :lol_hitting:
En jij zegt Frankrijk met zijn achterlijke wetgeving ... stop die plannen voor een saunaclub in België maar in de diepvries .... met de achterlijke wetgeving hier  :dance2
Ten tijde Club Relax Mol .... gesloten saunaclub België .... en de reden .... "de gerechtelijke instanties bekijken het ter beschikking stellen van kamers voor mannen en vrouwen (zoals er in DE en NL gebeurt in de diverse saunaclubs) als aanzet tot prostitutie", dus verboden bij wet .... tenzij - en nu komt het- ALLE vrouwelijke gasten werknemers worden, en er dus sociale lasten afgedragen worden .... aanzet tot prositutie waar de staat aan verdient mag dus wel .... maar wie wil dat ophoesten, terwijl ze geld kunnen verdienen aan dames (raamverhuur en dat wettelijk wel mag, omdat 't stad daar centjes (en veel centjes) aan verdient ....

Ik kan er uren over doorbomen, maar geloof maar niet dat iemand in Antwerpen (of waar dan ook)  60 * 2 * 100 euro (lasten van een werkneemster in dienst per dag) * 365 gaat ophoesten per jaar (pakweg 450000 euro) .... dat is namelijk het bedrag dat ze aan de staat verschuldigd zijn om er een saunaclub van te maken .... indien ze een megabordeel maken verdienen ze er 3.5 miljoen per jaar aan, dat is dus in de kering 4 miljoen per jaar MEERopbrengst met er een megabordeel van te maken. Je zou al zot moeten zijn om er nog maar aan te denken een saunaclub te openen (en na een maand een inval en de boel compleet dicht, weg inkomsten, miljoenen euri kwijt) ..... je verdient die 100 euro kosten per dame per dag nooit terug, want wie gaat dat extra betalen, moet je al uurprijzen gaan hanteren van 250 euro, als er zoveel lekkers 10 meter verder zit .... en dan nog maar te zwijgen over de kosten om een saunaclub te starten ... een megabordeel is tig keer goedkoper .... kamers, bedjes, wat elektriciteit,stromend water, en tenslotte een likje hoerige rode verf .... laten keuren door 't stad en de brandweer, 3000 euro per kamer per jaar neerleggen en iedere dag 10000 euro opstrijken ....

Verder weet ik uit goede bron (de gerechtelijke zelf) dat ze nooit toelaten dat er een saunaclub, in de vorm van hoe het in DE en NL bestaat,  opent in Belgenland ..... NOOIT ...  ;)

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1664 Gepost op: 15 februari 2018, 18:31:58 »
SS25 was een tijdje gesloten ingevolge vernieuwingswerken; die zijn voltooid zodat het nu wachten is op de goedkeuring van de stad; de desbetreffende inspectie zou gebeuren op 26 februari. :017:
Nog even geduld dus, en dan kunnen we zien welke uitdagingen ons daar weer te wachten zullen staan...
SS24, nu toch al een viertal maanden gesloten, is een ander verhaal: omdat daar sprake is van een erfenis, moet dit via de notaris passeren, en dat kan dus altijd wel voor wat vertraging :17: zorgen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...