Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706669 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2040 Gepost op: 22 november 2018, 14:38:37 »
Afgaande op de reviews moet ik ook eens overdag gaan en die Sara op ss 25/1 eens proberen, die wordt hier stevig de hemel in geprezen en is blijkbaar best origineel kinky...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2041 Gepost op: 22 november 2018, 16:43:48 »
Afgaande op de reviews moet ik ook eens overdag gaan en die Sara op ss 25/1 eens proberen, die wordt hier stevig de hemel in geprezen en is blijkbaar best origineel kinky...
Dat is een goed begin. Maar er zijn er nog meer 'goeikes'.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2042 Gepost op: 22 november 2018, 16:45:57 »
Als je van kinky houd is Cela (VT 24) dan niets voor jou? Ik ben zelf niet zo van de kink toestanden maar wat een LEKKERE griet is dat zeg. Zeker een van de mooiste gezichtjes van heel het SKW. En de rest mag er ook wezen hoor ;)

Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2043 Gepost op: 22 november 2018, 16:52:49 »
Ik wil wel eens komen leren van ja, als jij al die grieten kan "klaar"likken  ;D
lol
Het gemiddelde libido van deze meisjes ligt in de realiteit een stuk lager dan dat van de de doorsnee vrouwen die niet als sekswerker aan de slag zijn.

Waarom denk je / hoe weet je dat ?
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2044 Gepost op: 22 november 2018, 17:17:40 »
Na 25jaar wandelen hoef je dat advies niet meer te geven hoor.
...
Ik oordeel niet over jouw capaciteiten, doe jij dat ook omgekeerd?
Als het enthousiasme over klaarlikken in jouw origineel berichtje na 25 jaar wandelen nog altijd oprecht was, barti, dan denk ik dat het 'advies' en ook de opmerking van sexmachine misscchien toch niet zo misplaatst is. Het gaat zelfs niet over 'jouw capaciteiten'. Die capaciteiten interesseren de gemiddelde dvp geen moer. Tenzij de capaciteiten van je portemonnee.

Als jij bepaalde dames zogenaamd klaar kan likken, dan zegt dat meestal meer over die dame haar capaciteiten op het gebied van acteren en een goede service geven. Wij betalen de hoertjes nog altijd omdat we er ons plezier kunnen bij halen. Neuken met een knappe griet die wij zomaar kunnen uitkiezen. Betalen en Genieten met een grote G.

Het meisje zelf doet gewoon haar werk: de klant zijn pleziertje geven door haar (hopelijk goede) service. 'Elkaar kennen' is in dit wereldje een relatief begrip. Je kent elkaar niet door regelmatig eens met elkaar te neuken. Een dame weet wél wat die vaste klant graag heeft op seksgebied, wat hij verwacht, enz.  En zij zal dat normaal gesproken ook geven. Ook als die klant graag een orgasme bij haar ziet. Een goede actrice kan ook zodanig acteren dat de toeschouwers in de zaal volledig mee zijn in het verhaal, ondanks dat zij weten dat het fictie is.

Als je niet gelooft dat onze vriendinnetjes van plezier acteren, dan vraag je aan je vaste dame maar eens om in het vervolg gratis te mogen neuken als zij er toch zoveel zelf van geniet dat ze vlotjes klaarkomt. Of probeer eens een vriendschap met zo een dame op te bouwen zonder dat seks centraal staat in die vriendschap. Dan leer je ze écht kennen en dan zie je de wereld eens van de andere kant. Je leert dan hun écht libido kennen. Zonder de commerciële verpakking. En wees gerust: er zijn hele fijne mensen bij die meisjes.

Het kan he. Alles kan. Er zijn overal uitzonderingen op. Maar wees realistisch en niet al te naief. Ga en amuseer u. Respecteer hen, betaal correct, en geniet.  :pompe

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2045 Gepost op: 22 november 2018, 17:23:38 »
Ik wil wel eens komen leren van je, als jij al die grieten kan "klaar"likken  ;D
lol
Het gemiddelde libido van deze meisjes ligt in de realiteit een stuk lager dan dat van de de doorsnee vrouwen die niet als sekswerker aan de slag zijn.

Waarom denk je / hoe weet je dat ?
De klant van een winkel kan 'denken' hoeveel de winkelier verdient op de aankoop van die klant. Wie de sector van binnenuit kent, weet echter de exacte winstmarge op dat artikel.

Slechte uitleg, maar zoiets in die aard. Snap je.

Offline kslover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2046 Gepost op: 22 november 2018, 17:42:36 »
Vandaag deden geruchten de ronde dat de man het uiteindelijk toch zou gehaald hebben, en dus NIET overleden zou zijn :017: :017: :017:

Wow, de hulpverleners die er buiten kwamen zeiden dat hij overleden was.  En nu beweren enkele DVP's dat hij toch achteraf nog is kunnen gereanimeerd worden.  De verrijzenis bestaat dan toch.  O:-) Dan vraag ik mij echter wel af waarom de ziekenwagen leeg is vertrokken, dat de politie daar nog een paar uur is blijven staan en dat er een zwarte bestelwagen daar een langwerpig pakket is komen afhalen.  Dat hoor ik dan vertellen van een DVP uit de Verversrui. Ik heb zo'n vermoeden waarom men dit stil wil houden.....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2047 Gepost op: 22 november 2018, 18:22:16 »
Vandaag deden geruchten de ronde dat de man het uiteindelijk toch zou gehaald hebben, en dus NIET overleden zou zijn :017: :017: :017:

Wow, de hulpverleners die er buiten kwamen zeiden dat hij overleden was.  En nu beweren enkele DVP's dat hij toch achteraf nog is kunnen gereanimeerd worden.  De verrijzenis bestaat dan toch.  O:-) Dan vraag ik mij echter wel af waarom de ziekenwagen leeg is vertrokken, dat de politie daar nog een paar uur is blijven staan en dat er een zwarte bestelwagen daar een langwerpig pakket is komen afhalen.  Dat hoor ik dan vertellen van een DVP uit de Verversrui. Ik heb zo'n vermoeden waarom men dit stil wil houden.....
Ik heb het slachtoffer zien overbrengen in de ziekenwagen en die wagen zien vertrekken; even later loeiden de sirenes...
Dus ging ik er eigenlijk ook vanuit dat de man niet overleden was.
Een dag later deden dan de geruchten de ronde dat dat inderdaad klopte;komt er bij dat overleden personen normaal niet vervoerd worden met een ziekenwagen, maar dat nog levende slachtoffers natuurlijk wel kunnen overlijden in die wagen...
Maar genoeg over die kwestie: het fijne komen we er toch niet over te weten, en misschien maar goed ook; dit forum beoogt immers veel aangenamere dingen !
« Laatst bewerkt op: 22 november 2018, 19:40:13 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2048 Gepost op: 22 november 2018, 18:30:22 »
Misschien was 't een mmv triooke en is de ene overleden en de andere net niet ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2049 Gepost op: 22 november 2018, 18:35:11 »
het fijne komen we er toch niet over te weten,
Dat vind ik op zich wel raar, want normaal halen zulke dingen, zeker wanneer de politie opgeroepen werd, toch de pers. Ik vind er nergens wat van terug, blijkbaar.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2050 Gepost op: 22 november 2018, 18:55:32 »
het fijne komen we er toch niet over te weten,
Dat vind ik op zich wel raar, want normaal halen zulke dingen, zeker wanneer de politie opgeroepen werd, toch de pers. Ik vind er nergens wat van terug, blijkbaar.
Die halen NOOIT de pers, tenzij er een lek is ...
Begrijpelijk, en alhoewel het mij geen moer zou kunnen schelen dat mijn toekomstige ex (die ik nog moet leren kennen) te weten is gekomen dat ik tijdens de daad ben gestorven .... kan ik me voorstellen dat er wel eens een verhaaltje voor de familie verzonnen zou kunnen worden  ;D

allemaal begrijpbaar ... en er sterven meer mannen in een vreemd bed dan in hun eigen bed, dus hij is dood of levend, en voor de rest ..... we genieten van die lekkere grieten ... please neuk me dood, Jessica  ;D :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2051 Gepost op: 22 november 2018, 19:00:19 »
Na 25jaar wandelen hoef je dat advies niet meer te geven hoor.
...
Ik oordeel niet over jouw capaciteiten, doe jij dat ook omgekeerd?
Als het enthousiasme over klaarlikken in jouw origineel berichtje na 25 jaar wandelen nog altijd oprecht was, barti, dan denk ik dat het 'advies' en ook de opmerking van sexmachine misscchien toch niet zo misplaatst is. Het gaat zelfs niet over 'jouw capaciteiten'. Die capaciteiten interesseren de gemiddelde dvp geen moer. Tenzij de capaciteiten van je portemonnee.

Als jij bepaalde dames zogenaamd klaar kan likken, dan zegt dat meestal meer over die dame haar capaciteiten op het gebied van acteren en een goede service geven. Wij betalen de hoertjes nog altijd omdat we er ons plezier kunnen bij halen. Neuken met een knappe griet die wij zomaar kunnen uitkiezen. Betalen en Genieten met een grote G.

Het meisje zelf doet gewoon haar werk: de klant zijn pleziertje geven door haar (hopelijk goede) service. 'Elkaar kennen' is in dit wereldje een relatief begrip. Je kent elkaar niet door regelmatig eens met elkaar te neuken. Een dame weet wél wat die vaste klant graag heeft op seksgebied, wat hij verwacht, enz.  En zij zal dat normaal gesproken ook geven. Ook als die klant graag een orgasme bij haar ziet. Een goede actrice kan ook zodanig acteren dat de toeschouwers in de zaal volledig mee zijn in het verhaal, ondanks dat zij weten dat het fictie is.

Als je niet gelooft dat onze vriendinnetjes van plezier acteren, dan vraag je aan je vaste dame maar eens om in het vervolg gratis te mogen neuken als zij er toch zoveel zelf van geniet dat ze vlotjes klaarkomt. Of probeer eens een vriendschap met zo een dame op te bouwen zonder dat seks centraal staat in die vriendschap. Dan leer je ze écht kennen en dan zie je de wereld eens van de andere kant. Je leert dan hun écht libido kennen. Zonder de commerciële verpakking. En wees gerust: er zijn hele fijne mensen bij die meisjes.

Het kan he. Alles kan. Er zijn overal uitzonderingen op. Maar wees realistisch en niet al te naief. Ga en amuseer u. Respecteer hen, betaal correct, en geniet.  :pompe

Ik verwijs graag naar Netlix en  LA CASA DE PAPEL  ... al wil ik Tokio in 't echt ook wel eens tegenkomen ... wat een serie, wat een acteertalenten ... maar ze hebben niet echt de nationale bank van Spanje overvallen .... fictie ...

Iedereen die deze serie nog niet heeft gezien .... doen  ;D :happy



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2052 Gepost op: 22 november 2018, 19:37:50 »
Misschien was 't een mmv triooke en is de ene overleden en de andere net niet ;D
Wel Vanderbeffen, dat is ook even door mijn hoofd gegaan...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2053 Gepost op: 23 november 2018, 01:23:10 »
Heren laat het een beetje gezellig blijven. Als collega barti graag zijn fantasieën bij de dames wil uitwerken, dan is dat toch zijn keuze zeker...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2054 Gepost op: 23 november 2018, 18:37:51 »
Heren laat het een beetje gezellig blijven. Als collega barti graag zijn fantasieën bij de dames wil uitwerken, dan is dat toch zijn keuze zeker...
Vanzelfsprekend ....
Barti mag en heeft hier altijd zijn fetish mogen neerpennen ...
Iedereen zijn fetish   ;)

Ik hou ook niet van rechttoe rechtaan seks, dat zou hij nu toch al moeten weten

Al drink ie nu condooms leeg, zijn zaak  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal