Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698125 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2280 Gepost op: 11 mei 2019, 07:57:48 »
Hiphip hoera !!!!

Vandaag is er weer eentje jarig, maar laat ons wel wezen: niet zo maar eentje... ;) ;)

Het gaat nl. over een respectabel man die zowat alle dames in het skw, en vér daarbuiten, van kop tot teen- of is het omgekeerd ???- verkend , onderzocht, én goedgekeurd (???) heeft: ::) ::)

DENDOCTEUR  yourock yourock   !!!!!!!!!!!!

Hij heeft dus zijn naam zeker niet gestolen...

Bij deze:

 :birthday: :birthday: :happybirthday3: :happybirthday3:

Overigens vraag ik mij af waar hij gebleven is...: waarschijnlijk is hij, net als vele andere dokters, te veel bezig met zijn expertises, zodat er nauwelijks nog tijd overblijft om te schrijven.... :lol_hitting: :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2019, 08:27:22 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2281 Gepost op: 12 mei 2019, 01:20:03 »

Persoonlijk ben ik van mening dat die 14 % geen onderschatting is...

Dat weet ik nog niet zo zeker hoor. De bronnen kan ik niet direct meer citeren, maar ik heb ooit artikels gelezen die eveneens op enquetes steunden, en waar over massief veel hogere cijfers gesproken werd.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2282 Gepost op: 16 mei 2019, 12:30:39 »
Gisteren gratis soa-testen voor klanten, op de hoek van de Vingerlingstraat en de Verversrui. Een tentje met een paar medewerkers van daar, die je vriendelijk aanspraken. Eens iets anders dan de tentjes op een jaarmarkt  ;D ;D ;D Ik had wel liever een tentje gezien met gratis meisjes om eens uit te proberen. Proevertjes   :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2283 Gepost op: 17 mei 2019, 14:53:08 »
Flory en de voor mij nog onbekende dame in de VT (vandaag stond ze op VT14 denk ik) stonden op de planning. Maria en Roxanne zijn het geworden. Flory bleef maar bezet en nadat ik Maria een beurt had gegeven haastte ik me richting de VT om die andere dame te bezoeken. Maar jammer genoeg bleef die maar bezet en ben ik bij Roxanne beland. Niet getreurd want daar heb ik ook een leuke tijd gehad. Als ik daarna terug door de VT loop staat ze er wel. Ik begin te denken dat sommige dames zich verstoppen voor mij  :lol_hitting:.

Een oud favorietje is na 7-8 maanden nog steeds boos op mij en vandaag ben ik weer verschillende keren neergebliksemd door die anders oh zo lieve oogjes ;D :-\ . Dat ze maar met haar kleine teen tegen het salontafeltje botst  :13: bab7


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2284 Gepost op: 17 mei 2019, 16:36:08 »
Ik ben van de week een babbeltje gaan doen met de dame op VT 14 in de veronderstelling dat het om Veronica/Veronique ging. Dat was echter niet het geval, deze dame noemde zich Laura. Tijdens het babbeltje zag ik dat haar gebit er niet al te aantrekkelijk uit zag, ze kon me dan ook niet verleiden alhoewel ze wel een mooi gebruind lichaam had.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2285 Gepost op: 17 mei 2019, 16:51:51 »
Dan zal het dezelfde dame zijn die ik bedoel. Ze heeft een zonnenbank bruine huid. Haar tandjes heb ik niet bekeken , maakt mij ook niet zoveel uit hoe die eruit zien. Als de rest maar in orde is !

Ze rookt een elektronische sigaret , misschien dat iemand ze daardoor herkend?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2286 Gepost op: 21 mei 2019, 00:12:52 »
Haar tandjes heb ik niet bekeken , maakt mij ook niet zoveel uit hoe die eruit zien. Als de rest maar in orde is !
Zonder tanden pijpt veiliger  :lol_hitting:
Maar meestal zitten ze dan al in een leeftijdscategorie die mij niet meer zo aanspreekt  ;D ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2287 Gepost op: 21 mei 2019, 15:16:22 »
Ik kan nu wel zeggen dat haar tandes niet belangrijk zijn voor mij maar als ze er zo uitzien gaat het toch moeilijk worden vrees ik :



Ach ja , we kunnen nog altijd in doggy neuken !

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2288 Gepost op: 21 mei 2019, 17:15:05 »
Ik kan nu wel zeggen dat haar tandes niet belangrijk zijn voor mij maar als ze er zo uitzien gaat het toch moeilijk worden vrees ik :



Ach ja , we kunnen nog altijd in doggy neuken !

En vooral hééééél pijnlijk denk ik, oei oei oei .........

Ge kunt het ook anders bekijken en denken dat je in een schietkraam op de foor staat, dan kun je proberen die tandjes eruit te schieten en als je ze allemaal raakt dan ontvang je ..........juist ja .......... een mooie prrrrijs!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2289 Gepost op: 21 mei 2019, 17:18:05 »
Haar tandjes heb ik niet bekeken , maakt mij ook niet zoveel uit hoe die eruit zien. Als de rest maar in orde is !
Zonder tanden pijpt veiliger  :lol_hitting:
Maar meestal zitten ze dan al in een leeftijdscategorie die mij niet meer zo aanspreekt  ;D ;D ;D

Het poesje likken gaat ook beter zonder tanden! Ik neem regelmatig mijn vals gebit uit om mijn vrouwtje te beffen, mijn tong gaat er dan véééél dieper in zonder die tanden.   :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

In het SKW hou ik mijn vals gebit toch maar in want je weet nooit hoe de dames daarop reageren!  :lol  :lol  :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2290 Gepost op: 21 mei 2019, 20:17:56 »
Wss een vraag die op niets zal uitdraaien, maar kunnen de mannen die Dina privé ook bezoeken, mij desnoods via PM, meedelen of en wanneer ze in het SKW te vinden is?

Dina van Verversrui 8
Lange gespierde getattoeerde dame

Blijkbaar in de week alleen?
Sta hier nu en ze blijkt er niet te zijn.

Gezien er op haar verzoek blijkbaar geen topic mag geopend worden, kan ik niet meer bekijken wanneer ik haar de laatste keer bezocht.

Maar als haar vaste klanten mij hierin kunnen sturen, ik hoor het graag.
Laatste keer was er een extreem goeie klik, en zou die ook graag in prive willen bezoeken namelijk...

Dank alvast!

Ik loop een keer of 3 per week rond de middag door het SKW maar ik heb deze dame al zeker 3 à 4 weken niet meer gezien. Steeds bezet? Of gewoon niet aanwezig? De laatste keer dat ik haar zag stond ze op VVR 8/3 maar daar staat de laatste tijd een andere dame.

Sorry, can't help you ADNOH

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2291 Gepost op: 21 mei 2019, 21:00:57 »
Wss een vraag die op niets zal uitdraaien, maar kunnen de mannen die Dina privé ook bezoeken, mij desnoods via PM, meedelen of en wanneer ze in het SKW te vinden is?

Dina van Verversrui 8
Lange gespierde getattoeerde dame

Blijkbaar in de week alleen?
Sta hier nu en ze blijkt er niet te zijn.

Gezien er op haar verzoek blijkbaar geen topic mag geopend worden, kan ik niet meer bekijken wanneer ik haar de laatste keer bezocht.

Maar als haar vaste klanten mij hierin kunnen sturen, ik hoor het graag.
Laatste keer was er een extreem goeie klik, en zou die ook graag in prive willen bezoeken namelijk...

Dank alvast!
Ik zal het nog EENMAAL zeggen, hier wordt NIET gevraagd info te delen per IM, NIET.
De reden heb ik intussen al tig keer gegeven



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2292 Gepost op: 22 mei 2019, 01:00:11 »
In het SKW hou ik mijn vals gebit toch maar in
Ja, stel je voor dat je dat vergeet en dat je zonder die tanden thuiskomt... Leg het dan maar eens uit...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2293 Gepost op: 22 mei 2019, 21:26:10 »
Wss een vraag die op niets zal uitdraaien, maar kunnen de mannen die Dina privé ook bezoeken, mij desnoods via PM, meedelen of en wanneer ze in het SKW te vinden is?

Dina van Verversrui 8
Lange gespierde getattoeerde dame

Blijkbaar in de week alleen?
Sta hier nu en ze blijkt er niet te zijn.

Gezien er op haar verzoek blijkbaar geen topic mag geopend worden, kan ik niet meer bekijken wanneer ik haar de laatste keer bezocht.

Maar als haar vaste klanten mij hierin kunnen sturen, ik hoor het graag.
Laatste keer was er een extreem goeie klik, en zou die ook graag in prive willen bezoeken namelijk...

Dank alvast!

Ik loop een keer of 3 per week rond de middag door het SKW maar ik heb deze dame al zeker 3 à 4 weken niet meer gezien. Steeds bezet? Of gewoon niet aanwezig? De laatste keer dat ik haar zag stond ze op VVR 8/3 maar daar staat de laatste tijd een andere dame.

Sorry, can't help you ADNOH
Vandaag heb ik haar gezien (op Verversrui 08/3) ! 
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2019, 21:31:31 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2294 Gepost op: 23 mei 2019, 17:41:46 »
Wss een vraag die op niets zal uitdraaien, maar kunnen de mannen die Dina privé ook bezoeken, mij desnoods via PM, meedelen of en wanneer ze in het SKW te vinden is?

Dina van Verversrui 8
Lange gespierde getattoeerde dame

Blijkbaar in de week alleen?
Sta hier nu en ze blijkt er niet te zijn.

Gezien er op haar verzoek blijkbaar geen topic mag geopend worden, kan ik niet meer bekijken wanneer ik haar de laatste keer bezocht.

Maar als haar vaste klanten mij hierin kunnen sturen, ik hoor het graag.
Laatste keer was er een extreem goeie klik, en zou die ook graag in prive willen bezoeken namelijk...

Dank alvast!

Ik loop een keer of 3 per week rond de middag door het SKW maar ik heb deze dame al zeker 3 à 4 weken niet meer gezien. Steeds bezet? Of gewoon niet aanwezig? De laatste keer dat ik haar zag stond ze op VVR 8/3 maar daar staat de laatste tijd een andere dame.

Sorry, can't help you ADNOH
Vandaag heb ik haar gezien (op Verversrui 08/3) ! 

Ben je zeker dat je geen spook gezien hebt bet(d)weter? Vanmiddag was ze weer niet te zien op het aangegeven adres. Mogelijk verstopt ze zich voor mij want het is echt weeeken geleden dat ik haar nog gezien heb!