Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706424 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #255 Gepost op: 27 november 2011, 19:42:28 »
Jullie stellen of erg hoge eisen, of jullie waren er op een ongelukkig moment.

Ik was er deze middag, en zag er minstens 60 met een mooi tot erg mooi uiterlijk. Dus 60 die qua uiterlijk Stella benaderen, of zelfs overtroffen. En een 20 tal die goed gerecenseerd zijn, hier of elders.

Ik heb nog geen ervaring met Stella, maar ik heb haar al meerdere keren gezien, en haar figuurtje staat me wel aan. Vera, die uiterlijk toch aardig op Stella lijkt, heeft ook enkele maanden geduurd voor ik binnen ging. Heb er nu spijt van dat ik niet eerder gegaan ben. Was een grandioze ervaring.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #256 Gepost op: 27 november 2011, 21:20:54 »
Heren, rakkers, boeren en buitenlui,
 
Zaterdag en mijn werk was gedaan. Rond 17:00 koers ik richting Antwerpen en ik telefoneer naar Sexmachine om te checken of we in SKW gaan wandelen. Jawel hij zou komen en om 18:00 sta ik ergens bij de Verversrui, awel dat dacht ik dan. Mijn brolbak geparkeerd en Sexmachine haalde me op bij de nachtshop op de Paardenmarkt.
 
Een hele tijd nog lopen en we kwamen in het SKW. Het was gelukkig nog niet zo koud ik denk rond een graad of 6. De eerste ronde niet afgemaakt, want ik wilde eerst gaan freten. Het werd een cafetaria buiten het SKW, waar een boulet met pindasaus, een kip op stop en een frietje met Belze mayo naar binnen werd gewerkt. Best ok, smaakte goed effe nog naar mijn lief gebeld dat ik later zou komen en dat ze niet moest wachten met eten. 42 seconden, want zowel mijn lief als ik zijn kort van stof.
 
Toen het rondtje afgemaakt, maar gezien de wissel waren veel kamers/ramen leeg. Het was er niet druk met dames. Er zat in eerste instantie niet veel soeps, dus trokken we naar de malle babbe voor een koffie en een ijsthee. Nog een hele tijd gezeverd en jawel uiteindelijk gingen we dan toch nog een paar rondtjes lopen. Klagen is oude zakken specialiteit, dus we liepen over oude herinneringen, vergane glorie en voltooide anekdotes te zeuren.
 
Zoals ik al vaker heb gezegd, overal zitten mooie en goede dames, maar eerlijk is eerlijk, wij 2 oude zakken zijn veel en veel te verwend. De meesten konden onze kritisch oog niet bekoren. Na een rondtje dacht ik er toch wel een stuk of 5 mooie gezien te hebben. Nog een rondtje en ondanks de sterke geur van pis en het gemis van een gezellig gesprekje of het ontbreken van een goedkeurende billenknijp moesten we er 3 af laten vallen, puur op uiterlijk. Ik zelf vond er meer mooi dan Sexmachine, maar die kijkt de godsganzelijke dag tegenwoodig naar fotomodel Sue en ja dan valt natuurlijk bijna alles tegen.
 
Uiteindelijk vonden we beide een dame die erg veel leek op een jongere zus van Dani uit PHG / LR. Deze Dani is op zich niet zo mooi meer, maar haar lach, haar enthousiasme en haar geweldige service heeft zowel Sexmachine als mijzelf en zelfs Dupke''s goedgekeurd stempel, ofwel een dame met verschillende  modi, maar vooral goedlachs (schapenlach) en geweldige humor. Zo wel zo leek deze SKW dame ok, na een paar keer voorbijlopen was daar altijd een lach en de was duidelijk voor ......... de knapste Foots natuurlijk hahahahha.
 
Goed Sexmachine had zin, zelf was ik thuis al weer veel te goed behandeld dus mijn zin was er wel, maar kleine Foots had er geen zin in, die was nog lekker lui aan het nagenieten van die morgen toen moeder de vrouw hem weer eens deftig had gepijpt sinds lange tijd. De rit werd gemaakt naar de pinautomaat en nadat Sexmachine zijn entreebiljet voor het SKW had laten printen weer terug naar de Dani look a like. De dame lachte vrolijk en liet nogmaals haar voorkeur voor Foots uitschijnen. Ongelovig als Sexmachine is wilde hij even een bevestiging krijgen per handgebaar en jawel, Foots was de droomman van deze lachende krullenbol.
 
Na en korte overweging ging Sexmachine naar het raam en vroeg of hij zijn entreebiljet kon inleveren. Dit was voor de vrolijke dame geen enkel punt en zo verdween Sexmachine in de warmte van deze schoonheid, Foots achterlatend in de koude van het SKW. Foots liep wat op en neer keek nog wat naar een aantal andere mooie dames in de andere straten. Er waren in mijn smaak nog altijd wel een 5 tal dames, waar ik het zo mee zou kunnen.
 
Na 21 minuten verscheen Sexmachine weer terug op straat en na nog een rondtje teruggelopen naar mijn brolbak. Nog effe nagepraat over de sessie, maar ik ga zijn gras hier niet wegmaaien, dat mag hij zelf in zijn eigen fantasie stijl hier neerpennen. Wat gelult over auto''s en de afspraak voor PSR op 3 december. Toen reed ik de donker weer in op weg naar huis.
 
SKW wandeling was voor mij leuk, met zijn voor en nadelen zoals ik het ken. De freet in de cafetaria was ok. De emperatuur om te wandelen was nog ok. Er zaten wa minder dames dan ik had verwacht. Er waren een stuk of 5 dames waar ik het prima mee zou kunnen, meestal als er meer dames zijn kom ik rond de 10. De pislucht en de rondrijdende politie zij voor mij geen pluspunten, maar het grootste nadeel was dat de man met de blauwe pet ontbrak.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #257 Gepost op: 27 november 2011, 21:21:57 »
Jullie stellen of erg hoge eisen, of jullie waren er op een ongelukkig moment.

Ja, ik begrijp het ook niet goed. Ik heb de line - up van zaterdag niet gezien maar dat zal wel min of meer dezelfde zijn geweest dan die van vrijdag. Goed, smaken verschillen en dat is maar goed ook. Toch verlaat ik het SKW maar zelden ongebumst. Alleen als ik geen geld of zin heb, eigenlijk. Ik vind er uiterlijk dan toch altijd wel iemand naar mijn gading.

Roberto die blijkbaar rap content is. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #258 Gepost op: 27 november 2011, 21:31:25 »
Als ik de post van sexmachine lees, maak ik uit dat hij die Stella niet gekamerd heeft. Als ik de post van Foots lees, maak ik uit dat hij ze wel gebumst heeft. ;D Wou die wolf van een sexmachine mij er in luizen om mij dan eerst een recentie te laten schrijven om ze dan met de grond gelijk te maken? Ik vermoed dat het zoiets wel zal zijn. ;) Het siert hem wel niet als dat zo zou zijn. :(

Foots dat de man met de blauwe pet er niet was, is dan toch wel jullie schuld. Sexmachine kon een telefoontje van 20 seconden doen met zijn super de luxe BB. Ik zeg niet dat ik tijd had gehad maar ik zou toch moeite hebben gedaan om je te ontmoeten.
« Laatst bewerkt op: 27 november 2011, 21:34:18 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #259 Gepost op: 27 november 2011, 22:07:51 »
Roberto,
 
Stella heeft hij zeker gedekseld en het was zwaar goed. Zo horende was het een topdame en dat kan dus ook in het SKW, zoals ik al zei, toppers zitten overal.
 
Als 2 oude rakkers elkaar ontmoeten is er genoeg te bespreken. Totaal niet gedacht om Roberto te bellen. Ha tijdens onze rondes nog wel gehad over dames die je goed vond. Helaas dacht ik pas bij het schrijven dat ik de man met de blauwe pet gemist had.
 
Volgende keer ga ik u op voorhand verwittigen, want niets handiger dan een enthousiaste reisleider die verteld over de topattracties.
 
Goet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #260 Gepost op: 27 november 2011, 22:11:43 »
Dan ben ik zeer blij dat sexmachine waar gehad heeft voor zijn 50 euro! :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #261 Gepost op: 28 november 2011, 20:04:49 »
Sexmachine, ik heb dus geen ervaring met Stella. Nu blijkt dat jij ze bezocht hebt en tevreden zou zijn, had ik toch wel graag een recensie gelezen. :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #262 Gepost op: 28 november 2011, 20:08:22 »
Sexmachine, ik heb dus geen ervaring met Stella. Nu blijkt dat jij ze bezocht hebt en tevreden zou zijn, had ik toch wel graag een recensie gelezen. :)
De beste SUCK EN FUCK ooit gehad in het skw, Roberto.
De recensie volgt van zodra ik klaar ben met de fotoshoot met Sue te editen. Een echte vent moet zijn prioriteiten stellen, ha ha.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #263 Gepost op: 29 november 2011, 01:02:57 »
Jabber en Dolfie hadden me op de chat wat zitten jennen! ;D We zouden vanavond naar het mooie Schipperskwartier gaan. Die mooie hoerenbuurt aan het Scheld, daar waar sexmachine het "slechts" met 5 wijven zou kunnen. Zou het kunnen dat die man naar een voor hem veel te mooi wijf loert? ;) Dat kan en mag! Die oude snoeperd toch. :) ;D ^-^

Goed, zonder gezelschap toog ik naar het kwartier. Sexmachine had me immers gebriefd over de "fuck van de century" in het SKW dan. ;D Een zekere Stella... Mijn thuis is waar mijn Stella staat zei mijn pa altijd. ;) Ik trok dus op verkenning uit. Stella was echter niet te bespeuren. :( Haha, mijn tijd komt nog wel hoor Stella. ;)

Ik had maar een paar toertjes gedaan want voor mij niks nieuws daar onder de zon. De meiden zijn daar voor mij een stuk van het meubilair en ik ook voor hen. ;D

Ik had moeite te kiezen tussen Kyara, pur sang Roberto - meisje Nicole en Jozefa. Jozefa zag er wat beteuterd uit. Toen ik voor haar raam inhield, gaf ze me echter een lieve en zalige glimlach. Er restte me niks dan mijn 50 euro te trekken.

Daarna was ik bij heer sexmachine nog verhaal gaan halen over Stella. Hij liet me een paar foto's zien van een mooie griet en ik had al terug zin om naar het SKW te gaan. Hij gaf me echter de wijselijke raad om mijn poen bij te houden. Zelfs toen ik opperde dat Stefany present was en dat wil volgens deze oude rakker al heel wat zeggen...

Ik check het out. :)

Roberto die reporter van het SKW blijft en daar zijn blauwe  C:-) nog maar eens gaan showen is Antwerpen maar ook aan sexmachine.

Roberto  C:-)
« Laatst bewerkt op: 29 november 2011, 01:26:55 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #264 Gepost op: 29 november 2011, 14:13:56 »
Ik zie dat er een pand gerenoveerd wordt, in de Verversrui, waar volgens mij althans de laatste jaren geen peeskamers waren. Het betreft het pand naast de Peepshow/Videotheek, naast de Chinees. Komen hier extra kamers voor prostituees of heeft het pand andere doeleinden?

Iemand hier al meer nieuws over, over deze panden? Bema, Elwood?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #265 Gepost op: 29 november 2011, 23:13:53 »
Vandaag was ik met Jabber naar het Antwerpse SKW getrokken, ondanks het slechtere weer. Toch, weer of geen weer, ik ga tekeer. ;) De line - up in Antwerpen was bijzonder goed te noemen in de nachtshift. We waren present tijdens de shiftwissel. Dit gaf ons de kans onze magen te vullen.

De line - up was meer dan prima te noemen en in tegenstelling tot sexmachine kon ik het vandaag wel op 60 dames. Ik ga ze hier niet allemaal opnoemen maar even een greep op de dames van den avond present die zeker neukbaar waren:

Isabelle,
Jozefa,
Nicole,
Eva,
Kyara,
Roxanne,
Bianca,
Nicola,
Melissa,
Gia,
Barbara,
Eni,
Manar,
Dana,
Christina,
Anna,
een andere Anna,
Vanessa,
en jawel Stella! ;D

Ik had met Jabber al enkele toertjes gedaan en zijn (kenners)oog was gevallen op de Nederlandse Kyra en negerin uit Rotterdam. Hij vroeg info. Ik mopperde dat ze wel goed was maar hield in gedachte dat het niks voor hem ging zijn.
Na wat getoer merkte ik dat Stella helaas bezet was maar ik was inmiddels al zo geil geworden dat ik binnenliep bij de blonde Lydia. Die had ik al in maart van dit jaar gekamerd en dat was me wel bevallen. Dus een herhalingsbezoek drong zich op. Ik was Jabber dus weer helemaal vergeten daar tussen al die schoonheden... Sorry Jabber! ;) :-[

De rakker Jabber was al lang binnen gestapt bij die bruine antilope terwijl ik Lydia aan het raggen was. Na een stop in de "Rijn en Maas" maakten we ons beiden op voor de tweede ronde. Tedju, die Jabber wat een potente rakker is me dat.

Ik stuurde hem binnen bij de immer geile Kyara. Ik was niet meer van zin om binnen te gaan en deed nog een rondje...

Wie verscheen daar als een madonna in haar raam? Juist, ja! Stella! Uiterlijk kan ze me niet echt bekoren. Pas op, zeker geen lelijke beer maar voor mij ook geen "wow"! Zwaar gestoffeerd door de raad van sexmachine, ging ik binnen.

In de recensie lezen jullie of ik dezelfde mening als sexmachine ben toe gedaan. ;)

Roberto, die vandaag zonder blauwe  C:-) daar was.

Besluiten, doen we vandaag met dit lied want in het SKW voel ik mij altijd een beetje Pitbull! ;D

Pitbull - Hotel Room Service
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #266 Gepost op: 30 november 2011, 01:22:12 »
Ik zie dat er een pand gerenoveerd wordt, in de Verversrui, waar volgens mij althans de laatste jaren geen peeskamers waren. Het betreft het pand naast de Peepshow/Videotheek, naast de Chinees. Komen hier extra kamers voor prostituees of heeft het pand andere doeleinden?

Iemand hier al meer nieuws over, over deze panden? Bema, Elwood?

Gaat begin volgend jaar open. Als men dit jaar nog opent, al is het maar 1 dag, dan moet er voor een vol jaar taxen betaald worden. Wordt dus bewust gerekt tot 2012.

guest13

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #267 Gepost op: 30 november 2011, 05:15:58 »
Ik had met Jabber al enkele toertjes gedaan en zijn (kenners)oog was gevallen op de Nederlandse Kyra en negerin uit Rotterdam. Hij vroeg info. Ik mopperde dat ze wel goed was maar hield in gedachte dat het niks voor hem ging zijn.

Na wat getoer merkte ik dat Stella helaas bezet was maar ik was inmiddels al zo geil geworden dat ik binnenliep bij de blonde Lydia. Die had ik al in maart van dit jaar gekamerd en dat was me wel bevallen. Dus een herhalingsbezoek drong zich op. Ik was Jabber dus weer helemaal vergeten daar tussen al die schoonheden... Sorry Jabber! ;) :-[

We liepen samen enkele rondjes door SKW, ik was even onoplettend en .... Ja lap seg, krijgt die Roberto daar ineens de geur in zijn neus en weg was hij !
Het leek wel een jonge jachthond, die het wild moet opjagen !  Eén onoplettendheid van mij, en hij was foetsie !   
 
Nog voordat ik iets kon zeggen, was hij al binnen geglipt bij een "oude" bekende !  Gemakkelijk denk ik dan, als je de hele zooi kent ! Dan zijn het allemaal bekenden. Daar stond ik dan, "onthoofd", "weg gids" !  Hmmmm, mooie reisleider !!!  ;D
 
Het rondje daarvoor had ik inderdaad gepolst naar de zwarte Antilope Kyra.  Hij mompelde "Die's goe zeu man", maar hij vergat er natuurlijk bij te zeggen dat het er eentje was voor pure PSE !  En ik ben een GFE watje  :-*
 
Ineens was hij weg dus, en omdat ik bang ben alleen in het donker, ging ik dus 30 meter verderop maar binnen bij Kyra.  Haha, in die doka (donkere kamer voor de niet-fotografen onder ons) was ik precies terug alleen !  Da's het nadeel van met een zwarte dame te kameren.  Gelukkig lachte ze af en toe, zodat haar witte piano tevoorschijn kwam.  ;D
 
Roberto was zo gelukkig in de heenrit, zijn oogjes fonkelden alsof het sterretjes waren aan de hemel.  Hij wreef zijn handen tussen zijn benen, alsof hij met pa naar de kermis mocht !  Ja hij had er echt zin in.
 
Hij had duidelijk druk op zijn ketel, vandaar zijn plotsklapse verdwijntruc waarschijnlijk.  Ach, ik neem het hem niet kwalijk !
Bij mij was dit ook wel zo, maar ik ben een al wat oudere leeuw en die moet op gang komen zoals een diesel.
Het werd dan ook een beetje een afknapper bij Kyra. 
 
Dat lag niet aan haar, dat wil ik benadrukken, maar aan mij ! Het is allemaal zo gedwongen en het moet allemaal zo snel gaan, eigenlijk niks voor mij zo pezen in 20 minuten !
 
Eens mijn leuter goed en wel stijf was, begon ze al over het naderend einde van de 20 minuten te zeuren. 
Grrrr... dan hoeft het voor mij niet echt meer.
 
Toch ook eens de "schildpad-truuc" geprobeerd bij deze antilope.  :-\
 
Ze probeerde uiteindelijk nog met een handwasje, maar zelfs daarvoor had ik geen zin meer.
 
Dus ben ik maar "afgestapt in Berchem", kleren terug aan en hupsakee, terug in de druilerige nacht !
 
 
Ik stuurde hem binnen bij de immer geile Kyara. Ik was niet meer van zin om binnen te gaan en deed nog een rondje...

Kyara was lekker, Kyara was goed.  Ze was heel vriendelijk en stelde geinteresserd een aantal vragen aan me.
 
Kyra had me opgewarmd, Kyara klaarde de klus wel. Het was gewoon goed.

 
 
 
Moraal van verhaal na 5 bezoeken :  SKW is niet mijn ding
 
Roberto blijft zijn habitat met hand en tand verdedigen, dus ik ga nog één keer proberen Vera te strikken of nog een andere dame waarvan hij me de naam nog ging bezorgen.  Dat zal zijn joker worden dan denk ik, de kaart van de laatste kans  ;D
 
Jabber
 
 

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #268 Gepost op: 30 november 2011, 05:33:00 »
Probeer dan Josefa maar eens, Jabberwalkie!

guest13

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #269 Gepost op: 30 november 2011, 06:26:41 »
Probeer dan Josefa maar eens, Jabberwalkie!

Die naam heeft hij ook genoemd ja !