Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706341 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #270 Gepost op: 30 november 2011, 08:51:32 »
Probeer dan Josefa maar eens, Jabberwalkie!

Ja mechelen maar Jabber is een speciale. Dat bedoel ik niet negatief. Ik denk dat Jabber nooit zal vinden wat hij zoekt daar in het SKW. Niet met Jozefa of gelijk welke andere dame. Jabber is meer voor een rustigere vorm van prostitutie waarbij seks zeker niet op de eerste plaats komt. Een etentje, wat drinken, wat neuken, wat nakeuvelen met de dame, wat ik uiteraard respecteer.

Maar goed, ik ga nog een laatste poging doen om hem donderdag in de dagshift, de dame van zijn hoerenlopersbestaan te laten kiezen. Op hoop van zegen...

Ik vind niet dat ik je heb laten staan Jabber, ik had tegen jou gezegd: "ik ga binnen" en zette dan pas mijn sprint in naar het raam. Als Nijs ook zo hoffelijk was als ik had Pauwels de cross in Koksijde nooit verloren. ;) Verder Jabber kon ik er niks aan doen. Als ik zin heb, ben ik direct onder dak en als ik geen zin heb dan loop ik er maar beteuterd bij. Ik had een kwartier ervoor trouwens al een praatje gaan maken aan de deur. Ja,ja Roberto doet ook aan presales!

Jabber ik stuur je vanavond wel een IM met de beste dames voor donderdag uit de dagshift en dank je voor de fijne avond van gisteren.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2011, 10:31:49 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #271 Gepost op: 30 november 2011, 10:52:07 »
Aan Jabber,


Ik zie dat SKW niet je ding is, ik ken u een beetje geloof ik meteen. Toch denk ik dat ook in het SKW uw service te krijgen valt, wanneer u zich aan uw eigen eigenschappen houd.


Awel ik heb niet alles gelezen, maar wat mij opviel is dat u na 20 minuten buiten moest. Dan zult u waarschijnlijk de 50 euro vooraf hebben betaald. Als u echter uw eigen strategie hanteert uit de 2love dan vraagt ze 50 en dan geeft u honderd en zegt ik doe graag wat rustiger aan, geen dame zal dat weigeren, hooguit vragen hoelang u wil blijven. Spreek dat dan ook al zo voorkomt u een interruptie in het liefdesspel met alle fatale gevolgen voor een GFE-er.


Tot hier deze vaderlijke tip. Geld ook voor iedereen anders en ook de meeste PSE-ers houden niet van geldinterrupties of meerprijs opsommingen tijdens de rit. Het is niet een GFE eigenschap het is eigenlijk heel gewoon. Nikxxx/Nike zegt altijd " Lets talk business first" tegen de dame en dat is bijzonder handig om vervelende verrassingen van beide kanten te voorkomen.


Speel de joker Jabber, gooi deze troef op tafel en kijk of je dan wel een leuke sessie kunt hebben, want SKW is voor sommige toch zo lekker dichtbij.


Groet, Foots  O0


P.S. Herinner mezelf niet aan mijn eigen goede tip, ik vergeet deze ook altijd en herinner hem pas als het te laat is.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #272 Gepost op: 30 november 2011, 14:14:08 »
Aan Foots en Jabber,


Verlengingen en achter meer geld vragen in het skw, het is als de pest.
Ik haal dit aan omdat ik niemand Foots' slechte raad wil doen opvolgen.


Iedereen kan de proef op de som nemen, en het eens uittesten. Alleen is die twee vijftig euro volledig weggegooid geld.
Ik verklaar me nader;
Ik kom al jaaaaaren, neen, 2 decennia in het skw, en sinds de invoering van de euro verdubbelde de prijs van 1000 oude belgische frankskes naar 50 euro.
Dat is op zich te begrijpen, als de prijzen al jaren vaststonden.


Maar, en er is een grote maar, je hebt wijffies die lullen over geld en je hebt wijffies die lullen over geld.
In het skw kan je geen goede afspraken maken, Foots, en als je OP VOORHAND verdubbelt, zou je denken dat de tijd dat je verblijft ook verdubbelt.
Willem2 zou hier duidelijk op antwoorden: "Helaas pindakaas".
Neen, de tijdspannen verdubbelt niet, maar wordt verlengd met 50 percent van wat ze eerst wou besteden in tijd voor je. Ook al maak je op voorhand een afspraak.
De prijs (en dat gaat Roberto niet ontkennen) per uur die wordt gevraagd is 200 euro. De test gedaan en als je geen frequente wandelaar bent, moet je dat neerdokken per uur. Even delen door vier, en je begrijpt dat de prijs per kwartier 50 euro is, die al eens kan uitlopen tot 20 minuten en in uitzonderlijke gevallen tot 30 minuten. Maar het kan ook de andere richting uit, namelijk 10 minuutjes.
Goed, als je er eentje hebt die tijdens de daad begint te zeuren dat de tijd bijna om is, en je meer geld vraagt (een truuk van de foor rakkers) is het op het moment dat je bijna ontploft, en de meesten staan zo geil dat ze er aan toegeven. Uit ervaring, en ja, ik ben er niet fier op maar heb er duizenden geneukt daar, weet ik dat die 50 euro compleet weggeggooid geld is, want je betaalt de extra, madame geilt je 2 minuten verder op, en aangezien je al op ontploffen stond geef je 50 euro voor een extra 5 minuutjes of zo....


Dan maar over naar het op voorhand degelijke afspraken maken. De pimps rekenen beter dan wij nog kunnen denken als we geil staan, rakkers.
Spreek op voorhand 100 euro af en je bent misschien tien minuten langer onder de pannen, ook waardeloos. Want, en lees goed, de prijs is en blijft 200 euro per uur. Uitzonderingen buiten beschouwing gelaten, maar laten we van de uitzondering niet de regel maken.


Ikzelf heb door al die jaren de beste service gekregen van meiden die gewoon je briefje van 50 aanvaarden, zonder meer.
De alarmbel gaat af indien je na het betalen al gevraagd wordt extra te betalen, dat je dan een goede service krijgt. Ai, dan weet je dat je je geld beter aan de staat had uitgegeven, dan kan er tenminste een minister mee gaan neuken. Vergeet het dan maar, hoe goede service voor 100 euro en waarom voor 50 euro niet.


Afspraken maken in het skw? Met meiden? Met de uitzonderingen kan je dat, ja, maar bij die grieten hoef ik helemaal geen afspraken mee te maken, die doen gewoon hun werk en kijken niet op vijf minuutjes.


Ga je niet voor een snelle fuck en suck, en wil je niet per kwartier standaard 50 euro betalen en wil je geen gezeur over geld, blijf dan weg in het skw. Of ga kameren met een van de uitzonderlijke goede meiden die je wel topservice bieden.
Ga je voor een snelle fuck en suck, luid dan je eigen alarmbel van zodra er tekenen zijn van extra centen vragen, want je bent gewoon bedot. Voor mij is het erg simpel, een meid geeft je waar voor je 50 euro of niet. De meesten echter geven je zo weinig mogelijk en willen voor enkele minuten langer 50 euro extra vangen, profiterend van de zwakte van de man als hij geil staat.
En geef niet aan jezelf toe, maar neem je verlies als een vent. Een meid die al op voorhand zeurt over geld? Tja, ze is wel zo slim te wachten tot je betaald hebt, en onmiddellijk de more money for good servicevraag? Dan ben je op voorhand bedot en kan je het schudden. Evenals ze tijdens de daad (en meestal na een tiental minuutjes) extra vraagt. Dan is de fun er gewoon af en kan je het ook wel schudden. Betaal je wel bij, krijg je vijf minuten extra, waarvan drie minuten voor het naar je kleding stappen, je geld te pakken en wachten tot madame hem terug hard heeft gemaakt, en dat rustig en full service is gewoon het vervolg van wat ze bezig was, je compleet te bedotten.


Aan jabber deze raad, wil je halve uurtjes, ga dan naar een prive-ontvangst en betaal je 80 euro, daar krijg je wel je half uur voor de beloofde centen. Of ga naar een duitse club, daar kunnen ze de centenkwestie niet uitspelen, daar reken je nadien af, en betaal je voor wat je effectief hebt gekregen. Niet voor wat je beloofd wordt tot ze je centen vasthebben.


Is dit een te hard oordeel over het skw? Neen, het is gewoon zo, en de uitzonderingen zijn niet de regel, dus we gaan hier geen 10 meiden opsommen om mijn ongelijk te bewijzen.
Het is de regel die telt en de algemene regel is 50 euro per kwartiertje, en als er dan nog gezuer bijkomt over geld, tja.....
Is het skw slecht? Neen, maar als je nu komt te zeggen dat 10 percent goed is. Tja, noem me één bedrijf dat niet over kop gaat als er maar 10 percent van de services deugen die er geboden worden. En laat dat nu net de sterkte zijn van de saunaclubs. Daar is 90 percent goed, en 10 percent slecht.
En het kost je daar maar 50 euro per halfuur, daar waar je in het skw snel 100 euro moet neerdokken voor een nog mindere service.


Dus Foots, no way dat je ze op voorhand 100 euro moet geven en afspraken maken, er zit geen manager achter die het algemeen belang van de klanten verdedigt en behartigt, en als de meid in kwestie niet genoeg meer opbrengt, naam veranderen en de brolbak in naar een andere hoerenbuurt...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #273 Gepost op: 30 november 2011, 14:28:05 »
Aan Foots en Jabber,


Verlengingen en achter meer geld vragen in het skw, het is als de pest.
Ik haal dit aan omdat ik niemand Foots' slechte raad wil doen opvolgen.


Iedereen kan de proef op de som nemen, en het eens uittesten. Alleen is die twee vijftig euro volledig weggegooid geld.
Ik verklaar me nader;
Ik kom al jaaaaaren, neen, 2 decennia in het skw, en sinds de invoering van de euro verdubbelde de prijs van 1000 oude belgische frankskes naar 50 euro.
Dat is op zich te begrijpen, als de prijzen al jaren vaststonden.


Maar, en er is een grote maar, je hebt wijffies die lullen over geld en je hebt wijffies die lullen over geld.
In het skw kan je geen goede afspraken maken, Foots, en als je OP VOORHAND verdubbelt, zou je denken dat de tijd dat je verblijft ook verdubbelt.
Willem2 zou hier duidelijk op antwoorden: "Helaas pindakaas".
Neen, de tijdspannen verdubbelt niet, maar wordt verlengd met 50 percent van wat ze eerst wou besteden in tijd voor je. Ook al maak je op voorhand een afspraak.
De prijs (en dat gaat Roberto niet ontkennen) per uur die wordt gevraagd is 200 euro. De test gedaan en als je geen frequente wandelaar bent, moet je dat neerdokken per uur. Even delen door vier, en je begrijpt dat de prijs per kwartier 50 euro is, die al eens kan uitlopen tot 20 minuten en in uitzonderlijke gevallen tot 30 minuten. Maar het kan ook de andere richting uit, namelijk 10 minuutjes.
Goed, als je er eentje hebt die tijdens de daad begint te zeuren dat de tijd bijna om is, en je meer geld vraagt (een truuk van de foor rakkers) is het op het moment dat je bijna ontploft, en de meesten staan zo geil dat ze er aan toegeven. Uit ervaring, en ja, ik ben er niet fier op maar heb er duizenden geneukt daar, weet ik dat die 50 euro compleet weggeggooid geld is, want je betaalt de extra, madame geilt je 2 minuten verder op, en aangezien je al op ontploffen stond geef je 50 euro voor een extra 5 minuutjes of zo....


Dan maar over naar het op voorhand degelijke afspraken maken. De pimps rekenen beter dan wij nog kunnen denken als we geil staan, rakkers.
Spreek op voorhand 100 euro af en je bent misschien tien minuten langer onder de pannen, ook waardeloos. Want, en lees goed, de prijs is en blijft 200 euro per uur. Uitzonderingen buiten beschouwing gelaten, maar laten we van de uitzondering niet de regel maken.


Ikzelf heb door al die jaren de beste service gekregen van meiden die gewoon je briefje van 50 aanvaarden, zonder meer.
De alarmbel gaat af indien je na het betalen al gevraagd wordt extra te betalen, dat je dan een goede service krijgt. Ai, dan weet je dat je je geld beter aan de staat had uitgegeven, dan kan er tenminste een minister mee gaan neuken. Vergeet het dan maar, hoe goede service voor 100 euro en waarom voor 50 euro niet.


Afspraken maken in het skw? Met meiden? Met de uitzonderingen kan je dat, ja, maar bij die grieten hoef ik helemaal geen afspraken mee te maken, die doen gewoon hun werk en kijken niet op vijf minuutjes.


Ga je niet voor een snelle fuck en suck, en wil je niet per kwartier standaard 50 euro betalen en wil je geen gezeur over geld, blijf dan weg in het skw. Of ga kameren met een van de uitzonderlijke goede meiden die je wel topservice bieden.
Ga je voor een snelle fuck en suck, luid dan je eigen alarmbel van zodra er tekenen zijn van extra centen vragen, want je bent gewoon bedot. Voor mij is het erg simpel, een meid geeft je waar voor je 50 euro of niet. De meesten echter geven je zo weinig mogelijk en willen voor enkele minuten langer 50 euro extra vangen, profiterend van de zwakte van de man als hij geil staat.
En geef niet aan jezelf toe, maar neem je verlies als een vent. Een meid die al op voorhand zeurt over geld? Tja, ze is wel zo slim te wachten tot je betaald hebt, en onmiddellijk de more money for good servicevraag? Dan ben je op voorhand bedot en kan je het schudden. Evenals ze tijdens de daad (en meestal na een tiental minuutjes) extra vraagt. Dan is de fun er gewoon af en kan je het ook wel schudden. Betaal je wel bij, krijg je vijf minuten extra, waarvan drie minuten voor het naar je kleding stappen, je geld te pakken en wachten tot madame hem terug hard heeft gemaakt, en dat rustig en full service is gewoon het vervolg van wat ze bezig was, je compleet te bedotten.


Aan jabber deze raad, wil je halve uurtjes, ga dan naar een prive-ontvangst en betaal je 80 euro, daar krijg je wel je half uur voor de beloofde centen. Of ga naar een duitse club, daar kunnen ze de centenkwestie niet uitspelen, daar reken je nadien af, en betaal je voor wat je effectief hebt gekregen. Niet voor wat je beloofd wordt tot ze je centen vasthebben.


Is dit een te hard oordeel over het skw? Neen, het is gewoon zo, en de uitzonderingen zijn niet de regel, dus we gaan hier geen 10 meiden opsommen om mijn ongelijk te bewijzen.
Het is de regel die telt en de algemene regel is 50 euro per kwartiertje, en als er dan nog gezuer bijkomt over geld, tja.....
Is het skw slecht? Neen, maar als je nu komt te zeggen dat 10 percent goed is. Tja, noem me één bedrijf dat niet over kop gaat als er maar 10 percent van de services deugen die er geboden worden. En laat dat nu net de sterkte zijn van de saunaclubs. Daar is 90 percent goed, en 10 percent slecht.
En het kost je daar maar 50 euro per halfuur, daar waar je in het skw snel 100 euro moet neerdokken voor een nog mindere service.


Dus Foots, no way dat je ze op voorhand 100 euro moet geven en afspraken maken, er zit geen manager achter die het algemeen belang van de klanten verdedigt en behartigt, en als de meid in kwestie niet genoeg meer opbrengt, naam veranderen en de brolbak in naar een andere hoerenbuurt...

Dank u SM voor de verhelderende en opbouwende boodschap !
 
Nee, namen moet je niet noemen, want ik kan ze toch niet onthouden in het heetst van de strijd  ;D
 
Op 15 minuten knallen, dan moet ik al zeker niks gedronken hebben.  Dus Roberto, next time the beers afterwards !!!  Zoveel hadden we toch niet gedronken hé ?!  ;) ;) ;)
 
Vanmorgen kwam er nog snuiftabak uit als ik hoestte !  Ik weet niet of het de cullinaire ervaring was, of de Redbull, of de opwinding, of de stress, maar ik was vanmorgen wel héééél vroeg wakker.
 
Jabber
 

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #274 Gepost op: 30 november 2011, 18:02:36 »
Wel, ik kan daar het volgende aan toevoegen. Het gebeurt soms dat, als ik wil binnengaan bij een dame die ik nog niet ken, gewoon een massage vraag aan de dame. Kost ook 50 euro voor een goed kwartier en is ideaal om het ijs te breken.
Je kan dan een kwartier relaxen en een beetje kletsen. Als het dan klikt geef ik na die massage nog eens 50 of soms 100 extra voor goeie seks. Dit is vaak veel beter dan de klassieke snelle wip. Kost natuurlijk iets meer, maar kwaliteit gaat boven kwantiteit; ik hoef niet per se 6 keer op 1 avond van bil te gaan...

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #275 Gepost op: 30 november 2011, 22:07:25 »
Beste Rakker,jij moet dringend eens naar de saunaclubs in Duitsland :D

Grtz,Dolfie

Wel, ik kan daar het volgende aan toevoegen. Het gebeurt soms dat, als ik wil binnengaan bij een dame die ik nog niet ken, gewoon een massage vraag aan de dame. Kost ook 50 euro voor een goed kwartier en is ideaal om het ijs te breken.
Je kan dan een kwartier relaxen en een beetje kletsen. Als het dan klikt geef ik na die massage nog eens 50 of soms 100 extra voor goeie seks. Dit is vaak veel beter dan de klassieke snelle wip. Kost natuurlijk iets meer, maar kwaliteit gaat boven kwantiteit; ik hoef niet per se 6 keer op 1 avond van bil te gaan...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #276 Gepost op: 1 december 2011, 01:26:26 »
Heren,

Ik krijg regelmatig IM's van leden van andere fora. Deze doen hun beklag dat er hier geen alfabetische lijst zou zijn.
Die is er wel. Gewoon het board openen en met de linker muisknop op onderwerp klikken. Dan is het in orde en verschijnen de dames per straat, dan per nummer en dan de naam.

Roberto C:-)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #277 Gepost op: 1 december 2011, 02:28:11 »
Beste Rakker,jij moet dringend eens naar de saunaclubs in Duitsland :D

Grtz,Dolfie

Wel, ik kan daar het volgende aan toevoegen. Het gebeurt soms dat, als ik wil binnengaan bij een dame die ik nog niet ken, gewoon een massage vraag aan de dame. Kost ook 50 euro voor een goed kwartier en is ideaal om het ijs te breken.
Je kan dan een kwartier relaxen en een beetje kletsen. Als het dan klikt geef ik na die massage nog eens 50 of soms 100 extra voor goeie seks. Dit is vaak veel beter dan de klassieke snelle wip. Kost natuurlijk iets meer, maar kwaliteit gaat boven kwantiteit; ik hoef niet per se 6 keer op 1 avond van bil te gaan...

Misschien ooit wel eens. Als ik de verhalen hier en elders lees is dat wel de moete waard het op z'n minst eens uit te proberen.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #278 Gepost op: 3 december 2011, 10:10:30 »
Roberto,

Een vraagje.

Ken jij de overbuurvrouw van Vera? Staat in Vingerlingstraat 05/1. Altijd met een kleedje aan, momenteel een rood, maar heb haar ook al in het wit gezien. Vroeger stond ze op Schippersstraat 35/1 meen ik, zou ook 39/1 geweest kunnen zijn.

Zij staat namelijk samen met een herhalingsbezoek bij Vera bovenaan op mijn lijstje.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #279 Gepost op: 3 december 2011, 14:46:03 »
Ik weet wie je bedoelt Elwood. Toch ik heb haar nog niet gekamerd. Een naam moet ik je helaas ook schuldig blijven. :-[
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #280 Gepost op: 3 december 2011, 14:51:27 »
Ik weet wie je bedoelt Elwood. Toch ik heb haar nog niet gekamerd. Een naam moet ik je helaas ook schuldig blijven. :-[

Dan zal ik misschien op korte termijn de eerste zijn die haar gaat uitproberen. En info inwinnen natuurlijk.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #281 Gepost op: 3 december 2011, 14:53:03 »
Rakkers,


Ook ik maak fouten en in ben god niet, so forgive me.
Ik ben wat hevig te keer gegaan tegen het skw, de laatste weken.
Nogmaals, en voor alle duidelijkheid, mijn geliefd skw blijft uiteraard een aangename wandelbuurt, waar je echt wel terecht kan voor een goede suck en fuck, als de nood het hoogst is.
Ik heb er zelf 20 jaar met heel veel plezier gewandeld, met erg veel plezier, maar zelf vind ik (ja ja) een betere service in de duitse saunaclubs, het toaalplaatsje spreekt me veel meer aan en ook de manier van totaalbeleving.


Dat neemt uiteraard niet weg dat ik misschien wel wat hard overkwam de laatste weken.
laat dat vooral niet de bedoeling zijn, en ik apprecieer zeker het werk dat Roberto hier verricht, meer dan zelf.


Zelfs een forumbeheerder moet durven toegevend at hij fout zit/zat, en ik heb alles eens goed laten bezinken.


En inderdaad, alhowel de standaard suck en fuck een zeer riskante onderneming blijft (je kan zo maar verkeerd terechtkomen en niemand gooit graag 50 euro weg toch) kunnen jullie heel veel met het lezen van de raad van Roberto.
Hij heeft er al bijna een huis in geinvesteerd, en weet dus perfect waar je serice krijgt en waar voor je centen.


Doe ik nu mijn broek af voor Roberto? Neen, ik zou niet durven, ha ha, maar het is wel een feit dat hij ze voorproeft en dan aan de hand van zijn normen, hier eerlijk over schrijft.


Dus mijn uitspraak dat hij mensen bedot?  Fout van sexmachine, heel erg fout, hij geeft een beeld weer zoals hij dat ziet en meestal na een investering in iedere meid apart.
Goed, genoeg met de bikllen bloot, laat het ons terug leuk houden en ieder in zijn waarde laten. Tegen dat ik Roberto mee heb genomen naar een of ander leuk duits duister hol, moeten we nog een opvolger vinden die zijn taak hier waarneemt.


Intussentijd bedank ik Roberto voor het berenwerk (eikes liever rakkerswerk) dat hij hier verricht. Mijn blauw petje af.


semmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #282 Gepost op: 3 december 2011, 17:23:31 »
Rakkers,


Zie hieronder de beste recentie van de maand, het verstand komt blijkbaar wat vertraagd op gang.
In de chat liepen de gemoederen onnodig hoog op en ik kon de heren niet bedwingen met relativerende woorden.


In SKW zitten zowel goede als  slechte dames, net als overal dus ook in Duitse clubs zoals GT, LR, VV, PHG, PSR , etc.
Trouwens er is nooit iets zinnigs over te zeggen, want al ga je 10 keer naar SKW of GT, of PHG of .... dan heb je ze nog niet allemaal gehad, zo simpel is dat.
En als je ze allemaal gehad hebt dan rouleren ze weer een keer. Het is net de mallemolen.


De diepe knievallen zijn SM in zijn oude rol als RPlover niet vreemd. Ook daar heeft hij wel eens een boetekleed aangedaan.
En dat terwijl hij zeer recent een een hele goede sessie met Stella had en dus eigenlijk meteen zijn eigen tegendeel bewees.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 3 december 2011, 17:26:16 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #283 Gepost op: 4 december 2011, 22:35:06 »
Vandaag aan de wandel geweest in het SKW! :) Toch geen dame gekamerd. De goesting was er wel want er waren naar mijn mening mooie dames aanwezig. Ook een paar die ik nog niet had uitgeprobeerd maar ik had dit weekend al genoeg gehad.
Dus niks speciaals te melden...

Roberto C:-)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #284 Gepost op: 4 december 2011, 23:49:05 »
Vandaag aan de wandel geweest in het SKW! :) Toch geen dame gekamerd. De goesting was er wel want er waren naar mijn mening mooie dames aanwezig. Ook een paar die ik nog niet had uitgeprobeerd maar ik had dit weekend al genoeg gehad.
Dus niks speciaals te melden...

Roberto C:-)
saunaclubs he roberto  ;D ;D  graptje pol, graptje  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal