Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1697926 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #300 Gepost op: 24 december 2011, 21:06:45 »
Door mijn werk - wat ik liefst zo min mogelijk doe - was het helaas alweer enkele dagen geleden dat ik de koninginnen van de dag kon gaan begroeten. Gelukkig kwam daar vandaag verandering in. :)

Groot was mijn verbazing de rondborstige blondine Sylvie terug te zien. Mooi was het te zien hoe haar tieten uit haar kerstcorset puilden. ^-^ Erika zag er ook weer lekker uit heren! Sexmachine was het me nog aan het beschrijven hoe mooi ze wel niet was in haar zwarte lingeriesetje! :) Deze man kent er wat van! ;D Eva was ook van de partij maar die keek maar sip. Ze wil weg uit Antwerpen, ik wens haar het beste maar hoop haar terug te zien neerdalen in ons kwartier! Alexandra stond ook mooi te wezen. Ze heeft wel wat babyvet maar het staat haar toch zo sexy! :)

Aan de andere kant zag ik Elvira zitten! Zou ik weer kinky gaan proberen? Toen ik haar zag zitten, dacht ik even wel maar toch maar niet gedaan. Magdalena stond ook mooi te wezen en lachte me verleidelijk toe. Wat een weelde en ik stond nog altijd maar aan het begin van de Schippersstraat! ;D

In de Villa Tinto was de line - up wat minder.  :( Het begon nochtans goed daar met mooie Bianca die haar lekkere kont parmantig naar achteren stak. De mature M!lf Edith was helaas bezet want mogelijk was ik daar binnen geweest! Voor de rest heb ik niks speciaals te melden over de Villa. Mijns inziens wat te veel transen, oude vrouwen...

Dan de Verversrui op! Daar zag ik een dame zitten in corset, dit was op nummer 13! Mijn interesse was gewekt! Een halfuur later ontdekte ik dat dit Maria was en dat ze uit "Bulgaria" kwam! Hop, hop ik wandelde verder en Linda van Verversrui 11 kan het hoeren ook nog niet laten. Deze dame is ook al wel in de 50 denk ik! ;D

Dan ging ik een kijkje nemen aan de andere kant van de Verversrui waar Bulgaarse Anna nog altijd heupwiegend danst en ELKE wandelaar blijft toelachen. Heren! Dit is zonder twijfel het sympathiekste meisje van het kwartier. Daniella en Helena waren ook present.

De tour was nog niet gedaan want de Vingerlingstraat had ik nog niet aangedaan. Mooie Elena stond daar ook mooi te wezen. Ja, ze zag er lekker uit. Wie er vandaag het geilst uitzag, was voor mij Tanja van SS 10/1! Ze stond aanstekelijk te lachen in een werkelijk prachtig zwart lingeriesetje, en zwarte leren laarzen. Ze zag er echt geil uit.

Ik had echter maar 50 euro en koos toch voor een nieuwe dame. Deze dame werd Maria van de Verversrui 13!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #301 Gepost op: 25 december 2011, 03:23:03 »
Nogmaals terug geweest naar het Schipperskwartier. :-[ Dit keer met rakker Jovibeer.

Ik vond dat er veel goede dames afwezig waren... Logisch ook op deze Kerstavond. Niks speciaals te melden want ik ben niet binnen gegaan. Ik kan ze helaas nog altijd niet zelf drukken. ;D

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #302 Gepost op: 26 december 2011, 00:36:51 »
Tja, was goed om een nieuw persoon te leren kennen die bekend is in het SKW. Ik ben wel binnen geweest....heb mijn verhaal gedaan over Alex, voor wie het lezen wil.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #303 Gepost op: 26 december 2011, 08:33:26 »
Ik ben gisteren naar de kerstmarkt geweest, en voor en na uiteraard even door het geliefde SKW gewandeld. Het was er vrij rustig, wat begrijpelijk is op kerstdag, maar toch wel een aantal leuke Dames gezien. Echter nergens binnen geweest.

guest672

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #304 Gepost op: 26 december 2011, 10:54:07 »
Zaterdag avond/nacht (00:00 uur tot 01:30) ook nog even door het SKW gelopen.
Was idd stil met de dames.
Ik heb geen goede keus kunnen maken.
Denk dat ik vanmiddag maar eens ga kijken.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #305 Gepost op: 26 december 2011, 10:56:10 »
Zaterdag avond/nacht (00:00 uur tot 01:30) ook nog even door het SKW gelopen.
Was idd stil met de dames.
Ik heb geen goede keus kunnen maken.
Denk dat ik vanmiddag maar eens ga kijken.

Ik ga deze middag ook nog eens terug. Mijn keuze voor vandaag staat al vast. :P

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #306 Gepost op: 26 december 2011, 13:26:00 »
Zaterdag avond/nacht (00:00 uur tot 01:30) ook nog even door het SKW gelopen.
Was idd stil met de dames.
Ik heb geen goede keus kunnen maken.
Denk dat ik vanmiddag maar eens ga kijken.

Ik ga deze middag ook nog eens terug. Mijn keuze voor vandaag staat al vast. :P

Wie is dan de gelukkige?

Ik ben gistermiddag even snel wezen kijken en moet zeggen dat er in Schipperstraat 25, eerste raam. Daar staat een dame met lang zwart haar (in een staart) en had gisteren een leren jurkje aan met aan de zijkant gaas. Haar prijs zag er goed uit voor 50 euries. Dus ik hoop een der deze dagen even bij haar langs te gaan. :) Zo staat er ook een jonge blonde dame op schipperstraat 29, 3e raam. Maar ben benieuwd wie jij in gedachten heb?

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #307 Gepost op: 26 december 2011, 17:35:32 »
De standaardprijs is 50 euro Jovibeer, of ze er goed of slecht uitziet is maar net wat je smaak is.
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #308 Gepost op: 26 december 2011, 17:47:16 »
De standaardprijs is 50 euro Jovibeer, of ze er goed of slecht uitziet is maar net wat je smaak is.
Groet, Foots  O0


Precies......dat weet ik ook wel, maar ik vraag altijd (al weet je vooraf wat de prijs is...)naar de prijs..en heel soms valt er wel wat te onderhandelen en kan het net voor iets minder. Tja in deze tijden moet iedereen letten op wat je uitgeeft en je kan je 50 euro maar 1x uitgeven....dus wil ik dat vaak wel met een goed gevoel doen. Of het ook een goed gevoel wordt....dat is heel relatief. Maar klopt Foots....smaken verschillen, daar is geen discussie over mogelijk!!!

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #309 Gepost op: 26 december 2011, 20:12:03 »
Nadat de heren Drukker en Elwood hadden laten weten in het Schipperskwartier te zijn, kon ook ik natuurlijk niet achterblijven. ;)

Ik kwam de heren Elwood en Bema tegen en heb met hen een paar toertjes gelopen. Ik durf zeggen dat de line - up ondanks het Kerstreces prima was. Er werd door mij maar een dame gemist en dat was lieve Sandra. :)

Er was dus weer voor alle smaken wat te pruimen daar.

Ik ben binnen gegaan bij de lieve Sylvie want dat was mede ondanks haar afwezigheid weer wat maandjes geleden...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #310 Gepost op: 27 december 2011, 08:52:21 »
Zaterdag avond/nacht (00:00 uur tot 01:30) ook nog even door het SKW gelopen.
Was idd stil met de dames.
Ik heb geen goede keus kunnen maken.
Denk dat ik vanmiddag maar eens ga kijken.

Ik ga deze middag ook nog eens terug. Mijn keuze voor vandaag staat al vast. :P

Wie is dan de gelukkige?


De planning was Mirela. Maar Mirela had andere plannen samen dan sex. Dus vandaag nog eens terug.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #311 Gepost op: 27 december 2011, 16:29:13 »
De planning was Mirela. Maar Mirela had andere plannen samen dan sex. Dus vandaag nog eens terug.

Dan heb je volgens mij achter het net gevist want Mirela was vandaag niet aanwezig. Enfin, haar naamkaartje was toch niet present.

De line - up was vandaag weer prima. Voldoende toppers en stunners waren present. Ik ben binnen gegaan bij Sandra!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #312 Gepost op: 28 december 2011, 17:37:01 »
Ik kom net terug van het Schipperskwartier. Wederom was het druk met dames en wandelaars. Ik vond de line - up voortreffelijk.

Als er een dame me vandaag kon binnen lokken was het Agniezka wel... Toch maar niet gedaan want ik was niet echt geil.

Ik heb dus het SKW ongebumst verlaten. Dat mag ook wel eens zeker. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #313 Gepost op: 29 december 2011, 05:57:20 »
De planning was Mirela. Maar Mirela had andere plannen samen dan sex. Dus vandaag nog eens terug.

Dan heb je volgens mij achter het net gevist want Mirela was vandaag niet aanwezig. Enfin, haar naamkaartje was toch niet present.

De line - up was vandaag weer prima. Voldoende toppers en stunners waren present. Ik ben binnen gegaan bij Sandra!

Mirela was maar erg kortstondig aanwezig wegens weinig volk. Maar ze had me netjes verwittigd. Ik ben dus niet voor niets geweest. Is een dagje later geworden, maar inmiddels van mijn kwakje af. Was weer uit de kunst. Gewoon perfekt.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #314 Gepost op: 29 december 2011, 19:19:30 »
Vandaag was ik nogmaals aan de wandel geslagen. Bij het vertrek motregende het maar toen ik in de straat kwam, klaarde het uit. :) Ik vond dat er weer tal van schoonheden achter de ramen zaten. Bij binnenkomst even een wuif naar Tereza! :) Ze was eens niet bezet. ??? Ik had beter direct binnen gegaan want ze kwam niet meer vrij voor zolang ik aan de wandel was.

Agniezka was ook langdurig bezet... Helaas... Dan nog wat schoonheden gaan bewonderen op de Verversrui om binnen te gaan in de Vingerlingstraat op adres 5/1 bij Elena.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...