Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1705302 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #330 Gepost op: 15 januari 2012, 10:29:33 »
OK, dit is goed om te weten. Heb ik nog niet gehad op dit adres. Wel heb ik vorige week vrijdagnacht een aanbod gehad voor een trio van twee Roemeense meiden (weet dat er eentje Monika heete, zwart lang haar en slank en de ander was iets gezetter en ook zwart haar, dacht ik.) Beiden boden aan om dit te doen voor 100,00 euro (dus 50/50.) Het klonk goed en staat misschien wel op mijn lijstje, maar misschien dat er anderen zijn met ervaring hiermee? Oh deze dames zaten toen op Verversrui 49.


Ik zie dat er nog altijd heren naar binnen gaan bij "blackie" en "blondie" op Verversrui 24! De ene heet Veronica en de andere Victoria als ik het goed voorheb. Ze komen uit Polen en proberen een trio aan te smeren...

Heren opgelet, dit zijn echt te mijden meiden! Kijk ernaar maar wandel er voorbij! ;)

Hoe dan ook, aan het gedrag achter het raam voel je al dat er iets niet pluis is...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #331 Gepost op: 15 januari 2012, 11:17:07 »
OK, dit is goed om te weten. Heb ik nog niet gehad op dit adres. Wel heb ik vorige week vrijdagnacht een aanbod gehad voor een trio van twee Roemeense meiden (weet dat er eentje Monika heete, zwart lang haar en slank en de ander was iets gezetter en ook zwart haar, dacht ik.) Beiden boden aan om dit te doen voor 100,00 euro (dus 50/50.) Het klonk goed en staat misschien wel op mijn lijstje, maar misschien dat er anderen zijn met ervaring hiermee? Oh deze dames zaten toen op Verversrui 49.


Ik zie dat er nog altijd heren naar binnen gaan bij "blackie" en "blondie" op Verversrui 24! De ene heet Veronica en de andere Victoria als ik het goed voorheb. Ze komen uit Polen en proberen een trio aan te smeren...

Heren opgelet, dit zijn echt te mijden meiden! Kijk ernaar maar wandel er voorbij! ;)

Hoe dan ook, aan het gedrag achter het raam voel je al dat er iets niet pluis is...
Joker, pure Sm die meiden, en Verversrui 49? Leg ons eens uit waar dat is  ;D ;D ;D ;D
Die 2 meiden zitten op de Verversrui 24, net naast de seksshop en recht tegenover de trappen van de Villa Tinto.
maar ik denk dat die het wel leuk vinden je beiden een trap in je ballen te geven en je terug naar huis te sturen;
TE MIJDEN TE MIJDEN TE MIJDEN....
Het doet me denken aan Angelique, een zestal jaar geleden van de VT, daar stonden soms uren met plezier te kijken hoe ze toch steeds mannen binnenlokte, en twee minuten later kwam er dan een man terug buiten, gebaren makend dat ze knetter is. En dat was ze ook.
Ik ben geen hoer, me neuken kan je niet, me aanraken ook niet, denk je dat ik je voor 50 euro neuk of pijp.... en ik kan nog wel wat dingen verzinnen die Angelique de mannen naar het hoofd slingerde.
Hartelijk gelachen hebben we erom, zo ook om deze twee dievegges, maar blijf er gewoon weg en het fenomeen lost zich vanzelf op.
Die meiden veranderen tientallen keer van raam en naam om toch steeds mannen te strikken. Als je dan weet dat ongeveer 95 percent van de wandelaars NOOIT van een hoerenlopersforum heeft gehoord, dan kan je je ook voorstellen dat er heel wat mannen intrappen, en dat ze op deze manier, mits verandering van werknaam en werkplaats, toch nog wat verdienen.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #332 Gepost op: 15 januari 2012, 11:19:55 »
Oppassen met dit soort triootjes. Ook ik ben ooit belazerd. Meer dan 10 jaar geleden, ook in Antwerpen, stonden 2 mooie dames geil te doen achter het raam een stelden voor om samen naar boven te gaan, toen voor 2000 fr... Op de kamer was het niks, totaal niks. Ik heb nog langer geleden wél een paar leuke trio's gehad, maar dan bij privé-dames. Volgens mij moet je voor een trio sowieso niet naar een raambuurt gaan...
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2012, 11:22:50 door mechelen »

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #333 Gepost op: 15 januari 2012, 11:30:17 »
Tja, ik heb wel een enkele keer een goede trio gehad. Volgens mij was dat nog niet zo lang geleden ook bij de Verversrui 11. Ook in de nacht. Maar ik geef toch ook de voorkeur aan een single vrouw. Soms wordt je echt overvallen en doe je je ding. Maar deze dames waar ik het over had....die zaten bij het middelste raam van de oprit naar Villa Tinto...och ja, ik rij daar langs en word je al snel aangesproken. Maar heb het toen niet gedaan. Maar is dit dan gewoon Villa Tinto of Verversrui? Zit een beetje op de grens...hahaha.


OK, dit is goed om te weten. Heb ik nog niet gehad op dit adres. Wel heb ik vorige week vrijdagnacht een aanbod gehad voor een trio van twee Roemeense meiden (weet dat er eentje Monika heete, zwart lang haar en slank en de ander was iets gezetter en ook zwart haar, dacht ik.) Beiden boden aan om dit te doen voor 100,00 euro (dus 50/50.) Het klonk goed en staat misschien wel op mijn lijstje, maar misschien dat er anderen zijn met ervaring hiermee? Oh deze dames zaten toen op Verversrui 49.


Ik zie dat er nog altijd heren naar binnen gaan bij "blackie" en "blondie" op Verversrui 24! De ene heet Veronica en de andere Victoria als ik het goed voorheb. Ze komen uit Polen en proberen een trio aan te smeren...

Heren opgelet, dit zijn echt te mijden meiden! Kijk ernaar maar wandel er voorbij! ;)

Hoe dan ook, aan het gedrag achter het raam voel je al dat er iets niet pluis is...
Joker, pure Sm die meiden, en Verversrui 49? Leg ons eens uit waar dat is  ;D ;D ;D ;D
Die 2 meiden zitten op de Verversrui 24, net naast de seksshop en recht tegenover de trappen van de Villa Tinto.
maar ik denk dat die het wel leuk vinden je beiden een trap in je ballen te geven en je terug naar huis te sturen;
TE MIJDEN TE MIJDEN TE MIJDEN....
Het doet me denken aan Angelique, een zestal jaar geleden van de VT, daar stonden soms uren met plezier te kijken hoe ze toch steeds mannen binnenlokte, en twee minuten later kwam er dan een man terug buiten, gebaren makend dat ze knetter is. En dat was ze ook.
Ik ben geen hoer, me neuken kan je niet, me aanraken ook niet, denk je dat ik je voor 50 euro neuk of pijp.... en ik kan nog wel wat dingen verzinnen die Angelique de mannen naar het hoofd slingerde.
Hartelijk gelachen hebben we erom, zo ook om deze twee dievegges, maar blijf er gewoon weg en het fenomeen lost zich vanzelf op.
Die meiden veranderen tientallen keer van raam en naam om toch steeds mannen te strikken. Als je dan weet dat ongeveer 95 percent van de wandelaars NOOIT van een hoerenlopersforum heeft gehoord, dan kan je je ook voorstellen dat er heel wat mannen intrappen, en dat ze op deze manier, mits verandering van werknaam en werkplaats, toch nog wat verdienen.

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #334 Gepost op: 15 januari 2012, 11:33:24 »
Een ander duo.....dat naar mijn idee ook graag uit is op een trio dat zijn Helena en Daniela van Verversrui 8. Zoals al meerdere keren beschreven door mij en Roberto...zij spreken je soms ook aan om een trio te doen, maar goed zij gooien de de prijs al snel naar boven naar 100 euro pp. Dus die dames zijn ook al voor single bij mij afgevallen..hoe mooi ze er ook uitzien, maaaar gelukkig gaat de leus voor ons op in het SKW: KEUZE ZAT!!!! Dus graag of niet!!!

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #335 Gepost op: 15 januari 2012, 12:47:10 »
Oppassen met dit soort triootjes. Ook ik ben ooit belazerd. Meer dan 10 jaar geleden, ook in Antwerpen, stonden 2 mooie dames geil te doen achter het raam een stelden voor om samen naar boven te gaan, toen voor 2000 fr... Op de kamer was het niks, totaal niks. Ik heb nog langer geleden wél een paar leuke trio's gehad, maar dan bij privé-dames. Volgens mij moet je voor een trio sowieso niet naar een raambuurt gaan...

Inderdaad mechelen,

Een goed trio in het SKW is niet gemakkelijk te vinden. Toch kan je er toptijden beleven met twee meiden in je nest. Als je een vaste dame hebt, zou ik die aansprken en vragen of zij niemand kent waar ze trio mee wil doen.

Mijn ervaring is dat als je je vaste dame de tweede meid laat kiezen, dat het trio goed kan zijn. Stel jezelf iets samen dan wordt het inderdaad in de meeste gevallen niks.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #336 Gepost op: 15 januari 2012, 13:17:33 »
Maar deze dames waar ik het over had....die zaten bij het middelste raam van de oprit naar Villa Tinto...och ja, ik rij daar langs en word je al snel aangesproken. Maar heb het toen niet gedaan. Maar is dit dan gewoon Villa Tinto of Verversrui? Zit een beetje op de grens...hahaha.

Hoe je rijdt daar langs? Enkel flikken rijden daar langs, wij wandelen en de boodschappers fietsen  :D ;D
Roberto, Jovibeer is een flik  :P :)) :)) C:-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #337 Gepost op: 15 januari 2012, 13:25:18 »
Joker is een rollende beer!

Bij de bouw van Villa Tinto is er ook aan rolstoelgebruikers gedacht. Zij kunnen langs de meest rechtste pilaar van Villa Tinto zo het pleintje van de VT bereiken om dan terug naar de Schippersstraat te gaan...
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2012, 13:27:13 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #338 Gepost op: 15 januari 2012, 13:29:02 »
Joker is een rollende beer!

Bij de bouw van Villa Tinto is er ook aan rolstoelgebruikers gedacht. Zij kunnen langs de meest rechtste pilaar van Villa Tinto zo het pleintje van de VT bereiken om dan terug naar de Schippersstraat te gaan...
Hopelijk niet gemotoriseerd, want dan gaat hij de bon op voor overdreven snelheid  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #339 Gepost op: 15 januari 2012, 13:55:46 »
hahahaha....nou ik kan je garanderen.....deze beer is GEEN flik hoor...zelfs niet in vermomming. Al zou het wel een keer goed zijn, omdat je er dan achter komt hoe bevooroordeelt veel dames zijn. Maar goed er zijn er nog genoeg over. Zolang je maar weet wat je wilt en kan. Nee, heb nog geen boetes gehad van de flikken die daar rijden, maar ja je weet  maar nooit :). Maar goed, sta open om nieuwe mensen in het SKW te leren kennen en ervaringen in RL te delen. Dussssss laat maar weten :). Ben er eigenlijk wel regelmatig, tot wekelijks!!!


Maar deze dames waar ik het over had....die zaten bij het middelste raam van de oprit naar Villa Tinto...och ja, ik rij daar langs en word je al snel aangesproken. Maar heb het toen niet gedaan. Maar is dit dan gewoon Villa Tinto of Verversrui? Zit een beetje op de grens...hahaha.

Hoe je rijdt daar langs? Enkel flikken rijden daar langs, wij wandelen en de boodschappers fietsen  :D ;D
Roberto, Jovibeer is een flik  :P :)) :)) C:-)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #340 Gepost op: 15 januari 2012, 13:59:39 »

Ik ben je al meermaals tegengekomen, Joker, ook ter hoogte van VR24, ik meen me nog te herinneren, enkele weken (3, 4, 5) toen je met je snelheidsmonster even een praatje maakte tegen Claudia of die Thaise, VR 24 7 of 8.....
Ik dacht toen al, dat wordt onze nieuwe Joker  :P :P :P :P
Maar ik dacht dat je een wapen in je broek verstopte, dat is dus gewoon je stijve leuter?  ;D ;)

hahahaha....nou ik kan je garanderen.....deze beer is GEEN flik hoor...zelfs niet in vermomming. Al zou het wel een keer goed zijn, omdat je er dan achter komt hoe bevooroordeelt veel dames zijn. Maar goed er zijn er nog genoeg over. Zolang je maar weet wat je wilt en kan. Nee, heb nog geen boetes gehad van de flikken die daar rijden, maar ja je weet  maar nooit :) . Maar goed, sta open om nieuwe mensen in het SKW te leren kennen en ervaringen in RL te delen. Dussssss laat maar weten :) . Ben er eigenlijk wel regelmatig, tot wekelijks!!!


Maar deze dames waar ik het over had....die zaten bij het middelste raam van de oprit naar Villa Tinto...och ja, ik rij daar langs en word je al snel aangesproken. Maar heb het toen niet gedaan. Maar is dit dan gewoon Villa Tinto of Verversrui? Zit een beetje op de grens...hahaha.

Hoe je rijdt daar langs? Enkel flikken rijden daar langs, wij wandelen en de boodschappers fietsen  :D ;D
Roberto, Jovibeer is een flik  :P :)) :)) C:-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #341 Gepost op: 15 januari 2012, 14:00:12 »
Tja, zoals ik al vertelde in RL, ben ik van mening dat ik al die miljoenen die is gestopt in de verbouwing van het SKW, die had ik toch anders besteed zodat de trappen niet de belangrijkste motivatie is van de dames om iemand in een rolstoel af te wijzen, toch maak ik dat vaak genoeg mee. Zo heb ik vorig jaar ook regelmatig de smoes gehoord dat de lift kapot was...en ja zo zijn er wel meerdere dingen. Maar goed....deze beer maakt dat niet uit, want die klimt die trappen wel op.......met armspieren en al zittend. En voor veel dames maakt het later ook niet zo uit, maar je moet wel die drempel overheen. Andere dames...denken dat je voor het eerst komt en proberen je alsnog een poot uit te trekken financieel....maar dat hebben anderen ook en heeft niet zoveel te maken met wel of geen handicap.


Joker is een rollende beer!

Bij de bouw van Villa Tinto is er ook aan rolstoelgebruikers gedacht. Zij kunnen langs de meest rechtste pilaar van Villa Tinto zo het pleintje van de VT bereiken om dan terug naar de Schippersstraat te gaan...

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #342 Gepost op: 15 januari 2012, 14:02:15 »
hahahaha....nou dan moet je me de volgende keer maar eens aanspreken!!!!! Ik denk dat het die Claudia is geweest, ben daar ook volgens mij 1x binnen gewipt.



Ik ben je al meermaals tegengekomen, Joker, ook ter hoogte van VR24, ik meen me nog te herinneren, enkele weken (3, 4, 5) toen je met je snelheidsmonster even een praatje maakte tegen Claudia of die Thaise, VR 24 7 of 8.....
Ik dacht toen al, dat wordt onze nieuwe Joker  :P :P :P :P
Maar ik dacht dat je een wapen in je broek verstopte, dat is dus gewoon je stijve leuter?  ;D ;)

hahahaha....nou ik kan je garanderen.....deze beer is GEEN flik hoor...zelfs niet in vermomming. Al zou het wel een keer goed zijn, omdat je er dan achter komt hoe bevooroordeelt veel dames zijn. Maar goed er zijn er nog genoeg over. Zolang je maar weet wat je wilt en kan. Nee, heb nog geen boetes gehad van de flikken die daar rijden, maar ja je weet  maar nooit :) . Maar goed, sta open om nieuwe mensen in het SKW te leren kennen en ervaringen in RL te delen. Dussssss laat maar weten :) . Ben er eigenlijk wel regelmatig, tot wekelijks!!!


Maar deze dames waar ik het over had....die zaten bij het middelste raam van de oprit naar Villa Tinto...och ja, ik rij daar langs en word je al snel aangesproken. Maar heb het toen niet gedaan. Maar is dit dan gewoon Villa Tinto of Verversrui? Zit een beetje op de grens...hahaha.

Hoe je rijdt daar langs? Enkel flikken rijden daar langs, wij wandelen en de boodschappers fietsen  :D ;D
Roberto, Jovibeer is een flik  :P :)) :)) C:-)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #343 Gepost op: 15 januari 2012, 16:38:46 »
Wederom had ik last van een veel te hoge testosternspielgel, een opspelende kleine Roberto was het gevolg.

Rakkers, de line - up was gewoon prima te noemen. Stunners, toppers, nieuwe dames, alles was aanwezig vandaag. Ik wist niet wie te kiezen.

Mijn all - time favoriete Maria lachtte me toe maar ik wou een nieuwe ervaring. Sorry Maria, je krijgt ook niet altijd wat je verdient. En wat dan te zeggen van Any die de muziek weer tot aan de Vingerling uit haar boxen liet knallen! En wat dan te zeggen van Elena die de spiegel gebruikte om met mij een oogspelletje te spelen. En wat moet ik zeggen van Tereza die teken van herkenning deed...

Man, man, man zoveel schoonheden geconcentreed in 3 straten en de Villa. Ik kan me niks meer wensen.

Op de Verversrui sloegen mijn stoppen door... Daar stond een blonde schoonheid in een grijs verpleegsterpakje en dito petje! ^-^ Wow!!! Lange benen, dikke tieten, blond, leuke piepertjes...

Na afloop ben ik in Rijn en Maas nog een pint gaan snoepen en reed zeer, zeer voldaan naar huis! :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #344 Gepost op: 21 januari 2012, 15:51:59 »
Voor mij is het al van zondag geleden dat ik nog in het SKW geweest ben! ???

Is Nicole van Schippersstraat 39/1 al terug opgedoken in de nachtshift? Het is een echt Roberto - meisje en daar wil ik straks nog wel voor uit mijn zetel komen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...