Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706626 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #345 Gepost op: 21 januari 2012, 17:19:10 »
Ik denk dat het op dit moment het ideale weer is om eens een wandeling te gaan maken in het SKW  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #346 Gepost op: 21 januari 2012, 19:55:17 »
Voor mij is het al van zondag geleden dat ik nog in het SKW geweest ben! ???

Is Nicole van Schippersstraat 39/1 al terug opgedoken in de nachtshift? Het is een echt Roberto - meisje en daar wil ik straks nog wel voor uit mijn zetel komen...

Eergisteren nog niet.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #347 Gepost op: 21 januari 2012, 19:56:57 »
Ik denk dat het op dit moment het ideale weer is om eens een wandeling te gaan maken in het SKW  ;).

Jaaa, dit soort humor weet ik wel te appreciëren ;D.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #348 Gepost op: 22 januari 2012, 01:54:28 »
Ik denk dat het op dit moment het ideale weer is om eens een wandeling te gaan maken in het SKW  ;).

Het is altijd het moment om naar het Schipperskwartier af te zakken! Zo ben ik weeral net terug van mijn gezondheidswandeling. Veel andere hoerenlopers waren van hetzelfde gedacht want het was zeer zeer druk qua wandelaars.

Er waren enorm veel schoonheden present! ^-^ Jammer maar Nicole is nog niet terug... Ik had haar graag gedekt want optisch is ze het meest volmaakte Roberto - meisje dat er ergens rondloopt op deze planeet. Ze moet maar naar mij kijken of het is al gebeurd! ;D En het is inmiddels weer 3 maand geleden dat ik haar nog gedekt heb of beter zij met mijn 50 euro er van door gegaan is. ;)

Ik ben dan maar verder gestrompeld en aan 3 dames mijn nieuwjaarswensen gaan overmaken. Ze keken al minder vrolijk toen ik aangaf niet te kameren. Haha, 9 kussen  :-* rijker en 3 illusies armer.  :( ;D Het blijven bovenal hoeren! ;D

Ella was ook alweer present en die heeft een vernietigende uitwerking op Roberto want dat is een echte schoonheid. Hier hield ik me ook sterk en wandelde rustig verder...

Nog maar een toertje gemaakt en weer tal van schoonheden gespot. Vandaag deden ze veel moeite me binnen te krijgen. Echt geil was ik niet... Helaas.

Dan ging ik maar in de Charivari zitten en daar een cola aan mijn lippen gezet. :)

Bij de KBC op de Brouwersvliet ben ik dan maar een toegangsticket gaan afdrukken, dewelke ik overhandigde aan de blonde Nicola.





Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #349 Gepost op: 28 januari 2012, 02:31:57 »
Ik ben net terug van een avondje Schipperskwartier. Het was alweer een week geleden en dat is nu eenmaal te veel naar de maatstaven van Roberto!

Vandaag was ik in goed gezelschap! Ik had een van mijn beste maten aan mijn zijde. Helaas zit hij al enkele jaren onder de knoet van zijn vrouw. Zoals de getrouwde heren wel weten, wordt de seks slechter als de dame van een soort toekomst is verzekerd. Het noodlot heeft daar dus toegeslagen. Na lang op hem inpraten, kon ik hem ervan overtuigen dat een slecht huwelijk niet gelijk hoeft te staan met een seksloos leven. Dank u wel lieve hoeren!

Dus vandaag belde hij me op met de vraag of hij me niet kon vergezellen op de gewaarborgde vangst van vrouwelijk schoon. Ik pikte hem op en een half uur later parkeerde ik mijn knusse karretje met veel schwung op de Brouwersvliet.

We waren nog maar 10 meter in de Schippersstraat en mijn maat kermde goedkeurende woorden uit zijn mond. Dit had hij nog nooit gezien.

Ik liet hem kennis maken met de line - up. Een line - up die vandaag, in mijn ogen, tegenviel. In mijn ogen waren er niet al te veel stunners aanwezig en in de Villa Tinto was het huilen met de blauwe  C:-) op.

Mijn nieuwe ontdekking Ella uit VT 48 blijkt hoge toppen te scheren want ze is maar zelden vrij geweest.

Op de Verversrui liet ik hem kennis maken met Kristina, Anna, Melissa, Helena, Daniela, Andrea en tig andere schoonheden, allen voorzien van een woordje uitleg wat betreft de service. Ik maakte hem ook attent op het feit dat Victoria en Veronica absoluut te meiden meiden zijn. Uitgerekend die vond hij de mooiste, jawel blacky en blondie...

In de Vingerlingstraat met Vanessa, Elly, Stella, Lydia, Andrea, Anita, Gwenda en Emily. Hier ook weer vergezeld met een woordje uitleg.

In de Schippersstraat waren vandaag de meeste schoonheden vertegenwoordigd met Kyra, Christina, Jana, Kristina, Eni, Nicola, Eva, Roxanne, Sylvia, Joanna, Stefany, Anna, Jozefa en nog tal anderen. Ook hier kreeg de beste man een woordje uitleg.

Mijns inziens kan men iemand niet beter begeleiden. Ik had hem bepaalde richtingen ingeduwd en serieuze hints gegeven toch besloot hij zich nog wat moed in te gaan drinken in de Malle Babbe bij Martha.

Ik stapte af bij Emily van VL 01/3. Een keuze die ik me zeker niet heb beklaagd en die ik zeker ooit, in de verre toekomst nog eens ga bezoeken.

Ondertussen was hij gaan drinken terwijl ik bij Emily aan de kets was. Ik kwam buiten en ging hem halen.

Hij was er klaar voor zei hij en na een tourtje wou hij perse binnen bij de twee grootste te mijden meiden van het SKW blacky en blondie. Ondanks mijn verbod ging hij er mee spreken en ze hadden hem er helemaal in laten tuinen. Een fatsoenlijke hoerenloper ziet al aan het gedrag op kilometers afstand dat dat nooit iets wordt...

Ik ging aan de ingang van VT staan en klopte hem af op 6 minuten en 27 seconden, hij was 100 euro lichter. Triest en eigenlijk was ik heel boos op hem.

Daarna nog wat gaan drinken in Goei Wei dat pas overgegeven is en nu stampvol zit, in Charivari om te besluiten in Malle Babbe.

Er was nu al twee uren na mijn eerste kamergang gegaan en stapte af bij Kristina van SS 04/2. Het was een russische snol en dat werd een kamergang van fatsoenlijk niveau echter geen topservice...
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2012, 03:06:38 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #350 Gepost op: 28 januari 2012, 13:06:24 »
Vandaag was ik in goed gezelschap! Ik had een van mijn beste maten aan mijn zijde. Helaas zit hij al enkele jaren onder de knoet van zijn vrouw. Zoals de getrouwde heren wel weten, wordt de seks slechter als de dame van een soort toekomst is verzekerd. Het noodlot heeft daar dus toegeslagen. Na lang op hem inpraten, kon ik hem ervan overtuigen dat een slecht huwelijk niet gelijk hoeft te staan met een seksloos leven. Dank u wel lieve hoeren!

Dus vandaag belde hij me op met de vraag of hij me niet kon vergezellen op de gewaarborgde vangst van vrouwelijk schoon. Ik pikte hem op en een half uur later parkeerde ik mijn knusse karretje met veel schwung op de Brouwersvliet.

We waren nog maar 10 meter in de Schippersstraat en mijn maat kermde goedkeurende woorden uit zijn mond. Dit had hij nog nooit gezien.

Ik liet hem kennis maken met de line - up. Een line - up die vandaag, in mijn ogen, tegenviel. In mijn ogen waren er niet al te veel stunners aanwezig en in de Villa Tinto was het huilen met de blauwe  C:-) op.

Op de Verversrui liet ik hem kennis maken met Kristina, Anna, Melissa, Helena, Daniela, Andrea en tig andere schoonheden, allen voorzien van een woordje uitleg wat betreft de service. Ik maakte hem ook attent op het feit dat Victoria en Veronica absoluut te meiden meiden zijn. Uitgerekend die vond hij de mooiste, jawel blacky en blondie...

In de Vingerlingstraat met Vanessa, Elly, Stella, Lydia, Andrea, Anita, Gwenda en Emily. Hier ook weer vergezeld met een woordje uitleg.

In de Schippersstraat waren vandaag de meeste schoonheden vertegenwoordigd met Kyra, Christina, Jana, Kristina, Eni, Nicola, Eva, Roxanne, Sylvia, Joanna, Stefany, Anna, Jozefa en nog tal anderen. Ook hier kreeg de beste man een woordje uitleg.

Mijns inziens kan men iemand niet beter begeleiden. Ik had hem bepaalde richtingen ingeduwd en serieuze hints gegeven toch besloot hij zich nog wat moed in te gaan drinken in de Malle Babbe bij Martha.

Ondertussen was hij gaan drinken terwijl ik bij Emily aan de kets was. Ik kwam buiten en ging hem halen.

Hij was er klaar voor zei hij en na een tourtje wou hij perse binnen bij de twee grootste te mijden meiden van het SKW blacky en blondie. Ondanks mijn verbod ging hij er mee spreken en ze hadden hem er helemaal in laten tuinen. Een fatsoenlijke hoerenloper ziet al aan het gedrag op kilometers afstand dat dat nooit iets wordt...

Ik ging aan de ingang van VT staan en klopte hem af op 6 minuten en 27 seconden, hij was 100 euro lichter. Triest en eigenlijk was ik heel boos op hem.

Daarna nog wat gaan drinken in Goei Wei dat pas overgegeven is en nu stampvol zit, in Charivari om te besluiten in Malle Babbe.


Roberto,


Ik las je verhaal weer met veel interesse. Hoewel niet elke vaste relatie vastgeroest hoeft te zijn, het is vaak wel het geval in "onze" kennissenkring. Je enthousiasme om hem te laten opleven en zijn waardering voor de SKW line up en eerlijk is eerlijk in het SKW zit doorgaans keuze zat. Naast een boel lelijke, zitten er ook een hoop die absoluut ok zijn en er staan ook altijd wel minimaal een stuk of 5 briljantjes. Kortom de man zal zich in een speelgoedwinkel voor grote mensen gevoeld hebben en zijn ogen uitgekeken hebben.

Ik kom nu ook niet afzakken met FKK verhalen, nee, totaal irrelevant, wel kan ik me voorstellen dat jou goede adviezen volledig terecht zijn op 1 ding na het is jou advies gebaseerd op jou ervaring in jou smaak. Zeker als iemand voor de eerste keer komt en zijn droomvrouwen ziet staan, dan schakelt het bij iemand die weinig sex heeft gehad de laatste tijd alle logische systemen uit.

Neem het hem dan ook niet kwalijk dat hij voor de 2 te mijden meiden viel, eigenlijk voor de hand liggend, want iets wat iemand afraad wordt nog spannender en daar kan zo iemand al helemaal niet meer tegen. Jammer dat je uiteindelijk (volledig volgens de verwachting) gelijk kreeg, jammer voor hem, maar ook hij moet iets leren. Leren doe je door fouten te maken en door vele meningen van vele mensen te aanhoren en te kijken of dat ook voor jezelf geldt.

Daarom ik ben er 100% zeker van dat deze man een perfecte gids had met de allerbest gemeende adviezen. Probeer ook nooit iemand een richting in te duwen, mensen zijn net als varkens en duwen dan even hard terug.  Dat hij voor iets koos waar hij van droomde dat kun je hem niet kwalijk nemen en daar moet je ook niet boos over worden. Integendeel eigenlijk bevestigt het dat hij beter had moeten luisteren/weten.
Pas echter op want deze meneer zal als hij een goede dame heeft gevonden na een paar keer herhalen wel weer de "verliefdheidssyndroom" gaan vertonen, ook dat hoort nu eenmaal in het leerproces van hoerenlopers en ook dat moet iedereen wwer een keer doorlopen.

In NL was de adviseur van de koningin Tjeenk Willink en die zei " een goede adviseur is een adviseur die gemakkelijk kan accepteren dat zijn advies niet altijd gevolgd wordt". En dat is eigenlijk wat ik hier als wijzelijke raad van de " founding father" je wil meegeven. Bovendien is een advies ook heel persoonlijk en wat goed is voor de 1 hoeft dat niet perse te zijn voor een ander.


Ik daarentegen wil heel graag eens een rondtje SKW met Roberto als gids, want de keren dat ik er rondliep heb ik nooit een idee hoe de dame is en dat was meestal dan ook niet echt een succes. Ik zal wel naar uw advies luisteren qwa service, maar qwa uiterlijk weet ik dat uw voorkeur voor blondines met vlees is terwijl mijn persoonlijke voorkeur naar zwartharige playboymodellen met betovernende ogen uitgaat. Awel denk aan Loredana.


Groet, Foots  O0


P.S. Er was ook ooit eens iemand die had de ondertiteling; A mind is like a parachute, it only works when it is open"
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2012, 13:20:24 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #351 Gepost op: 28 januari 2012, 14:37:45 »
Je kan hem ook in de dagshift naar Alex sturen, daar wordt hij bedot voor slechts 50 euro, Roberto  ;D ;)
En je hoeft inderdaad niet kwaad te zijn op die mens.
Ik had dat gevoel ook als 18-jarige in het skw, maar dat 'snoepwinkelgevoel' krijg je bijvoorbeeld nog veel erger in een club als Living Room.
Met dien verstande dat, indien je daar de knapste kiest, en je lul achterna loopt, de kans veel groter is dat je verslaafd bent.
Hopelijk voor die man kiest hij een paar keer de verkeerde, dan is het enkel zijn zaad lozen en terug naar moeder de vrouw, waar op zich ook niks mis mee is.


Daar dient trouwens in mijn ogen het skw voor, voor mannen die thuis er even tussenuit kunnen en een snelle wip willen.
De saunaclubs echter is meer een vrijgezellenfeestje, iedere keer opnieuw.
Maar ik ga je niet eens proberen te overtuigen, ik ventileer enkel mijn mening, ongevraagd  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #352 Gepost op: 28 januari 2012, 17:42:50 »
Heren,


Mijns inziens kun je nooit verder gaan dan informeren over de service, liefst zo objectief mogelijk, welke handelingen wel of niet. Waarom adviseren is gewoon erg lastig, want ik ken mijn smaak erg goed, maar die van iemand anders is altijd weer persoonlijk. Voor een getrouwde heer die tussen de 1 uur en de 3 max. 4 uur weg kunnen is een wandelgebied prima. Even rondlopen en goed rondkijken, keuze maken, sessie doen, nog even een pintje of een peuk en weer richting huis.


Voor vrijgezellen die het hele weekend liefst besteden aan hun hobby zijn de FKK ideaal. 'S morgens tussen 10 en 12 ernaar toe rijden, 's middags lunchen daar, in de tuin liggen lammen en lekker wijven kijken en insmeren. Voor het diner een kamerronde om de hoogste druk eraf te laten. Dan wat eten, uitbuiken met een drankje en lekker ouwehoeren met andere hoerenlopers. Dan nog een kamertje, nakaarten met vrienden en ervaringen over service uitwisselen met andere hoerenlopers, aanhoren van hun ervaringen en ondertussen komt de sfeer goed los. Na de dansvloer dansen de dames op de tap, met wat drank worden die ook ieder uur losser. Bijna voldaan trek je het lekkerste en geilste wijf die je nog kan vinden richting de kino net voor sluitingstijd (da's al 3 of tegenwoordig 4 uur 's nachts) en vervolgens laat je je laatste sapjes los na een deftige pijpbeurt of een geruime tijd de dame tegen de muur te hebben gebonkt.


Moe, leeg en met een grote smile van oor tot oor terug naar huis rijden. Nog wat nakeuvelen en rond 5 a 6 uur in de morgen ben je thuis. Dan val je in slaap en de rest van het zondag lig je voor pampus en op de zondagavond klop je je ervaring in de computer voor een forum naar keuze. Zoiets is voor een normale getrouwde man onmogelijk, zeker elk weekend. Vele heren overleven deze stijl niet of gaan zaterdag iets eerder naar huis om zondag morgen weer te gaan. Het is voor eigenlijk alle gewone mensen niet te geloven dat je elk weekend vult met de ganze tijd in een hoerenkot te hangen, freten, zuipen en de allermooiste playboymodellen te neuken. Eigenlijk is het gekkenwerk. Ongepermenteerd, van god los en volledig uit de hand gelopen hobby die meer weg heeft van een verslaving. Ofwel dwangmatig gedrag wat geen normaal mens volhoud, precies alleen een stel vrijgezelle hardcore maniaken. En laat ik daar nu ook bijhoren, of in ieder geval bij gehoord hebben.


In feite is wandelen veel gezonder, zelfs gangbangen is al veel ernstiger, want dan ga je een hele middag volledig je brein uit je lijf neuken. FKK of gangbangs of vakanties naar Azie en Brazilie mag je eigenlijk niemand adviseren, want het heeft een enorme impact op de levenstijl die niet veel mensen meer kunnen beheersen. Maar het is wel een onvergetelijke ervaring die iedereen meegemaakt moet hebben. De meest uitgelezen periode is de midlive crises en daar zitten de clubs dan ook mee vol. In wandelgebieden zie je veel meer jongeren, deze zijn in de clubs duidelijk in de minderheid. Kortom hoe ouder hoe gekker, zo is het maar net.


Groet, Foots  O0


« Laatst bewerkt op: 28 januari 2012, 17:54:27 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #353 Gepost op: 28 januari 2012, 20:22:10 »
Elwood en anderen! Hebben jullie Kyara van SS 23/2 nog gezien? Gisteren heb ik haar alvast gemist en de week daarvoor ook.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #354 Gepost op: 28 januari 2012, 21:10:05 »
Elwood en anderen! Hebben jullie Kyara van SS 23/2 nog gezien? Gisteren heb ik haar alvast gemist en de week daarvoor ook.
Is dit Bema verscholen achter het account van Roberto?  ;D >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #355 Gepost op: 29 januari 2012, 12:27:18 »
Elwood en anderen! Hebben jullie Kyara van SS 23/2 nog gezien? Gisteren heb ik haar alvast gemist en de week daarvoor ook.

Ik heb afgelopen week alleen dagshift bekeken, en geen nachtshift. Ik moet je dus het antwoord schuldig blijven.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #356 Gepost op: 29 januari 2012, 13:35:19 »
Ah zo. Ik alleen de nachtshift! ;D Elwood en ik zijn dus weeral complementair. ;)

Tanja van SS 10/1 staat al twee weken in de nachtshift! Draait ze dubbele shifts Elwood? Of is ze gewoon verhuisd van de dag- naar nachtshift? Dan moet ik het paspoortje aanpassen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #357 Gepost op: 29 januari 2012, 20:39:34 »
Vandaag was ik de dagshift gaan verkennen. Nadat ik het WK gezien had, vond ik dat het tijd was om mijn derde been te gaan losgooien.

Het was maar koud maar daar laat ik me niet door afschrikken. Dus de wagen in en "plancher" naar Anvers! Op zondag heb je daar nog eens het voordeel dat er geen poen in de parkeerticketspuwende automaten van het stad moet gestoken worden.

Ik wandelde als een gek naar de Rijnkaai naar de ING om een toegangsticket in mijn zak te staken. Dan volgde een korte sprint naar de Oude Mansstraat. Daar ging ik namelijk een Red Bull halen.

Zo kon ik aan mijn wandeling beginnen. De line - up was niet al te vet in mijn ogen. Uiteraard was ik wel iets te laat om van een volledige line - up te kunnen genieten.

Hoe dan ook, groot was mijn droevenis toen ik een wandelaar naar Ambra zag sprinten en Elena bezig bleek te zijn en dan Any, Tereza en Maria niet present waren.

Ik rolde dan maar een sigaret en na een tweede tourtje had ik al door dat er toch genoeg schoonheden waren om mee van bil te gaan.

De keuze ging tussen Elena van de VL, Chrystal van de SS en een schoonheid doe ik niet ken ergens ten midde van de Verversrui. Enfin, in het kort ga ik kan kennismaken. Ze was niet blond en werd daarom geklopt door de altijd wat sletterig kijkende Chrystal die ook nog eens pornolooks bezit.

Trouwens het was al zeker een jaar geleden dat ik nog bij haar geweest was, ze is dan ook nog eens een echt Roberto - meisje.

Het werd een zeer geil weerzien tussen Roberto C:-) en deze pornosnol!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #358 Gepost op: 30 januari 2012, 23:17:47 »
Ah zo. Ik alleen de nachtshift! ;D Elwood en ik zijn dus weeral complementair. ;)

Tanja van SS 10/1 staat al twee weken in de nachtshift! Draait ze dubbele shifts Elwood? Of is ze gewoon verhuisd van de dag- naar nachtshift? Dan moet ik het paspoortje aanpassen...

Volgens mij is ze inderdaad van shift gewisseld. Ik kan me herinneren, dat ik een paar keer een andere Dame in de dag op haar adres ben tegengekomen. Minstens twee verschillende in ieder geval.

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #359 Gepost op: 6 februari 2012, 20:54:03 »
Vanmiddag weer eens een rondje gemaakt bij het SKW. Moet zeggen dat ik me op de verversrui afvroeg of iemand op de hoogte is wanneer verversrui 28 open gaat...zijn dat kamers waar ook een lift in zit? Is dat voldoende aangepast voor ook minder vallide mensen die bij het skw rond hobbelen? Ik ben benieuwd of iemand al informatie weet over deze ruimte!!!