Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1705330 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #360 Gepost op: 6 februari 2012, 21:00:06 »
Vanmiddag weer eens een rondje gemaakt bij het SKW. Moet zeggen dat ik me op de verversrui afvroeg of iemand op de hoogte is wanneer verversrui 28 open gaat...zijn dat kamers waar ook een lift in zit? Is dat voldoende aangepast voor ook minder vallide mensen die bij het skw rond hobbelen? Ik ben benieuwd of iemand al informatie weet over deze ruimte!!!

Ik heb gezien dat het er goed uit ziet de Verversrui 28. Voor rolstoelgebruikers lijkt het snor te zitten want op de deur zag ik 2 plakkers met het rolstoelsymbool op. Verder zag ik stopcontacten voor de radio's en stonden de barkrukken al klaar.

Achterin is er een mooie gemeenschappelijke ruimte. Ik kan niet wachten om als eerste de Verversrui 28 in te duiken. Helaas weet ik niet wanneer het open gaat. De heren Elwood en Bema zullen wel uitsltuitsel brengen!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #361 Gepost op: 6 februari 2012, 21:54:06 »
ok, ik heb die stickers niet gezien...maar dat is trouwens wel goed om ook op de andere ruimtes te hangen....zo voorkom je dat gezwam van die dames dat het onmogelijk is.....om binnen te komen. Maar ik ga vanavond nog eens kijken en zien wat er vanavond staat.....en wie weet nog wel ff ergens binnen :p.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #362 Gepost op: 7 februari 2012, 01:12:11 »
Deze avond zeer gemoedelijk onderhoud gehad over relaxxxx met roberto 1989 in Charivari.

Charivari is werkelijk een goed nachtcafé, weet niet waarom onze vriend sexmachine hier niets wil mee te maken hebben.

Achteraf met roberto nog een wandeling gemaakt in skw, waarbij we ook onze vriend Joker tegenkwamen.

Afspraak gemaakt om kortelings terug nr Duisburg te gaan
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #363 Gepost op: 7 februari 2012, 01:17:17 »
Ik ben zonet terug van een avondje wandelen in ons geliefde Schipperskwartier!

Eerst en vooral wil ik de mannen van 't stad een dikke pluim geven om heel het kwartier perfect sneeuwvrij te maken. Al is het natuurlijk leuker om in de 3 straten zout te gaan strooien dan op de Godefriduskaai. ;D

Ik heb in deze kou een paar verkenningsrondjes gaan afleggen. Het was heel heel rustig met hoerenlopers en hoeren. De line - up viel mij dan ook tegen. Oké, het is maandag en dat scheelt natuurlijk ook. Zoals de dames mij altijd vertellen zijn de week-ends in het kwartier "heavy". Veel dames nemen dan ook op maandag een verdiende pauze maar toch...

Roberto miste van de toppers Stefany, Kyara, Melissa, Nicole, Kristina, Anna en nog een paar anderen waar ik nu niet aan denk...

Ik stapte af bij Elly voor een fuck en suck zoals dat zo mooi heet.

Na deze fuck ging ik wat verpozing zoeken in de Charivari waar ik Bema aan de toog zag stoon. De sfeer in Charivari was gemoedelijk en met Bema nog een paar pinten achterover geslagen.

Hierna was het tijd voor nog een laatste prospectieronde. Hier kwamen we Joker tegen.

De heren van relaxxx zijn dus geen doetjes maar echte mannen die zich door geen enkel weerbeeld de les laten lezen!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #364 Gepost op: 7 februari 2012, 07:28:01 »
Vanmiddag weer eens een rondje gemaakt bij het SKW. Moet zeggen dat ik me op de verversrui afvroeg of iemand op de hoogte is wanneer verversrui 28 open gaat...zijn dat kamers waar ook een lift in zit? Is dat voldoende aangepast voor ook minder vallide mensen die bij het skw rond hobbelen? Ik ben benieuwd of iemand al informatie weet over deze ruimte!!!

Volgens mijn informatie kan Verversrui 28 elk moment openen. Men wachtte alleen nog op de ducumenten van 't Stad. De toen genoemde periode is inmiddels ongeveer verstreken, dus deze zouden eerdaags in de bus moeten kunnen vallen.

Verversui 28 moest ook goed toegankelijk zijn voor rolstoelgebruikers, zo is er in het midden een helling om goed binnen te kunnen rijden. Men heeft me verteld dat er een volledig ingerichte invaliden toilet of zelfs complete badkamer is. Dus ik mag aannemen dat minstens enkele kamers ook goed toegankelijk zijn voor rolstoelgebruikers, dan wel beneden, dan wel met een lift.

Ik lees bovendien dat ik gisteren wat te vroeg naar huis vertrokken ben. ;)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #365 Gepost op: 7 februari 2012, 10:18:27 »
Ik lees bovendien dat ik gisteren wat te vroeg naar huis vertrokken ben. ;)

Zeer zeker Elwood! Jammer dat ik je niet meer getroffen heb. Bema wist me te vertellen dat je nog niet zo lang door gegaan was. In de straat zelf was er helaas niet veel te zien. Ik miste veel schoonheden...

En Elwood, weet jij eigenlijk wie dame was in de nachtshift op Vingerlingstraat 14, gekleed in jeans. Ik ben vroeger bij haar geweest toen ze nog werkte ergens ter hoogte van Verversrui 11... Haar naam ontglipt me...
« Laatst bewerkt op: 7 februari 2012, 10:19:58 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #366 Gepost op: 7 februari 2012, 22:10:02 »
Ik lees bovendien dat ik gisteren wat te vroeg naar huis vertrokken ben. ;)

Zeer zeker Elwood! Jammer dat ik je niet meer getroffen heb. Bema wist me te vertellen dat je nog niet zo lang door gegaan was. In de straat zelf was er helaas niet veel te zien. Ik miste veel schoonheden...

En Elwood, weet jij eigenlijk wie dame was in de nachtshift op Vingerlingstraat 14, gekleed in jeans. Ik ben vroeger bij haar geweest toen ze nog werkte ergens ter hoogte van Verversrui 11... Haar naam ontglipt me...

Ik zag daar gisteravond wel een Dame zitten in het rechterraam die me bekend voorkwam. Zelfs nog een extra ronde gedaan, om zodoende nog eens te passeren, maar er is me geen naam te binnen geschoten.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #367 Gepost op: 11 februari 2012, 04:52:59 »
Roberto is net terug van een werkelijk fantastisch avondje Schipperskwartier. Met een uiterst sierlijke krul parkeerde ik mijn wagen op de Oude Leeuwenrui. Ik stapte uit de wagen en snoof de lucht van het kwartier. Wat voel ik me hier toch thuis...

Ik ging de Schippersstraat binnen en begon me al warm te lopen. Na een paar rondjes gelopen te hebben, bloedde mijn hart een beetje. Het ziet er naar uit dat ik wat favorietjes verloren heb in het kwartier. Hopelijk komen ze nog terug. Ik vrees er echter voor want het duurt me te lang. Gelukkig hebben er anderen de plaats ingenomen maar toch... Slachtoffers zijn Jasmin, Nicole, Alina, Anna, Mara...

Goed, na de eerste check - up toog ik naar Martha in de Malle Babbe. Daar is het altijd leuk toeven maar ik zag geen bekenden gezichten. Hierdoor dronk ik snel mijn water - want ik moest nog neuken - op.

In de Charivari had ik maar geluk want daar trof ik zoals altijd kameraad Bema. Hij deelde me mee dat kameraad Elwood 5 minuten geleden vertrokken was. Helaas. Ik heb dan maar wat gesproken met Bema en ben na een Red Bull de straat in gegaan. De line - up is mijns inziens toch gehavend. Ik ben binnen gegaan bij Lydia want die geeft (h)eerlijke service.

Na deze kamergang ben ik terug naar mijn stamkroeg Charivari getogen. Na de nodige pinten ben ik met Bema nog een tourtje door het kwartier gaan maken. Dat moet omstreeks 2 uur in de morgen geweest zijn. Veel panden waren toen al leeg. :( Zo was er niks meer te zien op Verversrui 11, Verversrui 20, nog 2 dames op Verversrui 24, Schippersstraat 32 was ook al leeg. Dat viel me dus wel tegen.

Het was vandaag de openingsdag van "Blue Magic" in de Oude Mansstraat. Daar bleek een lekkere bardame achter de toog te staan en spelen ze leuke foute muziek. Hier zal ik nog vaker mijn smoel laten zien. Bema was nog altijd bij mij.

We besloten om ons ook nog eens te vertonen in Myo-o. Daar was mijns inziens een bijzonder knappe dame een paaldansact aan het geven. Mooi, ik genoot ervan. Na dit schouwspel te hebben aanzien, wilden we nog eens bij Martha gaan zien maar die was helaas al dicht.

Gelukkig is het Schipperskwartier een imens groot PSR en draaide de bar "'t Falcon" overuren. Hier hebben we ook nog de nodige dranken genuttigd. Geen alcoholische want ik was met de wagen...

Ik vond het welletjes geweest en dan ben ik met Bema nog eenmaal in het straat getrokken waar ik Foots-meisje Daniëlla een handkus heb toegeworpen. Ze gaf me een lekkere lach en dikke zoen terug. Dat zijn ook presales...

Goed, helaas is het nu al bijna morgen en heb ik de festiviteiten moeten stopzetten. Deels ook omdat ik geen geld meer bij me had. Want beste rakkers onthoudt een ding goed "no money, no honey"!

Dit was jullie sterreporter Roberto Amoroso vanuit het kwartier.

Ik geef nog graag een beknopte line - up mee van dames die ik me nu zomaar direct herinner.

Verversui: Kristina, Andrea, Anna, Daniella, Barbara, Maria, Rosa, Laetitia, Andrea,...
Vingerlingstraat: Irena, Stella, Vanessa, Elly, Lydia, Andrea, Helena,...
Schippersstraat: Eva, Sylvia, Nicola, Stefany, Isabel, Kristina, Tessa, Christina, Sylvie, Maria, Jana, Jozefa, Anna, Eni, Vally, Naomi...
Villa Tinto: Nathalie, Daniella, Vanessa en wat transen en oude wijven die ik niet ken...

« Laatst bewerkt op: 11 februari 2012, 04:57:21 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #368 Gepost op: 11 februari 2012, 19:25:19 »
Roberto's versie van de lichtjes van de schelde!

Zie ik de lichtjes van de Schelde,
Dan gaat mijn hart wat sneller slaan,
Ik weet dat de dames op mij wachten,
En dat ze achter hun raam zullen staan,

Zie ik de lichtjes van de Schelde,
Dan gaat mijn lul wat stijver staan,
Ik weet dat de hoeren op mij wachten,
Om me op de kamer te verkrachten

Ik ben weer ongerust,
Mijn libido in het lange nog niet geblust,
Het is weer tijd om naar het Schipperskwartier te rijden,
Waar de dames me tot kameren zullen verleiden,
Eerst rustig langs de ramen lopen,
Ik hoef nog niet te kopen,
Eerst nog wat rustig slenteren,
Ik hoef nog geen raam te enteren,
Eerst mijn benen nog wat strekken,
Alvorens 50 euro uit de muur te trekken,

Zie ik de lichtjes van de Schelde,
Dan gaat mijn beurs wat platter staan,
Zie ik de lichtjes van de Schelde,
Dan weet ik dat ik hard zal moeten werken om niet in het rood te gaan,

Zie ik de lichtjes van de Schelde,
Dan gaat mijn geld eraan,
Zie ik de lichtjes van de Schelde,
Dan wil ik over elke blondine gaan,

Ik ben nu voor het mooiste meisje haar raam opgedoken,
En heb 5 vingers in de lucht gestoken,
De koop is nu rond,
Ik kan eindelijk van de grond,
Het condoom gaat helemaal vol,
In het mondje van een of andere blonde snol,
Ik ben blij en kleed me terug aan,
Wetende dat ik als vrij man terug op straat zal staan,
Ik ga nog een pint snoepen in een staminee,
Want dat neem ik ook nog graag mee,

Zie ik de lichtjes van de Schelde,
Dan ben ik voldaan,
Zie ik de lichtes van de Schelde,
Dan weet ik dat ik tevreden naar huis zal gaan,

Zie ik de lichtjes van de Schelde,
Dan kan ik amper naar huis gaan,
Zie ik de lichtjes van de Schelde,
Dan weet ik dat er snel terug zal staan,
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #369 Gepost op: 11 februari 2012, 20:50:09 »
De handtjes op elkaar voor deze dichtende wandelaar.


Geboren voor de hoeren en sterven in het harnas.


Dat is waar Roberto voor staat !


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #370 Gepost op: 11 februari 2012, 23:06:37 »
Roberto is net terug van het Schipperskwartier. Er waren tal van schoonheden present zag ik na prospectieronde 1. Ik ben dan maar de Charivari ingedoken.

Helaas geen bekende gezichten gezien buiten die van de 2 Thekefrauen. Na een Red Bull en een sigaret ben ik dan maar naar de ING geslenterd om geld uit de muur te trekken.

Dat geld is in de buidel gekomen van Anna. De sfeer was goed en er waren wel wat gordijntjes dicht. De dames hadden volgens mij dus niks te klagen.

Nadien nog wat geld uit de speelautomaat van de kroeg gaan trekken. Ik mag ook al eens geluk hebben...

Deze meevaller ben ik dan in de nachtwinkel gaan omzetten in een Red Bull en een pakje sigaretten. Onderweg riep er een dame mij binnen om exact 24 glyder condooms te gaan halen. ???

Ik heb er een dikke smakkerd aan overgehouden. :-*

Er lijkt een nieuw blik dames open getrokken te zijn in het SKW. Helaas zijn er veel favorieten van mij gesneuveld. >:( :(

@Dolfie: Elena was in de Villa Tinto en leek je te missen! ;)
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2012, 23:09:23 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #371 Gepost op: 11 februari 2012, 23:15:05 »
Haha Roberto,dan moet ik heel binnekort nog eens geniepig gaan neuzen in het SKW ;D
Binnekort als de lente piept gaan we samen daar eens wandelen!!

Grtz,Dolfie


@Dolfie: Elena was in de Villa Tinto en leek je te missen! ;)

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #372 Gepost op: 11 februari 2012, 23:24:43 »
Haha Roberto,dan moet ik heel binnekort nog eens geniepig gaan neuzen in het SKW ;D
Binnekort als de lente piept gaan we samen daar eens wandelen!!

Grtz,Dolfie


@Dolfie: Elena was in de Villa Tinto en leek je te missen! ;)

Laat het mij maar op tijd weten....ben er ook bij :). Och jij Dolfie....jij hebt me hier toch naar toe gebracht hihi!!

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #373 Gepost op: 11 februari 2012, 23:48:08 »
Hé Joker,prima idee!!!

Gaan we onder deskundige begeleiding van gids Roberto SKW eens verkennen :P

Grtz,Dolfie


Laat het mij maar op tijd weten....ben er ook bij :). Och jij Dolfie....jij hebt me hier toch naar toe gebracht hihi!!

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #374 Gepost op: 12 februari 2012, 03:27:23 »
Hé Joker,prima idee!!!

Gaan we onder deskundige begeleiding van gids Roberto SKW eens verkennen :P

Grtz,Dolfie


Laat het mij maar op tijd weten....ben er ook bij :). Och jij Dolfie....jij hebt me hier toch naar toe gebracht hihi!!

hahaha....volgens mij heb ik geen gids meer nodig...heb Roberto al een paar keer gezien en we hebben al ervaringen gedeeld.....Maar goed, lijkt me een goede mogelijkheid om eens daar rond te kijken!!!!