Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706542 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

guest672

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #375 Gepost op: 12 februari 2012, 10:40:03 »

[/quote]

hahaha....volgens mij heb ik geen gids meer nodig...heb Roberto al een paar keer gezien en we hebben al ervaringen gedeeld.....Maar goed, lijkt me een goede mogelijkheid om eens daar rond te kijken!!!!
[/quote]


Wat extra info over de dames is natuurlijk nooit mis.
Zou soms wel eens makkelijk zijn als je er rond looopt.
Soms zie ik dames en denk dan "dat lijkt me wel wat" en dan denk ik "heb ik daar een recentie over gelezen of niet"
en dan weet ik het niet meeren wandel verder en ga ik op save bij één van mijn toppertjes.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #376 Gepost op: 12 februari 2012, 10:49:52 »
Soms zie ik dames en denk dan "dat lijkt me wel wat" en dan denk ik "heb ik daar een recentie over gelezen of niet"
en dan weet ik het niet meeren wandel verder en ga ik op save bij één van mijn toppertjes.
Ga nooit af op ervaringen van anderen.
Alleen de beste en de slechtste ervaringen onthoud je.
Als ik me soms een keertje laat "pakken" door eentje die de kantjes ervan af loopt, of heel slechte service biedt, dan herinner ik me dat jaren later nog.
Een standaardservice daarentegen, daar zitten er dertien van in een dozijn, of honderden in het skw, goed voor je zak leeg te maken en op naar de volgende, tot je die parel tegenkomt...


Geef mij maar de "risicofactor", zo ontdek je ook de pareltjes. Zo ontdekte ik trouwens Stella, zowat de beste fuck ooit in het skw, nooit van gelezen, want ze stond nergens beschreven.
En ik zoek toch iets anders dan pakweg Roberto of Bema  ??? ??? ???
Ik kijk enkel naar de echte TMM, end an nog ben ik soms te geil om die goede raad op te volgen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #377 Gepost op: 12 februari 2012, 13:16:47 »
Ik wil helemaal geen gids zijn Dolfie! Ik ken veel dames maar ook niet allemaal.
Verder raad ik niet graag iemand aan aan ervaren hoerenlopers. Kerels die voor de eerste keer gaan, dat is iets anders...

Trouwens wat ik goed vind, vind een ander daarom niet goed. We kunnen elkaar alleen informeren door eerlijke recensies te schrijven...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #378 Gepost op: 12 februari 2012, 14:12:40 »
Ik wil helemaal geen gids zijn Dolfie! Ik ken veel dames maar ook niet allemaal.
Verder raad ik niet graag iemand aan aan ervaren hoerenlopers. Kerels die voor de eerste keer gaan, dat is iets anders...

Trouwens wat ik goed vind, vind een ander daarom niet goed. We kunnen elkaar alleen informeren door eerlijke recensies te schrijven...


Maar toch wil ik graag een keer wandelen met Roberto als gids. Liefst wel met een paar graden meer in de lente.
Laten we dan een RB wandeling organiseren, leuk.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest237

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #379 Gepost op: 12 februari 2012, 17:26:29 »
Schippersstraat: Eva,

Welke Eva was dit dan juist, ik kan me maar 1 Eva herinneren in de Schippersstraat, en dat is de blonde met Tweety op haar achterwerk.  Maar volgens mij is zij nog steeds op vakantie... Of heb ik iets gemist ? :)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #380 Gepost op: 12 februari 2012, 18:12:24 »
Welke Eva was dit dan juist, ik kan me maar 1 Eva herinneren in de Schippersstraat, en dat is de blonde met Tweety op haar achterwerk.  Maar volgens mij is zij nog steeds op vakantie... Of heb ik iets gemist ? :)

Neen, het is niet de Eva met de topservice. Deze Eva houdt zich op ter hoogte van SS 38.

Ook ik wacht zeer gespannen de terugkeer van Spaanse Eva af.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #381 Gepost op: 12 februari 2012, 19:53:41 »
Welke Eva was dit dan juist, ik kan me maar 1 Eva herinneren in de Schippersstraat, en dat is de blonde met Tweety op haar achterwerk.  Maar volgens mij is zij nog steeds op vakantie... Of heb ik iets gemist ? :)

Neen, het is niet de Eva met de topservice. Deze Eva houdt zich op ter hoogte van SS 38.

Ook ik wacht zeer gespannen de terugkeer van Spaanse Eva af.

Eva van SS 15/1 was trouwens ook present...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #382 Gepost op: 12 februari 2012, 20:47:46 »
Gisterenavond nog eens naar het kwartier gereden want het was een tijdje geleden maar het rode licht blijft me dus boeien  ;) Ik deed eerst een rondje maar vele ramen waren nog leeg, dus even naar de Charivari om wat op te warmen want het was toch berekoud. Na een klein uurtje terug een rondje gedaan en dan was het al meer bevolkt maar toch viel de line-up wat tegen. Zouden er veel hoertjes op skiverlof zijn misschien ? Goed in de VT ging ik eens kijken of die lekkere blonde, Roberto-snol Ella  ;) er was, maar niet dus. Op haar plaats VT48 stond dus suckqueen Elena. In het begin van de VT stond Roemeense Bianca weer te schitteren in politie outfit met een te grote pet  ;D Wat vind ik dit toch een mooie snol met een super kont, benen en snoetje. Maar zoals ik hier al in haar topic schreef, is de service héél wat minder. Jammer toch maar het zij zo, mijn 50€ of meer zal ze niet meer krijgen.

Verder in de Verversrui zag ik de bedriegsters van de 24  >:D, 1 ervan toch (de zwartharige) Op den 20 was het zelfs pikdonker  ??? Aan de overkant van de Verversrui was het beter gesteld.

Ik liep maar snel door tot in de Schippersstraat en vooral naar SS10/2 om te zien of Bulgaarse Jane er was en ik had geluk. Dus even snel een praatje gemaakt en ze vertelde me dat ze volgende week naar haar thuisland ging. Dus haar maar even flink geklipperd voordat ze vertrekt haha
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #383 Gepost op: 12 februari 2012, 20:51:53 »
De Charivari is ook mijn stamkroeg Civicske. Toch wel lachen dat we broederlijk naast elkaar zaten zonder te weten dat jij civicske was en ik Roberto! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #384 Gepost op: 12 februari 2012, 21:11:25 »
De Charivari is ook mijn stamkroeg Civicske. Toch wel lachen dat we broederlijk naast elkaar zaten zonder te weten dat jij civicske was en ik Roberto! ;D

Ja, wat een toeval ! Jij die me een IM stuurt dat je daar gaat zitten en ik die die bewuste IM niet meer heb kunnen lezen. Als 2 hoerenlopers zaten we daar alleen aan den toog in de Charivari.  ;D Trouwens voor zover ik jou gezicht herinner, heb je echt een hoereloperssmoel haha :))
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #385 Gepost op: 13 februari 2012, 01:19:33 »
Vanavond gezien dat Nicole van SS 39/1 weer van de partij is. Ze heeft nu donkerbruin haar.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #386 Gepost op: 13 februari 2012, 19:56:49 »
Vanavond gezien dat Nicole van SS 39/1 weer van de partij is. Ze heeft nu donkerbruin haar.

Kijk heren, dat is nu nog informatie waar ik iets mee kan. Bedankt mechelen!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #387 Gepost op: 14 februari 2012, 19:21:41 »
Ik kon het vandaag niet echt keren op het werk. Een stelletje vrouwelijke collega's waren in gesprek over Sint - Valentijn. Toen nog 2 mannelijke dom verliefde collega's zich in het gesprek mengden, voelde ik mijn maag onrustig worden. Toen men mij kwam vragen of ik er eindelijk al werk van heb gemaakt, restte er me niks anders dan te zeggen dat ik naar huis moest om mijn lief te gaan soigneren. Ik nam wat overuren op maar in plaats van naar huis, reed ik naar Antwerpen. ^-^ ;D Die oenen had ik daar allemaal goed liggen. ;D

Vandaag stonden er een paar briljantes achter de ramen, afgewisseld met routinés. Ik heb afgelopen week al te veel gewandeld en wou op zeker spelen, dit om niet nodeloos 50 euro te verspelen. Weer voelde ik me onrustig worden toen er een overjaarse heer met een boeket rode rozen opdook voor het raam van Elena. :-[ Helaas had Elena niet het fatsoen deze papi weg te sturen.

Speciaal voor hem deze song: Self - Esteem

Self Esteem - The offspring

Enfin, ik deed wat rondjes want ik wist nog niet of ik voor Maria ging gaan of voor Ambra. Dat is een uiterst moeilijke keuze. Het zijn namelijk twee rasechte toppers... Maria werd op punten geklopt door Ambra want voor mij is Ambra zowat het mooiste wat ik ooit op mijn stok heb geregen.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #388 Gepost op: 15 februari 2012, 00:52:17 »
Roberto,

Ik weet dat het geen Robertomeisje is. Maar ken jij de zwartharige schoonheid, die in de dag op Verversrui 8/1 staat. Deze Dame blijft me intrigeren, ik kan me niet herinneren al ergens een topic van haar gezien te hebben, maar ze heeft toch redelijk goed te doen.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #389 Gepost op: 15 februari 2012, 19:27:33 »
Roberto,

Ik weet dat het geen Robertomeisje is. Maar ken jij de zwartharige schoonheid, die in de dag op Verversrui 8/1 staat. Deze Dame blijft me intrigeren, ik kan me niet herinneren al ergens een topic van haar gezien te hebben, maar ze heeft toch redelijk goed te doen.

Elwood, ik ben vandaag speciaal gaan zien omdat ik ze me niet direct voor de geest kan halen. Haar raam was onbewoond. Zaterdag ga ik in de dagshift terug polshoogte nemen. Als ik ze mocht kennen dan laat ik het je wel weten.

Het was dus niet gepland om te kameren vandaag. Daar heb ik me ook aan kunnen houden. Na een paar rondjes kwam ik kameraad Bema tegen. Bepaalde dames zijn hem nog altijd niet vergeten want hij wordt nog altijd door sommigen ruim begroet. Nadat we de line-up gecheckt hadden, nodigde Bema me uit in Charivari. Dat sloeg ik niet af. We eindigden onze korte tour in de Malle Babbe.

Hoewel ik niet gekamerd heb, was het toch zeer ontspannend om de dames te bekijken. Ik geef de line-up even mee van dames die ik heb herkend:

Olga, Sandra, Naomi, Erika, Patty, Alexandra, Joyce, Tanja, Anita, Chrystal, Maria, Natasha, Annabelle, Carmen, Gaby, een andere Anita, Oxana, Elena, Ambra, Aguila, Mandy, Amanda, Larissa, Julia, Karin, Deborah, Angelica, Mirela, Lily, Joyce, Helena, Valentina ....
« Laatst bewerkt op: 15 februari 2012, 20:17:10 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...