Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1705546 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #420 Gepost op: 19 februari 2012, 19:14:59 »
Dan is het gewoon het begin van de Schipperstraat nr. 41 voor zover ik weet. Het is in ieder geval GEEN Joyce, maar dat blok ramen ernaast. Ik heb nog gekeken maar vond het bij deze ramen niet goed aangegeven.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #421 Gepost op: 19 februari 2012, 19:15:56 »
Ok bedankt. Ik heb ook zo'n dame die mij altijd boos bekijkt. Dat is Nicole van SS 39/1, ja jouw Nicole Roberto. Ik heb haar lang geleden eens bezocht en toen was zoenen en pzc mogelijk zonder meerprijs. Toen ik haar na een afwezigheid nog eens wilde boeken was dat allemaal niet meer mogelijk, ook niet voor meer geld... en sindsdien is die dus kwaad ::).

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #422 Gepost op: 19 februari 2012, 19:17:24 »
Ok bedankt. Ik heb ook zo'n dame die mij altijd boos bekijkt. Dat is Nicole van SS 39/1, ja jouw Nicole Roberto. Ik heb haar lang geleden eens bezocht en toen was zoenen en pzc mogelijk zonder meerprijs. Toen ik haar na een afwezigheid nog eens wilde boeken was dat allemaal niet meer mogelijk, ook niet voor meer geld... en sindsdien is die dus kwaad ::).

Maar mechelen, ik ga voor jou is een goed woordje doen bij mijn "schatje". Ze is nog zo lief, vroeger zo blond, zo geil en zo alleen! ;D

Ach ja, de gedragingen van een hoer zijn ondoorgrondelijk. Dat mocht ik al dikwijls ondervinden.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #423 Gepost op: 19 februari 2012, 19:21:24 »
vroeger zo blond

Nu is ze bruin, kunstmatige intelligentie...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #424 Gepost op: 19 februari 2012, 19:30:26 »
vroeger zo blond

Nu is ze bruin, kunstmatige intelligentie...

Inderdaad, door haar domheid verliest ze aan jou een goede klant. Ach, aan Jozefa kan ze toch niet tippen.
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2012, 19:33:52 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #425 Gepost op: 19 februari 2012, 19:38:20 »
vroeger zo blond

Nu is ze bruin, kunstmatige intelligentie...

Inderdaad, door haar domheid verliest ze aan jou een goede klant. Ach, aan Jozefa kan ze toch niet tippen.
Klopt. Ik ga haar (Josefa dus) volgende week nog es opzoeken en zal dan nog eens een recensie schrijven.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #426 Gepost op: 19 februari 2012, 20:45:32 »
@Joker....Ik heb dat ook eens meegemaakt dat een dame rare gebaren in mijn richting deed(weet nog steeds niet waarom eigenlijk ::) )

Na dat dit een paar keer gebeurd was, heb ik haar een keer een briefje van 50 gulden getoond, de schouders opgehaald, even naar haar gezwaaid en ben toen door gelopen :) . De keer daarna 100 gulden laten zien en hetzelfde ritueel gevolgd :) . De laatste keer heb ik 150 gulden laten zien, gezwaaid en ben toen maar bij haar lekkere buurvrouw binnen gestapt ;)....en een prima tijd gehad bij die dame trouwens( die wist de 150 gulden erg te waarderen)  ;D
Daarna was het gebaren maken gebeurd...., maar ik ben nooit meer op haar afgestapt :P

Groet, Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #427 Gepost op: 19 februari 2012, 21:01:29 »
@Joker....Ik heb dat ook eens meegemaakt dat een dame rare gebaren in mijn richting deed(weet nog steeds niet waarom eigenlijk ::) )

Na dat dit een paar keer gebeurd was, heb ik haar een keer een briefje van 50 gulden getoond, de schouders opgehaald, even naar haar gezwaaid en ben toen door gelopen :) . De keer daarna 100 gulden laten zien en hetzelfde ritueel gevolgd :) . De laatste keer heb ik 150 gulden laten zien, gezwaaid en ben toen maar bij haar lekkere buurvrouw binnen gestapt ;) ....en een prima tijd gehad bij die dame trouwens( die wist de 150 gulden erg te waarderen)  ;D
Daarna was het gebaren maken gebeurd...., maar ik ben nooit meer op haar afgestapt :P

Groet, Rolly


Ha aha die Rolly, dit is een echte Foots ik zal je terugpakken actie, heerlijk, ik zit te grinniken achter mijn platte beeldscherm.
Met name dat het elke keer meer werd en dan de buurvrouw pakken geniaal.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #428 Gepost op: 19 februari 2012, 21:11:05 »
@Joker....Ik heb dat ook eens meegemaakt dat een dame rare gebaren in mijn richting deed(weet nog steeds niet waarom eigenlijk ::) )

Na dat dit een paar keer gebeurd was, heb ik haar een keer een briefje van 50 gulden getoond, de schouders opgehaald, even naar haar gezwaaid en ben toen door gelopen :) . De keer daarna 100 gulden laten zien en hetzelfde ritueel gevolgd :) . De laatste keer heb ik 150 gulden laten zien, gezwaaid en ben toen maar bij haar lekkere buurvrouw binnen gestapt ;)....en een prima tijd gehad bij die dame trouwens( die wist de 150 gulden erg te waarderen)  ;D
Daarna was het gebaren maken gebeurd...., maar ik ben nooit meer op haar afgestapt :P


hahaha.....nou ik ga deze actie onthouden....en zal er eens over nadenken. Ik moet zeggen dat na wat ik terug heb gelezen bij de recensie van Roberto....dat het best wel eens die Nicole geweest zou kunnen zijn. Misschien later nog eens met Roberto een wandeling maken, als hij die Nicole wel kent, kan hij altijd nog een goed woordje doen. Maar voorlopig maar gewoon ontwijken. En anders met 100 euro gaan zwaaien haha. Toevallig zei ik nog vlak voor deze actie tegen Kamikaze dat ik ook wel in was om het een keer goed te maken....maar ja..nu voorlopig niet meer.....denk ik haha.


Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #429 Gepost op: 19 februari 2012, 21:26:42 »
Als het van de middag was Joker, dan kan het nooit of te nimmer mijn mooi Nicole zijn geweest! Trouwens die doet zoiets niet! :P

Het zal toch Jansen zijn lief, de blonde Nancy niet geweest zijn want die werkt OVERDAG in het pand waar Nicole in de nacht staat!  Dat is een Nederlandse dus als het haar was, heb je met haar Nederlands gesproken en ken je ze zeker nog.

Joyce in dan weer de beste vriendin van Nancy en Joyce werkt naast Tereza. Die zou Tereza dus wel eens kunnen opgestookt hebben maar dat is zoals je zelf schrijft louter speculatie.
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2012, 21:29:03 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #430 Gepost op: 19 februari 2012, 21:46:18 »
Nou laat het maar gewoon voor wat het is. Ik denk niet dat we hier zo haar gaan vinden. Dit heeft ook geen zin. We spreken nog wel een keer af...en dan zal ik haar nog wel eens aanwijzen. Het Skw is ook weer groter dan zij is. Als zij niet meer wilt...dan zijn er nog meer dan genoeg andere dames!!!!

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #431 Gepost op: 20 februari 2012, 00:15:12 »
Ik heb ook ooit eens iets dergelijks meegemaakt. Ik heb niet met geld gezwaaid, maar ben wel bij een Dame binnen gegaan waar zij op zat te kijken, en het was bovendien ook nog een vriendin van de bewuste Dame. Dat was dus dubbel teruggepakt zeg maar. :)) >:D

guest9105

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #432 Gepost op: 20 februari 2012, 00:26:02 »
Nou, in ieder geval allemaal bedankt voor je reacties. Waar het mij gewoon om gaat is dat ik vind dat je het niet kunt negeren.

Ik wil aangeven dat er respect moet zijn voor beiden kanten. Voor hun telt het zo ""goed" en snel mogelijk geld willen verdienen. Wij bekijken het van een andere kant...en ik denk altijd je kan je geld maar 1x uitgeven...dus moet je daar wel achter staan. Als een dame later met andere eisen komt is dat haar pakkie an. Daarbij is het wel hun werk wat zij daar doen.

Als jij dit soort gebaren gaat maken naar klanten van je baas.....dan wordt daar ook een klacht over ingediend oid. Ik weet dat in de saunaclubs er echt iets wordt gedaan met klachten over de dvp's en terecht.

Maar als dit de normale gang van zaken is....tjaaa dan zal ik wel in een rare wereld leven???? Ik als klant van deze dames hoef toch niet alles te nemen? Maar ik zal het wel heel raar zien denk ik?

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #433 Gepost op: 20 februari 2012, 00:31:29 »
Ja, je tilt er te zwaar aan. Pas op, begrijp me niet verkeerd, ik ben van dergelijk gedrag ook niet gediend. Enkele weken geleden heb ik hier trouwens nog een topic geopend over een van mijn vaste waarden die mij op kamer zwaar afgezet had. Toch niet om een vernietigende recentie te schrijven maar gewoon om te weten of andere rakkers dat ook al eens hadden meegemaakt. Daar blijft het bij mij dan bij. Van bevriende wandelaars weet ik dat ze hen nog wel een correcte service geeft. Dus ze zal mij beu geweest zijn als klant, geen punt. Ik wandel verder...

Wandelen moet ten alle tijden een hobby zijn en nadenken over hoe een je dame kan terugpakken hoort daar mijns inziens niet bij.

Concentreer je op de volgende fuck zou ik zo zeggen.

Verder in de saunaclubs kan men inderdaad klacht gaan indienen. Ieder mag voor zich uitmaken dat hij dat doet, ik weiger zoiets, zelfs als ze me op de kamer niet aanraakt...
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2012, 00:37:52 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #434 Gepost op: 20 februari 2012, 00:48:07 »
Ik denk ook dat je je er niet te druk om moet maken....gewoon je schouders ophalen en bij een ander lekkertje binnengaan en vooral de dame in kwestie in haar sopje laten koken...zoals al is gezegd: geen hand vol maar, in dit geval, 3 landen vol(B,D en NL). ;)

Groet, Rolly
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2012, 19:08:41 door Rolly »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.