Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706826 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #450 Gepost op: 25 februari 2012, 00:03:29 »
Inderdaad, zelfs ik vind de line-up de laatste week niet zo super. Uiteraard staan er wel echte stunners maar in verhouding tot het aantal dames mijns inziens te weinig. Ik hoop op betere tijden.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #451 Gepost op: 25 februari 2012, 00:09:27 »
Hoe zit dat nu eigenlijk met Agniezka? Deze week was ik 3 keer 's avonds in het SKW en geen Agniezka te zien. Op SS 04/3 staat Kyra terug. Werkt Agniezka terug in de dag?

Sinds ondergetekende eind december haar poesje heeft gepaald, is ze nog altijd niet hersteld haha :P ;D
Misschien gewoon gaan skiën ? Duikt wel ergens op als het geld op is. Damn, wat een benenspel heeft ze toch. Onder andere hé
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #452 Gepost op: 25 februari 2012, 00:12:00 »
Civicske, jij mag vanaf nu alleen nog maar binnen bij lelijke en dikke dames! Zo kunnen die vertrekken en kunnen er stunners in de plaats komen.


Vanaf nu geef ik jou een verbod op het klipperen van Roberto-meisjes! Blijf dus bij Nicole weg! ;)  Trouwens die Kyra heeft ook wel een benenspel...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #453 Gepost op: 25 februari 2012, 09:54:43 »
Civicske, jij mag vanaf nu alleen nog maar binnen bij lelijke en dikke dames! Zo kunnen die vertrekken en kunnen er stunners in de plaats komen.

Vanaf nu geef ik jou een verbod op het klipperen van Roberto-meisjes! Blijf dus bij Nicole weg! ;)  Trouwens die Kyra heeft ook wel een benenspel...

Te laat Roberto  :P, na je schitterende rec. gisteren over Nicole, staat ze al op mijn lijstje van mogelijk te klipperen snollen.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #454 Gepost op: 25 februari 2012, 20:23:35 »
Roberto is alweer terug van een zeer geslaagde trip Schipperskwartier. Ik heb in super tempo een rondje gedaan. Ik had namelijk mijn trein om 18.19 en had uitgerekend dat ik nog 55 minuten had. Dit waren een 20 tal voor de wip en een 35 tal om van het Schipperskwartier te voet aan Antwerpen - Centraal te geraken.


Ik eindigde 3 minuten binnen de tijd! ;D



Toen ik Ambra zag staan, heb ik daar mijn beide zakken maar gaan leegschudden.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #455 Gepost op: 26 februari 2012, 13:43:14 »
Ik ben de laatste tijd wat minder vaak in SKW geweest, maar heb geen enkele keer Agniezka gezien.

Ik dacht gistermiddag wel Roberto voorbij te zien wandelen toen ik op een bepaald adres toevallig even naast het gordijn af naar buiten gluurde. Nu ik lees dat hij daar vlak bij een prachtdame bezocht heeft, en ook het tijdstip redelijk kan kloppen acht ik de kans extra groot dat hij het geweest is. Ik was echter in gezelschap, en moest me dus rustig houden. :P ;D ;)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #456 Gepost op: 26 februari 2012, 13:44:44 »
Waar zat jij dan binnen, kameraad Elwood? :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #457 Gepost op: 26 februari 2012, 13:53:54 »
Waar zat jij dan binnen, kameraad Elwood? :)

Op de kamer van Mirela. Zij was met de buurvrouw aan het babbelen. We moesten nog even wat spulletjes ophalen. ^-^

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #458 Gepost op: 26 februari 2012, 13:55:01 »
Dichter konden we niet naast elkaar zitten! :D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #459 Gepost op: 26 februari 2012, 23:06:47 »
Wederom ben ik terug van een avondje Schipperskwartier! Ik kwam aan in de shiftwissel maar dat is prima zo want zo kan ik eerst in Charivari mijn beentjes verwarmen. :))  De thekedame had al onmiddellijk mijn drank klaar gezet. De sfeer was zeer gemoedelijk en met nog wat collega hoerenlopers een ongedwongen praatje gemaakt.


Toen was het half 9 en vond ik het tijd om een rondje te gaan maken in het straat! Ik werd geroepen door Vally! :o  Ze vroeg of ik nu eindelijk eens met haar ging gaan. Dit heb ik zeer vriendelijk afgewimpeld. Ze staat er al vanaf de eerste dag dat ik er kom en was zichtbaar ontgoocheld. Sorry Vally! Ondanks je uitstekende service ben je helaas niet mijn type.


In de Villa Tinto stond Ella achter het raam. Heren, dit is een Roberto - meisje van het zuiverste karaat. De vakantie had haar zeer goed gedaan want ze zag er mooi uit. Wat een schoonheid is het toch. Op de Verversrui stond Kristina zeer mooi te wezen.


Er waren veel dames die vandaag mijn 50 euro wilden. Ik wou echter iets nieuws en ben gaan neuken op de Verversrui 24/3 bij een nieuwe dame die ik nog niet had gespot. Dit beaamde ze, ze was hier nog niet al te lang!


De service sloeg me wat tegen. Hierdoor wou ik toch nog een goede wip maken en koos ik voor Kyara, die als twee druppels water lijkt op Alexandra Stan en die zeer heerlijk met mij geketst heeft!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #460 Gepost op: 28 februari 2012, 22:12:45 »
Roberto aka de blauwe C:-)  is zonet terug van een weergaloze avond Schipperskwartier. Bij het ontwaken vandaag wist ik dat het mijn dag zou worden. Dat gevoel kwam uit. Ik kon amper wachten tot de reguliere arbeidstijd erop zat en mij kon gaan vermaken in het Schipperskwartier.


In de wagen speelde de muziek opzwepende beats en ik had al een halve erectie. Neem het maar van mij aan, een van de dagen verschijnt in HLN een studie dat opzwepende muziek het testosteron gehalte van een man ten goede komt!


Toen ik op de Oude Leeuwenrui aankwam waren de rode  >:D  van 't stad bezig met hoerenlopers te beboeten die geen muntstukken in de ticketspuwende automaten hadden geduwd. Ik kwam aan in de shiftwissel en ging me bevoorraden in Charivari waar Bema helaas niet te zien was. :(


Na een Cola vond ik het tijd om te kijken welke ketspoppetjes al in hun etalage stonden. De eerste mooie dame die ik bij mijn entrée in de Schippersstraat zag, was de mooie Roemeense Nicole. Het was tanden bijten geblazen om niet bij haar over de dorpel te gaan. Ik wist deze valkuil te vermijden en zette de gewaarborgde vangst van vrouwelijk schoon verder. Vandaag was de line - up goed en dat was te meer omdat de supermooie Alicia zoals vanouds terug op Schippersstraat 16/2 stond. Heren, dit is een zwartharige dame. Eer ik een zwartharige dame mooi vind, moet het al wat zijn... Ik heb haar nog nooit of te nimmer geketst maar daar zou mogelijk wel eens verandering in kunnen komen. Stefany moet ik niet meer voorstellen. De geilheid druipt ervan af...


Mooie Jozefa, Gabriëlle en Anna fleurden de Schippersstraat 24 op. Zoals altijd stond secretaresse Eni ook mooi te wezen in haar vitrine. Ze loenst altijd zo mooi naar mij. Misschien moet ik haar nog eens amoreren met een bezoekje. Jongens, Kristina van SS 04/2 is een blonde godin met blauwe ogen die ik zeker ook nog eens moet bezoeken. Civicske haar benen zijn nog 10 centimeter langer dan die van Agniezka en doen me helemaal wegsmelten. Met haar had ik al een zeer geslaagd samen zijn.


Sonya glimlachte zoals altijd breed naar mij. Ik noem haar Mona Lisa want ze heeft ogen waar zelfs de beste zwemmer moeiteloos in kan verdrinken. Naast haar stond super lolita Anna. Niet mijn stijl maar wat een mooie dame is het toch deze Croatische deerne...


Sylvia lachte me ook weer lief toe op de Schippersstraat 15. Ze was verwikkeld in een geanimeerd gesprek met mooie Bulgaarse Eva. Carla kwam ook toegelopen en nam haar stek in. Kyra toonde me haar lange benen en welgevormde kont. Het is net een raszuivere Afrikaanse gazelle. Tessa was er ook en die moet sexmachine zelfs nog kennen want die werkte daar al in zijn tijd. Melissa was ook present maar dat is een te mijden meid. Ik kon het nog net laten mijn middenvinger op te steken. Desondanks weet ze blijkbaar nog altijd niet wat een slechte service ze me gegeven heeft want ze begrijpt niet dat ik niet meer bij haar binnenkom.


Eindelijk was ik in de Vingerlingstraat aangekomen. Zoals altijd stond Anita de hoerenlopers vanuit de hoogte te bekijken. Wat een arrogant wijf is dat toch. Hoe ze haar vitrine nog kan betalen weet ik niet want ik zag ze weer een collega weigeren. Christina lachte me vriendelijk toe. Van Lydia kreeg ik een handkusje en Vanessa bekeek me als een parasiet. Verder stonden Carolina en Romina ook klanten te werven, zelfs voor 30 euro was het ok...


In de Verversrui waren niet al te veel schoonheden present. Ik mis Anna daar enorm. Zij hield de moed erin in de donkere dagen door steeds het beste van zichzelf te geven en elke loper al dansend op te warmen voor wat komen ging. Nederlandse Bianca, Angelique en Catalina waren ook present. Aan de Verversrui 08 stond ik met tranen in mijn ogen. Waar zitten Alina en Anna?


Claudia was de enige dame die ik kende op Verversrui 24 want daar heeft men een nieuw blik schoonheden open getrokken. Helaas geen Roberto - meisjes...


Zo ging ik de Villa Tinto binnen en daar zag ik de mooie verschijning van Ella staan. Civicske, je moet toch eens passeren. Zo ging ik de verder in de trechter van de Villa Tinto waar niks van "boetieks" stond. Op het einde stond Bianca alweer met haar lekkere kont te shaken. Daarnaast stond Linda met de pukkel, die het hoeren en tamboeren ook niet kan laten. Hoe lang staat die er al?


Nu ik terug uit de Villa Tinto was, kon ik de andere kant van de Verversrui gaan bekijken. Laetitia stond weer uit de hoogte te kijken. Vroeger kon men met haar nog iets aanvangen maar nu druipt de arrogantie ervan af. Andrea stond ook mooi te wezen in haar stockings en Anna die maar weinig op de kamer is voor wat ze allemaal biedt, was er ook.


Ik liep nog een tourtje en plots zag ik op Verversrui 07/2 mijn ex-lief Kathy staan. Zij is een zeer druk bezette dame en werkt niet al te veel. Verzinnen deed ik niet meer en ik stapte op haar af!


Heren, ooit was ik daar vaste klant en kwam er veel te veel dan goed voor een zwakke hoerenloper, die wij toch allen zijn. Zij is een creatie van god. Zij is een creatie van de natuur, die zijn gelijke eigenlijk niet kent qua schoonheid in het blonde segment.


Het werd een blij en innig weerzien maar ook een clash tussen een van de beste hoeren ooit en tja de sul Roberto. Geen enkele centimeter van de matras en de rest van de kamer werd niet omgeploegd...


Na de sessie had ik alles gegeven en trilde ik nog op mijn benen. Een Red Bull en een sigaret brachten soelaas.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #461 Gepost op: 29 februari 2012, 20:42:09 »
Als ik even de laatste posts lees in dit topic, valt mij op dat Roberto de laatste tijd het SKW half platneukt  8)
Wat gaat dat geven als de lente in het land komt ?  :D
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #462 Gepost op: 29 februari 2012, 23:48:09 »
Ben juist terug van een avondje SKW met Roberto en Bema. Na eerst een paar pinten in ons gezellige stamcafé Charivari gedronken te hebben, een paar rondjes gewandeld, en wat verder gepraat over de vele schonen die er aanwezig waren in ons geliefd SKW. Daarna een een afzakkertje gedronken in de Bleu Magic bij een paar bulgaarse schonen.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #463 Gepost op: 1 maart 2012, 19:09:41 »
Heb op een andere forum gelezen dat er in april een SKW wandeling gehouden wordt...zag dat daar ook leden van dit forum aan meedoen. Kan ik ook via dit forum inschrijven ? Benieuwd om Roberto, Anvers/Antoine/Bema en Sub/Elwood eens in levende lijve te ontmoeten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #464 Gepost op: 1 maart 2012, 19:23:45 »
Heb op een andere forum gelezen dat er in april een SKW wandeling gehouden wordt...zag dat daar ook leden van dit forum aan meedoen. Kan ik ook via dit forum inschrijven ? Benieuwd om Roberto, Anvers/Antoine/Bema en Sub/Elwood eens in levende lijve te ontmoeten.
Je kan het altijd aanmelden in ons ontmoetingspunt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal