Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1706227 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1695 Gepost op: 10 maart 2018, 16:47:23 »
kan ook gewoon een bekende bezoeker zijn die er vaak komt, de meeste mannen schrijven namelijk niet ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1696 Gepost op: 10 maart 2018, 17:12:18 »
kan ook gewoon een bekende bezoeker zijn die er vaak komt, de meeste mannen schrijven namelijk niet ;)
We kennen hem wel degelijk fkk .... echte mannen schrijven wel, strandjeanetten niet  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1697 Gepost op: 10 maart 2018, 17:16:01 »
Kippenneuker, bij Beatrijsje hebt je iedere dag de kans, van iets na 8 's morgens tot iets voor 8 's avonds .... en er zijn heus wel genoeg momenten dat ze vrij is .... heel erg druk bezet is ze wel, maar geen 12 op 12 uur, gelukkig maar...
De momenten dat ze in haar raam staat beschouwt ze als rustperiodes, want boven op haar kamer is 't volle bak doorgeven, met een inzet en passie die er maar weinig in zich hebben, t lekker "slettebetje"  :lol_hitting: :adult :censored

Gewoon de volgende keer toeslaan, en opgelet, ze is verdomd verslavend  :lol

En, je mag zelf weten wat je doet, maar een afspraak maken met een meid, dat laat ik aan me voorbijgaan, been there before, done that.
De simpele reden .... er kan zomaar eens een Beatrijsje te voorschijn komen (of iemand anders waar je dat moment op of onder wil), en als je dat moet missen wegens een afspraak ... daar begin ik niet meer aan .

Het is "de zin" van het moment die bij mij overwint, en altijd meer dan genoeg keuze, er zitten momenteel zowel in de dag- als nachtshift meer dan 20 toppers, en daar zijn er altijd wel enkelen van vrij .....
Nog een reden waarom ik geen afspraakjes meer maak met de dames .... indien zij een andere klant te pakken krijgen die net toevallig even voor jouw afspraak komt, kan jij domweg wachten .... en dat bestaat niet bij me, dat ik ga wachten op een dame .... en geef ze trouwens eens ongelijk  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1698 Gepost op: 11 maart 2018, 13:43:25 »
Sexmachine, bedankt voor onderstaande info. Het is echter zo dat ik enkel op weekdagen ergens tussen 12u en 14u in het SKW geraak. De laatste weken/maanden heb ik op die momenten Beatrice zelden of nooit kunnen spotten. Recentelijk heb ik ze nu 2 keer gezien maar dus inderdaad telkens op een moment dat ik een afspraak had met één van mijn favorietjes.

Je kunt dat misschien stom vinden die afspraken maken maar mijn wandeltijd is zo beperkt dat ik gewoonlijk het risico niet neem en dan liever "op afspraak" werk. Dan ben ik zeker dat ik één van mijn favorietjes kan bezoeken. Natuurlijk zou ik ook liever langer kunnen wandelen en een vrije keuze maken. Heel af en toe gebeurt het eens dat ik de tijd heb en dat zijn inderdaad meestal de momenten waarop ik dan een voor mij nieuw toppertje ontdek.

Als ik een afspraak maakte dan heb ik in het verleden nog nooit moeten "wachten", mijn vaste vriendinnetjes zijn daar steeds zeer correct in geweest. Eéz keertje heb ik eens 10 minuutjes moeten wachten bij Gabriëlla maar daar kon ze zelf weinig aan doen, er was toen iets voorgevallen bij het vorige bezoek waardoor ze net niet op tijd klaar was. En ja, ik geloofde haar toen echt want om één of andere reden was de badkamer en een deel van de kamer zelf helemaal nat toen ik boven kwam. Ze zei toen heel geambeteerd dat ze even had moeten poetsen. Ze wilde het zelfs nog wat uitleggen maar ik wilde toen echt niet weten wat er daar gebeurd was (één van haar opmerkingen was toen "iedereen heeft zo zijn voorkeuren" waaruit ik concludeerde dat het niet al te proper geweest was). Betty had mij toen trouwens al binnen gelaten omdat het buiten nogal koud was en ik heb toen met haar een leuk gesprekje gehad.

Waarschijnlijk is dit één van mijn laatste posts hier want ik vetrek morgen op verlof. Ik zal voor een week of 2 wel kunnen lezen wat jullie allemaal schrijven maar of ik zelf kan posten vat nog af te wachten.

Greetz!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1699 Gepost op: 15 maart 2018, 01:06:23 »
maar een afspraak maken met een meid, dat laat ik aan me voorbijgaan, been there before, done that.

Het is "de zin" van het moment die bij mij overwint,
Daarin kan ik je wel volgen. Ik maak normaal ook geen afspraken in het SKW. Ik heb er ondertussen drie favorietjes en meestal is er toch wel minstens eentje van vrij. Wat eventueel wel een reden kan zijn om af te spreken, is als je plasseks wil, dat ze van te voren weet dat je komt, en dat ze niet stomweg toevallig 5 minuten voor je bezoek naar de wc gaat.

De zin van het moment, inderdaad. Ik heb gisteren zo aan de verversrui (ik denk nr 6 of 8 of zoiets) ineens een wat voller meisje zien staan. Zij noemde zichzelf Eva en was erg lief. Wat staan mee praten aan de deur, maar na mijn schietoefeningen bij Renata en bij Anna, vond ik het zonde om er binnen te gaan als ik waarschijnlijk toch al met een lege zak zat. Maar inderdaad, de zin van het moment... Ik loop nu al de hele dag er aan te denken. Stond die daar voorheen ook? Zal wel, maar om een of andere reden ontdekte ik haar nu, en ik kreeg er meteen een stijve van. Leeggepoept, maar toch nog een stijve krijgen, dus dit wordt iets voor volgende week. De zin van het moment eens lekker los laten.

Offline bernardus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1700 Gepost op: 16 maart 2018, 23:01:43 »
Goed, om toch een bijdrage te doen, barti: Sylvia op VL17/4, die rockchick met het bordje 'kinky' doet graag heel kinky zaken. Ze geniet er echt van, speelt het spel met volle overgave en weigert zelfs om zich per dienst te laten betalen. Je betaalt bij haar alleen voor de tijd. Ik heb me er eens laten onderzeiken terwijl ze me wild fiste en onderspuugde terwijl ze me overlaadde met vuile praat (genre 'human toilet' enz). Zeker 25-30 min binnen geweest en toch maar 50 euro betaald, voor fisten én plasseks dus. Bij velen ben je daar al snel 100 euro voor kwijt. Zéér vriendelijk, zéér open. Jouw voorkeuren kennende een interessante optie. Je kan haar echt crazy fantasieën voorleggen, ze vindt dat geweldig. En 't is nog een knappe ook.


Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1701 Gepost op: 17 maart 2018, 16:10:24 »
Ik zal vannacht eens gaan zien daar. Merci
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1702 Gepost op: 26 maart 2018, 18:31:12 »
Ik neem me voor mijn achterstand in recensies spoedig in te halen. Donderdag, late namiddag of nacht wil ik alvast nog eens 'de ronde doen. En advies is welkom want heb vooral zin in een stevig tongzoenende dame. Tips?
En mij volgende aâmelding zal dus met reviews zijn  :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1703 Gepost op: 27 maart 2018, 16:54:20 »
Ik heb het reeds gepost onder de rubriek "Transkes", maar omdat daar toch niet zo veel naar gekeken wordt, vermeld ik het hier nog maar eens: Ecuadoriaanse Vanessa (met het naamplakkaatje "Hot Fantasy"), die lange tijd bijna steeds op SS27/3 in de dagshift heeft gestaan, zou overleden zijn aan een longinfectie !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1704 Gepost op: 27 maart 2018, 18:22:48 »
Ik heb het reeds gepost onder de rubriek "Transkes", maar omdat daar toch niet zo veel naar gekeken wordt, vermeld ik het hier nog maar eens: Ecuadoriaanse Vanessa (met het naamplakkaatje "Hot Fantasy"), die lange tijd bijna steeds op SS27/3 in de dagshift heeft gestaan, zou overleden zijn aan een longinfectie !


Wacht wacht, die er al pakweg vijftien jaar zit? Post-op trans toch he  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Heb haar honderden keren bezocht (toen ik nog geeneens wist dat het een post-op transke was) fetish sessies .....tussen 2000 en 2003


RIP ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1705 Gepost op: 27 maart 2018, 18:24:51 »
Ik heb het reeds gepost onder de rubriek "Transkes", maar omdat daar toch niet zo veel naar gekeken wordt, vermeld ik het hier nog maar eens: Ecuadoriaanse Vanessa (met het naamplakkaatje "Hot Fantasy"), die lange tijd bijna steeds op SS27/3 in de dagshift heeft gestaan, zou overleden zijn aan een longinfectie !


Wacht wacht, die er al pakweg vijftien jaar zit? Post-op trans toch he  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Heb haar honderden keren bezocht (toen ik nog geeneens wist dat het een post-op transke was) fetish sessies .....tussen 2000 en 2003


RIP ....


Neen, is niet dezelfde, het is Jennifer die ik zoveel heb bezocht, zelfde raam trouwens ....
Toch een RIP
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1706 Gepost op: 27 maart 2018, 18:32:24 »
Ik heb het reeds gepost onder de rubriek "Transkes", maar omdat daar toch niet zo veel naar gekeken wordt, vermeld ik het hier nog maar eens: Ecuadoriaanse Vanessa (met het naamplakkaatje "Hot Fantasy"), die lange tijd bijna steeds op SS27/3 in de dagshift heeft gestaan, zou overleden zijn aan een longinfectie !


Wacht wacht, die er al pakweg vijftien jaar zit? Post-op trans toch he  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Heb haar honderden keren bezocht (toen ik nog geeneens wist dat het een post-op transke was) fetish sessies .....tussen 2000 en 2003


RIP ....


Neen, is niet dezelfde, het is Jennifer die ik zoveel heb bezocht, zelfde raam trouwens ....
Toch een RIP
Jennifer staat wel op dezelfde locatie maar dan wel in de avond/nachtshift.
Vanessa was inderdaad een echte "trans", dus geen "trans-post".
Ik heb haar jaren geleden- in mijn "zgn. glorieperiode" (lees: toen ik nog dacht dat ik een rijk man was)- aan de toog in de "Malle Babbe" wat beter leren kennen en haar aan een paar Nederlanders voorgesteld als "mijn vrouw"; die waren daar aanvankelijk ook "mee weg"...
Sedertdien riep ze- als ik haar op straat tegenkwam- altijd "Bandido !" tegen mij en zwierde ze soms haar schoudertas naar mijn hoofd !
Heel lieve en toffe vrouw/man !
Ook ik wens haar uiteraard de eeuwige rust !!!!!






« Laatst bewerkt op: 27 maart 2018, 18:49:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1707 Gepost op: 27 maart 2018, 20:30:31 »
Deze morgen naar een echte doc moeten gaan, om een vervelende gips van mijn linkerarm te verwijderen.
Dit na een slip partij om een maandagmorgen met de twee wieler     :banghead:

Het miezerig weer getrotseerd en na al die doc s gezien te hebben,  stond ik scherp.     Er waren wat ramen niet bezet - of bezig - sommige toppers waren zelfs druk bezig en heb ik deze namiddag niet gezien.   Beatrix , Melissa, Julia, Micha en haar buurvrouw Claudia  en zwarte Tina waren aan het cashen.   :sex
Toch  2 zeer leuke kamers gehad met  Sylvie  (SS 4/1) en  Stefanie (VL 6/3), van beide wist ik dat ze prima service leveren.  : :sign0098:

Doc



Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1708 Gepost op: 27 maart 2018, 23:31:23 »
Zo hebben we het graag: voor mij ben jij de "echte doc" die terug paraat is daar waar hij thuishoort !!! :035:
Je had dan wel "iets" gebroken, maar datgene waar het écht op aankomt, is dus blijkbaar nog wel intact... :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2018, 23:41:49 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1709 Gepost op: 29 maart 2018, 23:07:48 »
 :17: Hi, ben vandaag gaan wandelen in SKW; toen ik naar huis ging viel me plots de dame in de Schipperstraat 37/2 op. Was al te laat en gehaast, dus doorgestapt.    ::)   Weet iemand wie dat is en wat het diensten niveau is dat ze aanbied?
No dinero, no amor.