Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698037 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1710 Gepost op: 30 maart 2018, 08:35:47 »
:17: Hi, ben vandaag gaan wandelen in SKW; toen ik naar huis ging viel me plots de dame in de Schipperstraat 37/2 op. Was al te laat en gehaast, dus doorgestapt.    ::)   Weet iemand wie dat is en wat het diensten niveau is dat ze aanbied?
Rond welk uur ben je gepasseerd, Pedro Zoe ????
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1711 Gepost op: 30 maart 2018, 17:36:15 »
:17: Hi, ben vandaag gaan wandelen in SKW; toen ik naar huis ging viel me plots de dame in de Schipperstraat 37/2 op. Was al te laat en gehaast, dus doorgestapt.    ::)   Weet iemand wie dat is en wat het diensten niveau is dat ze aanbied?
Rond welk uur ben je gepasseerd, Pedro Zoe ????
Was rond 9 uur á 9uur30 ‘s avonds.
No dinero, no amor.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1712 Gepost op: 31 maart 2018, 19:29:47 »
Een informant meldde mij dat het op zaterdag eindelijk wat beter weer ging zijn en dat er geen parkingplaatsen zijn rondom het SKW wegens Koers.   :banghead:

Ik heb voor de eerste keer met de tram naar het skw gegaan, vanuit een P+R parking rondom Stad.   Een klein avontuurtje, de laatste honderden meters gewandeld naar skw.

Een bekende tegen gekomen en wat gechat over de vrouwen, voetbal en de Koers die nu in Stad vertrekt.

De toppers waren bezig zoals de drievuldigheid op  ss 38, het duo op ss35, ene op ss30/3 en ene op 18/1.   
Een wat talk gemaakt met Selena op  ss18/2 , die volgende week op verlof vertrekt.   Ze wou perse een kamertje afdingen.

Nu het is Sylvie  ss 4/1 geweest   :sign0098: en een nieuwe  Cela.mo  vt 17 geworden.   :sign0144: (zie afzonderlijke review).  Uiteindelijk had ik beter een tweede kamer bij Tina  ss14/2 gedaan, ze zag er mooi uit.

Het was druk rondom de placa major van Stad, wegens o.a. de koers, parking ging ik niet gevonden hebben.
en ja het weer was prima, zelfs de zon was even van de partij.    :lol

Doc



Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1713 Gepost op: 2 april 2018, 00:43:07 »
:17: Hi, ben vandaag gaan wandelen in SKW; toen ik naar huis ging viel me plots de dame in de Schipperstraat 37/2 op. Was al te laat en gehaast, dus doorgestapt.    ::)   Weet iemand wie dat is en wat het diensten niveau is dat ze aanbied?
Rond welk uur ben je gepasseerd, Pedro Zoe ????
Was rond 9 uur á 9uur30 ‘s avonds.
:bud RAISA !! is haar naam. ex-SS 37/2 intussen, tenzij je zeer snel bent, want was vanavond haar laatste daar. Lucky me!!  :pompe
Ze werkt eigenlijk in Gent, met de nacht (behalve op maandag), maar werd 14 dagen naar Gent verplaatst.  Ze was blij dat ze terug naar Gent kon, want ze mist haar vaste klienteel.
Het lijkt me een zeer verstandige , pientere meid. Leuke babbel. 26 jaar, komt uit Roemenië.
PZC en 69 , mijn 2 favorieten. Techniek was slechts 7 op 10, ik had zachtheid besteld en gekregen (mijn grote vriend was nog gevoelig van het dagticket in La Vita van gisteren); maar wel een leuke 40 minuten doorgebracht.
Voor herhaling zeker vatbaar, maar dan moet ik in Gent geraken en haar vinden.  000008
Als iemand haar adres er heeft, I'ld be much obliged !
No dinero, no amor.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1714 Gepost op: 10 april 2018, 20:33:45 »
Morgen in de vroege avond eens een kijkje gaan nemen in het skw
Bed(t)weter, bema en ik lopen er rond vanaf 18u  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1715 Gepost op: 10 april 2018, 21:11:30 »
Eindelijk nog eens een post  ::)  Het was hier een dooie boel de voorbije dagen.  :1rij:

Dat was het ook vandaag op de middag in het SKW, 2/3 van de ramen waren leeg en veel toppertjes heb ik niet gezien. Ik was op zoek naar Beatrice maar niet gespot, ben uiteindelijk nog eens met Flory gaan spelen, recensie volgt eerstdaags.

Morgen in de vroege avond kan ik nie mannen! Ik kan alleen tussen de middag  :character0029:

Greetz!

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1716 Gepost op: 12 april 2018, 20:35:07 »
 t Is idd. wat kalmer aan op het forum, tijd om eens naar het skw te gaan en te schrijven.  :PDT_Armataz_01_37:

Paas vakantie, voor de heilige GFE s, einde van de vasten en er staan nogal wat ramen leeg.
Deze namiddag niet zoveel volk in de straat, een aantal toppers die ik reeds bezocht heb waren present.     Ik had keuze stress.  :d030:

Bij Micha ss 35/2 binnen geraakt, daarna wat social talk met mijn informant ter plaatse.    Afscheid met hem aan de deur van
ss 4/1  bij Sylvie.    :sign0098:

De andere lievelingen dien te wachten tot mijn volgende bezoekje aan Stad   :13:

Doc


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1717 Gepost op: 13 april 2018, 17:07:48 »
Overdag is het inderdaad erg rustig .... 's nachts daarentegen ....
Ben woensdag een late namiddag, vroege avond en zeer vroege morgen gaan stappen ...
De schade .... Gloria EN Jessica, memorabele trio in 't holst van de nacht
Die 2 geile dieren kunnen er wat van
tegend at ik bekomen ben volgt een uitgebreid verslag .... ze hebben zowat alles gedaan wat kerk en leven verboden heeft ... ik ben gelukkig geen katholiek of moslim .... viespeuken die grieten  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1718 Gepost op: 16 april 2018, 02:33:53 »
Zo een maandje geleden, na lange tijd vanuit mn appartementje in Antwerpen uit nieuwsgierigheid es teruggegaan naar het SKW. De plek waar m'n stap in de P6 begon.

Fijn dat ik het er meer vrijblijvend vind om langs te gaan dan een club. Daar zou ik me niet kunnen beheersen om te kameren. Je betaalt entree om binnen te komen. Heb dan het gevoel alsof je een restaurant binnenkomt en dan niks bestelt.
Hier is het meer als window shopping. 'Kijken, kijken, niet kopen', zeg maar...

Doch, ook hier was de verleiding groot. Tegen middernacht aangekomen en een uitgebreid en fraai aanbod was er aanwezig. Een grote hoeveelheid aan bekende gezichten. Ondanks dat ik had aangegeven niet te gaan kameren, trokken 3 dames me toch naar binnen voor een praatje aan het raam. Een dame die precies naast de snackbar zit, met d'r brilletje ziet ze er voor mij als een ondeugende studente uit. Even update na zo een lange tijd. Daarna doorgelopen en 'staande' gehouden door eentje waar ik nooit mee ben wezen kameren, enkel met haar avond buurdames. Zij zat er precies tussenin. Dus ook geregeld met haar een praatje gemaakt tijdens het wachten, maar ook geholpen om de dames te verrassen, etc. Vooral ook omdat ik er dagjes uit van maakte en zij geregeld de gehele dag aanwezig was, waardoor we elkaar geregeld zagen. Haar buurdames zijn intussen helaas vertrokken. Doch ze herkende me en nodigde me ook uit om even bij te praten. Dat ging me nu in het Duits beter af dan eerst. Mag ook wel na zo lange tijd in Duitsland. Hoewel het nog steeds steenkolen Duits is wat er uit m'n muil komt...

Daarna de straten weer ingedoken. Nostalgisch langs de diverse vitrines gewandeld. Denkbeeldig plaatste ik de 'bijbehorende' dames erin...
Ook de sex shop met video cabines is er nog. Net als de altijd aanwezige surveillerende politie. Op een gegeven ogenblik leken ze iets of iemand te zoeken, want er gingen een paar agenten raampjes in en uit...

Enfin, me er verder niet mee bemoeit en verder gewandeld. 1 prachtige nieuwe dvp gespot die ik de afgelopen 2 jaar niet eerder had gezien. Ze is echter wel gigantisch slank was, mager zelfs. Maar ik vond haar een prachtig gezicht hebben en mooi lang haar. Geen idee hoe ze heet, maar ik ga iemand niet lastig vallen als ik niet ga kameren.
Verder nog een aantal andere meiden herkend en vice versa, waaronder de meid met de pet. Ze doet me met haar outfit denken als een skater girl. Ze heeft daardoor voor mij een ondeugende rebelse uitstraling.
Maar ook dames die me niet (leken te) herkennen. Terug mijmerend dacht ik echter terug aan de stoute dingen die We gedaan hadden. En 1 dame die me ook niet herkende, maar waar ik soft sm probeerde. Leuk om es ervaren te hebben, maar niet mijn ding.

Ondanks het straffe weer waren er best aardig was wandelaars op de been. Alleen leek het bij sommige dames wel, alsof ze niet genoeg bezoekers kregen. Ze deden van alles om op de vallen. Meermaals outfits wisselen, waardoor ik een paar keer dacht dat er een andere dame stond.
Zag een andere meid die wel alles uit de kast leek te trekken om mannen binnen te krijgen. Ging op een stoel staan dansen en op een gegeven ogenblik smeerde ze zichzelf deels in met olie. Phoe, dat vond ik er wel geil uitzien.

Na een paar rondjes, viel een dame me op die al een paar keer naar me wuifde. Ik knik en glimlach meestal vriendelijk en loop dan door, maar haar houding was net een beetje anders dan alleen het lokkende. Ik keek beter, zij nogmaals zwaaien, en toen herkende ik d'r pas. Nog een oudgediende, maar door d'r hele veranderde kapsel had ik haar niet meer herkend. Ook hier aangegeven dat ik niet zou kameren, maar maakte niet uit. Ze wou even bijpraten. We hebben leuke tijden gehad, trio's gedaan, maar meer 1 op 1. Zij is zo een type waar je heerlijk mee kunt pannenkoeken.

Na een poosje weer op straat beland. En nog wat rondjes gemaakt. En die slanke meid meid was echt gevaarlijk voor m'n celibate bestaan. Ik zat in dubio. Zou ik? Ik vind haar wel erg mooi. En de verleiding nam toe. Ze spookte in mn hoofd (ook nu nog), maar ze was echter bezet.
Dus bij de snackbar een hapje gehaald en nog wat rondjes gemaakt. Na een poosje zag ik dat er voor mn neus weer iemand bij die slanke dame naar binnen ging. Dat was m'n 'redding' en signaal om te vertrekken.

Leuk om nog es nostalgisch terug te zijn geweest in het SKW. En ik vond de wijk best leven met aardig wat publiek, ondanks het weer en de wegwerkzaamheden.Zo een maandje geleden, na lange tijd vanuit mn appartementje in Antwerpen uit nieuwsgierigheid es teruggegaan naar het SKW. De plek waar m'n stap in de P6 begon.

Fijn dat ik het er meer vrijblijvend vind om langs te gaan dan een club. Daar zou ik me niet kunnen beheersen om te kameren. Je betaalt entree om binnen te komen. Heb dan het gevoel alsof je een restaurant binnenkomt en dan niks bestelt.
Hier is het meer als window shopping. 'Kijken, kijken, niet kopen', zeg maar...

Doch, ook hier was de verleiding groot. Tegen middernacht aangekomen en een uitgebreid en fraai aanbod was er aanwezig. Een grote hoeveelheid aan bekende gezichten. Ondanks dat ik had aangegeven niet te gaan kameren, trokken 3 dames me toch naar binnen voor een praatje aan het raam. Een dame die precies naast de snackbar zit, met d'r brilletje ziet ze er voor mij als een ondeugende studente uit. Even update na zo een lange tijd. Daarna doorgelopen en 'staande' gehouden door eentje waar ik nooit mee ben wezen kameren, enkel met haar avond buurdames. Zij zat er precies tussenin. Dus ook geregeld met haar een praatje gemaakt tijdens het wachten, maar ook geholpen om de dames te verrassen, etc. Vooral ook omdat ik er dagjes uit van maakte en zij geregeld de gehele dag aanwezig was, waardoor we elkaar geregeld zagen. Haar buurdames zijn intussen helaas vertrokken. Doch ze herkende me en nodigde me ook uit om even bij te praten. Dat ging me nu in het Duits beter af dan eerst. Mag ook wel na zo lange tijd in Duitsland. Hoewel het nog steeds steenkolen Duits is wat er uit m'n muil komt...

Daarna de straten weer ingedoken. Nostalgisch langs de diverse vitrines gewandeld. Denkbeeldig plaatste ik de 'bijbehorende' dames erin...*
Ook de sex shop met video cabines is er nog. Net als de altijd aanwezige surveillerende politie. Op een gegeven ogenblik leken ze iets of iemand te zoeken, want er gingen een paar agenten raampjes in en uit...

Enfin, me er verder niet mee bemoeit en verder gewandeld. 1 prachtige nieuwe dvp gespot die ik de afgelopen 2 jaar niet eerder had gezien. Ze is echter wel gigantisch slank was, mager zelfs. Maar ik vond haar een prachtig gezicht hebben en mooi lang haar. Geen idee hoe ze heet, maar ik ga iemand niet lastig vallen als ik niet ga kameren.
Verder nog een aantal andere meiden herkend en vice versa, waaronder de meid met de pet. Ze doet me met haar outfit denken als een skater girl. Ze heeft daardoor voor mij een ondeugende rebelse uitstraling.
Maar ook dames die me niet (leken te) herkennen. Terug mijmerend dacht ik echter terug aan de stoute dingen die We gedaan hadden. En 1 dame die me ook niet herkende, maar waar ik soft sm probeerde. Leuk om es ervaren te hebben, maar niet mijn ding.

Ondanks het straffe weer waren er best aardig was wandelaars op de been. Alleen leek het bij sommige dames wel, alsof ze niet genoeg bezoekers kregen. Ze deden van alles om op de vallen. Meermaals outfits wisselen, waardoor ik een paar keer dacht dat er een andere dame stond.
Zag een andere meid die wel alles uit de kast leek te trekken om mannen binnen te krijgen. Ging op een stoel staan dansen en op een gegeven ogenblik smeerde ze zichzelf deels in met olie. Phoe, dat vond ik er wel geil uitzien.

Na een paar rondjes, viel een dame me op die al een paar keer naar me wuifde. Ik knik en glimlach meestal vriendelijk en loop dan door, maar haar houding was net een beetje anders dan alleen het lokkende. Ik keek beter, zij nogmaals zwaaien, en toen herkende ik d'r pas. Nog een oudgediende, maar door d'r hele veranderde kapsel en andere vitrine had ik haar niet meer herkend. Ook hier aangegeven dat ik niet zou kameren, maar maakte niet uit. Ze wou even bijpraten. We hebben leuke tijden gehad, trio's gedaan, maar meer 1 op 1. Zij is zo een type waar je heerlijk mee kunt pannenkoeken.

Na een poosje weer op straat beland. En nog wat rondjes gemaakt. En die slanke meid meid was echt gevaarlijk voor m'n celibate bestaan. Ik zat in dubio. Zou ik? Ik vind haar wel erg mooi. En de verleiding nam toe. Ze spookte in mn hoofd (ook nu nog), maar ze was echter bezet.
Dus bij de snackbar een hapje gehaald en nog wat rondjes gemaakt. Na een poosje zag ik dat er voor mn neus weer iemand bij die slanke dame naar binnen ging. Dat was m'n 'redding' en signaal om te vertrekken. Weet iemand toevallig hoe ze heet en op welk nummer ze zit? Ze zit in SS beetje aan de kant van Falconiplein. Ik vermoed ss41/4 of ss43/4, maar weet het dus niet zeker. Wel had ze haar vitrine rechts als je tegen het pand aankijkt. Zo dom geweest destijds niet de Raamwijzer even te raadplegen...

Enfin, het was leuk om nog es nostalgisch terug te zijn geweest in het SKW. En ik vond de wijk best leven met aardig wat publiek, ondanks het weer en de wegwerkzaamheden.
« Laatst bewerkt op: 16 april 2018, 02:40:19 door mentholbear »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1719 Gepost op: 17 april 2018, 17:41:47 »
@mentholbear

Mogelijk maak ik me belachelijk met deze vraag maar .......... wat is de P6? (zie je eerste zin in je onderstaand bericht)

Ik ben ook lange tijd uit het SKW weggeweest en heb geen ervaring met privé en/of clubs. Ben na zo'n 25 jaar slechts sporadisch bezoek aan het SKW sinds augustus vorig jaar terug "actief" aan het wandelen.  ;)

Thx!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1720 Gepost op: 17 april 2018, 18:15:36 »
Kippenneuker, een paar maanden geleden heb ik die vraag ook eens gesteld op dit forum; bleek dat P6 "Paysex" betekent...vind het nogal vergezocht maar ja, wie ben ik ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1721 Gepost op: 17 april 2018, 19:31:37 »
Kippenneuker, een paar maanden geleden heb ik die vraag ook eens gesteld op dit forum; bleek dat P6 "Paysex" betekent...vind het nogal vergezocht maar ja, wie ben ik ?
P6 = paysex
P4P = pay for pleasure
B2B = Jessica op mij  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1722 Gepost op: 17 april 2018, 19:57:44 »
Ok, duidelijk. Bedankt! In mijn job heb ik ook van die rare letter-cijfer-combinaties die dan woorden betekenen, ik had misschien wat verder kunnen nadenken maar het was makkelijker om dat hier aan de "slimme mannen" te vragen hé. ;D  ;D  ;D

Sexmachine, wat is da toch met die Jessica joeng? Daar ben je helemaal weg van hé!  :lostit  :lostit  :lostit  :lostit  :lostit  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1723 Gepost op: 17 april 2018, 20:00:56 »
Ok, duidelijk. Bedankt! In mijn job heb ik ook van die rare letter-cijfer-combinaties die dan woorden betekenen, ik had misschien wat verder kunnen nadenken maar het was makkelijker om dat hier aan de "slimme mannen" te vragen hé. ;D ;D ;D

Sexmachine, wat is da toch met die Jessica joeng? Daar ben je helemaal weg van hé!  :lostit :lostit :lostit :lostit :lostit :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Maar neen, zij van mij  :-\ :-\ :-\ :-\ ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1724 Gepost op: 17 april 2018, 20:13:52 »
Die afkortingen waar enkelen het over hadden, destijds heeft foots zaliger een lijstje gemaakt ... leuk om nog eens terug te lezen  ;)
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1261.msg1930.html#msg1930
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal