Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1697997 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1740 Gepost op: 5 mei 2018, 13:01:18 »
Ik was de voorbije week dinsdag en vrijdag rond de middag in het SKW en zag daar iets dat ik nog nooit tevoren gezien had.

-eerst zag ik een man met een reiskoffer in de VLS buiten komen bij een dame
-iets later zag ik een andere man door de SS wandelen met een reiskoffer
-nog iets later zag ik de eerste man met de reiskoffer terug in de VR, hij werd gewenkt door een dame (alsof ze iets nodig had, niet om hem op haar bedje te krijgen) en stapte met zijn reiskoffer binnen

Weet iemand wie deze mannen met de reiskoffers zijn? Verkopen zij iets aan de dames?

Thx! Greetz!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1741 Gepost op: 5 mei 2018, 14:08:07 »
Ik was de voorbije week dinsdag en vrijdag rond de middag in het SKW en zag daar iets dat ik nog nooit tevoren gezien had.

-eerst zag ik een man met een reiskoffer in de VLS buiten komen bij een dame
-iets later zag ik een andere man door de SS wandelen met een reiskoffer
-nog iets later zag ik de eerste man met de reiskoffer terug in de VR, hij werd gewenkt door een dame (alsof ze iets nodig had, niet om hem op haar bedje te krijgen) en stapte met zijn reiskoffer binnen

Weet iemand wie deze mannen met de reiskoffers zijn? Verkopen zij iets aan de dames?

Thx! Greetz!
(sexy) lingerie  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1742 Gepost op: 11 mei 2018, 17:52:14 »
Gisterennacht Ella, Maya, een blondine en Severine gehad. De weken ervoor Maria, Flory, Yasmine, Anna, twee tattoo chicks. Om maar te zeggen.... tijd om ogbeebs wat reviews te schrijven. Ik maak er spoedig werk van...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1743 Gepost op: 11 mei 2018, 22:31:05 »
Ach, ik sta ook nog 5 of 6 schrijfsels achter ...
Trio Jennifer en Jessica
Jesiica alleen
Trio Gloria en Jessica
Gloria alleen
Maria
Maria
Manar
Gloria


Ik schaam me, dus zal na het weekend ook eens mijn best doen, ik heb wel al wat drafts opgeslagen, zodat ik de details nog wel weet  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1744 Gepost op: 12 mei 2018, 10:22:31 »
Vandaag jarig:  meneer doktoor,

of liever

DENDOCTEUR !!!!!!!!!!

 :happybirthday3:         :103:


Van harte proficiat !!!!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1745 Gepost op: 12 mei 2018, 10:41:07 »
Alles Gute zum GEBURTSTAG
DENDOKTEUR!!!!!!!!

vanKees

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1746 Gepost op: 12 mei 2018, 12:02:15 »
Bedankt

geen alibi vandaag    :banghead:

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1747 Gepost op: 12 mei 2018, 14:28:45 »
Bedankt

geen alibi vandaag    :banghead:

Doc
Ik zou zeggen .... GA FIETSEN  :-\ ;D :lol


Gelukkige 50e verjaardag Doc  ;) ::) :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1748 Gepost op: 12 mei 2018, 16:13:39 »
Vandaag jarig:  meneer doktoor,

HAPPY BIRTHDAY meneer doctoor ! ! ! ! !

 :birthday:   :birthday:   :birthday:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1749 Gepost op: 12 mei 2018, 16:21:38 »
Gisterennacht Ella, Maya, een blondine en Severine gehad. De weken ervoor Maria, Flory, Yasmine, Anna, twee tattoo chicks. Om maar te zeggen.... tijd om ogbeebs wat reviews te schrijven. Ik maak er spoedig werk van...

Ach, ik sta ook nog 5 of 6 schrijfsels achter ...
Trio Jennifer en Jessica
Jesiica alleen
Trio Gloria en Jessica
Gloria alleen
Maria
Maria
Manar
Gloria


Ik schaam me, dus zal na het weekend ook eens mijn best doen, ik heb wel al wat drafts opgeslagen, zodat ik de details nog wel weet  :lol


Maak daar eens werk van hé mannen! Het is niet de bedoeling dat jullie alleen maar op onze posts zitten te geilen! Wij willen ook op jullie posts wel eens geilen!  :019a  :wtf:   :clap:

 :lol  :lol  :lol

Ik sta er maar 2 achter, Gabriëlla en Rushie van vorige week. Ze komen er wellicht morgen aan. Dinsdag passeer ik al terug bij Amanda en die heeft grootste plannen met mij

 :sex  :bonken  :inlove  :lostit   :lol_hitting:





Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1750 Gepost op: 12 mei 2018, 18:07:38 »
Gisterennacht Ella, Maya, een blondine en Severine gehad. De weken ervoor Maria, Flory, Yasmine, Anna, twee tattoo chicks. Om maar te zeggen.... tijd om ogbeebs wat reviews te schrijven. Ik maak er spoedig werk van...

Ach, ik sta ook nog 5 of 6 schrijfsels achter ...
Trio Jennifer en Jessica
Jesiica alleen
Trio Gloria en Jessica
Gloria alleen
Maria
Maria
Manar
Gloria


Ik schaam me, dus zal na het weekend ook eens mijn best doen, ik heb wel al wat drafts opgeslagen, zodat ik de details nog wel weet  :lol


Maak daar eens werk van hé mannen! Het is niet de bedoeling dat jullie alleen maar op onze posts zitten te geilen! Wij willen ook op jullie posts wel eens geilen!  :019a :wtf:   :clap:

 :lol :lol :lol

Ik sta er maar 2 achter, Gabriëlla en Rushie van vorige week. Ze komen er wellicht morgen aan. Dinsdag passeer ik al terug bij Amanda en die heeft grootste plannen met mij

 :sex :bonken :inlove :lostit   :lol_hitting:
Kom jij dat bos hier platleggen, dan heb ik tijd voor recensies te schrijven ...  :lol
je staat er 2 achter, schrijven in plaats van op andere grieten te geilen  :dance2 :laughingchick :showtits :pompe :pica :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1751 Gepost op: 14 mei 2018, 21:19:38 »
Gisterennacht Ella, Maya, een blondine en Severine gehad. De weken ervoor Maria, Flory, Yasmine, Anna, twee tattoo chicks. Om maar te zeggen.... tijd om ogbeebs wat reviews te schrijven. Ik maak er spoedig werk van...

Ach, ik sta ook nog 5 of 6 schrijfsels achter ...
Trio Jennifer en Jessica
Jesiica alleen
Trio Gloria en Jessica
Gloria alleen
Maria
Maria
Manar
Gloria


Ik schaam me, dus zal na het weekend ook eens mijn best doen, ik heb wel al wat drafts opgeslagen, zodat ik de details nog wel weet  :lol


Maak daar eens werk van hé mannen! Het is niet de bedoeling dat jullie alleen maar op onze posts zitten te geilen! Wij willen ook op jullie posts wel eens geilen!  :019a :wtf:   :clap:

 :lol :lol :lol

Ik sta er maar 2 achter, Gabriëlla en Rushie van vorige week. Ze komen er wellicht morgen aan. Dinsdag passeer ik al terug bij Amanda en die heeft grootste plannen met mij

 :sex :bonken :inlove :lostit   :lol_hitting:
Kom jij dat bos hier platleggen, dan heb ik tijd voor recensies te schrijven ...  :lol
je staat er 2 achter, schrijven in plaats van op andere grieten te geilen  :dance2 :laughingchick :showtits :pompe :pica :cheer:


Voilà, mijn 2 achterstallige verslagen zijn gepost! Waar blijven die van jullie nu?   :lol  :lol  :lol

Morgen komt er al een volgend bezoekje aan, waarschijnlijk Amanda en we hebben grootse plannen. Ik kijk er al naar uit!  :lostit  :lostit  :lostit

Greetz!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1752 Gepost op: 19 mei 2018, 15:06:09 »
Ik wil even nog een vervolg breien aan het gesprekje dat ontstaan is op de topic van Sara SS 25/1 maar dat eigenlijk op de duur ging over Gabriëlla SS 47/1. Ik post het hier en niet op het topic van Gabriella zelf want daar zit ze voortdurend mee te lezen.

Dixit Sexmachine : “Kort over Gabriëlla, net hetzelfde voorgehad deze week.
Ik moest in de buurt zijn en had een uurtje om door het skw te lopen ... de eerste maal ik er passeerde riep ze me, was leuk en vriendelijk, het derde rondje draaide ze al haar hoofd weg ... op die manier trek je mij niet aan, en dan mag je service nog zo goed zijn als wat, dan stap ik gewoon altijd dat deurtje voorbij.
Er zijn er anderen waar ik bijvoorbeeld 5 jaar geleden 1 maal binnen ben geweest, en dei tot op heden ALTIJD vriendelijk blijven, blijven lachen en wuiven .... Gabriëlla moet maar leren dat het niet iedere maal prijs kan zijn ... en ze bereikt veel meer met te lachen dan met haar loeten te tonen, verliest ze alleen klanten mee.
Ach, bij jou en mij, laat het ons steken op haar vodden of de russen dei op bezoek waren of zo, dan is dat volgende week weer voorbij “


Ik heb het met Gabriëlla eens gehad over relaties en ze vertelde me toen dat ze zeer “possesive” is. Eenmaal ze iets in haar bezit heeft wil ze het dus in haar bezit houden en kan ze er moeilijk mee omgaan dat anderen er ook “tijdelijk” bezit van nemen. Dit is dus exact was ze met mij als klant ook heeft en mogelijk met nog een aantal andere klanten. Met het geld dat ik haar betaal heeft het volgens mij niets te maken want ze heeft klanten genoeg en dus bijgevolg eurootjes genoeg. Ze kan gewoon niet verdragen dat ik ergens anders binnen stap. Het gesprekje van gisteren was hoegenaamd niet leuk en ik weet eigenlijk niet goed hoe ik hiermee nu verder moet.

Dixit Vandebeffen : “Sommige meisjes hebben dat inderdaad he. Zij neuken x aantal klantjes per dag, maar 'hun' klant zou alleen maar met haar mogen wippen. Ik redeneer op dat vlak net als sexmachine: als ze hun ongenoegen niet kunnen verstoppen als je eens op een ander gaat en niet bij hen binnenkomt, dan stap ik inderdaad ook niet snel nog binnen bij hen. Er zijn er zo veel he, en telkens ontdekken we een nieuw favorietje. Maar er zitten er misschien nog zoveel andere goeie bij, die ik nog niet ontdekt heb”

Dat heb ik haar dus gisteren letterlijk gevraagd “weet je hoeveel verschillende klanten jij neukt in de 2 weken tussen mijn bezoeken aan jou?” Als antwoord kreeg ik “ja, dat weet ik”. Toen ik dan zei “en dan wil jij dat ik geen enkele andere dame bezoek en dat ik enkel bij jou kom?” trok ze een minachtend en licht arrogant gezicht en ging de deur dicht.

Ja, ik heb haar regelmatig elke week bezocht en misschien was dat wel iets te veel van het goede en is ze dat snel gewend geraakt. Tijdens haar verlof is ze dan te weten gekomen dat ik een aantal andere dames bezocht had (so what?) en nu ik haar nog slechts om de 2 weken bezoek is ze daar niet blij mee want dan weet ze dat ik in de andere week naar een andere dame ga.

Ik weet eigenlijk weer niet goed hoe ik hier verder mee moet omgaan. Ik heb ooit zo nog eens zo een discussie gehad met een andere dame. Ik heb toen geprobeerd om dat met haar uit te praten maar dat is toen volledig geëscaleerd. Het rare is dat ze nu zo doet nadat mijn laatste bezoek aan haar één van de beste ooit was. Dat was met de discussie met die andere dame net hetzelfde. Volgens mij vinden ze die opeenvolgende bezoeken nogal snel vanzelfsprekend. Zodra je die dan een beetje afbouwt ruiken ze onraad maar dan is dit m.i. toch niet de juiste manier om te reageren.

-bezoek ik Gabriëlla volgende week? Op afspraak of by surprise? Tast ik eerst haar reactie af vooraleer ik mijn eurootjes overhandig? Kom ik nog terug op ons gesprek van gisteren of niet?

-of negeer ik haar volledig en wacht ik af tot ze zelf terug contact zoekt?

Iemand goede raad voor een medewandelaar die niet zo goed is in dergelijke zaken?




Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1753 Gepost op: 19 mei 2018, 15:25:13 »
Ik wil even nog een vervolg breien aan het gesprekje dat ontstaan is op de topic van Sara SS 25/1 maar dat eigenlijk op de duur ging over Gabriëlla SS 47/1. Ik post het hier en niet op het topic van Gabriella zelf want daar zit ze voortdurend mee te lezen.

Dixit Sexmachine : “Kort over Gabriëlla, net hetzelfde voorgehad deze week.
Ik moest in de buurt zijn en had een uurtje om door het skw te lopen ... de eerste maal ik er passeerde riep ze me, was leuk en vriendelijk, het derde rondje draaide ze al haar hoofd weg ... op die manier trek je mij niet aan, en dan mag je service nog zo goed zijn als wat, dan stap ik gewoon altijd dat deurtje voorbij.
Er zijn er anderen waar ik bijvoorbeeld 5 jaar geleden 1 maal binnen ben geweest, en dei tot op heden ALTIJD vriendelijk blijven, blijven lachen en wuiven .... Gabriëlla moet maar leren dat het niet iedere maal prijs kan zijn ... en ze bereikt veel meer met te lachen dan met haar loeten te tonen, verliest ze alleen klanten mee.
Ach, bij jou en mij, laat het ons steken op haar vodden of de russen dei op bezoek waren of zo, dan is dat volgende week weer voorbij “


Ik heb het met Gabriëlla eens gehad over relaties en ze vertelde me toen dat ze zeer “possesive” is. Eenmaal ze iets in haar bezit heeft wil ze het dus in haar bezit houden en kan ze er moeilijk mee omgaan dat anderen er ook “tijdelijk” bezit van nemen. Dit is dus exact was ze met mij als klant ook heeft en mogelijk met nog een aantal andere klanten. Met het geld dat ik haar betaal heeft het volgens mij niets te maken want ze heeft klanten genoeg en dus bijgevolg eurootjes genoeg. Ze kan gewoon niet verdragen dat ik ergens anders binnen stap. Het gesprekje van gisteren was hoegenaamd niet leuk en ik weet eigenlijk niet goed hoe ik hiermee nu verder moet.

Dixit Vandebeffen : “Sommige meisjes hebben dat inderdaad he. Zij neuken x aantal klantjes per dag, maar 'hun' klant zou alleen maar met haar mogen wippen. Ik redeneer op dat vlak net als sexmachine: als ze hun ongenoegen niet kunnen verstoppen als je eens op een ander gaat en niet bij hen binnenkomt, dan stap ik inderdaad ook niet snel nog binnen bij hen. Er zijn er zo veel he, en telkens ontdekken we een nieuw favorietje. Maar er zitten er misschien nog zoveel andere goeie bij, die ik nog niet ontdekt heb”

Dat heb ik haar dus gisteren letterlijk gevraagd “weet je hoeveel verschillende klanten jij neukt in de 2 weken tussen mijn bezoeken aan jou?” Als antwoord kreeg ik “ja, dat weet ik”. Toen ik dan zei “en dan wil jij dat ik geen enkele andere dame bezoek en dat ik enkel bij jou kom?” trok ze een minachtend en licht arrogant gezicht en ging de deur dicht.

Ja, ik heb haar regelmatig elke week bezocht en misschien was dat wel iets te veel van het goede en is ze dat snel gewend geraakt. Tijdens haar verlof is ze dan te weten gekomen dat ik een aantal andere dames bezocht had (so what?) en nu ik haar nog slechts om de 2 weken bezoek is ze daar niet blij mee want dan weet ze dat ik in de andere week naar een andere dame ga.

Ik weet eigenlijk weer niet goed hoe ik hier verder mee moet omgaan. Ik heb ooit zo nog eens zo een discussie gehad met een andere dame. Ik heb toen geprobeerd om dat met haar uit te praten maar dat is toen volledig geëscaleerd. Het rare is dat ze nu zo doet nadat mijn laatste bezoek aan haar één van de beste ooit was. Dat was met de discussie met die andere dame net hetzelfde. Volgens mij vinden ze die opeenvolgende bezoeken nogal snel vanzelfsprekend. Zodra je die dan een beetje afbouwt ruiken ze onraad maar dan is dit m.i. toch niet de juiste manier om te reageren.

-bezoek ik Gabriëlla volgende week? Op afspraak of by surprise? Tast ik eerst haar reactie af vooraleer ik mijn eurootjes overhandig? Kom ik nog terug op ons gesprek van gisteren of niet?

-of negeer ik haar volledig en wacht ik af tot ze zelf terug contact zoekt?

Iemand goede raad voor een medewandelaar die niet zo goed is in dergelijke zaken?

Als je er zin in hebt, dan ga je de volgende keer volgens mij gewoon terug. En op de discussie zou ik niet terugkomen, maar me erboven stellen. Als ze er zelf over begint, dan zou ik kalm iets zeggen in de zin van: “Jammer, maar dat is het dan geweest, ciao!”. Er zijn tenslotte genoeg schatten waar we telkens weer op crushen!
Wachten tot ze zelf kontakt neemt? Op basis van eigen kontakten met lieve DVP’s, zou ik denken dat zulks niet gebeurd. Vaak reageren ze wel altijd en snel, maar zijn behoedzaam zelf contact te leggen. Trouwens als je dan zou terugkeren, dan ben je helemaal “van haar”.  ::) en kan je haar raampje niet meer passeren zonder (binnen) te wippen.  ;D
No dinero, no amor.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1754 Gepost op: 19 mei 2018, 16:19:46 »
@Pedro Zoe

Bedankt voor je wijze raad, was één van de optie die in mij opgekomen waren.

Zoals ik al schreef heb ik in het verleden al eens een discussie gehad met een andere dame en over een lichtjes ander onderwerp. Toen die discussie volledig escaleerde heeft ze me toen in ons laatste telefoongesprek letterlijk gezegd dat ze me niet meer wilde zien. Ik heb me daar toen bij neergelegd en was in de veronderstelling dat ik haar nooit meer zou zien. Ik heb haar ook een hele tijd op geen enkele manier proberen te contacteren. Wonder boven wonder ontving ik een hele tijd later een sms van haar. Ik heb toen even de boot afgehouden en na een tweede contactname enkele weken later heb ik haar terug bezocht. We hebben beiden het voorval begraven en zijn er niet meer op teruggekomen. Sindsdien is onze seksrelatie beter dan ooit.

Dus je ziet, het gebeurt echt wel dat dames je zelf terug contacteren. Uiteraard zullen dat uitzonderingen zijn en zullen ze dat dan alleen maar doen met vaste klanten waar ze voorheen een goede band mee hadden.

Grtjs.