Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1696478 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1755 Gepost op: 19 mei 2018, 19:38:40 »
Je vraagt je af of je er terug zou binnenstappen?
Ik zal enkel voor mezelf spreken .... ze kan het schudden ... genoeg dames die wel vriendelijk blijven en wel kunnen verdragen dat je naar andere meiden gaat, of het toch er niet zo dik inwrijven.
Je argument dat zij 10 of x klanten per dag doet, slaat nergens op, ze is een hoertje, en die heb je niet voor je alleen (gelukkig maar). Dus irrelevant en dat is een discussie die je nooit zal winnen .... tuurlijk vinden de dames het vanzelfsprekend dat zij alles neuken, want het is hun job en geldgewin .... uiteraard vinden zij dat je enkel bij hen mag gaan, want zij is "jouw schatje". larie en apekool, BS van het allerhoogste niveau.... als ik een lief zoek is het geen hoertje, en als ik naar de hoeren ga beslis ik en kies ik.
Ook haar argument slaat nergens op, of het argument dat ze in de privé bezitterig is, net zoals een hoertje meerdere klanten per dag neukt, KIES JIJ zelf wie je neukt. bezitterig .... stel je voor dat ze jou ergens tegenkomt op straat zonder je te kennen, ze kijkt je dan geeneens aan ... geen interesse in jou of mij, enkel in onze centen ... ILLUSION PLOPP zou sjeufke zeggen ....


Je grootste fout .... en dat ligt aan  de basis van alles (alhoewel ik daar ook aan zondig), ze heeft je telefoonnummer, dus je geeft haar de kans te appen, gevolgd door fout nummer 2 .... reageren op haar app of erlangs gaan en een discussie aangaan met haar. Ga nooit in discussie met een (en al zeker niet met een opgefokt) hoertje over je bezoek aan andere dames, jij hoeft je toch niet te rechtvaardigen aan wie je je centen spendeert.


Jaloerse hoertjes bestaan niet, ze ziet het als verlies van inkomsten ... kijk, haar gezicht wegdraaien is voor mij genoeg ... van mij mag ze zachtjes garen in eigen nat .... hoe goed ze ook is .... IK en IK alleen beslis waar ik binnen stap, want IK betaal ... komt dat vrouwonvriendelijk over? So be it, ik heb het al voorgehad met enkele meiden in een club die zelf zonder vragen een sleutel gingen halen, ze vonden het vanzelfsprekend dat wij gingen kameren ... één keer goed, de tweede keer begon ik me af te vragen wie de kamergang betaalde en de derde maal lag ze alleen op de kamer ... en ik ga er niet meer mee. Gevolg, die dames bekijken me niet meer, en ikke blij, want dan kan ik rustig andere dames uitkiezen, die niet zo gelddominant zijn en centenjaloers.


Bij gabriella is het net hetzelfde, ze zit daar om haar diensten aan te bieden, niet om met ons spelletjes te spelen ... van zodra we daar aan toegeven is het hek helemaal van de dam.


Ik raad dus aan er gewoon voorbij te lopen, en te kijken wat ze doet, hoe ze reageert .... en indien ze je een appje stuurt, niet reageren en gewoon voorbijlopen. Dus volgende keer zeker haar niet haar zin geven, of ze probeert je op deze manier terug te winnen.
Een discussie aangaan met haar? WTF, waarom zou je een discussie aangaan met een hoertje over wie jij bezoekt?


Mijn raad ... laat haar lekker normaal doen, kan ze dat niet, dan zijn er genoeg anderen die je wel de service geven doe je zoekt zonder de nevenverschijnselen. Je mag er haast zeker van zijn dat, indien je ahar toch bezoekt, er toch op dat voorval zal teruggekomen worden .... zit je daar op te wachten, op je groot gelijk, dat je van ahar nooit zal krijgen?
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1756 Gepost op: 19 mei 2018, 19:49:12 »
Ik zou er niet te zwaar aan tillen, Kippenneuker. Het blijft hoe dan ook een zakelijke band die je er mee hebt. Ook als je al 'een aantal keren' bij een dvp bent langsgeweest, ken je haar nog niet echt zoals een vriendin. Je ontmoet mekaar in een kunstmatig geïsoleerde wereld, die draait rond seks, fun, genot voor jou, en voor haar speelt geld een belangrijke rol. Ik beweer niet dat er geen soort klik kan ontstaan, maar zeker bij meisjes van vreemde origine die hier vaak tijdelijk (soms enkele jaren) hun geluk komen beproeven, moet je beide voetjes op de grond houden.

Persoonlijk vind ik, zoals Sexmachine eerder al schreef, dat het niet gepast is als een dvp jou als klant haar ongenoegen toont als je niet bij haar komt en/of op een ander gaat. Je mag je ook niet laten verleiden tot het hebben van een soort seksgebonden vorm van 'liefdesverdriet': er zijn immers meisjes genoeg en de ervaring leert dat de gemiddelde wandelaar steeds nieuwe favorietjes ontdekt. Er komen ook steeds nieuwe meisjes bij. Die bron zal niet snel opdrogen. Ik heb zelf ook mijn favorietjes hoor, waar ik spijt zou van hebben als ze wegvielen, maar langs de andere kant heb ik toch regelmatig eens graag een nieuw, liefst jong, meisje. Verandering van spijs doet eten he.

Ik heb er in de loop van de jaren letterlijk honderden gehad. Velen onder hen had ik best wel vaak. En met slechts een handjevol groeide er een normale vriendschap, die ook buiten de sekswereld stand houdt. Al de anderen zijn fijn, dikwijls lief en aangenaam, en dat duurt soms best wel een poos, misschien enkele maanden of zelfs jaren dat je er steeds terug bij gaat. Tot het eens ophoudt. Niet getreurd dan. Het is niet je partner he. Het is een dvp.

Ik respecteer hen. Maar je krijgt niet steeds terug wat je gedacht had te krijgen, zeker als je je bijdrage aan haar inkomen op een bepaald moment wat terugschroeft.  DVP's moeten ook leren, en aanvaarden, dat wij meestal net bij hen langs komen omdat we eens iets anders willen. Als ik dan alleen maar zeer frequent bij die ene dame zou blijven langsgaan, dan kan ik uiteindelijk beter thuis wippen of bij een vriendin met benefits. Da's gratis, en da's dan ook altijd dezelfde.

Ik heb trouwens ook al eens een andere reactie gekregen van een DVP. Destijds nog in de Atheneumbuurt in Antwerpen. Ik kwam bij eentje terug, een tweede date. Zij had blijkbaar heel goed gemerkt dat ik er in de tussenperiode verschillende andere had gepakt. En ze zei met een deugenietenglimlach: awel da's nu tof se dat jij terug bij mij komt. Je hebt eerst alle anderen eens geprobeerd, maar je komt terug naar de beste.

Een kwinkslag, maar een heel andere indruk die je eraan over houdt. Gevoel voor humor, zin voor realiteit, en ja, ik ben nadien nog bij die ene verschillende keren langs geweest. Haar reactie beviel me veel beter dan het zure gezicht of het gezeur van sommigen als ze weten dat je niet alleen bij hen komt.

  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1757 Gepost op: 19 mei 2018, 20:01:44 »
.......net zoals een hoertje meerdere klanten per dag neukt, KIES JIJ zelf wie je neukt. bezitterig .... stel je voor dat ze jou ergens tegenkomt op straat zonder je te kennen, ze kijkt je dan geeneens aan ... geen interesse in jou of mij, enkel in onze centen ... ILLUSION PLOPP zou sjeufke zeggen ....

................

Je grootste fout .... en dat ligt aan  de basis van alles (alhoewel ik daar ook aan zondig), ze heeft je telefoonnummer, dus je geeft haar de kans te appen, gevolgd door fout nummer 2 .... reageren op haar app of erlangs gaan en een discussie aangaan met haar. Ga nooit in discussie met een (en al zeker niet met een opgefokt) hoertje over je bezoek aan andere dames, jij hoeft je toch niet te rechtvaardigen aan wie je je centen spendeert.

Kijk, dat is de kern van de zaak he. Ik had het toevallig vorige week hierover, in een van mijn recensies hier. Ik zei toen dat het toch speciaal is he, als je bij het begin van een shift de hoertjes op straat tegenkomt in gewone kleren, dan bekijken zij je zelfs niet. En na twee rondjes lopen, zitten zij daar achter hun raam te bloteflikkeren, en ze lachen je toe met een wulpse verleidelijke blik. Denk daar eens over na, en dan kom je vanzelf tot de conclusie die sexmachine hier trekt-

Wat betreft je telefoonnummer geven: ik geef nooit mijn nummer aan een meisje dat ik 'als dvp ken'. Het moet eerst vriendschap worden (en dat is dus echt de uitzondering, geloof me) voor we zoiets doen. Een dvp krijgt hooguit een pay&go nummertje van me, dat uit staat als ik het niet nodig heb. Kan ze me bellen, smsen of appen zoveel ze wil: ik reageer daar niet op tenzij we bezig zijn een afspraak te maken.

Veel mannen redeneren blijkbaar nog steeds een beetje in de zin van 'als ik haar nummer heb en zij het mijne, dan kennen we dus mekaar'. Je moet je eens bezinnen over de betekenis van 'mekaar kennen'. Stel dat je 30 keer bij een raamdame binnenwipte, en stel nu nog dat je telkens een uur bij haar was, dan heb je welgeteld 30 uur met elkaar doorgebracht en dan nog in een omgeving en atmosfeer waar het puur om seks te doen was bij jou. Je staat misschien zot en stijf van haar leuk foefke en haar priemborsten, maar 'kennen' is dat nog niet he. Volgens mij toch niet. Zij zal jou wel (her)kennen, dat wel. Want jij liet bij haar al een paar maandlonen achter.

Denk daar eens over na als zo een grietje haar hoofd afwendt of je met de neus op de feiten drukt als je haar collega eens ging naaien. Zeker in het SKW, moet je de zaken bekijken zoals op de foor. Die met zijn schietkraam heeft geen enkele reden om slecht gezind te zijn als je je kind/kleinkind/petekind 10 keer in de botsautokes laat zitten en maar 5 keer laat schieten. Zij staan daar op de foor allemaal voor de pret van de kinderen en om geld te verdienen. Net zozeer zitten ze in het SKW allemaal te wachten om te poepen. En jij kiest aan welke attractie jij je geld geeft.
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2018, 20:13:37 door Vanderbeffen »
  
  

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1758 Gepost op: 20 mei 2018, 16:40:22 »
Beiden bedankt voor zooo veel goede raad! Ik heb wat om mij over te bezinnen! Er staan ook een paar rake zinnen in jullie posts waar ik wel van hou. Ik ben lang niet zo ervaren als jullie, daarom vroeg ik ook om jullie wijze raad. En ja, soms ben ik zelfs op mijn leeftijd nog wat naïef en laat ik me wel eens door een dvp inpakken. Het is echter maar met dingen mee te maken dat je er uit leert zeker.

Jullie posts vatten echt wel helemaal samen hoe het er allemaal aan toe gaat. De vergelijking met de foor vind ik hilarisch maar ze is eigenlijk wel helemaal correct! En het feit dat wie betaalt ook degene is die kiest, die is natuurlijk ook helemaal boenk er oep.

De reactie van de dvp in de Atheneumbuurt was ook geweldig. Zò zou het moeten zijn en daar bereiken ze veel meer mee dan dat ze beginnen zeuren. Niet lang geleden heb ik op dezelfde dag aan de deur een klapke gedaan met Carla in VT en met Rushi op VVR. Bij geen van beiden ben ik toen binnen gegaan omdat ik al een andere dame bezocht had en mijn portemonnee leeg was. De reactie van Rushi daarop heeft er voor gezorgd dat ik haar 2 weken later bezocht heb, de reactie van Carla heeft er voor gezorgd dat ze van mijn verlanglijstje geschrapt is en ik haar waarschijnlijk nooit zal bezoeken. Zo zie je maar dat veel afhangt van de reactie van de dame in kwestie.

Terloops gezegd, eenzelfde voorval had ik enkele maanden geleden met Mikaella, die kon ook al niet verdragen dat ze me bij Selena had zien binnen gaan en toen ze me later 3 keer aansprak en ik niet binnen ging kreeg ik ook bijna de deur tegen mijne sm... . En ze zijn écht allemaal benieuwd naar wat je allemaal uitspookt. Zelfs Beatrice wilde bij mijn eerste bezoekje al weten of ik vaste dames had die ik regelmatig bezoek, pff.f Amanda sprak me bij mijn vorig bezoek aan over een Andrea die ik zou bezoeken volgens dat ze gelezen had op een forum. Ik had het inderdaad gehad over een Andreaskruis en zij had via één of ander vertaalprogramma daaruit gedetecteerd dat ik een Andrea bezocht. Het gaat toch wel ver allemaal hé.

Bedankt mannen, wordt ongetwijfeld vervolgd maar of ik dat vervolg hier helemaal ga uitsmeren is nog maar de vraag. Zal afhangen van hoe dat vervolg er uit ziet.

Greetz!
  
  

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1759 Gepost op: 23 mei 2018, 12:44:36 »
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1760 Gepost op: 23 mei 2018, 13:15:39 »
1513 raamprostituees in Antwerpen :

https://www.hln.be/regio/antwerpen/1-513-raamprostituees-in-antwerpen~af381a33/
Ik open niet graag zulke links (in dit geval redelijk extreem rechts - Wardje de bever met zijn commentaar)   ;D ;D ;D
Maar dit slaat toch weer alles, ze halen 1 quote van hookers (andere fora kennen de flikken niet, kan niet lezen kan niet schrijven, kheb voor blauw(b)loes geleerd ) aan en gaan dat dan gebruiken in het artikel


Komend jaar zal de politie ook hotels meer sensibiliseren opdat ook uitbaters herkennen dat een sekswerker in de problemen zit. “Op een forum troffen wij de klacht aan van een klant die stelde dat zijn prostituee nogal passief was. Een andere reageerde dan dat ze er misschien tegen haar zin was. Dat vond die klant alleszins geen excuus want ook hij wordt elke dag gedwongen om te werken om belastingen te betalen. Zolang er mensen zijn die zo denken, moeten wij de prostituees blijven beschermen.”


Achterlijke debielen (en das een pleonasme, want  debielen zijn altijd achterlijk), 99.9 percent op hoernelopersfora willen geen starfish, of passieve meiden, wij willen sletten die het liever doen dan wij  :lol
Dat Wevertje en consoorten dit aanhalen, is duidelijk en normaal, want wij zijn inderdaad hoeren, 65 percent van de mensen gaan tegen hun zin werken, hard werken voor 1500 euro netto per maand, Wevertje, en als je de huur / hypotheek er dan aftrekt, eten en drinken, primaire behoeften, hebben die mensen nog maar 200 euro netto over (als 't al zoveel is), en dan opletten dat er geen belastingsbrief in de bus valt waar je van schrikt.
Nogal makkelijk praten als burgemeester, voorzitter van een extra-rechtse partij en met achtendertig betaalde functies, 20000 euro netto per maand (nogal laag geschat) opstrijkend, onthou je dan van commentaar, ga je geld tellen, stemmers zoeken zodat je ook de volgende 4 jaartjes zoveel geld krijgt (verdienen zou ik het niet durven noemen)


Dus 1513 raamprostituees in je stad, Wevertje, dat keur je ook enkel goed omdat ze van de raamtaks jouw postje op " 't Schoon Verdiep" betalen  ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1761 Gepost op: 26 mei 2018, 18:00:07 »
Dit moeten jullie eens bekijken:

https://www.gva.be
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1762 Gepost op: 28 mei 2018, 14:07:25 »
Dit moeten jullie eens bekijken:

https://www.gva.be

Hi, thanks, maar ik kom op de hoofdpagina van de gva. Welk artikel?
Grtjes, Pedro
  
  
No dinero, no amor.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1763 Gepost op: 28 mei 2018, 14:08:56 »
Dit moeten jullie eens bekijken:

https://www.gva.be

Hi, thanks, maar ik kom op de hoofdpagina van de gva. Welk artikel?
Grtjes, Pedro
De prostitutiebijlage, iets anders leest onze bet(d)weter toch niet  ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1764 Gepost op: 28 mei 2018, 14:10:43 »
Dit moeten jullie eens bekijken:

https://www.gva.be
Das dan de 18+ editie!  :lol_hitting:
Hi, thanks, maar ik kom op de hoofdpagina van de gva. Welk artikel?
Grtjes, Pedro
De prostitutiebijlage, iets anders leest onze bet(d)weter toch niet  ;D ;D ;D
  
  
No dinero, no amor.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1765 Gepost op: 28 mei 2018, 16:37:06 »
Dit moeten jullie eens bekijken:

https://www.gva.be
Das dan de 18+ editie!  :lol_hitting:
Hi, thanks, maar ik kom op de hoofdpagina van de gva. Welk artikel?
Grtjes, Pedro
De prostitutiebijlage, iets anders leest onze bet(d)weter toch niet  ;D ;D ;D
Het ging om de link naar gva van zaterdag 26 mei.
Als je op die dag de link had aangeklikt, kreeg je o.a. het verhaal van een Britse toerist die vrijdagnacht in het skw was overvallen en beroofd was van zijn portefeuille en zijn autosleutels.
De politie had hem zwaar toegetakeld teruggevonden op de Oude Leeuwenrui.
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1766 Gepost op: 29 mei 2018, 12:31:37 »
Sedert twee maanden staat op Vingerlingstraat 15/3 gedurende de dag een Latina met een spleetje  :lol(tussen haar voorste tanden wel te verstaan)  en een weelderige boezem. :movingtits
Dat laatste interesseert mij minder, maar ze beschikt ook over een paar welgevormde benen en (hoogstwaarschijnlijk) dito kont :shakekontje , en dat draagt wél mijn voorkeur weg...
Ik heb van een kandidaat-klant al vernomen dat ze standaard 50 € vraagt voor pijpen en neuken maar dat ze 50 € extra verlangt voor een befbeurt.
Vermits Latina's mij meestal sterk interesseren, vraag ik mij af of iemand van de medewandelaars mij misschien meer over haar kan vertellen... :17:
Ik ben dus in blijde verwachting naar jullie reacties !!!!
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1767 Gepost op: 29 mei 2018, 13:16:10 »
Dit moeten jullie eens bekijken:

https://www.gva.be
Das dan de 18+ editie!  :lol_hitting:
Hi, thanks, maar ik kom op de hoofdpagina van de gva. Welk artikel?
Grtjes, Pedro
De prostitutiebijlage, iets anders leest onze bet(d)weter toch niet  ;D ;D ;D
Het ging om de link naar gva van zaterdag 26 mei.
Als je op die dag de link had aangeklikt, kreeg je o.a. het verhaal van een Britse toerist die vrijdagnacht in het skw was overvallen en beroofd was van zijn portefeuille en zijn autosleutels.
De politie had hem zwaar toegetakeld teruggevonden op de Oude Leeuwenrui.
https://www.gva.be/cnt/dmf20180526_03531258/britse-toerist-zwaargewond-bij-overval-in-schipperskwartier
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1768 Gepost op: 30 mei 2018, 16:21:54 »
Bet(d)weter,


Kan jij eens voor wat transparantie - helderheid zorgen, want gisteren konden den doc noch ik kop of staart knopen van wie wie nu is op de 38
Dat het de geilige drievuldigheid is, da's duidelijk voor ons ....


Maar wie is nu wie?
Als ik het goed voorheb is Julia de bevlekte maagd, donker haar en staat die op de 3  :lol


Die op de 5 staat moet dan haast Maria de onbevlekte maagd (Magdalena krijgt er het schaamrood van op de wangen) zijn    ;)


Maar wat mij vooral persoonlijk interesseert, die blonde is dan Flori? En die staat op de 4?


Den doc en ikzelf zullen je dankbaar zijn ....
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1769 Gepost op: 30 mei 2018, 16:29:55 »
Doc,


ik denk dat die blonde die er gisteren stond, niets met de geilige drievuldigheid te maken heeft, of 't moest zijn dat ze ergens en blond zusje hebben geadopteerd en dan zijn ze nu met 4 .... ik zou 't verdomd eens graag weten, bet(d)weter moet zich maar opofferen  ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal