Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698345 keer)

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

PrinceCharming

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1770 Gepost op: 30 mei 2018, 16:30:01 »
De blonde is carla, zij is nieuw maar echt niet goed ( lijkt alsof ze echt echt met tegenzin doet, 0 enthousiasme), zij zit op 38/4

Julia heeft zowat roodachtig haar meestal, soms heeft ze laarzen aan, heeft tatoos op haar armen en ook been maar zie je niet met de laarzen en zit op 38/3, ze kijkt meestal zuur, jammer maar eens binnen lachje etc

 flori zit op 38/5 ( 5 is het rechtste raam) en heeft pikzwart haar. Naar mijn mening is julia meer gebruind. Maria zit op 38/1 lijkt op amy winehouse, doet soms heel geil aan het raam met "pijp gebaren"  :xrated

Flori word vaak irritant als je vaak voorbij wandelt zonder binnen te gaan bij haar.

Veel plezier!  :fuck

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1771 Gepost op: 30 mei 2018, 16:48:39 »
Ach, dat ze het met tegenzin doet, trekken we ons niets van aan (om Bartje de Wever wat te paaien).   :pica :-\ :-\ :-\
Zijn postje op 't schoon verdiep wordt betaald door de raamtaks, en dus ook door deze Carla, dan mag het met tegenzin zeker .........    :dance2 :dance2


Ze ziet er in ieder geval erg geil uit, maar schijn kan bedriegen .... de geile drievuldigheid laat ik echter graag aan me voorbijgaan (ben ik dus blij dat die Carla daar geen deel van uit maakt), eerlijk gezegd, dat is eens goed als het glijmiddel ooit te duur wordt  :lol :lol :lol


Dan gaan we eens een topic openen van die stoot .....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1772 Gepost op: 30 mei 2018, 17:38:40 »
De uitleg van PrinceCharming klopt. Samengevat is het dus als volgt:

38/1 is Maria, de grootste, trekt inderdaad op Amy Winehouse, inderdaad schunnige gebaren met haar tong tussen haar vingers, enz
38/2 is volgens mij leeg
38/3 is Julia, de kleinste
38/4 is dan de blonde Carla
38/5 is Flori, pikzwart haar en pikzwarte ogen, de zus van Julia

Als je ze niet kent is het wel oppassen geblazen. Als er eentje bezet is dan durft één van de twee ander wel eens in een ander raam gaan staan, soms staan ze ook met z'n tweeën in één raam te kletsen.

Have fun but be careful!

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1773 Gepost op: 30 mei 2018, 18:25:52 »
De uitleg van PrinceCharming klopt. Samengevat is het dus als volgt:

38/1 is Maria, de grootste, trekt inderdaad op Amy Winehouse, inderdaad schunnige gebaren met haar tong tussen haar vingers, enz
38/2 is volgens mij leeg
38/3 is Julia, de kleinste
38/4 is dan de blonde Carla
38/5 is Flori, pikzwart haar en pikzwarte ogen, de zus van Julia

Als je ze niet kent is het wel oppassen geblazen. Als er eentje bezet is dan durft één van de twee ander wel eens in een ander raam gaan staan, soms staan ze ook met z'n tweeën in één raam te kletsen.

Have fun but be careful!
Ik neem mijn eigen condooms mee , anders zouden ze er nog een gaatje durven in prikken     :lol :lol :lol
Alle gekheid op een stokje, de enige die me interesseert is de blonde, niet omdat ik van blond houd, maar omdat ik mijn leven niet beu ben  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1774 Gepost op: 30 mei 2018, 19:51:40 »
Je droomt blijkbaar van Clara.     :lol_hitting:     Nu het is een jong en zeer mooi. 
Toch ik vind dat ze beroepsmatig niet goed bezig is,  ze lonkt niet naar de man met de dikste pré.   :13:

Groeten
Doc


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1775 Gepost op: 30 mei 2018, 20:00:03 »
Je droomt blijkbaar van Clara.     :lol_hitting:     Nu het is een jong en zeer mooi. 
Toch ik vind dat ze beroepsmatig niet goed bezig is,  ze lonkt niet naar de man met de dikste pré.   :13:

Groeten
Doc
En dan was sjeufke er ook nog niet, stonden jullie beiden daar met jullie dikke portefeuille  ;D ;) ;) ;)
Eindelijk eens eentje die OOK naar mij kijkt, ik voel me zo gelukkig ha ha ...
't is een verdomd knap wijffie  :blonde backen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1776 Gepost op: 30 mei 2018, 20:07:22 »
En voor de liefhebbers .... toen onzen docteur er weer eentje met haar tieten aan 't spelen was (ik was net klaar, had op neptieten geschoten ha ha, kom buiten en .....) bots ik tegen .... jawul .... Kirsy
Hilariteit alom (bij haar), effe gedag gezegd en ze ging huppelend verder de straat door, met een salopette tot net onder die kont van haar, zo bruin als een "Dominikaanse", met die kont draaien, huppelen en die lekkere natuurlijke borsten op en neer ...


goddamme, heb er zo een zin in...


Nu ik het toch over tetten heb, wat is me dat toch allemaal met die neptieten, die grieten gaan dan niet voor één maatje meer, maar steken er direct  700 cc in ....
Gabriella, Celena, Melissa, Beatrijsje ... het lijkt wel of de siliconen in de afslag staan in Roemenië  ;D :-\ :-\ :-\


Nu nog alleen d e lippen opspuiten, en ik ga niet te hard roepen, want ook dat hebben enkelen al laten doen .... onder het mom 'plastic fantastic' zeker?   :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1777 Gepost op: 30 mei 2018, 20:18:53 »
Je droomt blijkbaar van Clara.     :lol_hitting:     Nu het is een jong en zeer mooi. 
Toch ik vind dat ze beroepsmatig niet goed bezig is,  ze lonkt niet naar de man met de dikste pré.   :13:

Groeten
Doc
En dan was sjeufke er ook nog niet, stonden jullie beiden daar met jullie dikke portefeuille  ;D ;) ;) ;)
Eindelijk eens eentje die OOK naar mij kijkt, ik voel me zo gelukkig ha ha ...
't is een verdomd knap wijffie  :blonde backen

Euh, weet je zeker dat ze geen wit rode stok had en een hond bij zich.
Eentje die naar je kijkt,duuh ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1778 Gepost op: 30 mei 2018, 21:04:57 »
Je droomt blijkbaar van Clara.     :lol_hitting:     Nu het is een jong en zeer mooi. 
Toch ik vind dat ze beroepsmatig niet goed bezig is,  ze lonkt niet naar de man met de dikste pré.   :13:

Groeten
Doc
En dan was sjeufke er ook nog niet, stonden jullie beiden daar met jullie dikke portefeuille  ;D ;) ;) ;)
Eindelijk eens eentje die OOK naar mij kijkt, ik voel me zo gelukkig ha ha ...
't is een verdomd knap wijffie  :blonde backen

Euh, weet je zeker dat ze geen wit rode stok had en een hond bij zich.
Eentje die naar je kijkt,duuh ;D
Nu je 't zegt, ik begreep al niet wat die grote hond in haar raam deed en waarom ze steeds met een stok op het venster tikte  :-\ ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1779 Gepost op: 31 mei 2018, 17:54:07 »

Nu ik het toch over tetten heb, wat is me dat toch allemaal met die neptieten, die grieten gaan dan niet voor één maatje meer, maar steken er direct  700 cc in ....
Gabriella, Celena, Melissa, Beatrijsje ... het lijkt wel of de siliconen in de afslag staan in Roemenië  ;D :-\ :-\ :-\

Nu nog alleen d e lippen opspuiten, en ik ga niet te hard roepen, want ook dat hebben enkelen al laten doen .... onder het mom 'plastic fantastic' zeker?   :lol :lol :lol

Sexmachine, niet overdrijven hé  ::)  Gabriëlla heeft 400 cc laten steken en Selena 480 (denk ik), da's lang geen 700 hé!  ;)  :showtits1  :tietjes  :movingtits  :laughingchick  :showtits  In de lippen van Gabriëlla zit ondertussen toch ook al wat gel hoor.  ;)

Greetz!

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1780 Gepost op: 31 mei 2018, 18:27:56 »

Nu ik het toch over tetten heb, wat is me dat toch allemaal met die neptieten, die grieten gaan dan niet voor één maatje meer, maar steken er direct  700 cc in ....
Gabriella, Celena, Melissa, Beatrijsje ... het lijkt wel of de siliconen in de afslag staan in Roemenië  ;D :-\ :-\ :-\

Nu nog alleen d e lippen opspuiten, en ik ga niet te hard roepen, want ook dat hebben enkelen al laten doen .... onder het mom 'plastic fantastic' zeker?   :lol :lol :lol

Sexmachine, niet overdrijven hé  ::)  Gabriëlla heeft 400 cc laten steken en Selena 480 (denk ik), da's lang geen 700 hé!  ;) :showtits1 :tietjes :movingtits :laughingchick :showtits  In de lippen van Gabriëlla zit ondertussen toch ook al wat gel hoor.  ;)

Greetz!
Ze zijn samen 2m50 groot  ;D ;D ;D
Das meer dan genoeg cc voor een dubbele meter ... 400 cc links, 400 cc rechts, loop maar eens met tepelklemmen met een gewicht van 400 g aan iedere klem rond, en je zal 't voelen ....


't Zijn kiekes, Kippenneuker, bij Gabriella is't geen verbetering, en bij Celena is 't ronduit lelijk, dat past niet op zo een fijn meiske .... hey, het is hun lijf en als ze ermee stoppen, een snee erin, de zakken eruit en klaar is kees  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1781 Gepost op: 31 mei 2018, 20:03:23 »



[/quote]
't Zijn kiekes, Kippenneuker, bij Gabriella is't geen verbetering, en bij Celena is 't ronduit lelijk, dat past niet op zo een fijn meiske .... hey, het is hun lijf en als ze ermee stoppen, een snee erin, de zakken eruit en klaar is kees  :-\ :-\ :-\ :-\
[/quote]

M.b.t. Gabriëlla ben ik het niet helemaal met je eens Sexmachine. Het had voor mij niet gehoeven en in het begin stonden ze ook wel hoog en heel gespannen maar nu zien er toch veel natuurlijker uit voelen ze ook beter aan. Of het voor haar een verbetering is, dat weet ik niet. Ze heeft me al verteld dat ze nu andere/nieuwe klanten binnen krijgt na de borstvergroting maar of ze ook al haar vroegere klanten behouden heeft, dat weet ik niet.

M.b.t. Selena hoor en lees ik alleen maar slecht nieuws. Dat is de hoofdreden waarom ik haar nog niet terug bezocht heb sinds ze terug is. Ook zij had het voor mij niet hoeven te doen. Zou ze de weg op willen van Melissa en Beatrice? Ik ben nu toevallig een week of twee geleden ook eindelijk eens binnen gestapt bij Beatrice en ik moet eerlijk zeggen, ik vind er maar niks aan aan die grote siliconen bollen. Sloeg me toch wat tegen.

Greetz!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1782 Gepost op: 1 juni 2018, 00:30:15 »
en ik moet eerlijk zeggen, ik vind er maar niks aan aan die grote siliconen bollen.
Ik hou van puur natuur. Ik ga niet spelen met plastieken tieten. Alles waar zichtbaar siliconen in zit, daar stap ik met plezier voorbij. Niet mijn ding. Toppunt is, dat de meesten met hun siliconenzakskes dan nog denken dat ze mooier zijn geworden. Eigenlijk moesten wij, wandelaars, alle grieten met neptieten gewoon betalen met een vals briefke van 50 euro.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1783 Gepost op: 1 juni 2018, 20:44:38 »
Ik vind dat de dames moeten doen wat ze zelf willen.
De ene bimbo staat met grote opgespoten tieten, een ander weer minder .....


Ik kijk niet enkel naar borsten, maar ik ben niet akkoord dat ik alles voorbij loop waar sili in zitten .... een borstversteviging kan soms wonderen doen bij teezakjes en / of hangtieten, flinke fiere borstjes met wat docteurondersteuning zijn ook best heerlijk ...


Alles liever dan hangtieten is dan ook mijn motto, als ze ze op hun rug kunnen gooien of op hun knietjes hebben hangen ..... brrrrr, geef mij dan maar opgespoten tetten ha ha.....




Maar je uitdrukking, ik geniet er nog van, ik betaal al die dames al jaren met fake geld, geen enkele die er tot op heden iets van heeft gezegd, in Latijns-Amerika en de ex Oostbloklanden zullen ze die nog aanvaarden zeker?  :lol :lol :lol
Plastic Fantastic  ;D ;D ;D ;D ;D




Gisterenavond trouwens nog eens een wandeling gemaakt door de avondshift heen (van omstreeks 21 u tot vannacht half vier)
Euh, de line-up? Beter dan ooit .... ik ken er daar maar een stuk of twintig van maar ..... het leek wel of ze de knapste dames uit de gouden tijden van Golden Time, Samya, Living Room hadden weggehaald en in het skw hebben gestoken .... nog NOOIT zoveel schoonheden bij mekaar gezien .... en dat zegt wat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1784 Gepost op: 7 juni 2018, 00:12:07 »
Gisterenavond trouwens nog eens een wandeling gemaakt door de avondshift heen (van omstreeks 21 u tot vannacht half vier)
Euh, de line-up? Beter dan ooit .... ik ken er daar maar een stuk of twintig van maar ..... het leek wel of ze de knapste dames uit de gouden tijden van Golden Time, Samya, Living Room hadden weggehaald en in het skw hebben gestoken .... nog NOOIT zoveel schoonheden bij mekaar gezien .... en dat zegt wat
Awel, in die avondshift vind ik zelf persies altijd minder goed mijn gerief dan in de dagshift. Dat zal wel aan mij liggen denk ik, of beter gezegd aan mijn 'smaak' of mijn voorkeuren voor bepaalde types van meisjes.

Ik was deze namiddag eens van t zonneke gaan genieten in het SKW. Ik wou wat toertjes lopen, en rondkijken of ik eens geen leuk nieuw snoetje vond om knippedepoes mee te doen. Maar ja, de zon en de favorietjes maakten mijn vlees zwak en ik ben weeral aan geen nieuw grietje toe gekomen. Eerst nog maar eens voor de zoveelste keer gaan kijken of Eva aan de VR 8 er zonder kleren nog t zelfde uitzag. Ne keer goed mee liggen vrijen, neukskeneukske gedaan en ze wist weer van geen ophouden. Dubbele tijd voor standaard sponsoring van 50 euro, zo bleek als ik bij t buitenkomen keek hoe laat het was.

En na die repetitie passeerde ik dan in de SS 25 aan t vensterke van Sara, en toen was het hek helemaal van de dam he. Dat meisje kan ik echt niet voorbijlopen. Vroeg of laat ga je in de gazet van Antwerpen eens iets lezen over een klant die ze in t SKW afgevoerd hebben, ene die in de SS bij een jonge schoonheid zijn kloten mee uitgespoten heeft, weet dan dat dat Vanderbeffen is die voor de elfenveertigste keer zijn spel in Sara haar spannerke geduwd heeft. Man man, zo schoon kind...

Daarna t straat verder afgewandeld en weeral bij Renata binnengezeten. Letterlijk en figuurlijk.

Dan wat gaan werken en nadien de zotte inval gehad om toch nog maar weer naar het SKW te gaan, om te zien of ik in die avondshift dan misschien toch nog een lekker snoepke zou zien staan. Ik was nog vroeg, nog veel vensterkes leeg. Ze waren aan t komen. En van overdag waren er nog een paar aan 't weggaan. Stuikt er me daar op de hoek van de SS en het Falconplein ene op de grond, hevig beven, spastische bewegingen. Waarschijnlijk te veel spuitwater gesnov... euh gedronken zeker.  ;D Zijn probleem liet zich simpel raden, maar toch eens gaan kijken of er niet echt iets was en of ik dan kon helpen. Maar nee. Gewoon ene die iets anders geconsumeerd had dan meisjes.

Sta ik daar dus wat op te kijken tot de ondertussen opgebelde taxi arriveert om dat wrak op te laden, voel ik ineens een speelse knie die langs achter tegen mijn been tikt zodat ik een beetje door mijn been zak, en tegelijk een por in mijn zij, gelach, en een kus. Verdorie, Sara in gewone kleren die haar shift beëindigde. Da's wel tof zo, dat de meisjes waar je vaak langs loopt je ook op straat heel gewoon behandelen. Uiteraard verdienen zij aan elk wipje, maar toch. Heel wat anders dan die Annabelle van de avondploeg waar ik vorige week binnengeweest was en die me de volgende dag gewoon toelachte zonder enige blijk van herkenning te geven. Sorry he, maar dat noem ik een koe, als die niet eens ziet dat ik ene ben die 1 dag geleden op haar gezeten heeft. Daar ben je dus blijkbaar echt een nummerke. Spuit nummer 11 die geld opbrengt. Sara daarentegen is guitig en ze is ook in haar normale outfit een knap meisje waar ik naar om zou kijken. Lief meiske ook.

En dan wenkte Renata me nog eens toe. Praatje met haar staan maken buiten op de stoep, want zij was ook haar shift aan t stoppen, maar ze stond ook te kijken op die klojo die op zijn doos gegaan was en ze had me herkend. Kortom, het leven in het SKW is soms best wel leuk als je al wat meisjes begint te kennen en dan bij dit mooie weer.

En dan toch nog wat toertjes gewandeld. Gewacht tot er meer en meer virtrinnekes vol liepen. En alweer eigenlijk niet echt mijn zin gevonden. Ik had nog 50 euro klaargestoken, maar het is er niet meer van gekomen. Ik weet niet. Enkele meiden vind ik echt wel knap, maar dan vragen ze weer extra om bv aan de poes te likken, en zo, en daar ga ik niet op in. Het is 50 euro, eens binnengaan en uitproberen, en als t supergoed is, zien ze me nog vaak terug en dan durf ik wel eens meer te betalen. Ik heb in het SKW al dikwijls ondervonden dat vaak terugkomen bij dezelfde een veel betere methode is om meer te mogen en meer te krijgen, dan van de eerste keer bv 100 euro ipv 50 te geven.
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2018, 00:19:54 door Vanderbeffen »