Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698150 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1785 Gepost op: 7 juni 2018, 08:27:11 »
Gisteren iets niet alledaags meegemaakt met het Latinatrio :dance2 Flor (VT6), Jessica (VT7) en Alexandra (VT8); Flor is de enige waarvan op dit forum een topic bestaat, en van het drietal heb ik enkel Jessica :035:- de meest recente én de knapste- nooit bezocht.
Ik ben een liefhebber van Latina's en van kwartetten (strijkkwartetten wel te verstaan, vooral die van Beethoven en Bartok), maar een sexkwartet had ik nog nooit meegemaakt, en daar ging het ook niet om: hier was iets helemaal anders aan de hand.
De drie dames probeerden Jessica' s deur open te krijgen, die was nl. binnen haar sleutel vergeten; ze hadden een geplastificeerd kartonnetje tussen de deur en de deurstijl gestoken, maar dat bleek niet te werken, en in het kantoortje (naast Flors stek) was op dat moment, rond 15.15 u., niemand aanwezig.Het probleem was  toen om dat "hulpmiddel" er terug uit te krijgen...
Toen de stoere bonk/bink die ik ben, passeerde, riepen ze mijn hulp in :17:: ik heb dat karton er wel uit gekregen, maar de deur openen, kon ook ik uiteraard niet :017: .
'k Heb tegen Jessica gezegd dat ze de kamers van haar collega's dan maar moest gebruiken (trio's ....???):lol_hitting: , iets waar ze hartelijk kon mee lachen.
Hoe het dan uiteindelijk is afgelopen, weet ik niet: toen ik enkele uren later er opnieuw passeerde,  was de shiftwissel al dichtbij en waren ze blijkbaar alle drie al ribbedebie...
Eigenlijk zou ik Jessica eens moeten bezoeken, al was het maar, euh :sign0103:, om te vragen hoe het afgelopen is... :lol
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2018, 13:34:53 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1786 Gepost op: 7 juni 2018, 08:56:35 »
Ik ben een liefhebber van Latina's en van kwartetten
Help mij eens bet(d)weter. Ik kan verschillende soorten tetten opnoemen, maar ik wat zijn kwar tetten??  :lol_hitting: :showtits1

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1787 Gepost op: 7 juni 2018, 09:02:21 »
Het probleem was  toen om dat "hulpmiddel" er terug uit te krijgen...
Dat probleem had ik gisteren in de SS25 dus ook he: mijn hulpmiddel er terug uit krijgen.  :amazone :amazone :amazone :lol

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1788 Gepost op: 7 juni 2018, 09:06:23 »
Ik ben een liefhebber van Latina's en van kwartetten
Help mij eens bet(d)weter. Ik kan verschillende soorten tetten opnoemen, maar ik wat zijn kwar tetten??  :lol_hitting: :showtits1
Bij kwartetten (in één woord) gaat het om vier personen en/of (muziek)instrumenten, maar dat zal je wel weten zeker...
Wat "kwar tetten" zijn weet ook ik niet, al heet ik dan bet(d)weter... :lol
« Laatst bewerkt op: 7 juni 2018, 09:14:03 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1789 Gepost op: 8 juni 2018, 00:45:24 »
Bij kwartetten (in één woord) gaat het om vier personen en/of (muziek)instrumenten, maar dat zal je wel weten zeker...
Als we dan toch het ordinaire triootje overstijgen, laten we dan meteen 6 personen of 6 instrumenten (hehe) nemen ipv 4. Dan belanden we bij de sextetten. Dat klinkt al veel vertrouwder in de oren.  :showtits1 :showtits1 :showtits1

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1790 Gepost op: 13 juni 2018, 19:53:49 »
Wie van jullie zat er vanmiddag rond 13u45 op het muurtje van Villa Tinto naast Café D'Anvers? Je zat met iemand te praten op een fiets, deze man had iets roods aan en droeg een bril. Er stond nog een drietal andere mannen mee te kletsen.

Ik wilde jullie nog aanspreken maar durfde niet goed uit schrik dat het toch geen mensen van dit forum waren.

Ik denk echter dat het om bekenden van dit forum ging..

Iemand die zich bekend wil maken zodat ik hem volgende keer eens kan aanspreken? Sexmachine? Bet(d)weter? Vanderbeffen? Bema?

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1791 Gepost op: 13 juni 2018, 20:17:02 »
Ik niet    :sign0103:

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1792 Gepost op: 13 juni 2018, 20:44:03 »
Wie van jullie zat er vanmiddag rond 13u45 op het muurtje van Villa Tinto naast Café D'Anvers? Je zat met iemand te praten op een fiets, deze man had iets roods aan en droeg een bril. Er stond nog een drietal andere mannen mee te kletsen.

Ik wilde jullie nog aanspreken maar durfde niet goed uit schrik dat het toch geen mensen van dit forum waren.

Ik denk echter dat het om bekenden van dit forum ging..

Iemand die zich bekend wil maken zodat ik hem volgende keer eens kan aanspreken? Sexmachine? Bet(d)weter? Vanderbeffen? Bema?
Die man op het muurtje ken ik niet, die fietser (nu in 't rood, soms in 't blauw of geel of zwart of wit, maar altijd in volledige fietsuitrusting) is naar alle waarschijnlijkheid onze bet(d)weter  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1793 Gepost op: 13 juni 2018, 21:18:40 »
Wij zouden uiteraard allen liever deze dame in de driekleur zien fietsen in plaats van bet(d)weter  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1794 Gepost op: 13 juni 2018, 22:50:49 »
Als bet(d)weter een kleine tattoo op zijn rechteronderarm heeft dan heb ik hem ook al een aantal keer gezien op zijn vlo'ke.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1795 Gepost op: 14 juni 2018, 00:52:43 »
Wie van jullie zat er vanmiddag rond 13u45 op het muurtje van Villa Tinto naast Café D'Anvers? Je zat met iemand te praten op een fiets, deze man had iets roods aan en droeg een bril. Er stond nog een drietal andere mannen mee te kletsen.

Ik wilde jullie nog aanspreken maar durfde niet goed uit schrik dat het toch geen mensen van dit forum waren.

Ik denk echter dat het om bekenden van dit forum ging..

Iemand die zich bekend wil maken zodat ik hem volgende keer eens kan aanspreken? Sexmachine? Bet(d)weter? Vanderbeffen? Bema?
Ik was er vandaag niet, dus Vanderbeffen schrappen uit het lijstje. Misschien ga ik morgen, hangt een beetje af van de drukte op het werk en van het verkeer, want ik moet morgen nogal wat over en weer crossen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1796 Gepost op: 14 juni 2018, 00:54:31 »
Wij zouden uiteraard allen liever deze dame in de driekleur zien fietsen in plaats van bet(d)weter  :lol :lol :lol

Tiens, ik wist niet dat fietsers tegenwoordig ook met airbags uitgerust zijn.  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1797 Gepost op: 14 juni 2018, 00:57:15 »
Als bet(d)weter een kleine tattoo op zijn rechteronderarm heeft dan heb ik hem ook al een aantal keer gezien op zijn vlo'ke.
Dat hij maar wat voorzichtig is dan, want die harde fietszadels, dat is naar men zegt niet zo goed voor de ballen en de potentie. Zeker niet als je (zo stel ik mij dat toch voor) met ne stijve van raam tot raam fietst  :bud

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1798 Gepost op: 14 juni 2018, 15:06:00 »
Als bet(d)weter een kleine tattoo op zijn rechteronderarm heeft dan heb ik hem ook al een aantal keer gezien op zijn vlo'ke.
Dat hij maar wat voorzichtig is dan, want die harde fietszadels, dat is naar men zegt niet zo goed voor de ballen en de potentie. Zeker niet als je (zo stel ik mij dat toch voor) met ne stijve van raam tot raam fietst  :bud
Dat is ook de reden dat ik aangepaste fietskledij draag, iets dat nodig is als je 25.000 km. per jaar fietst...Na twee infecties :17: met daaropvolgende operaties op drie jaar tijd (één aan mijn bil en één aan mijn perineum), moest ik die keuze wel maken !
Overigens dacht ik niet dat de potentie zou lijden onder die harde zadels, wél de vruchtbaarheid; bij mij speelde dat trouwens geen rol: ik had al kinderen genoeg...
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2018, 01:49:14 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1799 Gepost op: 14 juni 2018, 18:26:46 »
Dat is ook de reden dat ik aangepaste fietskledij draag, iets dat nodig is als je 25.000 km. per jaar fietst..
Jij bent klaar voor de 3 grote Rondes mee te rijden, bet(d)weter  ;D :lol


Hoeveel kilometer fietst een renner jaarlijks?
Van januari tot oktober staan er tal van belangrijke wedstrijden op de wielerkalender. Dat betekent vooral veel kilometers malen voor de renners, zowel op training als in de koers zelf. 'Ik schat dat ik ongeveer 30.000 km per jaar rijd', zegt Jürgen Roelandts, profrenner bij Omega Pharma-Lotto.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal