Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 836266 keer)

Megaboob en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer Svein

• rakker
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1824 Gepost op: woensdag 25 juli 2018, 09u18 »
Wat ik een beetje vreemd vind is dat er op nr.38 in de Schippersstraat nog steeds geen nieuwe meiden zijn. Maria/Julia/Carla en Flory zijn er al even tussenuit maar het pand blijft leeg staan. Op alle andere plaatsen komt een nieuwe meid tevoorschijn als de vaste dame op verlof is behalve op den 38.

Het kan toch niet dat die de huur blijven doorbetalen? Of durft niemand hun plek in te nemen ;)
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #1823 Gepost op: dinsdag 24 juli 2018, 22u50 »
Idem hier, k heb PM gestuurd, geen antwoord.

Doc
Misschien op vakantie?

Misschien zit Bed(t)weter ergens in vreemde oorden met lede ogen te lezen hoe het leven in het SKW verder gaat, nu hij er niet kan bij zijn. Net als ik. Alleen heb ik er de pech bij dat ik niet op vakantie ben, maar dat ik moet werken. Alleszins niet bij die gekke temperaturen die de Belgjes momenteel moeten trotseren.

Online sexmachine

• admin
« Reactie #1822 Gepost op: dinsdag 24 juli 2018, 20u05 »

Doc
We zullen het eens op deze manier proberen  ;D
Bet(d)weter, vrijdag omstreeks 19u30 in de Flux, de eerste 3 Duvels zijn op mijn kosten (de Orval drink ik liever zelf op dan weg te geven)
En uiteraard iedereen welkom, Bema zal er ook wel zijn, denk ik  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online dendocteur

• rakker
« Reactie #1821 Gepost op: dinsdag 24 juli 2018, 19u19 »

Doc

Online 30 cm

• rakker
« Reactie #1820 Gepost op: dinsdag 24 juli 2018, 18u56 »
Ik zie sinds een tweetal weken geen enkele recensie meer van Bed(t)weter en ik zie hem ook niet meer in het Kwartier. Iemand die iets meer weet laat me aub even iets weten. Thanks

Online sexmachine

• admin
« Reactie #1819 Gepost op: maandag 23 juli 2018, 20u47 »
Er wordt zo weinig over de dames geschreven de laatste tijd? Is het te warm om te seksen of te warm om achter de computer te kruipen? Daar zijn oplossingen voor hé: dames bezoekn die een airco hebben in hun kamer (zalig!) en naast de computer kun je een ventilator zetten voor wat verkoeling.

En waar zit Sexmachine? Heeft die een hartaanval gekregen met deze warmte tijdens een trio (of quatro of quinto) met een paar zuidamerikaanse topmeiden?

Ik moet nog 2 recensies uittypen en dan ben ik volledig bij maar ik wil van de andere leden ook wel eens iets lezen hé!

Greetz en neuk voorzichtig met de warmte van de komende dagen!
Komt allemaal ok, Kippenneuker
Er zal wel geschreven worden, ik heb een draft of 15 gemaakt, en tegen dat ik de tijd vind komen die online.

Intussen gewoon je ding blijven doen, we volgen wel ;-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

• rakker
  • Behandel de dames altijd met respect !
« Reactie #1818 Gepost op: maandag 23 juli 2018, 19u16 »
Er wordt zo weinig over de dames geschreven de laatste tijd? Is het te warm om te seksen of te warm om achter de computer te kruipen? Daar zijn oplossingen voor hé: dames bezoekn die een airco hebben in hun kamer (zalig!) en naast de computer kun je een ventilator zetten voor wat verkoeling.

En waar zit Sexmachine? Heeft die een hartaanval gekregen met deze warmte tijdens een trio (of quatro of quinto) met een paar zuidamerikaanse topmeiden?

Ik moet nog 2 recensies uittypen en dan ben ik volledig bij maar ik wil van de andere leden ook wel eens iets lezen hé!

Greetz en neuk voorzichtig met de warmte van de komende dagen!
Give yourself over to absolute pleasure     (dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Show)

Online dendocteur

• rakker
« Reactie #1817 Gepost op: woensdag 18 juli 2018, 11u41 »
Na een vakantietripje naar het zuiden ben ik gisterennm in het kwartier beland. 
Ha , geen files deze keer, een vlotte rit en parking te over  :035:  k denk dat de pendelaars nog in het zuiden zitten.

Na een bezoekje aan mijn favo op SS4/01, :sex  :sex   heb ik nog wat rond gedwaald.  :pica

Er waren ramen leeg, maar de blijvers  hebben hierdoor meer kans op klanten.     Ik merkte op dat de aanwezige toppers veel bezet waren Sarah ss25/1, micha ss 35/2 , Rushi vv 20/4, daisy vv 7/4, beatrice  ss 30/3, cela  vt  op het einde/begin in functie van waar je binnenwandelt,  ....   .   Sommige waren uuuuuuren bezet.
Er zijn nog opportuniteiten in het Kwartier ondanks de komkommer maand.

NIeuwelingen hebben ook opgemerkt, doch geen kennis gemaakt met hen.   Tenzij een Italiaanse schone op ss 29/2, ze maakte niet veel indruk op mij, haar naam ben ik reeds kwijt.
De mooie Eva.bu  vl 7/3 is ook terug in Stad.

In de straat was het eerder rustig te noemen.

Ik miste Betweter,    :beer:  en  Mister M , deze laatste zal naar de koers gekeken hebben.

Groeten
Doc

The following users thanked this post: Sjeufke, delaplace

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #1816 Gepost op: zaterdag 14 juli 2018, 23u28 »
Opgelet kippetjes, Kippenneuker is terug van weggeweest! Vandaag en in het WE nog geen bezoek aan het SKW mogelijk. Maandag eerste werkdag dus niet ideaal voor een middagwandeling maar vanaf volgende week dinsdag ga ik terug een kijkje nemen in het SKW.  :pica

:sex wordt stilaan hoognodig  ;D  ;D  ;D
Gelukzak, Kippenneuker. Zelf heb ik nog een flink aantal weken voor de boeg voor ik terug in Antwerpen aan de slag ga. Geniet er ondertussen alvast van, en wees voorzichtig met hun spannende kutjes, mocht je een of meer van mijn favootjes aandoen.  :pompe

The following users thanked this post: Kippenneuker

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #1815 Gepost op: zaterdag 14 juli 2018, 12u48 »
Welkom terug , neuker der kippen. Amanda zal blij zijn dat je terug bent !

Vanmorgend Sabrina (SS32/3) nog eens bezocht ,blijft toch een van de betere , zoniet de beste ! Toen ik buiten kwam stond er iemand op het drempeltje naast raam nr2 te wachten. Als ik nog een rondje maak en terug voorbij Sabrina haar venstertje wandel is ze ze weer bezet. Dus de wachtende man stond op Sabrina'tje te wachten. Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden dat je direct ergens binnengaat als je ziet dat er net iemand is buiten gegaan. Ik weet wel dat die meiden er niet enkel voor mij zitten maar toch....

Natuurlijk zitten de dames er niet alleen voor jou, ze zitten er ook voor mij en voor ons allemaal  :lol . Ik heb er niet echt een probleem mee dat er net vóór mij iemand is binnen geweest, ik heb het namelijk al wel eens voor gehad dat ik een afspraak maak met één van mijn favoriete dames, dat ik een beetje te vroeg ben en dat ze "nog bezig zijn" als ik aankom. Ik stuur dan een berichtje dat ik er ben en wandel dan nog een rondje of ga ergens anders even staan wachten. Ik wacht nooit vóór de deur want ik wil eigenlijk helemaal niet weten wat voor een figuur er dan buiten komt. Eén keer zag ik toevallig iemand buiten komen, die leek dan zelfs nog op mij en zag er zelfs fris en appetijtelijk uit, dus daar had ik geen probleem mee.

Een andere keer kwam ik zelf buiten en stond er vlak voor het raam al een volgende klant te wachten. Toen de deur open ging sprong hij al bijna binnen toen ik nog niet buiten was. Dat was wel hilarisch maar de dame in kwestie kon het niet echt appreciëren.

Give yourself over to absolute pleasure     (dixit Dr Frank-N-Furter in The Rocky Horror Show)

The following users thanked this post: Gryspeerts

Offline Boer Svein

• rakker
« Reactie #1814 Gepost op: zaterdag 14 juli 2018, 11u30 »
Welkom terug , neuker der kippen. Amanda zal blij zijn dat je terug bent !

Vanmorgend Sabrina (SS32/3) nog eens bezocht ,blijft toch een van de betere , zoniet de beste ! Toen ik buiten kwam stond er iemand op het drempeltje naast raam nr2 te wachten. Als ik nog een rondje maak en terug voorbij Sabrina haar venstertje wandel is ze ze weer bezet. Dus de wachtende man stond op Sabrina'tje te wachten. Ik blijf het toch een beetje vreemd vinden dat je direct ergens binnengaat als je ziet dat er net iemand is buiten gegaan. Ik weet wel dat die meiden er niet enkel voor mij zitten maar toch....
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

• rakker
« Reactie #1813 Gepost op: vrijdag 13 juli 2018, 17u28 »
Opgelet kippetjes, Kippenneuker is terug van weggeweest! Vandaag en in het WE nog geen bezoek aan het SKW mogelijk. Maandag eerste werkdag dus niet ideaal voor een middagwandeling maar vanaf volgende week dinsdag ga ik terug een kijkje nemen in het SKW.  :pica

:sex wordt stilaan hoognodig  ;D  ;D  ;D

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #1812 Gepost op: vrijdag 29 juni 2018, 20u17 »
Het pand Vingerlingstraat 5 is momenteel gesloten ingevolge renovatiewerken.
De trans Gina, die normaal in het derde raam staat, is (tijdelijk) verhuisd naar Verversrui 09/1, iets dat ze trouwens zelf heel duidelijk heeft gemaakt met verschillende berichtjes die aan de ramen van Vingerling 5 bevestigd zijn.
Waar de andere dames naartoe zijn, heb ik nog niet gemerkt...
De renovatiewerken aan Vingerling 5 zijn blijkbaar reeds beëïndigd zodat Gina naar daar is teruggekeerd.
Een renovatie van 10 dagen? Dat zal dan misschien alleen een nieuw bed zijn dat ze daar gezet hebben :-)

Offline bet(d)weter

• modje
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
« Reactie #1811 Gepost op: vrijdag 29 juni 2018, 10u42 »
Het pand Vingerlingstraat 5 is momenteel gesloten ingevolge renovatiewerken.
De trans Gina, die normaal in het derde raam staat, is (tijdelijk) verhuisd naar Verversrui 09/1, iets dat ze trouwens zelf heel duidelijk heeft gemaakt met verschillende berichtjes die aan de ramen van Vingerling 5 bevestigd zijn.
Waar de andere dames naartoe zijn, heb ik nog niet gemerkt...
De renovatiewerken aan Vingerling 5 zijn blijkbaar reeds beëïndigd zodat Gina naar daar is teruggekeerd.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

• rakker
« Reactie #1810 Gepost op: woensdag 27 juni 2018, 20u53 »
Kippenneuker gaat het op zijn Grieks doen   :kissass  :lol_hitting:

Board: MEETINGPOINT
Topic: MEETING POINT
door Sjeufke
[Vandaag om 23:02]
Board: NOMINATIES NUTTIGE RECENSIES
Topic: NOMINATIES augustus 2018
door Firehawk
[Vandaag om 23:02]
Board: MEETINGPOINT
Topic: FEESTJE 8 JAAR RELAXXXBOARD: ZA 18.08.18: BABYLON
door Sjeufke
[Vandaag om 22:59]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: BY NIGHT - Oedt
door Taylor
[Vandaag om 22:47]
Board: B A B Y L O N - Elsdorf
Topic: Aanwezigheidslijst
door Sjeufke
[Vandaag om 22:46]
Board: ANDERE (SAUNA)CLUBS
Topic: DORINA (BY NIGHT TÖNISVORST)
door Taylor
[Vandaag om 22:37]
Board: ANTWERPEN - SKW
Topic: Schippersstraat 18/1, Melissa/Simona (dagshift)
door 30 cm
[Vandaag om 21:56]
Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
door dendocteur
[Vandaag om 21:18]
Board: SAUNACLUB FREUDENHAUS - Dortmund
Topic: ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
door Taylor
[Vandaag om 21:15]
Board: L I V I N G   R O O M - Kaarst
Topic: EVENTS
door de vulkaan spesjalist
[Vandaag om 21:01]
Board: PIRATESPARK - Bruchsal
Topic: FKK Club Pirates Park, Bruchsal, Information
door vanKees
[Vandaag om 12:40]
Board: P A R K S A U N A   R E S I D E N Z - Lohmar Durbusch
Topic: EVENTS
door vanKees
[Vandaag om 12:33]
Board: PARADISE FKK - Saarbrücken
Topic: Paradise FKK Sauna Club Saarbrücken
door vanKees
[Vandaag om 12:31]
Board: MAINHATTAN FKK- Frankfurt
Topic: FKK Mainhattan, Frankfurt a M./ algemeenheden
door vanKees
[Vandaag om 12:25]
Board: GALLARDO - Hamminkeln
Topic: Villa Marisol = Gallardo
door vanKees
[Vandaag om 11:57]
Topic: Schippersstraat 25/1, Anna (Roe.) avond/nacht
door frankkinky
[Vandaag om 10:41]
Board: SAUNACLUB FREUDENHAUS - Dortmund
Topic: SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND
door lovemachine
[Vandaag om 08:23]
Board: HAREM - Bad Lippspringe
Topic: Harem FKK saunaclub - Bad Lippspringe (Bij Paderborn NRW)
door vanKees
[Vandaag om 07:44]
Board: REST EUROPA
Topic: Sexpark Oberentfelden (CH)
door vanKees
[Vandaag om 07:16]
Board: HEAVENSGATE - Dorsten
Topic: Heavensgate Dorsten Algemeen.
door vanKees
[Vandaag om 07:14]