Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698400 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1815 Gepost op: 14 juli 2018, 23:28:36 »
Opgelet kippetjes, Kippenneuker is terug van weggeweest! Vandaag en in het WE nog geen bezoek aan het SKW mogelijk. Maandag eerste werkdag dus niet ideaal voor een middagwandeling maar vanaf volgende week dinsdag ga ik terug een kijkje nemen in het SKW.  :pica

 :sex wordt stilaan hoognodig  ;D  ;D  ;D
Gelukzak, Kippenneuker. Zelf heb ik nog een flink aantal weken voor de boeg voor ik terug in Antwerpen aan de slag ga. Geniet er ondertussen alvast van, en wees voorzichtig met hun spannende kutjes, mocht je een of meer van mijn favootjes aandoen.  :pompe

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1816 Gepost op: 18 juli 2018, 11:41:29 »
Na een vakantietripje naar het zuiden ben ik gisterennm in het kwartier beland. 
Ha , geen files deze keer, een vlotte rit en parking te over  :035:  k denk dat de pendelaars nog in het zuiden zitten.

Na een bezoekje aan mijn favo op SS4/01, :sex  :sex   heb ik nog wat rond gedwaald.  :pica

Er waren ramen leeg, maar de blijvers  hebben hierdoor meer kans op klanten.     Ik merkte op dat de aanwezige toppers veel bezet waren Sarah ss25/1, micha ss 35/2 , Rushi vv 20/4, daisy vv 7/4, beatrice  ss 30/3, cela  vt  op het einde/begin in functie van waar je binnenwandelt,  ....   .   Sommige waren uuuuuuren bezet.
Er zijn nog opportuniteiten in het Kwartier ondanks de komkommer maand.

NIeuwelingen hebben ook opgemerkt, doch geen kennis gemaakt met hen.   Tenzij een Italiaanse schone op ss 29/2, ze maakte niet veel indruk op mij, haar naam ben ik reeds kwijt.
De mooie Eva.bu  vl 7/3 is ook terug in Stad.

In de straat was het eerder rustig te noemen.

Ik miste Betweter,    :beer:  en  Mister M , deze laatste zal naar de koers gekeken hebben.

Groeten
Doc



Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1817 Gepost op: 23 juli 2018, 19:16:27 »
Er wordt zo weinig over de dames geschreven de laatste tijd? Is het te warm om te seksen of te warm om achter de computer te kruipen? Daar zijn oplossingen voor hé: dames bezoekn die een airco hebben in hun kamer (zalig!) en naast de computer kun je een ventilator zetten voor wat verkoeling.

En waar zit Sexmachine? Heeft die een hartaanval gekregen met deze warmte tijdens een trio (of quatro of quinto) met een paar zuidamerikaanse topmeiden?

Ik moet nog 2 recensies uittypen en dan ben ik volledig bij maar ik wil van de andere leden ook wel eens iets lezen hé!

Greetz en neuk voorzichtig met de warmte van de komende dagen!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1818 Gepost op: 23 juli 2018, 20:47:33 »
Er wordt zo weinig over de dames geschreven de laatste tijd? Is het te warm om te seksen of te warm om achter de computer te kruipen? Daar zijn oplossingen voor hé: dames bezoekn die een airco hebben in hun kamer (zalig!) en naast de computer kun je een ventilator zetten voor wat verkoeling.

En waar zit Sexmachine? Heeft die een hartaanval gekregen met deze warmte tijdens een trio (of quatro of quinto) met een paar zuidamerikaanse topmeiden?

Ik moet nog 2 recensies uittypen en dan ben ik volledig bij maar ik wil van de andere leden ook wel eens iets lezen hé!

Greetz en neuk voorzichtig met de warmte van de komende dagen!
Komt allemaal ok, Kippenneuker
Er zal wel geschreven worden, ik heb een draft of 15 gemaakt, en tegen dat ik de tijd vind komen die online.

Intussen gewoon je ding blijven doen, we volgen wel ;-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1819 Gepost op: 24 juli 2018, 18:56:37 »
Ik zie sinds een tweetal weken geen enkele recensie meer van Bed(t)weter en ik zie hem ook niet meer in het Kwartier. Iemand die iets meer weet laat me aub even iets weten. Thanks

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1820 Gepost op: 24 juli 2018, 19:19:49 »
Idem hier, k heb PM gestuurd, geen antwoord.

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1821 Gepost op: 24 juli 2018, 20:05:21 »
Idem hier, k heb PM gestuurd, geen antwoord.

Doc
We zullen het eens op deze manier proberen  ;D
Bet(d)weter, vrijdag omstreeks 19u30 in de Flux, de eerste 3 Duvels zijn op mijn kosten (de Orval drink ik liever zelf op dan weg te geven)
En uiteraard iedereen welkom, Bema zal er ook wel zijn, denk ik  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1822 Gepost op: 24 juli 2018, 22:50:14 »
Idem hier, k heb PM gestuurd, geen antwoord.

Doc
Misschien op vakantie?

Misschien zit Bed(t)weter ergens in vreemde oorden met lede ogen te lezen hoe het leven in het SKW verder gaat, nu hij er niet kan bij zijn. Net als ik. Alleen heb ik er de pech bij dat ik niet op vakantie ben, maar dat ik moet werken. Alleszins niet bij die gekke temperaturen die de Belgjes momenteel moeten trotseren.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1823 Gepost op: 25 juli 2018, 09:18:10 »
Wat ik een beetje vreemd vind is dat er op nr.38 in de Schippersstraat nog steeds geen nieuwe meiden zijn. Maria/Julia/Carla en Flory zijn er al even tussenuit maar het pand blijft leeg staan. Op alle andere plaatsen komt een nieuwe meid tevoorschijn als de vaste dame op verlof is behalve op den 38.

Het kan toch niet dat die de huur blijven doorbetalen? Of durft niemand hun plek in te nemen ;)
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1824 Gepost op: 25 juli 2018, 11:46:14 »
Idem hier, k heb PM gestuurd, geen antwoord.

Doc
We zullen het eens op deze manier proberen  ;D
Bet(d)weter, vrijdag omstreeks 19u30 in de Flux, de eerste 3 Duvels zijn op mijn kosten (de Orval drink ik liever zelf op dan weg te geven)
En uiteraard iedereen welkom, Bema zal er ook wel zijn, denk ik  ;)
Ik zie sinds een tweetal weken geen enkele recensie meer van Bed(t)weter en ik zie hem ook niet meer in het Kwartier. Iemand die iets meer weet laat me aub even iets weten. Thanks
Geen paniek ! Ik had een tijdje problemen met mijn (gewone) fiets, en ben toen- en dat was lang geleden- overgestapt op mijn koersfiets, en dat viel- tegen de verwachtingen in- bijzonder goed mee; zeker moment liet ook die het afweten (lekke band), en omdat dat bandje zo dun is, bleek het geen sinecure om die te herstellen.... :17:
Alles is momenteel wel in orde, maar het gevolg is dat ik de laatste tijd inderdaad veel minder in het skw ben geweest; als dat dan al wel het geval was, was ik te voet, en op die manier passeer je niet meerdere keren per dag, iets dat met de fiets regelmatig wel het geval is...
Nevenverschijnsel van dat alles is dat ik  twee weken geen alcohol gedronken  :party0036: of sigaret gerookt heb, en dat gaat ditmaal zonder veel moeite, waarschijnlijk omdat mijn levenswijze (lees: meer wandelen, minder in het skw komen) gewijzigd is en die slechte gewoontes inderdaad samengaan met een bepaald gedragspatroon.
Ik ben echt van plan dit zo te houden, en machientje, als ik vrijdag moest passeren, hoef je echt geen drie Duvels klaar te zetten, want zelfs van één zal ik niet drinken !
En laat ons wel wezen: voor sex heb ik nog wel goesting !  :censored
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2018, 11:53:48 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1825 Gepost op: 25 juli 2018, 14:04:47 »
Ie komt boven Duvel euhhh  water .    Het lonken met  3 duvels heeft geholpen .....  :lol_hitting:

Doc

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1826 Gepost op: 25 juli 2018, 16:28:57 »
Wat ik een beetje vreemd vind is dat er op nr.38 in de Schippersstraat nog steeds geen nieuwe meiden zijn. Maria/Julia/Carla en Flory zijn er al even tussenuit maar het pand blijft leeg staan. Op alle andere plaatsen komt een nieuwe meid tevoorschijn als de vaste dame op verlof is behalve op den 38.

Het kan toch niet dat die de huur blijven doorbetalen? Of durft niemand hun plek in te nemen ;)
Waarschijnlijk moest dat pand eerst ontsmet worden... :lol
Feit is dat Angelina, die tot voor kort aan de overkant stond, nu het vierde raam heeft "ingenomen", en dat mag je wel letterlijk nemen...
A propos, machientje, dat is de dame die vier jaar geleden op het terras van de Globus tegen je aan kwam wrijven :laughingchick; ik herinner me nog heel goed dat je daar toen echt van genoten hebt ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1827 Gepost op: 25 juli 2018, 17:31:32 »
Op SS 47/1 en 47/2 duiken in de dagshift ook geen vervangsters op voor Gabriëlla en Betty.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1828 Gepost op: 25 juli 2018, 21:12:06 »
A propos, machientje, dat is de dame die vier jaar geleden op het terras van de Globus tegen je aan kwam wrijven :laughingchick; ik herinner me nog heel goed dat je daar toen echt van genoten hebt ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Brrrrrrr .... geef mijn portie maar aan fikkie, zelfs niet als ze me 500 euro geven kruip ik daar op, geen ahar op mijn hoofd dat daar aan denkt ...
A prpos, bet(d)weter ... wedden voor een Duvel dat je aan de Duvel zal zitten vrijdag ....

In ieder geval verwacht ik je rond 8 uur op het terras van de Fluxxx, lekker 37 graden in de schaduw .... genieten .... van een Orval en het gezelschap van bet(d)weter en Bema
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1829 Gepost op: 26 juli 2018, 11:03:28 »
A propos, machientje, dat is de dame die vier jaar geleden op het terras van de Globus tegen je aan kwam wrijven :laughingchick; ik herinner me nog heel goed dat je daar toen echt van genoten hebt ! :lol_hitting: :lol_hitting:
Brrrrrrr .... geef mijn portie maar aan fikkie, zelfs niet als ze me 500 euro geven kruip ik daar op, geen ahar op mijn hoofd dat daar aan denkt ...
A prpos, bet(d)weter ... wedden voor een Duvel dat je aan de Duvel zal zitten vrijdag ....

In ieder geval verwacht ik je rond 8 uur op het terras van de Fluxxx, lekker 37 graden in de schaduw .... genieten .... van een Orval en het gezelschap van bet(d)weter en Bema
Dat zou toch dom zijn...: met 500 € zou je je toch elders kunnen laten verwennen ! :lol
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...