Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698329 keer)

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

guest672

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #225 Gepost op: 4 oktober 2011, 18:07:16 »
Ik heb het zelf gehad in Brussel.
Ik was bijna met een dame het hotel in gegaan toen ik bemerkte dat mijn beurs weg was.
Wel even ballen natuurlijk.
Gelijk de bank gebelt om de passen te blokken (midden in de nacht).
Naar de politie gegaan, verstaan natuurlijk alleen frans en ik niet.
Maar uiteindelijk toch gelukt.
Daarna twee weken bezig geweest met alles weer terug te krijgen (nieuw wel te verstaan).

Leuk hoor (niet dus).

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #226 Gepost op: 4 oktober 2011, 21:25:09 »
Conclusie:


Sexmachine koopt tampons voor Sue en doet ze erin. Sexmachine let niet op als hij langs Sue wandelt
Als de " bruin mannen" zijn zak netjes rollen en zich bezighouden met hun " core" business is dat een persoonlijk ramp voor hoerenloper Sexmachine
Na een misplaatste grap wil hij wel serieus genomen worden door agente Anoeska (let op dit is de correcte schrijfwijze) !!
Volhardend wil hij bevestigt krijgen wat iedereen al weet de politie is GEEN vriend van u
De "core" business van agenten is de target aan bonnen uitdelen aan " gewone" burgers en hun vuilnis controleren want dat is risicoloos voor hun zelf namelijk
Awel en verder heb ik het niet gelezen, maar volgens mij heeft hij pas een blaadtje binnengekregen van Vlaams belang en zijn de one-liners blijven hangen


Gewoon samengevat is het
ze hebben mij beurs gejat terwijl ik niet oplette en nu wil ik graag een betoog doen van alle frustraties die ik daarbij heb opgelopen.

Tip:
Het is zoals het is, kwestie van jammer en weer doorleven, je druk maken over dit is totaal zinloos en bezorgt je rimpels. Neem zelf een bruine mevrouw, die doen wel goed hun best en zijn beter te verstaan dan een dame uit westvlaanderen.


Groet, Foots  O0

Foots,

Is dit echt nodig om zo te reageren op zijn miserie?
Je zou zelf ook balen indien het u zou overkomen.
Laat Sexmachine gerust zijn frustatie hier neerpennen,
en hou uw conclusies en tips voor uzelf.
Ze bieden geen enkele meerwaarde voor hem.

Bij deze wil ik ook ons forum-opperhoofd een hart onder de riem steken.


Stephen,


Er staat een naam in die je raakt en daarom wordt ook jij sentimenteel.
Ten eerste het is slechts een kleine miserie en het gebeurd elke dag.
Ja ik zou balen, schelden, mopperen, vervolgens zou Sexmachine me dezelfde spiegel voorhouden en zeggen, kom op, gewoon lachen en doorgaan.
Hij zou het zeggen met het spreekwoord alles waar je niet dood aan gaat wordt je sterker van.
De conclusies uit het betoog zijn onvoldoende duidelijk en ik vat het even kernachtig samen.
De tip is welgemeend en zou hem zeker goed doen.


Het hart onder zijn riem is niet meer dan ach je bent niet de enige, de politie deugd net zomin als de bruine heerschappen.
Ter opbeuring had ik pas een 2-tal foto's gemaakt, want ik ken ook genoeg mensen die niet geloven dat de politie hier met dit soort dingen bezig is !
Als bewijs voeg ik ze hierbij








Er hiermee sluit ik mijn betoog af, jammer voor SM van zijn beurs, maar het meest trieste is toch wel dat je op de politie van tegenwoordig niet meer kan rekenen.
Betrouwbare mensen zijn er maar heel erg weinig en ook de politie is hoort bij de onbetrouwbare. Helaas, het westen lees west europa pretendeert rechtstaten te zijn, alleen het recht is ver ver te zoeken.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #227 Gepost op: 5 oktober 2011, 00:12:58 »
En ik ben dan ook nog koppig, ik doe het wel enkele weken/maanden zonder rijbewijs en id-kaart, interesseert me geen ene moer dat ik die kwijt ben, misschien vinden de snuffelende flikken ze wel terug in een van die achtergelaten vuilniszakken  ;D
Het is gewoon kut, foots, kut kut kut, en ik doe gewoon verder, uiteraard, en waar je niet aan dood gaat daar word je sterker van.
Inderdaad een uitdrukking die ik dikwijls gebruikte destijds.
Nog eentje, lach eens, morgen wordt alleen erger.


In de RP schieten ze de boefjes gewoon in de rug op straat, die flikken twijfelen niet    ;) :P   




sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #228 Gepost op: 5 oktober 2011, 03:44:41 »
je mag hopen dat ze je knip met pas e.d niet vinden in zo`n berg afval als op de foto....dan sturen ze jou de bon en mag je de kosten van het ruimen ook nog betalen. :o ??? ::)

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #229 Gepost op: 5 oktober 2011, 06:59:25 »
Ik wil de lol niet bederven, maar je ziet duidelijk dat het op de foto's niet om politie gaat, maar om een of andere buurtwacht of privébewakingsdienst of iets dergelijks.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #230 Gepost op: 5 oktober 2011, 13:20:18 »
Ik wil de lol niet bederven, maar je ziet duidelijk dat het op de foto's niet om politie gaat, maar om een of andere buurtwacht of privébewakingsdienst of iets dergelijks.
Wel, in onze mooie stad Antwerpen zetten ze de flikken daar wel degelijk op, en ook tien patrouilles in het skw, zodat de echte boefjes vrij spel krijgen mensen te beroven  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lordnelson

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 40
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #231 Gepost op: 5 oktober 2011, 23:17:58 »
Ik kan me de boosheid van Sm best voorstellen.Het is geen lolletje om al je papieren weer opnieuw aan te vragen. Mijn broer zijn portefeuille was ook gestolen maar bij een inbraak ,met alles erin Paspoort rijbewijs zelfs het kentekenbewijs van zijn auto.Maar de moeder van de dief belde mijn broer een paar dagen later dat ze zijn spullen had gevonden in een park.Zonder zijn geld uiteraard.Ze vroeg heel beleeft of hij de politie er buiten wilde houden.Maar mijn broer gaf het toch door,en de politie ging verdekt opgesteld staan in een burgerauto. Maar madam kwam te voet de portefeuille in de brievenbus stoppen.Het zoontje van mijn broer is haar na gelopen en ze woonde een straat verder.Noteerde het huisnummer,en bij onderzoek bleek dat haar zoon bij mijn broer had ingebroken ,en een drugsgebruiker was.Achteraf was de vrouw blij dat mijn broer zo had gehandeld.Want ze had al veel meegemaakt en was bang voor hem.Dit is een heel ander verhaal dan dat van SM,maar toch kan het soms ook goed aflopen. Ik wens je veel sterkte maar ben toch bang dat het voor jou zo niet zal aflopen.

LordN

guest394

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #232 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:27:56 »


Stephen,


Er staat een naam in die je raakt en daarom wordt ook jij sentimenteel.
Ten eerste het is slechts een kleine miserie en het gebeurd elke dag.
Ja ik zou balen, schelden, mopperen, vervolgens zou Sexmachine me dezelfde spiegel voorhouden en zeggen, kom op, gewoon lachen en doorgaan.
Hij zou het zeggen met het spreekwoord alles waar je niet dood aan gaat wordt je sterker van.
De conclusies uit het betoog zijn onvoldoende duidelijk en ik vat het even kernachtig samen.
De tip is welgemeend en zou hem zeker goed doen.


Het hart onder zijn riem is niet meer dan ach je bent niet de enige, de politie deugd net zomin als de bruine heerschappen.
Ter opbeuring had ik pas een 2-tal foto's gemaakt, want ik ken ook genoeg mensen die niet geloven dat de politie hier met dit soort dingen bezig is !
Als bewijs voeg ik ze hierbij


Er hiermee sluit ik mijn betoog af, jammer voor SM van zijn beurs, maar het meest trieste is toch wel dat je op de politie van tegenwoordig niet meer kan rekenen.
Betrouwbare mensen zijn er maar heel erg weinig en ook de politie is hoort bij de onbetrouwbare. Helaas, het westen lees west europa pretendeert rechtstaten te zijn, alleen het recht is ver ver te zoeken.


Groet, Foots  O0

Oké foots,

Dat is wat duidelijker.
In uw eerder bericht leek het alsof je uithaalde naar Sexmachine.
Waarschijnlijk zo niet bedoeld, maar het kwam wel zo over.

Het probleem is dat de politie zich inderdaad meer bezig houdt met deze "zichtbare" kleine criminaliteit en allerlei vormen van overlast, zoals met die vuiliszakken.
Want die is zichtbaar en dus ook meetbaar. En zo kan de politie naar buiten treden met feiten dat ze toch iets tegen de criminaliteit doet.
Terwijl er hier meermaals ook medegedeeld werd dat er veel ongure figuren in het SKW rondlopen die de meisjes daar uitbuiten.
En als die zichtbaar zijn voor de wandelaars, dan moeten die ook gezien worden door de flikken. Dat kan toch niet anders. Maar er tegen optreden, nee da's iets te veel hé.
Dit tot woede van de burger die aangifte wil doen van een gestolen portefeuille en geen gehoor krijgt.
En dat is niet meer dan begrijpelijk toch?


Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #233 Gepost op: 7 oktober 2011, 09:59:15 »
Terwijl er hier meermaals ook medegedeeld werd dat er veel ongure figuren in het SKW rondlopen die de meisjes daar uitbuiten.

Maak je maar geen zorgen over de dames Stephen! In alle gevallen weten ze zich beter te redden dan de gemiddelde hoerenloper.
Ik voeg er nog graag aan toe dat er in prostitutieland meer hoerenlopers zijn die worden uitgebuit dan dat er hoeren zijn die worden uitgebuit. Al weten die dat natuurlijk zelf niet.
Van die ongure figuren heb ik geen enkele last, sterker nog dat hoort bij prostitutie. Zelfs voor de klas staan er tegenwoordig ongure types. Kijk maar naar Ronald Janssen.

Waar ik wel last van heb, is dat de politie de kleine man marginaliseert als hoerenloper.
« Laatst bewerkt op: 7 oktober 2011, 10:02:01 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #234 Gepost op: 5 november 2011, 21:43:47 »
Vandaag was ik weer in het SKW maar het was allemaal maar dwangmatig van mijn kant. :( Waar ik vroeger al binnenpret thuis had als ik op hoerenloperspad ging, was het nu gevoel 0, me klaarmaken en koers zetten richting Antwerpen, emotieloos zonder enige vorm van pret.

Ik heb nog al met periodes gezeten dat ik eigenlijk "dwangmatig" ging, ik hoop dat deze ook snel voorbij vliegt... ;)

Goed, ik arriveerde er rond de middag maar ik was niet tevreden met de line - up. De mooie Eva deed alles om me binnen te krijgen maar ik had Eva al een keer of 3 gehad. :( Ambra dan maar die had ik ook al gekamerd, Agnieszka idem.

Dan nog maar is naar Kristina dacht ik toen ik de VR inliep. Op haar plaats zat Claudia die wel wat weg heeft van Paola. Daniëlla van de VR zit blijkbaar in geldproblemen want die draait dubbele shifts! ;D Enfin, toen ik de VT binnen liep wist ik het zeker! Ik zou Maria kameren! De beste momenteel in Antwerpen. Shit, geen Maria te zien! Zuchtend vervolgde ik mijn weg en deed nog een tourtje.

Ik was al zinnens huiswaarts te keren. In de SS 34/3 zag ik Magdalena staan, een Russische :) en een mooie vrouw. Pff, ik dacht waarom niet?
Ik ging dus met haar op de kamer...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #235 Gepost op: 13 november 2011, 13:53:07 »
Breaking Newsflash
Relaxxxboard start met "aanspreekpunten"in de wandelstraten! Dit speciaal voor de rakkers die nog geen hyperdure Iphone of BB hebben gekocht. We brengen het forum dus tot in de straten. ;D

Omdat het stilaan kouder wordt maar we vastbesloten blijven verder wandelen in ons kwartier heb ik me een blauw  C:-) gekocht om me tegen de koude te beschermen.

Door dit blauw  C:-) zal ik uiteraard herkenbaar zijn bij mijn wandeltochten in het SKW. Iedereen die dat wil kan me dus aanspreken.

Gegroet! Roberto C:-)
« Laatst bewerkt op: 13 november 2011, 13:55:29 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #236 Gepost op: 13 november 2011, 16:52:30 »
Breaking Newsflash

Relaxxxboard start met "aanspreekpunten"in de wandelstraten! Dit speciaal voor de rakkers die nog geen hyperdure Iphone of BB hebben gekocht. We brengen het forum dus tot in de straten. ;D

Omdat het stilaan kouder wordt maar we vastbesloten blijven verder wandelen in ons kwartier heb ik me een blauw  C:-) gekocht om me tegen de koude te beschermen.

Door dit blauw  C:-) zal ik uiteraard herkenbaar zijn bij mijn wandeltochten in het SKW. Iedereen die dat wil kan me dus aanspreken.

Gegroet! Roberto C:-)


Lieve Roberto,
Moet ik voor een bodywarmer zorgen met achteraan en vooraan onze website erop? Kan zo geregeld worden.
Blauwe bodywarmer met in het wit www.relaxxxboard.com erop...  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #237 Gepost op: 13 november 2011, 21:11:21 »
Zo opzichtig hoeft het nu ook niet hoor sexmachine!

Straks gaan de dames mij als voorbeeld nemen van relaxxx en denken dat er geen enkele rakker fatsoenlijk kan neuken.

Neen, neen het blauwe  C:-) is voldoende!

Roberto C:-)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #238 Gepost op: 13 november 2011, 22:55:28 »
Zo opzichtig hoeft het nu ook niet hoor sexmachine!

Straks gaan de dames mij als voorbeeld nemen van relaxxx en denken dat er geen enkele rakker fatsoenlijk kan neuken.

Neen, neen het blauwe  C:-) is voldoende!

Roberto C:-)
Je kan ook uiteraard een t shirt van hookers aandoen, YOU'LL NEVER WALK ALONE, maar wel niet het woord hoer vermelden, want dat mag niet op een hoerenlopersforum  :)) :)) :)) :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #239 Gepost op: 14 november 2011, 22:24:37 »
In plaats van een body warmer met RB reclame op, zal ik je een tube NeverWet cadeau doen Roberto, dat lijkt me veel leuker !
 
En Foots doe ik er ook eentje cadeau, dan kan de dame die zijn aufname moet ontvangen eerst haar gezicht hiermee insmeren  ;D ;D ;D
 
Ross Nanotechnology's NeverWet superhydrophobic spray-on coating