Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698045 keer)

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #240 Gepost op: 14 november 2011, 23:44:23 »
Jabber, hier moet jij deurtje aan deurtje mee aflopen in ons geliefd SKW. Je zal snel rijk worden want ik merk dat de dames een beetje beschaamd zijn en het "not done" vinden als ze nat worden van mijn goddelijke lichaam.

Aan mij kan je eentje cadeau doen, dan kan ik het op mijn blauwe  C:-) smeren en word ik niet nat.

Roberto! C:-)
« Laatst bewerkt op: 14 november 2011, 23:55:55 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #241 Gepost op: 19 november 2011, 23:29:03 »
Na de interessante discussies hier betreft SKW versus de Duitse sauna clubs en de enorme gedrevenheid van Roberto om zijn geliefde SKW met
hand en tand te verdedigen ben ik er eindelijk in geslaagd om vanavond dit alles eens te ondervinden ;D.
Kort samengevat hier de pro's en contra's :

Pro's :
- Een heleboel dames kunnen qua optik direkt ingezet worden in ik zeg maar GT,dus echt heel mooie dames aanwezig.
Alsook wat mindere schoonheden tot enkele brrr... :(meiden.
- Heel netjes allemaal,is enorm verbetert qua hygiene toen ik er frequent wandelde 20 jaar geleden.
- Na wat tourtjes te heben gedaan ondervond ik leuke interactie tussen de dames,vroeger waren ze heel wat agressiever...nu houden
sommige ervan om wat te dollen.
- De ambiance en sfeer zit er goed.
- Lekker kortbij.

Contra's :
- Het SKW is enorm ingekrimpt,vroeger veel uitgebreider met als gevolg dat er een veel man staat toe te kijken als je binnen gaat
bij een dame.
- Teveel toeristen en dan bedoel ik families die het leuk vinden om er door te wandelen,voor mij persoonlijk lastig aangaande privacy omdat
ik er teveel mensen ken ::)
- Na mijn lekker orgasme noodgedwogen naar huis om me te wassen.

Besluit : Ik ben overwegend positief en het SKW is voor mij nu persoonlijk een prima alternatief,vooral tegen de duurdere privé's.
Ik was er zo rond 20.00 en blijkbaar veel ramen leeg omwille van de shiftwissel ( had ik hier al gelezen ).Na wat rondgelopen te hebben
kamen er meer dames achter de ramen en mijn oog viel op een dame met lekkere body en grote boobies,genaamd Elena uit Oekraine
waarmee ik een goede ervaring heb beleefd in VT nr 39.( zie recensie ).

Grtz,Dolfie

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #242 Gepost op: 19 november 2011, 23:43:41 »
Dolfie,
 
Jou is ook niets te gek. Vandaag ben ik 2 keer over de Antwerpse ring gereden en nee ik had geen enkele keer de neiging om het Schipperskwartier te bezoeken. Hier 10 persoonlijke redenen.
 
1. Het is er nu te koud
2. De freet in het SKW is turkenvoer
3. Het merendeel 90 % van de dames speekt me niet aan.
4. Gala is weg
5. Het stinkt er naar pis
6. Parkeren is er lastig en duur
7. De politie rijdt er fier rond maar doet geen kloten
8. In de kroegen zit het vol zwarte negerinnen en ongure heerschappen
9. De NL-ers die hier rondlopen zijn meestal ladderzat of hebben in ieder geval geen fatsoen.
10. Voor 50 Euro krijg ik geen opvrij tongzoenen, geen pijpen zonder condoom en vrijwel alle dames willen dat ik me ga inspannen voor hun snel te neuken, terwijl ik moet betalen om hun mij te laten neuken. De service trekt dus voor mij op geen kloten
 
Groet, Foots  O0
 
 
« Laatst bewerkt op: 19 november 2011, 23:45:52 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #243 Gepost op: 20 november 2011, 00:06:11 »
Haha Foots,

Ik had zin en waar kon ik anders heen ;)
Duitsland was iets te ver op dit uur en de meeste privé's zijn dan gesloten.
Naar een uitzuipbar gaan doe ik niet,is geldverspilling.
Dus het SKW was een optie waarvan ik echt geen spijt heb.
Gewoon eens lekker klaarkomen voor 50€ :D

Grtz,Dolfie

Dolfie,
 
Jou is ook niets te gek. Vandaag ben ik 2 keer over de Antwerpse ring gereden en nee ik had geen enkele keer de neiging om het Schipperskwartier te bezoeken. Hier 10 persoonlijke redenen.
 
1. Het is er nu te koud Daar hou ik net van
2. De freet in het SKW is turkenvoerIk ga er om sex te hebben,eten doe ik elders
3. Het merendeel 90 % van de dames speekt me niet aan.Raar want vele lekkere GT dames gespot
4. Gala is wegDie dame ken ik niet
5. Het stinkt er naar pisIk word daar net geil van
6. Parkeren is er lastig en duurGratis aan de Bouwersvliet na 22.00 of anders 2€ insteken
7. De politie rijdt er fier rond maar doet geen klotenNiet gezien en is beter zo,ik regel mijn zaalkjes el zelf
8. In de kroegen zit het vol zwarte negerinnen en ongure heerschappenIk doe enkel de ramen
9. De NL-ers die hier rondlopen zijn meestal ladderzat of hebben in ieder geval geen fatsoen.Het was nog vroeg op de avond
10. Voor 50 Euro krijg ik geen opvrij tongzoenen, geen pijpen zonder condoomen vrijwel alle dames willen dat ik me ga inspannen voor hun snel te neuken, terwijl ik moet betalen om hun mij te laten neuken. De service trekt dus voor mij op geen klotenJe bent te verwend
 
Groet, Foots  O0

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #244 Gepost op: 20 november 2011, 01:24:02 »
Dolfie,

Ik was er ook! Heb je mijn blauwe  C:-) niet gezien? Verder treed ik je bij, veel schoonheden achter de ramen.

Ga in de dag maar eens op SS 4 kijken daar staan de blonde snollen Ambra en Agniezka naast elkaar! Wow! ;D

Verder heb je met Elena een zonder meer goede keuze gemaakt maar zeker geen topper. Het kan dus nog beter worden daar aan de Schelde.
« Laatst bewerkt op: 20 november 2011, 01:57:31 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #245 Gepost op: 20 november 2011, 21:15:23 »
Hoi Roberto,ik had alleen maar oog voor de ramen ;D
Maar ik denk dat je niet de enige moet geweest zijn met een blauw petje,ik heb een paar oudere
kerels met een petje gezien maar geen jonge stud...volgende keer let ik extra op ;)

Grtz,Dolfie

Dolfie,

Ik was er ook! Heb je mijn blauwe  C:-) niet gezien? Verder treed ik je bij, veel schoonheden achter de ramen.



Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #246 Gepost op: 20 november 2011, 22:28:38 »
Vandaag was ik heel even aan de wandel in het SKW. Ik moest maken dat ik thuis was maar ik kon het niet laten toch nog eens snel langs het SKW te passeren.

In de nachtshop ging ik sigaretten kopen en dan de straat in. Ik ging binnen bij Jasmien want wat een mooie blonde schoonheid is dat toch. ^-^

Ik was er net tegen de shiftwissel en Jasmien is daar altijd goed op tijd. Deze keuze is me prima bevallen.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #247 Gepost op: 20 november 2011, 22:31:45 »
Hoi Roberto,ik had alleen maar oog voor de ramen ;D
Maar ik denk dat je niet de enige moet geweest zijn met een blauw petje,ik heb een paar oudere
kerels met een petje gezien maar geen jonge stud...volgende keer let ik extra op ;)

Grtz,Dolfie


Ha Dolfie! Ik zie er ook helemaal niet uit als een jonge stud - anders zou ik niet naar de hoeren moeten lopen. Voilà dat is direct weeral de eerlijkste bekentenis die dit jaar op het forum is gedaan.

Sexmachine zal graag bevestigen dat ik er flink afgeleefd uitzie. ;D ;)
« Laatst bewerkt op: 20 november 2011, 22:40:15 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #248 Gepost op: 20 november 2011, 22:43:14 »
Tis niet waar he !
Lees ik hier dat Roberto de jonge broer van SM is ?
 
Groet, Foots  O0
 
P.S. ik durf te wedden van niet, want anders was ons Roberto wel wakker geworden na mijn SKW "" preek""
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #249 Gepost op: 20 november 2011, 22:47:45 »
Papa Foots,

Ik kan er niks aan doen dat het SKW mij het meest aanspreekt. Voor mij is er niks mooier dan "ons" SKW! In de regen, in de kou, in de hitte het maakt me niks uit. Weer of geen weer ik ga te keer!
Die vrijheid, die stunners, die prijs,... Ik vind het allemaal geweldig, zeker nu ik door mijn wandeldip ben en er 2 weken liever niet kwam dan wel.
Verder omdat ik daar de meesten ken, loop ik maar zelden tegen een slechte ervaring aan. Ik weet waar ik moet zijn. ;)
Maar goed, ik kan aannemen dat Duitsland heel veel wandelaars aanspreekt en dat is maar goed ook. Voor ieder wat wils zei ons moe altijd!
Vrienden (leeftijdsgenoten) van mij waren enkele weken geleden naar GT geweest en kenden ook alleen maar het SKW. Zij vonden GT beter dan SKW. Dat is hun goed recht maar voor mij gaat dat niet op.
« Laatst bewerkt op: 20 november 2011, 22:51:42 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #250 Gepost op: 20 november 2011, 22:58:35 »
Haha die Roberto,
 
Welnee ik plaag je maar wat. Ik kom heel graag onde de hoede van Roberto met blauwe pet het SKW rondwandelen. En ik hoor graag wel wijf je op de keien gooide zonder kleren, want dat is een madam met pit. En eigenlijk is er niets leukers dan een lekker wijf met pit en die ziten overal in de wereld, in Duitsland, Filipijnen, maar ook in het SKW. Met jouw tips kan het niet anders dan een informatieve xcusie worden, alleen die blauwe pet, dat herinnet me aan iets waar ik niet meteen goede gevoelens van kreeg.
 
Maar ook heb ik eens een Braziliaanse dame in Eindhoven Prive gezien met blauwe pet, wat jammer dat ik toen niet verkeerd geparkeerd had, hahahah
 
Zoon Roberto ik kom nog graag een keer een spoedcursus SKW voor dummies volgen, want ik heb er nog vrijwel nooit iets goeds gehad, terwijl t er zeker zou moeten zijn.
 
Groet, der Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #251 Gepost op: 27 november 2011, 00:32:26 »
Roberto,
Foots en ondergetekende zijn verloren gelopen in de vroege vooravond tot na tienen, en er was er eentje die wel ECHT onze aandacht trok.
Vingerlingstraat 12/2, Stella is de naam, heb je er meer info over?
Ik ben namelijk zeer erg geinteresseerd, ze deed ons beiden denken aan SUPERDANI, ons lekker schaapje van PHG, LR, ....


Komaan, ik denk dat het de fuck van het skw is, maar ik hoor het graag van een ervaren skw-ganger  ;)


BTW, voor de rest was het echt armoe troef zowel de vooravond als de avond, naar mijn bescheiden mening drie meiden waar ik het wel had op willen doen...


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #252 Gepost op: 27 november 2011, 02:36:34 »
Ik ken geen Stella, sexmachine. :( Het is te zeggen, ik ken haar van achter haar raam. Ik heb haar nog niet gebumst. Miesschien wel iemand van de lezers hier, die kunnen dan nu de moeite doen om het te laten weten. ;)

Je had je prima kunnen vermaken met de mooie Ambra! :-*
Ik verwacht dat je je naam alle eer aandoet en dat ik hier morgen een recensie van deze dame zie verschijnen.

Verder was ik gisteren in het SKW niet om te kopen want daar had ik geen zin in en financieel was dat ook niet verstandig geweest. Hoe de line - up vandaag was, weet ik niet maar ik denk dat je veel meiden te kort doet als je zegt dat het armoe troef was. Je moet jezelf geen Brad Pitt wanen. ;)

Waren Erika en Alexandra vandaag al terug uit verlof?
« Laatst bewerkt op: 27 november 2011, 02:53:34 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #253 Gepost op: 27 november 2011, 11:48:30 »
Ik ken geen Stella, sexmachine. :( Het is te zeggen, ik ken haar van achter haar raam. Ik heb haar nog niet gebumst. Miesschien wel iemand van de lezers hier, die kunnen dan nu de moeite doen om het te laten weten. ;)

Je had je prima kunnen vermaken met de mooie Ambra! :-*
Ik verwacht dat je je naam alle eer aandoet en dat ik hier morgen een recensie van deze dame zie verschijnen.

Verder was ik gisteren in het SKW niet om te kopen want daar had ik geen zin in en financieel was dat ook niet verstandig geweest. Hoe de line - up vandaag was, weet ik niet maar ik denk dat je veel meiden te kort doet als je zegt dat het armoe troef was. Je moet jezelf geen Brad Pitt wanen. ;)

Waren Erika en Alexandra vandaag al terug uit verlof?

Stella is wel een mooie verschijning achter haar raam. Ze trok me al toen ze nog aan de overkant op 3/2 stond. Iets weerhoud me om binnen te gaan. Ook ik ken ze dus alleen nog van ziens, en geen ervaring mee. Mooi is ze inderdaad wel. Maar zoals ook al Roberto schreef, je doet er een aantal onrecht aan door te schrijven dat het verder armoe troef is. En zelf heb je waarschijnlijk een topervaring laten schieten. >:D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #254 Gepost op: 27 november 2011, 14:09:01 »
Stella is wel een mooie verschijning achter haar raam. Ze trok me al toen ze nog aan de overkant op 3/2 stond. Iets weerhoud me om binnen te gaan. Ook ik ken ze dus alleen nog van ziens, en geen ervaring mee. Mooi is ze inderdaad wel. Maar zoals ook al Roberto schreef, je doet er een aantal onrecht aan door te schrijven dat het verder armoe troef is. En zelf heb je waarschijnlijk een topervaring laten schieten. >:D
Elwood, ik schrijf wat ik zie, en het was echt armoede troef.
Foots en ik hadden er vijf die onze smaak wel waren, de rest was echt niet om over naar huis te schrijven.
Toen we ze van dichterbij gingen bekijken bleven er nog twee over, een zwartharige en 'leuke Stella'. De "zeg maar" mooiere Dani, met een attraktief lijfje en smoelte en een vriendelijke uitnodigende lach.
Een topervaring? Stella? Vertel wat je meer weet van haar. 


Roberto, ik ben Brad Pit niet, maar wat heeft dat te maken met mijn bevindingen?
Als ik in LR rondloop ben ik ook Brad Pit niet, maar daar zaten wel zo 25 stunners waar ik het op kan. Uiteraard willen ze mij niet ha ha, vraag maar aan Seks en Fun  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal