Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698111 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2010 Gepost op: 4 november 2018, 17:26:46 »
Gaan alle 3 de dames van SS 38 een weekje naar het thuisland? En gaat de overkant (SS 47) ook mee?
Dat weten we niet, maar ik ga ervan uit dat die drie alvast samen vertrekken ....
Gabriella weten we niet, maar Bema kan het haar eens vragen .... die zwerft daar toch iedere dag rond  ... of bet(d)weter, die moet zijn km's halen  :lol
Zal het morgen eens trachten te vragen en hoop eindelijk eens bij Julia binnen te geraken.  :pica
Lijkt mij wel 1 van de drukst bezette dames van SKW te zijn.  :tietjes :movingtits
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2011 Gepost op: 4 november 2018, 17:29:41 »
Het grote probleem ... telkens als ik er naartoe wil (meestal de vrijdag tussen 17 en 20u) krijg je haar maar zelden te zien, tenzij iets na half acht of als ze buiten staat om tesaam met de 2 andere geile stoten en Gabriella en buurvrouw naar huis te gaan .....


Vroeger opstaan , ze zijn er reeds vanaf  10.00 .   :lostit

doc   

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2012 Gepost op: 4 november 2018, 17:37:07 »
Het grote probleem ... telkens als ik er naartoe wil (meestal de vrijdag tussen 17 en 20u) krijg je haar maar zelden te zien, tenzij iets na half acht of als ze buiten staat om tesaam met de 2 andere geile stoten en Gabriella en buurvrouw naar huis te gaan .....


Vroeger opstaan , ze zijn er reeds vanaf  10.00 .   :lostit

doc
Dan ben ik:
- 4 uur wakker
- heb al mijn bolide veilig naar het franstalig landsgedeelte gebracht
- al 2 uur aan de arbeid om voor de dames centen te verdienen

Ik stop al enkele (5 welteverstaan) vrijdagen vroeger met werken om omstreeks 17 u aanwzeig te kunnen zijn, maar die lekkere stoot is steeds bezig met neuken/zuigen/whatever ... grrrrrr .... en ze is zo lief meneer  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2013 Gepost op: 5 november 2018, 08:04:22 »
 ;D
Ach zo, t zijn zotten die werken.    :lol_hitting:

Wel, tijdens uw middagpauze dan .


Doc

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2014 Gepost op: 5 november 2018, 17:31:36 »
Er zijn er wel meer die tijdens hun middagpauze een grietje gaan pakken in het SKW  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Morgen tussen de middag ga ik er ook weer eentje aan mijn degen rijgen    :bud  :bud  :bud

Dat wordt trouwens hogen tijd na bijna 4 weken afwezigheid! 't Zakske moet dringend eens een paar keer leeg geschoten worden!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2015 Gepost op: 6 november 2018, 00:16:38 »
't Zakske moet dringend eens een paar keer leeg geschoten worden!
Wel, dat ben ik zonet gaan doen se. Twee keer. Ik weet het, alle goeie dingen bestaan uit drie, maar de week begint nog maar pas he.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2016 Gepost op: 7 november 2018, 17:18:46 »
Kan iemand mij vertellen wat de gangbare prijzen zijn in het SKW (dagshift) voor een soft/medium SM sessie van bvb een half uur of een uur?

Ik ben niet thuis in de SM wereld maar zou er wel graag mee starten en ik zoek dus een iet of wat ervaren dame die mij als sub in de SM wil introduceren/opleiden tegen een aanvaardbare prijs.

Ik heb mij door een SKW-dame die ook SM doet laten wijsmaken dat er prijzen gehanteerd worden van 200 tot 300 Eur voor een half uur en van 400 tot 500 Eur voor een uur en ik zou dus graag weten of deze prijzen ongeveer kloppen.

Alvast dank voor jullie info. Een antwoordje mag hier maar mag uiteraard ook via PM.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2017 Gepost op: 7 november 2018, 18:50:08 »
Kan iemand mij vertellen wat de gangbare prijzen zijn in het SKW (dagshift) voor een soft/medium SM sessie van bvb een half uur of een uur?

Ik ben niet thuis in de SM wereld maar zou er wel graag mee starten en ik zoek dus een iet of wat ervaren dame die mij als sub in de SM wil introduceren/opleiden tegen een aanvaardbare prijs.

Ik heb mij door een SKW-dame die ook SM doet laten wijsmaken dat er prijzen gehanteerd worden van 200 tot 300 Eur voor een half uur en van 400 tot 500 Eur voor een uur en ik zou dus graag weten of deze prijzen ongeveer kloppen.

Alvast dank voor jullie info. Een antwoordje mag hier maar mag uiteraard ook via PM.
Die prijzen kloppen en je moet aan mij betalen  ;D :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2018 Gepost op: 7 november 2018, 19:02:59 »
Ik zal je straks even wegwijs maken .... hoe je het moet aanpakken ... en geloof die grieten toch niet ... 400 tot 500 euro per uur  .... ben je echt naïef???  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2019 Gepost op: 7 november 2018, 19:49:06 »
Ik zal je straks even wegwijs maken .... hoe je het moet aanpakken ... en geloof die grieten toch niet ... 400 tot 500 euro per uur  .... ben je echt naïef???  :lol

Nee, ik ben niet zo naïef, 't is omdat ik het niet geloofde dat ik hier de vraag gesteld heb. Ik ben ondertussen zo ver dat ik van die grieten HELEMAAL NIKS meer geloof  ;)

Ik kijk ernaar uit dat je me straks wegwijs gaat maken ..... hoe ik het moet aanpakken   :17:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2020 Gepost op: 7 november 2018, 20:31:05 »
Ik zou hier een heel topic over kunnen vollullen, kippenneuker .... maar ga het proberen een beetje overzichtelijk te houden.
Allereerst heb je de echte meesteresjes
Die kan je indelen in 2 kategorieën, diegene die er echt plezier aan beleven en het goed doen en dan diegenen die maar eens SM willen doen omdat ze de kut niet meer willen gebruiken  ;D ;D ;D
Zo zijn er genoeg die een zweepje vasthouden maar geeneens weten waar het voor dient, laat staan dat ze ermee kunnen omgaan ....
Tot de eerste kategorie behoren de dames zoals een Ira en een Kiara, om er maar twee te noemen .... die service begint meestal van 100 euro per half uur .... maar je kan gerust praten met dei grieten ... moeten te boeken zijn vanaf 150 euro per uur ...
De tweede noem ik stoephoeren, en die vragen dan nog veel meer geld ook, want zij zijn de meesteressen ... MIJDEN die troep .... velen gaan verschieten, maar Eva SS reken ik onder die categorie .... te idioot om te neuken (ik heb dit al meermaals neergepend hier) ... en dan veel geld vragen om niks te doen ....
In deze categorie zou ik gewoon zeggen .... onderhandel en je komt al ver voor 150 euro per uur ) en vergelijk met een gewone DVP, ook genoeg die dat bedrag vragen per uur.


Dan heb je de fetish grieten .... ik noem er maar enkelen .... Beatrijsje ... Gabriella ... Gloria .... Kirsy .... Jessica .... om er maar enkelen te noemen ....
Het voordeel bij die grieten is velerlei ... die voelen zich niet te goed om ook met de benen wijd te gaan en toch geven die een deftige fetish behandeling
Een tweede voordeel ... die werken aan dezelfde prijs alsof ze zouden neuken, dus 50 euro per 20 tot 30 minuten .... hangt er gewoon vanaf ....
Ook daar betaal je dus snel 150 euro per uur ....

Nu ikke .... ik betaal NOOIT meer dan wat ik betaal in een saunaclub ... dus NOOIT meer dan 100 euro per uur ... ik geef grif toe dat ik, indien ik er bij eentje binnenval, ik al snel 3 tot 5 uur blijf (en dan krijg ik nog eens een korting) .... ze moeten trouwens niet meer uit de kleren, in de kleren, aan de wasbak, enz enz enz enz , dus de centen die ze eventueel verliezen per uur winnen ze door de tijd dat ze bezig zijn met aan en afhollen, wachten op een nieuwe klant etc etc etc

Ik ben ook van mening dat menig stoot, die aan fetish/mesteresjesspelletjes doet, zeker zo goed is als diegenen die zich uitgeven voor echte meesteres  ....

Je vraagt en ze draaien ... allemaal ... er is een uitdrukkign die zegt: "Voor het geld danst den beer" (die zetten ze dan wel in het circus op een gloeiend hete plaat)

Ik zou zeggen (mijn raad) .... doe wat opzoekwerk, zoek er eentje aan die je aantrekkelijk vindt, en het is heel normaal te onderhandelen ... een leuke sm-sessie duurt geen half uurtje, geen uur, maar het is een spel, en dat kan uitlopen ...
Dus kies, en ga onderhandelen, dat is doodnormaal, en spreek een prijs en een tijdsduur op voorhand af ....

En het is niet omdat de ene 100 euro per uur betaalt (doe dat eens maal 5) dat je, indien je een uurtje blijft, ook voor 100 euro kan, zo werkt dat namelijk niet.
Ik ken die stoten ook allemaal redelijk goed na vele bezoekjes, en ze weten dat ik blijf hangen .....

maar ik zou toch, indien ik jou was, geen 100 euro per half uur gaan uitgeven, of 200 euro per uur ... ben er zeker van dat je voor 250 euro voor 2 uur al heel ver zal komen ...

Aanraadstertjes, die echt heel wat in hun mars hebben ....
Kirsy ... bij de besten
Beatrijsje ... meer fetish dan sm maar vraag eens hard LOL
Gloria .... zo zacht en zo lief, maar o zo goed in soft (en wat minder soft) SM
Jessica ... voor mij de allerbeste ..  maar je moet haar pushen, want ze is ook zo lief ha ha.

Zo, dat in het kort .... als je vragen hebt, stel ze maar ... ik MIJD alles wat nooit de kut wil gebruiken en dan nog eens dubbel aanrekent ook ... die mogen van mij hun zweep in eigen kont steken  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2021 Gepost op: 7 november 2018, 20:55:45 »
Nen dikke mercie Sexmachientje!

Ik was zelf ook echt in de veronderstelling dat het globaal gezien zo werkte en dat de prijzen die jij noemt van toepassing zouden zijn. Ik schrok me echter gisteren een bult toen ik aan een dame die ik al een aantal keren bezocht heb vroeg om de volgende keer een sm sessie met mij te doen. De (schromelijk overdreven) prijzen die ik hieronder schreef werden naar mijn hoofd gezwierd alsof het niks was!

Ik zal maar beter niet vermelden over welke dame het gaat maar het is overduidelijk dat ze me probeerde rippen, de deugniet! Maar goed dat dit forum bestaat waarop wij vetzakskes ons kunnen informeren zodat de dames ons niet kunnen rippen. Thank you Relaxxboard en zijn leden, moderatoren en administrators!

 :sign0098:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2022 Gepost op: 8 november 2018, 00:21:01 »
... die mogen van mij hun zweep in eigen kont steken  ;D
Met een zweep lijkt me dat retemoeilijk om die in hun kont te steken, maar ze mogen mij altijd bellen om te helpen, ik zal met plezier iets anders in hun kont duwen.  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :kissass

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2023 Gepost op: 10 november 2018, 02:29:56 »
Tot ongeveer een jaar geleden stond er in de nachtshift een jonge (+/- 25jaar), héél slanke en strakke lolita type, hete fitness body, met blond/bruin krullend haar in de buurt van de Schippersstraat 6-10....

Die staat nu blijkbaar in de avondshift in Gent, Schepenenvijverstraat 21/1 (uiterst linkse raam van bar Vogue).

Ze draagt ook altijd leggings en een korte tshift waardoor je haar strakke buik kan zien.

Weet iemand over wie ik het heb en wat haar naam heeft en vooral of ze een topic heeft hier, want ik denk dat die niet lang in Gent moet zijn.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2024 Gepost op: 11 november 2018, 21:04:40 »
Nu de 3 dames van SS 38 en die 2 van SS 47 met verlof zijn, is het wel helemaal doods wanneer men van Falconplein SS in gaat gedurende de dag.  :021:

 Beide panden zijn sinds vorige week dinsdag doodeenvoudig gesloten gedurende de dag, er is niemand en er brandt geen enkel licht.

Gelukkig zijn ze er woensdag terug zodat er terug wat leven komt in het beginvan de Schippersstraaat.  :pica :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !