Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698079 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2025 Gepost op: 19 november 2018, 17:01:54 »
 :17: Vandaag is in het SKW opnieuw een dvp-klant overleden; bij mijn weten was het de derde keer dat dit gebeurde in 2018 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2026 Gepost op: 19 november 2018, 18:26:44 »
:17: Vandaag is in het SKW opnieuw een dvp-klant overleden; bij mijn weten was het de derde keer dat dit gebeurde in 2018 !
Ik ben het niet ... maar toch de mooiste dood die je je kan indenken ....
Ik heb geen vrouw of vriendin, maar als ik de keuze heb onder of op een pokkewijf thuis te sterven of onder een knappe stoot, dan teken ik voor het laatste ...    ;D ;D ;D ;D

Wat mijn nakomelingen ervan denken zal me dan ook worst wezen   :lol_hitting: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2027 Gepost op: 19 november 2018, 19:20:00 »
Vandaag is in het SKW opnieuw een dvp-klant overleden; bij mijn weten was het de derde keer dat dit gebeurde in 2018 !


Man, man , ....  Trop is teveel.  Zou het niet beter zijn om een duveltje te nuttigen ipv een dvp ?

Doc

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2028 Gepost op: 19 november 2018, 22:47:54 »
eEN DUVELTJE DRINKEN EN DAN EEN AUTO_ONGELUK HEBBEN IS OOK GEEN OPLOSSING

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2029 Gepost op: 20 november 2018, 08:51:53 »
Mooi om iets te lezen van u, zo weet ik dat het jij niet was.     :lol_hitting:

Doc

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2030 Gepost op: 20 november 2018, 15:04:34 »
Vandaag deden geruchten de ronde dat de man het uiteindelijk toch zou gehaald hebben, en dus NIET overleden zou zijn :017: :017: :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2031 Gepost op: 21 november 2018, 01:36:53 »
Bij/op welk meisje zou hij gezeten hebben?

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2032 Gepost op: 21 november 2018, 12:04:08 »
Bij/op welk meisje zou hij gezeten hebben?
Gabriela van VT 3. Ik kwam er aangewandeld en bed(t)weter stond er met enkele collega's te praten. We hebben dus al het gedoe met ambulance, politie en brandweer van nabij gezien.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2033 Gepost op: 21 november 2018, 12:48:23 »
Ik ben maandagnamiddag en maandagavond in het SKW geweest, maar ikheb er niets van gemerkt. Zal op een ander tijdstip geweest zijn.

Het is zo, dat ik verschillende meisjes per week pak, en dus de kontjes en de tietjes wel gewoon ben. Maar ik heb me toch ook al wel eens bedacht of daar nooit ongelukken van komen. Bv zo een man van middelbare leeftijd die eens 2 of 3 keer per jaar 'buiten' mag en dan in het SKW de lange steile trap op moet, met uitzicht op een perfect jong Sara-poepje dat voor zijn neus omhoog wiebelt met niet veel meer dan een veter tussen de billen  ;D ;D ;D 
« Laatst bewerkt op: 21 november 2018, 18:01:18 door bet(d)weter »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2034 Gepost op: 21 november 2018, 17:27:03 »
Maar ik heb me toch ook al wel eens bedacht of daar nooit ongelukken van komen. Bv zo een man van middelbare leeftijd die eens 2 of 3 keer per jaar 'buiten' mag en dan in het SKW de lange steile trap op moet, met uitzicht op een perfect jong Sara-poepje dat voor zijn neus omhoog wiebelt met niet veel meer dan een veter tussen de billen  ;D ;D ;D

Ge zou voor minder nen attack krijgen!

Het is met alles hetzelfde hé, ge moet dat dagelijks, zoniet wekelijks onderhouden. Als ge het té lang niet doet en dan na  lange tijd plots hevig te keer gaat dan komen daar ongelukken van. Als je jaren niet gevoetbald hebt en ge stampt dan eens tegoei tegen een bal dan heb je ook een spierscheur.

Dus, veel trainen en je conditie op pijl houden!


P.S.: RIP beste man (hopelijk had hij geen vrouw en kinderen, indien wel ..... krijg zo'n nieuws thuis)

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2035 Gepost op: 21 november 2018, 18:24:25 »
Volgende week, donderdagnacht om concreet te zijn ga ik, na 2maand wegens werkdrukte, nog eens stevig stappen in mijn favoriete wijk. Mijn goesting is ongetwijfeld hoger dan wat realistisch mogelijk is. Ik verduidelijk me even:

Anna op VR 8/1 is hopelijk nog niet terug uit verlof. Ook al is ze na haar vorige (zogezegd definitieve ) stop stevig depressief teruggekeerd en uitgeblust, ze zou me wel nog eens mogen domineren. Maar er zijn opties te over.

Het blondje op ss39/1 wiens naam ik steeds vergeet bezoek ik zeker. Een toppertje op deze site is ze niet maar voor mij wel. Lekker kontje om te likken, geen tijdsdruk, ze laat het intussen zelfs toe haar klaar te likken. "Ooooh fuck you".
Maar naast haar?
Severine haar holletje uitlikken en nadien stevig neuken? Wellicht wel, misschien mag ze me zelfs even domineren. Of haar zure zusje eens klaarbeffen? Ook een optie.

Maar dus, om een lang verhaal kort te maken, zijn er tips? En dat mag gevarieerd:
Zijn er nieuwe toppertjes om te testen?, indien ja , wek graag jonge deernes die graag een tong in hun holletje krijgen ook.
Zijn er kinky dames die veel fantasie hebben?
Zijn er kinky wandelaars die fantasieën hebben en ook donderdag gaan?

Kortom veel vragen. We zien wel. En anders wordt het ss39, Severine, haar zus en nog dronken een extra snolletje tegen de ochtend.... :-(
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2036 Gepost op: 21 november 2018, 18:37:28 »
Volgende week, donderdagnacht om concreet te zijn ga ik, na 2maand wegens werkdrukte, nog eens stevig stappen in mijn favoriete wijk. Mijn goesting is ongetwijfeld hoger dan wat realistisch mogelijk is. Ik verduidelijk me even:

Anna op VR 8/1 is hopelijk nog niet terug uit verlof. Ook al is ze na haar vorige (zogezegd definitieve ) stop stevig depressief teruggekeerd en uitgeblust, ze zou me wel nog eens mogen domineren. Maar er zijn opties te over.

Het blondje op ss39/1 wiens naam ik steeds vergeet bezoek ik zeker. Een toppertje op deze site is ze niet maar voor mij wel. Lekker kontje om te likken, geen tijdsdruk, ze laat het intussen zelfs toe haar klaar te likken. "Ooooh fuck you".
Maar naast haar?
Severine haar holletje uitlikken en nadien stevig neuken? Wellicht wel, misschien mag ze me zelfs even domineren. Of haar zure zusje eens klaarbeffen? Ook een optie.

Maar dus, om een lang verhaal kort te maken, zijn er tips? En dat mag gevarieerd:
Zijn er nieuwe toppertjes om te testen?, indien ja , wek graag jonge deernes die graag een tong in hun holletje krijgen ook.
Zijn er kinky dames die veel fantasie hebben?
Zijn er kinky wandelaars die fantasieën hebben en ook donderdag gaan?

Kortom veel vragen. We zien wel. En anders wordt het ss39, Severine, haar zus en nog dronken een extra snolletje tegen de ochtend.... :-(
Ik wil wel eens komen leren van ja, als jij al die grieten kan "klaar"likken  ;D
Ik lees hier toch nogal wat ... ze kroop omhoog tegen het plafond van genot, de sappen liepen eruit?  :dance2 :dance2 :dance2
Mijn enige tip ..... pak eens een traske, als die klaar komt, is er geen twijfel mogelijk  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2037 Gepost op: 21 november 2018, 18:39:08 »
P.S.: RIP beste man (hopelijk had hij geen vrouw en kinderen, indien wel ..... krijg zo'n nieuws thuis)
Als je je geest laat, maakt het niks uit voor jezelf, wat gaat je vrouw doen, Je gatverbod geven, of je sleutels van je wagen afpakken, of je cremeren als straf?  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2038 Gepost op: 21 november 2018, 22:19:02 »
Ward de Bever is wel erg goed op de hoogte van onze hobby. Vanaf 2:45 in het filmpje hieronder wordt het hilarisch.

Je zou zweren dat hij ook lid is van RB. ;D




Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2039 Gepost op: 22 november 2018, 07:14:39 »
Beste
Een trav laten klaarkomen is geen probleem. Ik ken er 3.
Heb je nog iets te zeggen?

Neen Lassie  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal