Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1705391 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2055 Gepost op: 24 november 2018, 03:35:55 »
Al drinkt ie nu condooms leeg, zijn zaak  ;D
Leegdrinken doet hij niet hoor. Hij pijpt condooms tot ze klaarkomen. ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2056 Gepost op: 29 november 2018, 03:08:34 »
Vanavond zat de sfeer naar mijn gevoel er eindelijk weer goed in, ondanks het grijze weer. Terug veel bezetting in de ramen, volk op straat. Nu is het de beurt aan de SS29, om te renoveren blijkbaar. O.a. Anna van de dagploeg,die ik wel een redelijk aantal keer bezocht, verhuist daardoor naar nr 25 kon ik lezen op het raam. Steeds wat nieuws in het SKW. Houden zo, op die manier blijft de SKW-wandeling boeiend.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2057 Gepost op: 3 december 2018, 18:04:27 »
Een reactie door vanderbeffen, enkele dagen na een andere reactie door vanderbeffen.
Weinig reviews van dames ook.
Zou het komen door hoe hier om gegaan wordt met schrijfsels van leden? Verwijten, bagger (daar waren ook de condooms weer). Wil je een forum zijn? Besef dan dat ook "hoerenlopers" zich respectvol behandeld willen voelen.

PS:benieuwd of deze post a. Mag blijven staan en/of b. Sommigen tot zelfreflectie brengt en/of c. Verwijdert wordt en misschien weer meteen "de tegenaanval" uitlokt.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2058 Gepost op: 3 december 2018, 18:48:12 »
Een reactie door vanderbeffen, enkele dagen na een andere reactie door vanderbeffen.
Weinig reviews van dames ook.
Zou het komen door hoe hier om gegaan wordt met schrijfsels van leden? Verwijten, bagger (daar waren ook de condooms weer). Wil je een forum zijn? Besef dan dat ook "hoerenlopers" zich respectvol behandeld willen voelen.

PS:benieuwd of deze post a. Mag blijven staan en/of b. Sommigen tot zelfreflectie brengt en/of c. Verwijdert wordt en misschien weer meteen "de tegenaanval" uitlokt.
Kijk, als je op zulke manier reageert lok je de dingen uit ...
a. Jouw ZINLOZE post mag blijven staan, iedere reactie van jou erop gaat de vuilnisbak in. 
b. Je moet eens leren te aanvaarden dat wij je helemaal niet viseren, het zit tussen je twee oren, maar die zelfreflectie die je vraagt van ons, die heb je zelf niet

c. PS. Einde discussie, ofwel schrijf je, ofwel niet, dat is je vrije keuze .... je stront hier uitkakken de je niet .... dat laten we niet toe, dat mag je op andere fora proberen :-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2059 Gepost op: 4 december 2018, 00:10:00 »
Een reactie door vanderbeffen, enkele dagen na een andere reactie door vanderbeffen.
Weinig reviews van dames ook.
Zou het komen door hoe hier om gegaan wordt met schrijfsels van leden? Verwijten, bagger (daar waren ook de condooms weer). Wil je een forum zijn? Besef dan dat ook "hoerenlopers" zich respectvol behandeld willen voelen.
Mag ik hier toch even op reageren?

Het topic 'wandelen in het SKW' is volgens mij een topic waarin je algemeenheden mag vermelden, al dan niet grappig geformuleerd, met af en toe een knipoogje. Vanderbeffen neemt de moeite om daar wat leven in te brengen, samen met nog enkele andere zeer regelmatige wandelaars van het SKW. Namen noem ik liever niet, want dan vergeet ik allicht sommige mensen.

Heel wat mensen die zo maar eens nu en dan in het SKW rondwandelen, zullen minder in de gelegenheid zijn om hier veel te schrijven. Dat heeft volgens mij totaal niets te maken met de kwaliteit of wat dan ook van een forum. Ik heb mij hier tot nu toe nog niet zonder respect behandeld gevoeld. Integendeel, ik krijg regelmatig persoonlijke berichtjes van enkele collega-wandelaars waaraan ik het gevoel overhoud dat er hier een sfeer heerst die je eerder vriendschappelijk kan noemen. Misschien stoort barti zich aan sommige replieken van bv sexmachine, maar dat is sexmachine zijn manier van reageren. Mij stoort het niet. Het minste wat je kan zeggen is dat hij heel goed weet waarover hij praat.

Weinig reviews van meisjes, zeg je? Wat je weinig noemt he. Dagelijks staan er hier in het deel over het SKW minstens een paar nieuwe berichten. Heel wat mensen hebben hier zeer bruikbare informatie gevonden. Zelf schrijf ik haast elke week een paar recensies. Collega Kippenneuker doet het hetzelfde. Bet(d)weter is een levende encyclopedie als het erop aan komt om bij te houden welk meisje nu weer eens verhuisd is naar waar en wie er nu weer op vakantie is tot wanneer. Nuttige info, dacht ik toch, voor mensen die eens langs willen komen en een of ander favorietje willen bezoeken. Verschillende andere schrijvers duiken regelmatig op met reacties die over meisjes gaan.

Het gekibbel met barti in de hoofdrol is begonnen met een redelijk onrealistisch klinkend bericht van hem. Natuurlijk mag barti zijn fantasie hier neerschrijven, maar toch lezen we graag een min of meer waarheidsgetrouw verhaal over bezoekjes. De discussie was begonnen met de vraag of dvp's nu klaarkomen of niet. Laten we daarin realistisch blijven. Sexmachine heeft er misschien wat te enthousiast op gereageerd, en ik heb er misschien wat te veel woorden aan gespendeerd. Maar laat ons realistisch blijven. En laat ons niet op een forum beginnen kakken, omdat realistische ervaren mensen een opmerking maken.

Ik had trouwens nog een rake opmerking bijgevoegd die wees op het feit dat barti serieus kan overdrijven in zijn (vroegere) berichten. Maar dat werd gewist (geen probleem, ik ben geen moderator, dus doe maar) om het zogenaamd gezellig te houden.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2060 Gepost op: 4 december 2018, 17:34:30 »
Ik wil hier graag eens iets op het forum gooien wat ik al een paar keer ervaren heb.

Ik heb een aantal dames die ik regelmatig bezoek. Wat me heel dikwijls opvalt is, als deze dames voor enkele weken/maanden op verlof zijn geweest en ik ze daarna terug bezoek, dat de service dan een stuk minder is dan vóór hun verlof. Soms lijkt het wel dat ze er terug wat moeten inkomen of dat ze er gewoon geen zin in hebben.

Iemand gelijkaardige ervaringen?

Iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2061 Gepost op: 4 december 2018, 17:56:41 »
Dat komt omdat je, ook in de dvp-wereld, met mensen te maken hebt.
Ik veronderstel dat jij, onmiddellijk na je verlof, ook nog niet optimaal functioneert in je job; zo is het dus ook dus best mogelijk dat sommige dames  pal na hun vakantie zich eerst een beetje terug moeten "inrijden" (sic)  :steeringwheel: :pompe .....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2062 Gepost op: 4 december 2018, 19:05:23 »
Ik wil hier graag eens iets op het forum gooien wat ik al een paar keer ervaren heb.

Ik heb een aantal dames die ik regelmatig bezoek. Wat me heel dikwijls opvalt is, als deze dames voor enkele weken/maanden op verlof zijn geweest en ik ze daarna terug bezoek, dat de service dan een stuk minder is dan vóór hun verlof. Soms lijkt het wel dat ze er terug wat moeten inkomen of dat ze er gewoon geen zin in hebben.

Iemand gelijkaardige ervaringen?

Iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen?
Omdat ze heel het verlof nog meer met de benen wijd zijn gegaan dan tijdens hun werkperiode  ;D ;D ;D ;D
Burn out  :-\ :-\ :-\ :-\ :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2063 Gepost op: 5 december 2018, 00:18:41 »
Dat is allemaal best mogelijk. Maar misschien speelt onze perceptie ook mee. Stel dat we al 10 keer bij dat meisje waren voordat ze op verlof ging. Dan zijn we het bij haar zo wel een beetje gewend geworden. Terwijl ze weg is, pak je noodgedwongen eens een andere. En potverdorie...die valt ook mee zeg. Persies nog nét iets beter zelfs. Wat een ontdekking! En we storten ons op die nieuwe ontdekking. Nadien komt de andere terug, en we gaan er direct naartoe, maar onze perceptie is net wat minder, omdat we ondertussen zot-geteased zijn door die nieuwe.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2064 Gepost op: 5 december 2018, 00:22:24 »
Dat komt omdat je, ook in de dvp-wereld, met mensen te maken hebt.
Hehe, als jij zou vertrekken met een volle zak geld en je komt terug zonder geld, dan ga je ook niet meteen vrolijk zijn zeker he  ;D :dance2

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2065 Gepost op: 5 december 2018, 18:11:14 »
,quote author=Vanderbeffen link=topic=722.msg127469#msg127469 date=1543965521]
Dat is allemaal best mogelijk. Maar misschien speelt onze perceptie ook mee. Stel dat we al 10 keer bij dat meisje waren voordat ze op verlof ging. Dan zijn we het bij haar zo wel een beetje gewend geworden. Terwijl ze weg is, pak je noodgedwongen eens een andere. En potverdorie...die valt ook mee zeg. Persies nog nét iets beter zelfs. Wat een ontdekking! En we storten ons op die nieuwe ontdekking. Nadien komt de andere terug, en we gaan er direct naartoe, maar onze perceptie is net wat minder, omdat we ondertussen zot-geteased zijn door die nieuwe.
[/quote]Dat klopt inderdaad ook wel; ik heb dat gevoelen trouwens ook ooit gehad, o.m. bij mijn grote favoriete waar ik ook  t4517 stapelverliefd op was, iets dat ook wel meegespeeld zal hebben in de sexervaring. ::)
Na vijf maanden afwezigheid was ze teruggekeerd, en toen ik haar kort na haar verlof terug een bezoekje bracht, viel ze eigenlijk wat tegen, en dat kwam waarschijnlijk voor een stuk ook omdat ik ondertussen een nieuwe grote favoriete :happy ontdekt had...
De sexervaringen die wij hebben, zijn trouwens zo "ongrijpbaar" en moeilijk  te beschrijven of "opnieuw te beleven" in gedachten omdat het achteraf allemaal zo abstract aanvoelt...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2066 Gepost op: 13 december 2018, 20:02:36 »
Bij mij zijn de dames altijd even goed .... als ze geen zin hebben of en slechte dag, dan mogen ze jullie plezieren  ;D :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol

Morgen in de vroege namiddag eens het skw gaan onveilig maken, de koude trotseren, zodat mijn pietje wat krimpt, misschien krijg ik met en klein pietje korting bij Maria  ;D ;D :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2067 Gepost op: 14 december 2018, 07:50:40 »
SM

Nu nog niet bij Maria geraakt ?   Je schrijft er reeds enkele weken over.     :lol_hitting:

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2068 Gepost op: 14 december 2018, 12:05:02 »
SM

Nu nog niet bij Maria geraakt ?   Je schrijft er reeds enkele weken over.     :lol_hitting:

Doc
Ik heb haar welgeteld 1 maal in haar raam zien staan (en Bema ook nit veel meer, en hij komt er dagelijks)
Die neukt verdorie heel de lage landen plat ...


en toen ik haar zag staan, en ik wilde binnengaan .... was ze zo eerlijk te zeggend at ze een afspraak had (haar klant kwam van Nederland en was wat later) en ze zei: "next time"

Ik hoop dus dat "next time" vandaag is, zo niet is ze wel een erg goedkoop slettebetje, probeer er al 5 weken binnen te raken, dat kostte me ongeveer 15 uur, en ik ga 100 euro op haar stukslaan .... 6 euro en een betteke per uur  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2069 Gepost op: 14 december 2018, 13:27:17 »
Vandaag deed Maria haar uiterste best om mij binnen te krijgen maar ik had mijn zinnen gezet op haar vriendinnetje Flory. Die bleef maar bezet en dan ben ik uiteindelijk bij de oh zo mooie Maya(SS10) beland.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu