Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1696472 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2070 Gepost op: 14 december 2018, 14:07:01 »
Ik vind het een heel triestig zicht om dat nieuwe meisje er te zien staan (op SS 38). Ouder als 18 ziet ze er niet uit en ze maakt dan ook een heel bange indruk. Echt nog een kind en die staat dan tussen die twee ervaren hoeren...
  
  
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2071 Gepost op: 14 december 2018, 16:54:28 »
SM

Nu nog niet bij Maria geraakt ?   Je schrijft er reeds enkele weken over.     :lol_hitting:

Doc
Ik heb haar welgeteld 1 maal in haar raam zien staan (en Bema ook nit veel meer, en hij komt er dagelijks)
Die neukt verdorie heel de lage landen plat ...


en toen ik haar zag staan, en ik wilde binnengaan .... was ze zo eerlijk te zeggend at ze een afspraak had (haar klant kwam van Nederland en was wat later) en ze zei: "next time"

Ik hoop dus dat "next time" vandaag is, zo niet is ze wel een erg goedkoop slettebetje, probeer er al 5 weken binnen te raken, dat kostte me ongeveer 15 uur, en ik ga 100 euro op haar stukslaan .... 6 euro en een betteke per uur  ;D ;D ;D ;D

Ge moet eens tussen de middag gaan Sexmachine, zo rond 12u30 - 13u, dan zie ik ze bijna elke keer dat ik er ben vrij staan.
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2072 Gepost op: 14 december 2018, 17:21:14 »
SM

Nu nog niet bij Maria geraakt ?   Je schrijft er reeds enkele weken over.     :lol_hitting:

Doc
Ik heb haar welgeteld 1 maal in haar raam zien staan (en Bema ook nit veel meer, en hij komt er dagelijks)
Die neukt verdorie heel de lage landen plat ...


en toen ik haar zag staan, en ik wilde binnengaan .... was ze zo eerlijk te zeggend at ze een afspraak had (haar klant kwam van Nederland en was wat later) en ze zei: "next time"

Ik hoop dus dat "next time" vandaag is, zo niet is ze wel een erg goedkoop slettebetje, probeer er al 5 weken binnen te raken, dat kostte me ongeveer 15 uur, en ik ga 100 euro op haar stukslaan .... 6 euro en een betteke per uur  ;D ;D ;D ;D

Ge moet eens tussen de middag gaan Sexmachine, zo rond 12u30 - 13u, dan zie ik ze bijna elke keer dat ik er ben vrij staan.
Op andere tijdstippen zie ik Maria ook regelmatig staan en hoor ik haar tevens mijn naam roepen; dus sexmachine komt waarschijnlijk altijd op het verkeerde moment...Maar ja, Kippenneuker, niet iedereen is in de mogelijkheid om tijdens de middagpauze :coffee2: af te zakken naar het skw hé !
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2073 Gepost op: 14 december 2018, 17:31:14 »
Heren,

Bedankt voor de goede raad .....  :dance2 ;D :lol

Ze heeft me deze namiddag te pakken gekregen.
Wat een lekkere geile fetish sletje

Ik ga nu verder aan de Orval en de recensie volgt vanavond.
Onvoorstelbaar lekker (gestoord) wijffie  ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2074 Gepost op: 17 december 2018, 20:28:41 »
Heeft iemand een idee wie het kleine meisje is dat sinds een aantal dagen op Verversrui 13/2 staat in de dagshift? Klein, donkerharig, leuk snoetje en mooi figuurtje maar niet sportief of strak, lichte huid.

Thx.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2075 Gepost op: 19 december 2018, 13:10:15 »
Bet(d)weter heeft het rond deze tijd weer druk met het bijhouden en aankondigen van de nakende 'vakanties' van de dames in het SKW. Ik vind het altijd een beetje grappig, hoe de meisjes werken. Een aantal weken volle bak onze volle zak komen leegmaken, en dan de poes laten afkoelen op vakantie in hun thuisland. En terwijl wat financiële transportjes uitvoeren  ;D

Doet me altijd denken aan het verhaaltje van het hoertje dat ook op vakantie gaat en op het vliegtuig tussen twee dikke venten moet zitten. De hostess merkt dat ze ongemakkelijk zit, en probeert het probleem op te lossen met een alternatief voorstel. 'Mevrouw, ik zie dat je ongemakkelijk zit, maar als je wil kan ik je een ander plaatsje aanbieden achteraan bij het raam' Zegt dat hoertje: 'Bij het raam? Nee laat maar, ik ben met vakantie'.
  
  

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2076 Gepost op: 19 december 2018, 16:56:21 »
De plannen omtrent de verbouwing van "Café d'Anvers" (Verversrui 15) blijken stilaan concreet te worden: nu hangt zowel aan Verversrui nr.13 als aan nr.15 een officiële mededeling dat een omgevingsvergunning werd aangevraagd met de bedoeling beide panden om te vormen tot één prostitutiepand met 66 ramen en kamers. :-\
Er wordt zelfs al een naam vermeld, nl. "Villa Oro" ("Gouden Villa"), uiteraard naar analogie met "Villa Tinto".
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2077 Gepost op: 19 december 2018, 19:57:04 »
Wat gaat de business slecht in het skw  ;D ;D ;D ;D ;D
66 nieuwe ramen, en ze gaan ze nog vullen ook, plaats voor een dikke 100 dames (niet voor 100 dikke dames)  :-\ :-\ :-\ :-\
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2078 Gepost op: 21 december 2018, 01:25:28 »
Ik wens alle trouwe Relaxxxboardleden een Zalig Kerstfeest en een Gelukkig 2019, uiteraard met bijhorende "wandelingen" en de daarmee gepaardgaande nieuwe "ontdekkingen" !!!!! ;) ;) :-\ :-\
« Laatst bewerkt op: 21 december 2018, 01:34:10 door bet(d)weter »
  
  
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2079 Gepost op: 23 december 2018, 02:29:17 »
Ik wens alle trouwe Relaxxxboardleden een Zalig Kerstfeest en een Gelukkig 2019, uiteraard met bijhorende "wandelingen" en de daarmee gepaardgaande nieuwe "ontdekkingen" !!!!! ;) ;) :-\ :-\
Bedankt voor de wensen en ook van mij mijn welgemeende wensen voor een leuk 2019, aan bet(d)weter, maar ook aan alle anderen die ik hier regelmatig tref en waarmee ik wel eens persoonlijke berichtjes uitwissel. Laat ons genieten, we leven maar 1 keer.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2080 Gepost op: 23 december 2018, 02:37:10 »
Wat gaat de business slecht in het skw  ;D ;D ;D ;D ;D
66 nieuwe ramen, en ze gaan ze nog vullen ook, plaats voor een dikke 100 dames (niet voor 100 dikke dames)  :-\ :-\ :-\ :-\
De buisiness draait dan nog wel, maar op korte tijd is er hoe dan ook veel veranderd, en niet in de goede zin. 66 nieuwe ramen vullen, is een ambitieus plan, wetende dat er nu op de meeste dagen meer dan 66 totaal leeg staan.

Mogelijk trekt de nieuwe opening van zo een tweede Villa de buisiness opnieuw aan. Dat zal wel de pers halen, en dan komt men kijken. Maar de crisis en de concurrentie van het internet is bikkelhard. De meisjes komen en blijven enkel als zij er financieel blijven aan uit kunnen. Anders zijn ze weer weg, en proberen ze hun geluk in een andere stad, een ander land...

We duimen alvast, dat het SKW er binnen afzienbare tijd een nieuwe aantrekkingspool zou bijkrijgen.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2081 Gepost op: 23 december 2018, 16:49:55 »
De business draait MAAR ....


Jij zit in de industrie, en jij ziet het glas steeds half leeg (net zoals je de straat half leeg ziet als ze half vol is  :-)     )


Villa Tinto: dat kregen ze nooit vol .... nu, 15 jaar later zijn er geen ramen te huur daar, alles volzet (51 x 2 shiften)
Van de meer dan 300 ramen zijn er maar weinig die er leegstaan (er is een verschil tussen niet bezet en niet verhuurd, VDB   :-)     )


En net zo zal Villa Oro gevuld worden, of tenminste volledig verhuurd worden.


Er is geen MAAR aan het verhaal, er is enkel het feit dat een uitbreiding van 66 ramen bewijst dat er genoeg vraag is, niemand gaat daar 20 miljoen inpompen om het er niet uit te halen   ;)


Wat ik van de laatste 2 maanden enkel kan zeggen is dat er heel veel toppers gewoon constant bezet zijn (meer dan 10 uur per dag), zowel dag als nacht .... ik heb het wel eens anders geweten een tien jaar geleden ...


Deze ramenbuurt draait gewoon goed (en nu zal het een drie weken kalmer zijn kwa bezetting wegens feestdagen), maar de toppers (end at zijn er toch zeker 50) gaan met een modaal arbeidersloon naar huis dagdagelijks .... DAGDAGELIJKS    ... IN 'T ZWART


MAAR????  ;D ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2082 Gepost op: 25 december 2018, 11:05:46 »
en nu heb ik in de avond op 10-2 of 10-3 rechts ernaast een knappe slanke 20 jarige donkerblonde dame bezocht met witte nylon/panties en classy lingeriesetje bezocht, en ze had boven de SM kamer van die blonde Mrs met een gyno stoel.. maar kan niet meer op haar naam komen, knappe meid, valt op door haar lingerie en serene uitstraling, en ze heeft in Gent gewerkt.. Volle echte C-cup... was het nou Nicole of een andere naam, ik word oud en ga steeds meer namen van dames vergeten, heb zeker nog 5 dames te beschrijven waarvan ik de naam vergeten ben en ook geen recensietopics kan vinden, o wee mij :sex
  
  

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2083 Gepost op: 25 december 2018, 11:20:51 »
vraagje, mocht iemand dit lezen, hoe is de dag bezetting met Kerst in het SKW? of zijn vele dames vrij met de Kerst? Dames naar hun thuisland? of zit er nog een behoorlijke groep met Kerst centjes te  verdienen aan de eenzame mannen zoals ik? :lol_hitting:
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2084 Gepost op: 25 december 2018, 11:29:15 »
vraagje, mocht iemand dit lezen, hoe is de dag bezetting met Kerst in het SKW? of zijn vele dames vrij met de Kerst? Dames naar hun thuisland? of zit er nog een behoorlijke groep met Kerst centjes te  verdienen aan de eenzame mannen zoals ik? :lol_hitting:


Er zullen er altijd wel zijn die het geld van een eenzame willen .... Maria bijvoorbeeld, of Flori, of Gabrielle, of doe eens gek en neem ze alle drie tegelijk met Kerst  ;D ;)
Met Kerst zal 't vaeel rustiger zijn dan de jaarovergang, maar er zijn een aantal toppertjes zeker en vast aanwezig
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal