Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698070 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2100 Gepost op: 30 december 2018, 14:17:31 »
....en als we onze lul ergens willen insteken, kost het geld  ;D ;D ;D ;D ;D
Op cafe gaan en pinten drinken kost ook geld en is veeeeeeel minder plezant  :lol_hitting:
Een goede Orval en dan naar de hoeren is ook erg plezant  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2101 Gepost op: 1 januari 2019, 15:41:11 »
Bij deze de beste wensen voor 2019 aan alle collega wandelaars, moderatoren en administrators en natuurlijk ook aan de sponsors!

May all your (sex)wishes come through in 2019!

Ik denk dat ik er morgen al aan begin ......... :dance2

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2102 Gepost op: 1 januari 2019, 15:53:18 »
....en als we onze lul ergens willen insteken, kost het geld  ;D ;D ;D ;D ;D
Op cafe gaan en pinten drinken kost ook geld en is veeeeeeel minder plezant  :lol_hitting:

En veeeeel minder gevaarlijk ! Ik ben er zaterdag avond/nacht eens stevig ingevlogen en ben van zattigheid face first op de grond gevallen. Nu zie ik eruit alsof ik gebokst heb tegen Mike Tyson  :o .
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2103 Gepost op: 1 januari 2019, 16:21:05 »
....en als we onze lul ergens willen insteken, kost het geld  ;D ;D ;D ;D ;D
Op cafe gaan en pinten drinken kost ook geld en is veeeeeeel minder plezant  :lol_hitting:

En veeeeel minder gevaarlijk ! Ik ben er zaterdag avond/nacht eens stevig ingevlogen en ben van zattigheid face first op de grond gevallen. Nu zie ik eruit alsof ik gebokst heb tegen Mike Tyson  :o .

Veel beterschap Boer Svein. Als je een beetje beschaamd bent voor hoe je gezicht eruit ziet kun je altijd langs Selena gaan, zij heeft o'n gasmasker dat ze over je hoofd kan trekken en dan zie je er niets meer van . Wel opletten dat ze er niet té veel poppers in duwt  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2104 Gepost op: 2 januari 2019, 00:36:20 »
Ik ben er zaterdag avond/nacht eens stevig ingevlogen en ben van zattigheid face first op de grond gevallen. Nu zie ik eruit alsof ik gebokst heb tegen Mike Tyson  :o .
Drinken en rijden gaan niet samen he Svein. Zelfs niet 'rijden met de maskes'  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2105 Gepost op: 8 januari 2019, 20:12:17 »
Ik wil hier graag eens iets op het forum gooien wat ik al een paar keer ervaren heb.

Ik heb een aantal dames die ik regelmatig bezoek. Wat me heel dikwijls opvalt is, als deze dames voor enkele weken/maanden op verlof zijn geweest en ik ze daarna terug bezoek, dat de service dan een stuk minder is dan vóór hun verlof. Soms lijkt het wel dat ze er terug wat moeten inkomen of dat ze er gewoon geen zin in hebben.

Iemand gelijkaardige ervaringen?

Iemand een idee waardoor dit zou kunnen komen?

Begin december postte ik bovenstaand bericht waarop van verschillende leden reacties kwamen.  :clap:

Ik wil hier toch even melden dat het tegenovergestelde blijkbaar ook mogelijk is  :dance2. Ik bezocht gisteren een dame die 6 weken op verlof was geweest. Gezien mijn hierboven vermelde ervaringen met een paar andere dames was ik er niet helemaal gerust in. Guess what? Ik kreeg de "best service ever" sinds ik deze dame in de loop van vorige zomer leerde kennen.  :lostit  :lostit  :lostit

Zo kan het dus ook en dat zorgt dan weer onmiddellijk opnieuw voor de nodige klantenbinding. Ik denk dat ze dat in de business wereld een WIN-WIN noemen. :lol  :lol  :lol

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2106 Gepost op: 14 januari 2019, 20:23:18 »
Niet veel soeps deze namiddag in het Kwartier, mijn eerste wandelnamiddag van het jaar.    :banghead:

Nog wat nieuwjaars kalmte of zoiets,  het aantal dames in de VR was zeer laag.     
Sommige favo s waren langdurig bezet door  klanten die hun nieuwsjaar centen erdoor aan het jagen waren.   Zo vielen de lege ramen nog meer op.   

Micha heeft een excuus . 
Het excuus van de black Tina en van Sylvie (ss 4/1) zal ik later weten, alhoewel ze draaien mij meestal een vijs op.    :lol_hitting:

Ik heb mijn nieuwsjaarcenten terug mee.

Doc

 




Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2107 Gepost op: 14 januari 2019, 20:56:58 »
Jeanette is wel terug  :lol
En aangezien dat het nichtje is van Jess, wil ik een dezer weken eens een half nachtje "nichtensex"  :pica :-\ :king: ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2108 Gepost op: 20 januari 2019, 03:24:37 »
Wat ik in de voorbije eindejaarsperiode toch wel gemist heb in het SKW is een lokale handelsvereniging die een eindejaars tombola organiseert. Een lotje per schijf van 50 euro die je besteedt bv. Ik had zo gehoopt op een poeperskaart 2019, een jaar lang gratis wippen in het SKW met alle meisjes naar keuze :-)  :lol_hitting: :lol :lol

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2109 Gepost op: 20 januari 2019, 06:48:38 »
Bij sommige meisjes krijg je een getrouwheidskaart : 10 keer betalen, 11° keer gratis (wel zelf naar vragen want uit hun eigen bieden ze dat uiteraard niet aan).

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2110 Gepost op: 20 januari 2019, 18:27:12 »
Ik heb een aantal jaren geleden bij een dame die ondertussen gestopt is, een gratis beurt gekregen; ik gaf haar 50 € en vertelde erbij dat het mijn twintigste keer bij haar was - wat de waarheid was- en ze "gooide" het bankbiljet terug... :-\..
Toch wel tof van haar; ze heeft dan ook een beloning van me gekregen: daarna heb ik haar nog 26 keer bezocht...  :pica
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2111 Gepost op: 20 januari 2019, 18:53:35 »
Ik heb een aantal jaren geleden bij een dame die ondertussen gestopt is, een gratis beurt gekregen; ik gaf haar 50 € en vertelde erbij dat het mijn twintigste keer bij haar was - wat de waarheid was- en ze "gooide" het bankbiljet terug... :-\ ..
Toch wel tof van haar; ze heeft dan ook een beloning van me gekregen: daarna heb ik haar nog 26 keer bezocht...  :pica
Ik krijg iedere week van de dames een gratis uur, als ik maar lang genoeg boek .... klantenbinding ... slimme wezentjes, die hoertjes  ;D :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2112 Gepost op: 20 januari 2019, 20:06:57 »
Ik heb een aantal jaren geleden bij een dame die ondertussen gestopt is, een gratis beurt gekregen; ik gaf haar 50 € en vertelde erbij dat het mijn twintigste keer bij haar was - wat de waarheid was- en ze "gooide" het bankbiljet terug... :-\ ..
Toch wel tof van haar; ze heeft dan ook een beloning van me gekregen: daarna heb ik haar nog 26 keer bezocht...  :pica
Ik krijg iedere week van de dames een gratis uur, als ik maar lang genoeg boek .... klantenbinding ... slimme wezentjes, die hoertjes  ;D :lol :lol :lol :lol
zo ken ik er wel meer alleen bij mijn doen ze niet aan klantenbinding ze zwaaien me uit als ik klaar ben tot de volgende keer  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2113 Gepost op: 20 januari 2019, 22:47:44 »
Bij sommige meisjes krijg je een getrouwheidskaart : 10 keer betalen, 11° keer gratis (wel zelf naar vragen want uit hun eigen bieden ze dat uiteraard niet aan).
Dat lijkt me meer een 1 april actie dan een eindejaars-actie haha  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2114 Gepost op: 21 januari 2019, 01:55:12 »
Ik heb een aantal jaren geleden bij een dame die ondertussen gestopt is, een gratis beurt gekregen; ik gaf haar 50 € en vertelde erbij dat het mijn twintigste keer bij haar was - wat de waarheid was- en ze "gooide" het bankbiljet terug... :-\ ..
Toch wel tof van haar; ze heeft dan ook een beloning van me gekregen: daarna heb ik haar nog 26 keer bezocht...  :pica
Ik krijg iedere week van de dames een gratis uur, als ik maar lang genoeg boek .... klantenbinding ... slimme wezentjes, die hoertjes  ;D :lol :lol :lol :lol
Ik heb die 20 ste keer niks betaald....
Klantenbinding ?Kan zijn, maar ik moest niet meer gebonden worden, want ik was al verslaafd   :17: aan haar...Overigens heb ik zoiets daarna nooit meer meegemaakt, bij geen enkele dame; wel nog cadeautjes gekregen voor mijn verjaardag enzo, maar dat komt natuurlijk omdat ik zo'n vriendelijke kerel ben.....   ;) ;) ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...