Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698166 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2160 Gepost op: 20 februari 2019, 21:25:06 »
Weet iemand wie in de avond/nacht shift op SS 32/3 staat? Deze gekke dame heeft naar verluid het raam aan diggelen gestampt.  :wtf:

Weet iemand hier meer over?
Ja, ze had geen zin meer om telkens het raam open en dicht te doen .... eindelijk eentje die vlugger geld gaat verdienen, wie heeft er nu een raam nodig als de lente in 't land is  :lol :lol :lol

Dat zal dan toch anders uitdraaien want het raam is nu dicht getimmerd met houten planken. Achter die houten planken zie je haar dus niet meer staan dus zal er ook niets meer te verdienen vallen.  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Wat een gek wijf .... eerst het raam eruit trappen en dan de deur dichttimmeren ... lijkt wel mijn (h)ex  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2161 Gepost op: 20 februari 2019, 22:39:24 »
De meiden klagen al een hele tijd dat het rustig is en dat er veel Aldipoepers rondhangen om te zagen of ze voor 30 euro lang mogen blijven en full service krijgen.

Misscien is deze meid daarvan door het lint gegaan ...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2162 Gepost op: 20 februari 2019, 23:40:00 »
Het klopt van dat afbieden. Maar zeker bij avond en nacht lopen er ook wel eens onnozelaars rond die de meisjes ambeteren, uitlachen, uitdagen enz. Dit, samen met het voordurend afpingelen, maakt zeer zeker een aantal meisjes 'niet blij'.

Ik heb het niet zien gebeuren, dus ik kan ook maar gokken. Wel is het mij al vaak opgevallen dat er opvallend méér dan vroeger op de ramen geklopt wordt om de aandacht te trekken. Vaak 'kloppen' ze met hun voet/schoen en dat kan uiteraard ook wel eens mis lopen vrees ik. Op zich vind ik dat geklop onnozel en bij mij werkt het eerder afstotend. Maar het kan best zijn dat bepaalde dames 'zenuwachtig' worden als er te weinig mannen binnenkomen. De zaken gaan bij velen niet zoals het zou moeten. Dat is overigens momenteel ook zo bij veel sekswerkers die niet in raambuurten werken.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2163 Gepost op: 21 februari 2019, 09:41:01 »
Het klopt van dat afbieden. Maar zeker bij avond en nacht lopen er ook wel eens onnozelaars rond die de meisjes ambeteren, uitlachen, uitdagen enz. Dit, samen met het voordurend afpingelen, maakt zeer zeker een aantal meisjes 'niet blij'.

Ik heb het niet zien gebeuren, dus ik kan ook maar gokken. Wel is het mij al vaak opgevallen dat er opvallend méér dan vroeger op de ramen geklopt wordt om de aandacht te trekken. Vaak 'kloppen' ze met hun voet/schoen en dat kan uiteraard ook wel eens mis lopen vrees ik.

Overdag heb ik een aantal dames ook al serieus kwaad zien worden als er vrouwen/meisjes door de straat lopen en lachen of wijzen naar de dames. Dan kunnen die meiden ook al eens een stevige tik tegen hun raam geven met hun schoen.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2164 Gepost op: 21 februari 2019, 18:22:03 »
Het klopt van dat afbieden. Maar zeker bij avond en nacht lopen er ook wel eens onnozelaars rond die de meisjes ambeteren, uitlachen, uitdagen enz. Dit, samen met het voordurend afpingelen, maakt zeer zeker een aantal meisjes 'niet blij'.

Ik heb het niet zien gebeuren, dus ik kan ook maar gokken. Wel is het mij al vaak opgevallen dat er opvallend méér dan vroeger op de ramen geklopt wordt om de aandacht te trekken. Vaak 'kloppen' ze met hun voet/schoen en dat kan uiteraard ook wel eens mis lopen vrees ik.

Overdag heb ik een aantal dames ook al serieus kwaad zien worden als er vrouwen/meisjes door de straat lopen en lachen of wijzen naar de dames. Dan kunnen die meiden ook al eens een stevige tik tegen hun raam geven met hun schoen.
Ja dat klopt, van die "toeristen" :-\  die de dames uitlachen, maar dat gebeurt ook door mannen/jongens hoor...
Ik heb ooit al aan zo'n groep "wereldvreemden" gevraagd of het de eerste keer was dat ze buiten kwamen, en dat had wel effect: plots waren ze veel kalmer ! ;D ;D

Overigens wens ik je van harte welkom, Mocata, op hét forum der fora !!!! :035: :035:
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2019, 19:51:33 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2165 Gepost op: 21 februari 2019, 20:37:10 »
Ja dat klopt, van die "toeristen" :-\  die de dames uitlachen, maar dat gebeurt ook door mannen/jongens hoor...
Ik heb ooit al aan zo'n groep "wereldvreemden" gevraagd of het de eerste keer was dat ze buiten kwamen, en dat had wel effect: plots waren ze veel kalmer ! ;D ;D

Ze scholden u eens niet uit voor homo en mij niet voor flik in burger  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2166 Gepost op: 21 februari 2019, 23:53:10 »
Ja dat klopt, van die "toeristen" :-\  die de dames uitlachen, maar dat gebeurt ook door mannen/jongens hoor...
Ik heb ooit al aan zo'n groep "wereldvreemden" gevraagd of het de eerste keer was dat ze buiten kwamen, en dat had wel effect: plots waren ze veel kalmer ! ;D ;D

Ze scholden u eens niet uit voor homo en mij niet voor flik in burger  ;D ;D ;D ;D ;D
Wel machientje, dat is bijzonder straf, 't lijkt wel op  :-\ :-\ helderziendheid...: toen er vandaag twee mannen hand in hand passeerden in de Schippersstraat, heb ik dat voorval over die drie Marokkanen die ons een hele tijd geleden in VT aanspraken met de opmerking dat we "niet in een homo- maar in een hoerenbuurt" aan het wandelen waren (gewoon omdat ik fietskledij aanhad), en die jij dan met je charisma van een flik in burger, hebt weggejaagd (ze sloegen gewoon op de vlucht... :17: :17:), nog verteld aan een paar medewandelaars...
Ongelooflijk toch...Zitten we dan toch op dezelfde golflengte ??? :lol_hitting: :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2019, 11:58:04 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2167 Gepost op: 24 februari 2019, 03:49:52 »
Ongelooflijk toch...Zitten we dan toch op dezelfde golflengte ??? :lol_hitting: :lol_hitting:
Ik denk dat we met ons antennetje hier allemaal wel op dezelfde golflengte zitten zeker  :lol_hitting:

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2168 Gepost op: 26 februari 2019, 09:13:02 »
soms raak ik in de war als dames gaan verhuizen

zo stond er in de avond nacht, op Schipperstraat 38-5 waar tot voor kort de beroemde Flory overdags stond (nu naar 47-3 verhuisd), een superslanke tattoogirl, brunette beetje fijngeknepen katachtige ogen met kleine borsten en iets wat bitchy achtige uitstraling maar binnen heel vriendelijke en service gericht met haar kamer aan de achterzijde op de 2e etage dus boven die van Julia (die overdags werkte in dit pand maar helaas verdwenen is) ik dacht een twintiger Daniella genaamd... deze is nu in de avond / nacht op Vingerlingstraat 5-1 te vinden met haar werkkamer op de 1e verdieping binnen een smal trappetje op..

Ik ben daar nu 2x geweest en dacht dat er al een reviewtopic van was, maar kan niets vinden, zit ik met de naam verkeerd of is er geen reviewtopic van? Voordat ik per ongeluk onterecht een 2e review topic van open. Ze begint meestal iets later tegen 20.30-21 uur, kleine borsten.

Weet iemand wie ik bedoel, en moet ik een nieuw review topic openen of is er een bestaande? waar ik mijn ervaring kan plaatsen, want ze is de moeite waard!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2169 Gepost op: 3 maart 2019, 18:30:25 »
De plannen omtrent de verbouwing van "Café d'Anvers" (Verversrui 15) blijken stilaan concreet te worden: nu hangt zowel aan Verversrui nr.13 als aan nr.15 een officiële mededeling dat een omgevingsvergunning werd aangevraagd met de bedoeling beide panden om te vormen tot één prostitutiepand met 66 ramen en kamers. :-\
Er wordt zelfs al een naam vermeld, nl. "Villa Oro" ("Gouden Villa"), uiteraard naar analogie met "Villa Tinto".
Dit project zou dan toch geen doorgang vinden !  ::) ::)
Na een negatief advies van Ghapro (Gezondheidszorg en hulpverlening aan prostituees, gevestigd op de hoek van de Verversrui en de Vingerlingstraat) en de prostitutiecel van de Antwerpse politie, die beide van oordeel waren dat er geen nood is aan nieuwe vitrines :movingtits, én het feit dat er in de buurt geen draagvlak was voor een expansie, heeft het stadsbestuur de aanvraag geweigerd.
Een mogelijke herbestemming zou alleszins de omgevingsleefbaarheid moeten verbeteren, in die zin dat er dan eerder de voorkeur zou moeten gegeven worden aan b.v. woongelegenheden of horecazaken  koch .
"Café d'Anvers" blijft zeker nog open tot september; wat er daarna mee zal gebeuren, ligt in handen van de Nederlandse eigenaar, al zijn de plannen voor een megabordeel dus- op korte termijn althans- naar de prullenmand verwezen...
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2019, 02:11:02 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2170 Gepost op: 4 maart 2019, 02:41:37 »
Deze gang van zaken verwondert mij helemaal niet. De tijden zijn niet zo gemakkelijk. Het kan best zijn dat er mensen enkele miljoenen willen pompen in een nieuw megabordeel, maar volgens mij zou het beter zijn als de bestaande vitrines op een of andere manier terug vollediger opgevuld zouden geraken. Maak van Cafe d'Anvers een aangepaste horecazaak, waar je eventueel met een meisje in een gezellig hoekje wat kan drinken en/of praten, en zorg dat alle stoeltjes van de bestaande vitrines twee leuke billen op zich zitten hebben, en de uitstraling en de sfeer van het SKW gaan er zeker wel bij varen.

Nog eens 60 vitrines bij creëren als er al gemiddeld meer dan de helft leeg staat op een modale dag, dat doet een beetje denken aan het organiseren van een concert in een zaal met 500 plaatsen en slechts 200 bezoekers. Dat komt niet goed over.

Hoe we meer meisjes (EN meer klanten) kunnen aantrekken, dat is een andere vraag. Het SKW is nu al een van de beste, zoniet DE beste, RL buurt in Europa. Misschien zou een horecazaak waar men mekaar kan ontmoeten, een attractiepool kunnen zijn. Ik heb al gemerkt, dat ook meisjes in gewone kledij soms erg sexy en aantrekkelijk kunnen zijn als je daar rondloopt. Ik zie dat bv wel zitten om een babbeltje te doen en als het klikt in een van de kamertjes ff van bil te gaan. Dat is een net iets andere andere vorm van naar de meisjes gaan. Misschien zijn er ook nog veel betere oplossingen te bedenken.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2171 Gepost op: 13 maart 2019, 20:49:17 »
Dat ze dat toch gewoon ombouwen tot saunaclub! Veel beter dan vitrines, de nieuwe Belgische yinyang, quoi  :))
Ik zou veel sneller naar A'pen gaan dan, want de vitrines bezoeken is nog steeds m'n ding niet, zo bleek alweer een maand terug na 2 nieuwe pogingen na het bezoeken van de eroticabeurs dat maar een mager beestje geworden was. Hier volgen 2 damesverslagen die ik nog heb nagelaten te posten nu m'n negatieve ervaring van later die avond gebeurde wat is verdrongen door een stormachtig goed verjaardagsweekend in de clubs:


1) Camelia (SKW) - Stoom afblazen

2) MANAR (SKW) - De betere raamsessie (ooit)


Ik verdwaalde later in de Antwerpse straten terwijl ik beter recht naar huis had gereden met deze sessie van Manar in gedachten...of ik moest gewoon de jacuzzi hebben laten vollopen voor nog 1 uur. Met wat later gebeurde buiten het SKW aan de Melkmarkt had me zelfs dat nog geld bespaart. Vazkor's liefde voor de ramen? Nee, we zijn er nog niet. Deze dag mag wel een primeur genoemd worden:


1) De allereerste keer ooit dat ik twee dames bezocht in een ramenbuurt in plaats van eentje. Met een totaal aan 3 dames zal het SKW gevaarlijk dicht deze van de Amsterdamse wallen naderen met nog 2, 3 dames te gaan.


2) De allereerste keer ooit dat ik service kreeg dat er wat meer op lijkt en de eerste raam dame die niet is gebuisd op m'n scorelijst of op met de naaldhakken op de sloot zit.
« Laatst bewerkt op: 13 maart 2019, 20:56:43 door Vazkor »

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2172 Gepost op: 16 maart 2019, 01:30:28 »
Allez,
we zullen dit gebabbel over gebouwen even onderbreken.
Uiteindelijk gaat het hier toch vooral over prachtige lijven, hoeren genaamd, die we met onze pik kunnen vergasten. van tijd tot tijd. want het zijn eurots die we nodig hebben om dat lijf rond onze piet te krijgen.
De laatste weken al veel gewandeld, en ik krijg, begot, al wel eens goesting om recensies in te vullen. Dus dat zal ik meteen eens doen.
Alleen Erika kan ik niet beschrijven want daar kwam ik al een paar jaar niet. ALs er lezers bij erika gaan dan hoor ik het graag want die kunnen me helpen, ik zou immers graag terug bij deze meid langs gaan, maar dan heb ik even wat hulp nodig van een mede-wandelaar. dus PM me in dat geval AUB
NIet dat er in tussentijd niets leuk gebeurde, en dat zal ik nu even aanvullen.
here we go
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2173 Gepost op: 16 maart 2019, 15:54:57 »
Sorry barti, maar ik begrijp je opmerking over Erika niet...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2174 Gepost op: 16 maart 2019, 18:05:20 »
Geen erg Bedweter,
ik ga niet te veel in detail gaan. Maar ik heb ooit eens een dom akkefietje met haar gehad dat uitmondde in een kinderachtige ruzie (lees: vervelende SMS'en naar elkaar gevolgd door twee jaar negeren).
Maar van in den begin (en de laatste tijd meer) mis ik de kinky avonturen bij haar wel. Ik heb echter het lef niet om er gewoon op af te stappen. Maar zie, nu ben ik toch weer in detail aan het gaan. Conclusie is: het zou fijn zijn als ik het ooit eens opgelost krijg ;-)

PS: excuus lezers voor deze saaie interpellatie, ik rond af met mijn favoriete emoji  :ff :ff :ff
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....