Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698071 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2175 Gepost op: 16 maart 2019, 18:39:04 »
Voila,
mijn review-achterstand een beetje goed gemaakt bij deze (op paar na).
NU jammer genoeg een weekje geen tijd voor de hoertjes, kortom, het mag weer spetteren binnen een dag of tien?
Bij de weg, iemand enig idee of Anna VR 8/1 nog (of terug) aan het werk is? Dat is nu wel even geleden (na haar laatste "stop" kwam ze nogal depri terug, maar ik ga er van uit dat haar geflopte Roemeense droom intussen wat verwerkt is en dat ze weer in staat is om me nog eens te domineren zoals vroeger). Kortom, graag hoor ik of het playboy-kussentje intussen weer frequent op de stoel hangt....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2176 Gepost op: 16 maart 2019, 19:36:57 »
Ik heb hetzelfde voor , dat ik niet meer tegen een dame spreek en zij niet meer tegen mij. In het begin deelden we nog boze blikken uit als ik voorbijwandelde en nu negeren we elkaar gewoon.

Moest ik er weer zin in krijgen , en ik kan ze echt niet meer weerstaan , dan zou ik er gewoon op afstappen. Hoogstwaarschijnlijk vind ze mijn 50 euro belangrijker dan mijn wispelturig karakter  ;).


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2177 Gepost op: 17 maart 2019, 02:51:58 »
Liggen jullie wakker van een 'ruzie' met een meisje dat je moet betalen om er op en er in te mogen? Een goede raad: negeer haar. Er zijn er zoveel anderen, kies degene waar je de stijfste piet van krijgt, en ga daar binnen. Ik durf wedden dat je binnenkort een nieuwe favoriet hebt  :movingtits

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2178 Gepost op: 17 maart 2019, 08:39:13 »
Oh maar ik lig daar niet wakker van hoor. En er zijn inderdaad dames genoeg.

Met de verhalen die ik al over Erika heb gehoord (nee gelezen) kan ik me al voorstellen hoe het eraan toegaat als je daar ruzie mee maakt. Blijkbaar is ze een nog grotere furie dan de drie engeltjes die een paar huizen verder staan  :happy.

Vanmiddag trek ik de wandelschoenen weer eens aan. Ik weet nog niet goed welke dame ik ga bezoeken. Misschien Diana in de Verversrui omdat die zo'n leuk gezichtje en een fantastische kont heeft. Of Elena in de VT , gewoon omdat ik het daar zo goed mee kan vinden. Victoria in de Schippersstraat wil ik ook al lang eens bezoeken omdat die zo'n lekker lijf heeft + lang pikzwart haar waar ik wel fan van ben. Dan is er nog altijd Flory die ik zo moeilijk voorbij kan lopen. Blijkbaar is er ook een nieuwe Turkse in de VT , dat is weer iets anders dan al die Roemenen. Al is het nog maar de vraag of dat echt een Turkse is en niet gewoon een Roemeense die beweert een Turkse te zijn (zoals al die "Spaanse" en "Italiaanse" dames). Misschien moet ik dat maar eens gaan uitpluizen.Of Maya of Gabriella of Roxanne of of of....

Keuzes keuzes keuzes , het is niet gemakkelijk om een hoerenloper te zijn  ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2179 Gepost op: 17 maart 2019, 13:11:07 »

Van wakker liggen bijlange niet. Gewoon nog eens zin haar diensten te gebruiken. Want best tevreden van voordien  :ff :shakekontje


Liggen jullie wakker van een 'ruzie' met een meisje dat je moet betalen om er op en er in te mogen? Een goede raad: negeer haar. Er zijn er zoveel anderen, kies degene waar je de stijfste piet van krijgt, en ga daar binnen. Ik durf wedden dat je binnenkort een nieuwe favoriet hebt  :movingtits
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2180 Gepost op: 17 maart 2019, 17:33:10 »
Antwerpen, SKW, Sunday, March 10th, 2019

I come straight from Düsseldorf, and It's been a long time since I came to Antwerp.
I'm so glad to be back at the place where it all began some years ago.
It is about noon, when I get in Schipperswartier by Falconplein, but unfortunaltly windows Schippersstraat 38 is empty, and worse, at Schippersstraat 47 the three girls are busy !
Nevermind, I walk arround.
Later, I notice some life at Schippersstraat 47, I approch, and God bless me, Flory and Gabriela are here.

I choose to go with Gabriela, and we walk upstairs to her room.
She is wearing black latex high boots, and a skirt of the same kind, and I like that so much.
She tells me she wants to feel my hard dick in her mouth, and she sucks it as good as she can.
Her ass is so beautifull, that it is so exciting to fuck her doggy style : "Fuck me hard", she says, eyes in the eyes, thanks to the mirror !
I relly had a great time with Gabriela.

In the end, we go down stairs, and in the window's hall, Maria is there...
I go to kiss her hello, but I can read in her eyes, how much she is devasted...

"There must be a boy far away
Exotic face that you want to obey
My eyes follow the curve of his hips
Oh what I'd do for the taste of his lips
I wanna an old, an old, and an old school romance
I wanna go out, oh out with a boy with some mystery, yeah
One touch of his hand I'm on fire
His quiet whispers just fuel the desire
With the mention of where we will go
I give him my heart, body, and soul
I wanna an old, an old, and an old school romance
I wanna go out, oh out with a boy with some mystery, yeah
"

(© « Old School Romance », by Celestral, Feat. Rachel Pearl & Grynn)
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2181 Gepost op: 17 maart 2019, 19:42:05 »
Diana (VVR 13/3) heb ik vandaag , en vorige week , niet gezien. Is ze op verlof of is ze ergens anders gaan werken , geen idee. Ik hoop dat ze terug komt want ik vind het een lekker ding om van tijd tot tijd te bezoeken.

Flory heb ik weer geen enkele keer gezien. Die was weer druk bezig , de slet. :fuck

Elena heb ik ook niet gezien dus die was ook één of andere geile bok aan het verwennen. Of misschien was ze gewoon een middagdutje aan het doen? Het engeltje  O:-)

 

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2182 Gepost op: 20 maart 2019, 16:57:47 »
Goed nieuws voor de skw-wandelaars die Russische Lori zouden gemist hebben: zij was eind november verhuisd naar Den Haag maar houdt het daar waarschijnlijk na vier maanden al voor bekeken !
Ik heb haar vandaag immers terug gezien op Verversrui 20, weliswaar nog niet aan het werk, wel in "gewone" kledij  :welcome:
De kans dat ze heel binnenkort terug aan de slag zal gaan, is dus heel reëel!
We volgen dit dus met argusogen !!!! 
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline roberto_7

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2183 Gepost op: 21 maart 2019, 04:20:18 »
ik weet dat dit bericht hier niet thuis hoort maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen

in hetzelfde pand staat in de avond ook een donkerblonde dame met bril en topbody. Staat ook weleens met Maya te praten afhankelijk van als ze naast elkaar staan, hoe heet die dame ? weet iemand dat, of welk recensie topic?
Dat is mooie bianca ook roemeense heeft helaas nog geen topic is wel een leuke relaxte dame!!!
theo

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2184 Gepost op: 22 maart 2019, 13:06:32 »
Vandaag weeral in het SKW beland.  Ik ging normaal pas volgende week teruggaan maar toen ik wakker werd begon ik al te denken aan Nicole (en aan Eva en aan Flory...). Verslaafd. Ach ja je leeft maar 1 keer natuurlijk. En dan spendeer ik het liever aan mooie vrouwen dan aan drank en drugs.

Als ik naar Verversrui nr 13 wandel hoop ik Nicole aan te treffen maar enkel Eva zat achter haar raam. Is Nicole er nog niet of is ze bezet ? Geen idee. Dan maar wat rondjes wandelen (alsof ik dat erg vind :lol. ). In de VT staat "mijn" Eva op nr 39. Ze zwaait weer zo lief en ik zeg tegen mezelf dat als Nicole er binnen 2 wandelrondjes nog niet is ik dan bij Eva binnenspring.  Ik vond dat er vrij veel volk op straat was voor een vrijdagvoormiddag , ook genoeg volk achter de ramen.  Eens zwaaien naar Elena en dan uitkijken naar Cela maar haar gordijntje is dicht. Ze zal iemand van het zweepje aan het geven zijn   :mistress .

Dan richting de gazettenwinkel. Zal Flory er zitten of is die weeral bezig. Het is het laatste , hoe kon het ook anders. Gaby zit wel achter haar raam  , ze zwaait eens en ik zwaai terug. Wat een leuk snoetje heeft ze toch. Een flesje water gekocht en dan weer naar het oord van verderf. Ik loop voorbij VVR 13 en iemand gaat bij Eva binnen. Veel plezier onbekende collega ! Nog steeds geen Nicole. Als ik dan weer de VT indraai zit Eva gehurkt met haar rug naar het raam. Foert denk ik , ik stap erop af. Tik tik tegen haar venstertje en ze draait zich om en ziet dat haar favoriete klant ( ;) ;) ) voor haar raam staat en laat me binnen.

Over mijn bezoekje valt niets nieuw te zeggen. Het was weer een toptijd. Geneukt in 4 standjes  : missio op het bed (waarbij ik zoals altijd rechtop zit) , staande doggy naast het tafeltje , dan terug op bed met haar on top en afgesloten met zij op haar zij en haar linkerbeen plat op het bed en het andere op mijn rechterschouder. Zo kon ik die kont ook nog goed vastnemen. Ze kijkt me strak aan , met haar geile hoerenblik en anders draait ze haar hoofdje naar achteren zodat ze via de spiegel in mijn ogen kan zien. Eva heeft zo'n strakke poes ,  amai. Ik kwam dan ook weer heerlijk klaar in dit strakke poppetje.

Als ik weer buiten ben maak ik nog een aantal rondjes en natuurlijk is Nicole nu wel op post. Volgende week meer geluk. Dan nog eens door de VT en zo via de Schippersstraat naar het Falconplein. Gaby en Flory staan allebei achter hun eigen raam. Nog eens zwaaien naar Flory en ik krijg een handkusje als antwoord en dan zwaait ze nog eens. Hmmm....

Ik kom bij mijn fiets aan en maak die los en besluit om dan nog eens een toerke te doen door het SKW. Flory was net een oudere man aan het binnenlokken. Als de beste man smaak heeft gaat hij binnen en is dan waarschijnlijk , zoals ik , verslaafd aan die lekkere geile meid.
Sara van SS25/1 moet weer lachen als ik voorbij fiets. Ze heeft me al verteld dat ze dat een grappig zicht vind. Geen idee waarom , ze hebben toch ook fietsen in Roemenië zeker  :lol_hitting: .
Op Vingerlingstraat 5/2 , waar vroeger Mikaela met haar jeansbroekske stond , staat nu een nieuwe. Bruinere huid en een LEKKERE kont , amai wat een figuurke. Ziet er mij een zigeuner uit , en dat heb ik wel graag. Van die hete furies met hun pikzwarte haren , donkere ogen en mysterieus aura (doet me denken aan een andere meid die ik gepasseerd was  ;) ). Daisy stond ook te dansen zoals altijd maar die meid spreekt me totaal niet aan. Gabriella (het is toch gabriella?) staat naast Monica met een roos badpakje aan. Ook een héél mooi meisje.Nog snel de VVR door en dan weer naar huis vertrokken.

Nu ik er aan terugdenk heb ik al zin in Nicole , Flory , Eva , Gabriella (die van de Vingerlingsstraat) en die nieuwe dame op Vingerling 5/2. We zullen wel zien wie het volgende week wordt. Wanneer win ik eindelijk eens die Euromillions , dan wordne het er elke dag twee en moet ik me geen zorgen maken over wie wanneer genomen kan worden. Eerst maar eens meespelen dan....



« Laatst bewerkt op: 22 maart 2019, 13:22:30 door Mocata »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2185 Gepost op: 22 maart 2019, 14:13:56 »
Sara van SS25/1 moet weer lachen als ik voorbij fiets. Ze heeft me al verteld dat ze dat een grappig zicht vind. Geen idee waarom , ze hebben toch ook fietsen in Roemenië zeker  :lol_hitting: .
Er wordt in het SKW (om begrijpelijke reden  :movingtits, het is een van mooiste en liefste meisjes) wel veel meer op Sara gereden dan op een fiets he...  ;D ;D ;D
En waarschijnlijk zet zij haar verbeelding in gang en ziet zij in haar fantasie jouw stijve lat tussen de ketting draaien terwijl je naar haar kijkt  :lol_hitting: :lol :cheer:
Op Vingerlingstraat 5/2 , waar vroeger Mikaela met haar jeansbroekske stond , staat nu een nieuwe.
Michaella is tegenwoordig ook weer op post hoor. Schippersstraat 10/4. Verschiet niet. Ze heeft een andere haarkleur. Afgrijselijk. Als je met je eigen ogen eens wil zien hoe een mooi meisje vermassacreerd is door haar haar te kleuren, dan moet je maar eens een kijkje gaan nemen daar.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2186 Gepost op: 22 maart 2019, 14:31:51 »
Ik heb Mikaela al gezien hoor , met haar blauw/groen geverfd haar. Ik vind het helemaal niet mooi , ze is ook wel wat vermagerd. Om één of andere reden kijkt ze de laatste tijd ook altijd heel boos naar mij. Geen idee wat daar nu weer de reden van is.  Momenteel zit ik ook véél beter bij een aantal andere dames dus dat ze maar blijft petten  :pica.

Bij sommige dames vind ik het ook jammer dat ze van die siliconen bollen hebben. Moesten Flory en Gaby nu een leuke natuurlijke B hebben (en een iets dikkere kont) dan was ik daar niet meer weg te houden. Tattoo's ben ik ook helemaal geen fan van. En al zeker niet van die plastieken grieten zoals een Beatrice SS30/3 of Selena SS18/2. Veel te veel make up . Ieders het zijn natuurlijk.

Sara is inderdaad een héél mooie en een héél lieve.Ze heeft een lichaam waar veel vrouwen enkel van kunnen dromen. En dat zonder sport (bedsport niet meegerekend).

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2187 Gepost op: 22 maart 2019, 15:02:29 »
Ik heb Mikaela al gezien hoor , met haar blauw/groen geverfd haar. Ik vind het helemaal niet mooi , ze is ook wel wat vermagerd. Om één of andere reden kijkt ze de laatste tijd ook altijd heel boos naar mij. Geen idee wat daar nu weer de reden van is.  Momenteel zit ik ook véél beter bij een aantal andere dames dus dat ze maar blijft petten  :pica.
Dan lopen onze interesses heel goed in dezelfde richting Mocata.

Ik ben eergisteren bij Michaella geweest. Ik heb haar al ettelijke keren geneukt, het was altijd al eentje van de dagploeg waarvoor ik graag mijn broek afdeed. Door werkomstandigheden kan ik al enkele maanden heel moeilijk overdag naar het SKW komen, en ik was dus de avondploeg gewoon. Maar ik heb me voorgenomen om ook mijn favorietjes van overdag de ene na de andere toch ook terug te komen opzoeken. Wat moeite doen, en wat vroeger proberen te komen. Ik was totaal 'onvoorbereid'.

Jawatte... Ik schrok me een slappe als ik die mottige haarkleur zag. Toch maar binnengegaan, want ik stond er al 10 minuten op te wachten aan haar deur (was bezet) en ik was gekomen om haar te neuken. Wel kijk, waar ik voorheen al bij wijze van spreken bijna klaar kwam als ze haar kleren uit deed, daar moest ik nu echt aan enkele andere meisjes denken (waar ik tegenwoordig 's nachts bij ga) om een stijve te kunnen krijgen. Ze is inderdaad vermagerd, en ik vond ineens ook dat haar tietjes er maar slapjes beginnen bijhangen, tegenover vroeger.

En boos kijken? Ja, kan ik me voorstellen dat het zo overkomt. Ze had nogal 'veel praat' bij vond ik. Heel overtuigd van zichzelf en een beetje dominanter dan ik gewend was. Maar dan niet een aangename dominantie.

En wat ze ook nog steeds niet heeft afgeleerd blijkbaar, dat is haar upselling ziekte. Steeds maar proberen om meer geld te krijgen voor 'wat extra dingen'. Bij haar loont dat niet echt, heb ik vroeger al ondervonden. Je kan haar beter 2 dagen een keer voor 50 euro gaan neuken, dan 1 keer voor 100. Dan rendeert je tweede 50 euro meer, bij haar.

Een andere onhebbelijkheid die ze maar niet afleert (integendeel) is, dat ze de halve date zat te 'praten' over het feit dat ik niet altijd bij haar kom, maar dat ik ook bij andere meisjes ga. Een hele uitleg, dat zij dat wéét, dat die meisjes dat tegen haar komen vertellen (ze noemde dan enkele namen waar ik nog nooit bij geweest ben), en dat ik dat wel mag maar dat ik tegen haar niet moet liegen enz... Kijk he, ik denk dat wij naar het SKW gaan voor het plezier, en dat ze blij mag zijn dat we ook bij haar al eens binnen stappen. Bij momenten was 't persies alsof ik met haar getrouwd was, aan haar uitleg te horen  ;D ;D ;D

Ik heb momenteel ook enkele meisjes als favoriet (in de avondploeg dan) waar ik me veel beter bij voel dan bij haar, en ik zal nog wel eens terug bij Michaellake binnen gaan, maar zeker niet nu direct. Ze fopt wat mij betreft zichzelf met haar upselling gedrag, haar eigenzinnigheid en haar lelijk nieuw haarkleurtje  ;D


Bij sommige dames vind ik het ook jammer dat ze van die siliconen bollen hebben. Moesten Flory en Gaby nu een leuke natuurlijke B hebben (en een iets dikkere kont) dan was ik daar niet meer weg te houden. Tattoo's ben ik ook helemaal geen fan van. En al zeker niet van die plastieken grieten zoals een Beatrice SS30/3 of Selena SS18/2. Veel te veel make up . Ieders het zijn natuurlijk.

Sara is inderdaad een héél mooie en een héél lieve.Ze heeft een lichaam waar veel vrouwen enkel van kunnen dromen. En dat zonder sport (bedsport niet meegerekend).
Siliconentieten zijn voor mij ook een afknapper. Die mogen ze wat mij betreft gerust gebruiken in de carnavalstoeten in Limburg, maar om mee te seksen, wil ik naturelle borsten. Cupmaat maakt me zelfs niet uit, als het maar gewoon natuurlijke echte joekeltjes zijn.

Sara heeft idd zeker een lichaam waar veel vrouwen enkel maar kunnen van dromen, maar laat ons eerlijk zijn: ook veel mannen kunnen alleen maar dromen van zo een meisje naast hen in bed. Gelukkig dus dat we voor een zo bescheiden prijsje zulk een knap meisje kunnen inhuren om er mee te spelen en te neuken.  :bud  Mocht ze geen condoom en pil gebruiken, ze had al twee voetbalploegen kindjes van mij kunnen hebben  :pompe :pompe :pompe

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2188 Gepost op: 22 maart 2019, 15:39:24 »
Het komt niet over dat ze boos kijkt , ze kijkt effectief boos. Ze staat te lachen zoals altijd en als ze mij ziet veranderd dat lachende gezichtje in een zure smoel en dan kijkt ze weg. Trezebees  ;D .

Vermagerd , veel zelfvertrouwen , veel praten..... Tja ik ben ook niet van gisteren.

Aan andere meiden moeten denken om een stijve te krijgen heb ik nog niet voorgehad. Om klaar te komen wel  :lol .

Als een van die meiden zo tegen mij begint te zagen ga ik de eerstvolgende keren bij een andere dame binnen die goed in haar zicht is. Ookal is het geen flaterende term , ze moeten beseffen dat het hoeren zijn en dat wij gaan en staan waar we willen. En als ze ons niet kunnen missen moeten ze dat briefje van 50 maar achterwegen laten , dan sta ik er elke dag  ;).  Dan zijn andere meiden daar veel slimmer in , die zagen niet achter meer geld en ze hebben geen commentaar als je ergens anders binnengaat.

Mikaela heeft wel goed te doen tegenwoordig want waar ik ze vroeger zo goed als altijd achter haar raam zag staan is ze nu dikwijls bezet.


Sara heeft idd zeker een lichaam waar veel vrouwen enkel maar kunnen van dromen, maar laat ons eerlijk zijn: ook veel mannen kunnen alleen maar dromen van zo een meisje naast hen in bed. Gelukkig dus dat we voor een zo bescheiden prijsje zulk een knap meisje kunnen inhuren om er mee te spelen en te neuken.

Dat is zeker waar. En niet alleen over Sara maar over nog een hele hoop andere dames. Gelukkig voor ons dat er zulke dames achter een raam staan en wij ons ermee kunnen amuseren.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2189 Gepost op: 23 maart 2019, 12:07:00 »

Vermagerd , veel zelfvertrouwen , veel praten..... Tja ik ben ook niet van gisteren.

......

Als een van die meiden zo tegen mij begint te zagen ga ik de eerstvolgende keren bij een andere dame binnen

......

ze moeten beseffen dat het hoeren zijn en dat wij gaan en staan waar we willen. En als ze ons niet kunnen missen moeten ze dat briefje van 50 maar achterwegen laten , dan sta ik er elke dag  ;).  Dan zijn andere meiden daar veel slimmer in , die zagen niet achter meer geld en ze hebben geen commentaar als je ergens anders binnengaat.

Mikaela heeft wel goed te doen tegenwoordig want waar ik ze vroeger zo goed als altijd achter haar raam zag staan is ze nu dikwijls bezet.

Ik ben ook niet van gisteren hoor, zeker na een prive gesprekje over Michaella met een ander lid van Relaxxboard waar ik wel eens mee van gedachten wissel. Het lijkt er op dat ze 'loeten' heeft. Dagen dat ze normaal doet en dagen dat er iets anders achter zit. Dat zegt genoeg, denk ik he.

Dat zeveren over dat je als klant ook op een ander gaat, heeft me eigenlijk bij Michaella altijd wel een beetje gestoord, ook in de periode dat ik haar graag en vaak bezocht. Ze moeten inderdaad beseffen in welke hoedanigheid zij daar staan. Ik ga ook niet altijd in hetzelfde restaurant eten, ik koop bij verschillende bakkers al eens een brood, ik ga bij verschillende supermarkten inkopen enz, en zodoende ga ik voor mijn seksplezier ook bij verschillende meisjes. Ik dacht dat dat logisch en normaal was. Hoe lief en knap ze vaak ook zijn, wij gaan voor de seks en niet om een vaste partner te zoeken.

Ik heb me dus nu ook stellig voorgenomen dat Michaella niet meteen de komende dagen opnieuw 50 eurootjes van mij gaat krijgen. Ik heb genoeg meisjes in mijn voorkeurlijstje zitten en er staan er zowel in de dagploeg als in de nachtploeg nog verschilende die ik nog niet had, maar waar ik best wel eens overheen wil gaan. En waar ik dus ook overheen ZAL gaan.

Dat ze tegenwoordig goed te doen heeft, zal waarschijnlijk wel kloppen, want ik moest inderdaad 10 minuten wachten omdat ze met ene bezig was. Ze had dus twee klanten direct achter elkaar: die andere en ik. Dat is prima voor haar, maar als ze nog wat meer zotte dingen doet zoals dat kotslelijk haar, en als ze zich niet verzorgd, dan denk ik dat het ook op dat vlak wel eens terug bergafwaarts zou kunnen lopen, zeker als ze haar klanten niet meer vriendelijk ontvangt. Ik ken voorbeelden uit het verleden, bv. in de vroegere tippelbuurt van het Atheneum, voorbeelden van bloedmooie meisjes die verkeerde keuzes maakten en in een mum van tijd aftakelden.