Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1697922 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2220 Gepost op: 10 april 2019, 14:40:12 »
Ik vind, als we kunnen bewijzen dat we zo vaak daar zijn, dan moest 't stad voor ons voor een bewonerskaart zorgen om te parkeren.  :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2221 Gepost op: 10 april 2019, 19:26:00 »
In de VT zit de laatste tijd ook een nieuwe meid , redelijk groot / blond en ze heeft een nogal rechthoekig gezicht. Mijn smaak is het niet maar vandaag zag ik ze samen met een vriendin door de Verversrui wandelen. Ze liep een beetje door haar knieën gebogen en héél langzaam. Alsof ze nogal stevig in haar kont genomen was. Zowel ik als Elise (die met dat witte kleedje) hadden er wel plezier in :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2222 Gepost op: 11 april 2019, 00:20:47 »
Ze liep een beetje door haar knieën gebogen en héél langzaam. Alsof ze nogal stevig in haar kont genomen was.
Ik pleit 100% onschuldig want ik was vandaag niet in het SKW  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2223 Gepost op: 11 april 2019, 11:17:07 »
Ze liep een beetje door haar knieën gebogen en héél langzaam. Alsof ze nogal stevig in haar kont genomen was.
Ik pleit 100% onschuldig want ik was vandaag niet in het SKW  :lol_hitting: :lol_hitting:
En zelfs al was je er, met je klein piemeltje kan jij dit niet hebben veroorzaakt  ;D ;D ;D ;) :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2224 Gepost op: 12 april 2019, 09:34:04 »
Ze liep een beetje door haar knieën gebogen en héél langzaam. Alsof ze nogal stevig in haar kont genomen was.
Ik pleit 100% onschuldig want ik was vandaag niet in het SKW  :lol_hitting: :lol_hitting:
En zelfs al was je er, met je klein piemeltje kan jij dit niet hebben veroorzaakt  ;D ;D ;D ;) :lol
Ik bereid de piemelgang langs achter altijd voor met een flinke vingeractie, zodat het tunnelletje makkelijk toegankelijk wordt  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2225 Gepost op: 17 april 2019, 18:38:59 »
sinds mijn laatste reviews, en dat waren er toch een paar, niet meer in mijn favouriete buurt geraakt. en, HELP, het zal nog tot 29 of 30 april duren eer ik er geraak. Ik sta nu al zo geil dat het een zéér dirty kinky date met Severine zal worden. Weinig nieuwswaarde maar dat wou ik even kwijt  :ff :ff :shakekontje :swim :swim
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2226 Gepost op: 17 april 2019, 19:15:01 »
Ik sta nu al zo geil
Ik ken dat gevoel.  :lol_hitting:
Ik loop al dagen rond, effenaf met ongewoon grote goesting voor een bepaald SKW-engeltje, maar ikke ff ni in Belgie, zij ff ni in Belgie, dus... wachten. En hopen dat ik mijzelf bij de eerstvolgende date met haar een beetje onder controle kan houden, of 't is los in de broek van bij de eerste omhelzing... :bonken bab7 :fuck

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2227 Gepost op: 17 april 2019, 19:27:37 »
Ik loop al dagen rond, effenaf met ongewoon grote goesting voor een bepaald SKW-engeltje, maar ikke ff ni in Belgie, zij ff ni in Belgie, dus... wachten.

Geen hoertjes daar in de buurt? Ver weg van huis neuken is spannend!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2228 Gepost op: 17 april 2019, 23:07:27 »
Ik loop al dagen rond, effenaf met ongewoon grote goesting voor een bepaald SKW-engeltje, maar ikke ff ni in Belgie, zij ff ni in Belgie, dus... wachten.

Geen hoertjes daar in de buurt? Ver weg van huis neuken is spannend!
Nee, hier niks in de buurt. Wel een single vriendin die ik hier al jaren ken, en die graag profiteert van mijn aanwezigheid, maar die komt lang niet in de buurt van de schoonheid van de meisjes waar ik in het SKW naartoe ga. Ik kan dus wel eens 'lozen' maar ik blijf verder dromen van dat ene engeltje he  :-P

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2229 Gepost op: 18 april 2019, 01:02:38 »
Ja, een extreem dirty date met superlijf Severine zal het worden. En ik betaal een collega van haar om toe te kijken hoe ze me gebruikt :-)
kan niet wachten...

Ik sta nu al zo geil
Ik ken dat gevoel.  :lol_hitting:
Ik loop al dagen rond, effenaf met ongewoon grote goesting voor een bepaald SKW-engeltje, maar ikke ff ni in Belgie, zij ff ni in Belgie, dus... wachten. En hopen dat ik mijzelf bij de eerstvolgende date met haar een beetje onder controle kan houden, of 't is los in de broek van bij de eerste omhelzing... :bonken bab7 :fuck
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2230 Gepost op: 18 april 2019, 14:05:04 »
Ik ben haar collega van haar maar ik wil niet kijken  :lol_hitting: :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2231 Gepost op: 18 april 2019, 15:20:33 »
allez nu,
en tevoren eens bij haar passeren?  :swim

Ik ben haar collega van haar maar ik wil niet kijken  :lol_hitting: :lol :lol :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2232 Gepost op: 18 april 2019, 15:36:35 »
Dat is wat anders, moet ik vanaf vandaag sparen? Ik zal een alcoholstift meenemen en condoom nummer 13 is de mijne   :pica ;D ;) ;) ;)
allez nu,
en tevoren eens bij haar passeren?  :swim

Ik ben haar collega van haar maar ik wil niet kijken  :lol_hitting: :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2233 Gepost op: 18 april 2019, 15:36:42 »
Ik zou het enorm geil vinden als zo'n dame mijn volgespoten condoom zelf leegslurpt. Hmm gulzig op haar knietjes en dan alles eruitslurpen! Njammie.  Jammer dat dat niet in de standaardservice inbegrepen zit :lol_hitting: .

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2234 Gepost op: 18 april 2019, 15:47:00 »
Ik zou het enorm geil vinden als zo'n dame mijn volgespoten condoom zelf leegslurpt. Hmm gulzig op haar knietjes en dan alles eruitslurpen! Njammie.  Jammer dat dat niet in de standaardservice inbegrepen zit :lol_hitting: .
Condoom? Condoom? Ga eens naar een deftige saunaclub, en laat je gewoon leegzuigen tot de laatste druppel  :lol :lol :lol :lol :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Ze draaien daar hun hand er niet voor om (enkel de tong), 25 euro (of 50) en je hebt de eerste prijs gewonnen .... ik ken er die je pietje niet loslaten vooraleer je laatste druppel weg, foetsie, parti is .... houdini-girls  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal