Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1705484 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2295 Gepost op: 23 mei 2019, 18:48:29 »
Wss een vraag die op niets zal uitdraaien, maar kunnen de mannen die Dina privé ook bezoeken, mij desnoods via PM, meedelen of en wanneer ze in het SKW te vinden is?

Dina van Verversrui 8
Lange gespierde getattoeerde dame

Blijkbaar in de week alleen?
Sta hier nu en ze blijkt er niet te zijn.

Gezien er op haar verzoek blijkbaar geen topic mag geopend worden, kan ik niet meer bekijken wanneer ik haar de laatste keer bezocht.

Maar als haar vaste klanten mij hierin kunnen sturen, ik hoor het graag.
Laatste keer was er een extreem goeie klik, en zou die ook graag in prive willen bezoeken namelijk...

Dank alvast!

Ik loop een keer of 3 per week rond de middag door het SKW maar ik heb deze dame al zeker 3 à 4 weken niet meer gezien. Steeds bezet? Of gewoon niet aanwezig? De laatste keer dat ik haar zag stond ze op VVR 8/3 maar daar staat de laatste tijd een andere dame.

Sorry, can't help you ADNOH
Vandaag heb ik haar gezien (op Verversrui 08/3) ! 

Ben je zeker dat je geen spook gezien hebt bet(d)weter? Vanmiddag was ze weer niet te zien op het aangegeven adres. Mogelijk verstopt ze zich voor mij want het is echt weeeken geleden dat ik haar nog gezien heb!
100 % zeker!
Over gisteren althans; vandaag heb ik haar niet gezien....
Maar, vermits over haar niet mag geschreven worden, zullen we het hier maar best bij houden ! ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 23 mei 2019, 18:54:04 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2296 Gepost op: 24 mei 2019, 15:53:55 »
Na mijn bezoekje aan Roxanne nog de nodig rondjes gewandeld en met mijn vaste wandelmaat even bij Celina gaan babbelen. Toen we het SKW dan via de Verversrui verlieten kwam Elena er net aangewandeld. Wat ziet dit meisje er toch mooi uit in haar "burgerkledij". Héél schattig met haar brilletje. Ze ziet er een héél deftig meisje uit zo , maar wij weten wel beter ! ;D


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2297 Gepost op: 24 mei 2019, 17:33:09 »
Na mijn bezoekje aan Roxanne nog de nodig rondjes gewandeld en met mijn vaste wandelmaat even bij Celina gaan babbelen. Toen we het SKW dan via de Verversrui verlieten kwam Elena er net aangewandeld. Wat ziet dit meisje er toch mooi uit in haar "burgerkledij". Héél schattig met haar brilletje. Ze ziet er een héél deftig meisje uit zo , maar wij weten wel beter ! ;D

Loopt Elena over 't straat ook in van die afschuwelijke fluo pakjes waar ze soms mee in haar raam staat?   :lol

Fluo groen, dan weer fluo oranje, ik vind het maar niks.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2298 Gepost op: 24 mei 2019, 17:45:58 »
Na mijn bezoekje aan Roxanne nog de nodig rondjes gewandeld en met mijn vaste wandelmaat even bij Celina gaan babbelen. Toen we het SKW dan via de Verversrui verlieten kwam Elena er net aangewandeld. Wat ziet dit meisje er toch mooi uit in haar "burgerkledij". Héél schattig met haar brilletje. Ze ziet er een héél deftig meisje uit zo , maar wij weten wel beter ! ;D

Loopt Elena over 't straat ook in van die afschuwelijke fluo pakjes waar ze soms mee in haar raam staat?   :lol

Fluo groen, dan weer fluo oranje, ik vind het maar niks.

En fluo roze niet vergeten ! Ik ga haar volgende keer eens vragen of ze ook mooie sletskes met pelskes erop heeft. Dat in combinatie met zo'n fluo pakje krijgen jou wel over de streep om erop af te stappen  :lol_hitting:


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2299 Gepost op: 24 mei 2019, 19:04:14 »
Weet iemand wie de dame is die vandaag op Vingerling 5/2 (het oude adres van Mikaela) stond ? Ze heeft al op verschillende locatie's gewerkt (laatst stond ze op SS38).

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2300 Gepost op: 25 mei 2019, 12:39:13 »
Wss een vraag die op niets zal uitdraaien, maar kunnen de mannen die Dina privé ook bezoeken, mij desnoods via PM, meedelen of en wanneer ze in het SKW te vinden is?

Dina van Verversrui 8
Lange gespierde getattoeerde dame

Blijkbaar in de week alleen?
Sta hier nu en ze blijkt er niet te zijn.

Gezien er op haar verzoek blijkbaar geen topic mag geopend worden, kan ik niet meer bekijken wanneer ik haar de laatste keer bezocht.

Maar als haar vaste klanten mij hierin kunnen sturen, ik hoor het graag.
Laatste keer was er een extreem goeie klik, en zou die ook graag in prive willen bezoeken namelijk...

Dank alvast!

Ik loop een keer of 3 per week rond de middag door het SKW maar ik heb deze dame al zeker 3 à 4 weken niet meer gezien. Steeds bezet? Of gewoon niet aanwezig? De laatste keer dat ik haar zag stond ze op VVR 8/3 maar daar staat de laatste tijd een andere dame.

Sorry, can't help you ADNOH
Vandaag heb ik haar gezien (op Verversrui 08/3) !

hoihoi!

ik wil u danken alvast voor uw antwoorden mbt Dina ;)

Ik heb gereplied op de boze mod sexmachine, maar hij heeft blijkbaar mijn reactie verwijderd...zal hem niet verder uitdagen, maar spijtig dat mijn dank aan een collega, ook mee is verwijderd.

Hoe dan ook, mag ik een klein verzoekje vragen van 1 wandelaar tot een andere? :)
Jij bent regelmatig in de buurt? Zou het veel moeite zijn voor jou, om mij gewoon een berichtje te sturen vanaf je haar ziet?  :17:

ik weet niet of je haar toevallig ook effectief bezoekt?


Thx alvast man!

Laten we de naam van de betrokken dame nu maar achterwege laten voordat Sexmachine ECHT boos wordt  C:-) want dan zul je het geweten hebben!

Zoals ik al zei heb ik haar op mijn wandeltijdstip al weeeken niet meer gezien, ze staat namelijk ook op mijn lijstje van TBD. Ik wil wel proberen om het in het oog te houden maar ik ben nog maar 2 weken in Antwerpen. Ik ga nog wel naar het SKW maar vermoedelijk niet om rond te wandelen maar waarschijnlijk gewoon op afspraak bij één van mijn vaste dames. Na die 2 weken zit ik een aantal weken in het buitenland  en als ik dan terugkom dan ben ik waarschijnlijk vergeten dat ik je op de hoogte moest houden.

Kun je niet eens aan één van de buurvrouwen vragen op welke momenten ze er wél is?

Good luck!


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2301 Gepost op: 25 mei 2019, 13:30:17 »
sexmachine boos? Wanneer dan?  ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2302 Gepost op: 25 mei 2019, 14:07:57 »
sexmachine boos? Wanneer dan?  ;D
Als ik mijn vodden heb.


Ik zou trouwens niet weten waarom een dame, die met hebben en houwen voor het raam staat, mannen pijpt, met haar tieten laat spelen en de kut laat vullen, bang is voor recensies?
Zever in pakskes ... herkend in websites ... zonder foto ... zever in pakskes ...


De enige manier dat mensen haar zouden kunnen herkennen is omdat ze in lingerie en met al haar herkenbare tattoo's voor een raam staat.  Niemand zich ooit vragen bij gesteld, dat mefuffer zou bang zijn om herkend te worden op websites (waar de naam fake is, geen foto's van haar staan), maar dat ze wel bijna in hare pure, zo herkenbaar als wat, achter een raam staat?

Mij interesseert het dus geen ene moer dat meneer pimp niet wil dat er over haar geschreven wordt ... meneer pimp wil wel het neukgeld dat wij aan haar spenderen ... wel dan moet meneer pimp maar aanvaarden dat mevrouw beschreven wordt op fora  ;D


Trouwens, ik en kwaad? Dat is maar ene gedacht, ik ben hooguit een stroefkop en heb een slecht karakter, maar boos? Ik wil enkel doen alsof ik boos ben als ik die mongool van een deket tegen komen zal ....    ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2303 Gepost op: 25 mei 2019, 15:13:17 »
Bij deze neem ik de mogelijkheid voor ADNOH af om persoonlijke berichten te lezen of te sturen
Ik heb me duidelijk genoeg gemaakt dat hij moet communiceren via het forum, als het info over dames betreft.
Geen 1 keer, geen 2 keer, en dan blijft er uiteindelijk maar 1 mogelijkheid over ... schooljuffrouw spelen in de kindertuin.


Het forum is bedoeld voor delen van info, PM is als je iets PERSOONLIJKS aan een ander lid wil vragen ... en voor zover ik weet is info over een dame geen persoonlijke info
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2304 Gepost op: 25 mei 2019, 17:48:15 »
belachelijke redenering, maar soit, jij bent mod en doe jij wat je wilt doen, dus uiteindelijk kan ik daar niets aan veranderen, so be it
Het forum is bedoeld voor delen van info, PM is als je iets PERSOONLIJKS aan een ander lid wil vragen ... en voor zover ik weet is info over een dame geen persoonlijke info
Beste ADNOH .... ben je niet akkoord, kan je elders je ding doen, zo makkelijk is het.




Ik zal het dan hier maar eens uit de doeken doen ....
Meneer ADNOH kwam ooit eens van Gent, en wilde absoluut weten of een mejuffer er was, want hij MOEST en ZOU er binnen gaan.
Ik dus als een onnozelaar (correctie: een BELACHELIJKE onnozelaar) naar die stoot, en vroeg haar tot hoe laat ze bleef en meer van dat moois, want dat jij van Gent kwam en je ze absoluut wou bezoeken. Ik deel die info met je, die fdie griet me geeft, en jij erheen .....
Nadien krijg ik te horen dat ze nu toch net niet de juiste oufit aanhad en je er wel langs was geweest, maar niet binnen ging wegens ... dat ik belachelijk ben waarschijnlijk.

Info delen met jou via PM is dus nutteloos, jij denkt dat heel de wereld aan je kont hangt en dat je iedereen zomaar kan als boodschappenjongen gebruiken?  ;D
Doe dat met moderators van hookers (Bema bijvoorbeeld, die gaat nogal eens lachen .... ook hij is namelijk belachelijk)


Verder mag jij het belachelijk vinden, boeit ons geen ene moer, jij schikt je naar wat voor ons "normaal" is, en als je dat niet kan, en steeds blijft lullen en zeuren, fijn, maar dan nemen we je die wapens af waarvan wij denken dat het 'nuttige' info is die jij met niemand wil delen, maar enkel voor jezelf wil gebruiken.
Das wars, en verdere discussie is niet nodig .... jij voelt je tekort gedaan, dan weet je wat je moet doen.
Anders lezen we wel verder van je, ook je vrije keuze.


gr


sm - geen mod maar admin  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2305 Gepost op: 31 mei 2019, 13:15:26 »
Gisterenavond in het SKW beland. Aangezien ik een dagwandelaar ben is het altijd leuk om eens s'avonds in het SKW rond te lopen. Al redelijk wat nachtshift meiden waren present en zo voelt het SKW gloednieuw aan voor mij. Een paar gezichtjes kwamen mij bekend voor maar het overgrote deel had ik nog nooit gezien (of gewoon niet onthouden). Uiteindelijk bij Anna op VT12 beland. Mooi naturel meisje met een mooie volle ronde kont (zo zie ik ze het liefste). Leuke tijd  , jammer genoeg kreeg ik mevrouw niet overtuigd om naar de dagshift over te schakelen.

Ik heb het al een aantal keer gezegd maar ik zou eigenlijk wat meer in de avond (of nacht) moeten gaan wandelen.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2306 Gepost op: 1 juni 2019, 08:47:27 »
Weet iemand wie de dame is die vandaag op Vingerling 5/2 (het oude adres van Mikaela) stond ? Ze heeft al op verschillende locatie's gewerkt (laatst stond ze op SS38).

Volgens een collega-wandelaar staat er nu op dit adres een zwanger meisje. Dat is dus NIET de dame die ik bedoelde.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2307 Gepost op: 4 juni 2019, 18:12:18 »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2308 Gepost op: 4 juni 2019, 18:30:29 »
Sekswerkers betalen smeergeld voor beste kamers in megabordeel :

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpen/-sekswerkers-betalen-smeergeld-voor-beste-kamers-in-megabordeel~acda91e5/
Dat verhaal deed inderdaad de ronde een tweetal jaar geleden, rond de tijd dat er verschillende dames VT verlaten hadden.
Eén van hen, Antwerpse Andrea, is drie maanden geleden teruggekeerd naar het megabordeel, en zit sindsdien op VT43.
Eigenlijk ging het niet over de "beste kamers", maar wel over de "vaste kamers" :-\ :-\, al weten we natuurlijk allemaal wel dat een vaste kamer normaal het beste is, zowel voor de dames als voor de wandelaars...
« Laatst bewerkt op: 4 juni 2019, 19:15:09 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2309 Gepost op: 5 juni 2019, 00:12:53 »
Sekswerkers betalen smeergeld voor beste kamers in megabordeel :
Als wandelaar betaal ik (en alle collega's) toch ook 'smeergeld' voor de beste kutjes  ;D ;D ;D