Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698040 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #15 Gepost op: 3 oktober 2010, 11:04:18 »
Ben net terug van het SKW. Er was een grote politie actie aan de gang. Op elke straathoek stonden zeker 6 agenten. Vooral buitenlanders werden opgepakt voor identiteitscontrole en fouillering die gebeurde in een bus die op het Falconplein stond. Ik zag de politie ook binnen gaan bij de dames. Laat het maar weten hé rakkers. Groeten en tot later.........
Iemand had de fiets van Johan Musseeuw gestolen, daarmee  ;D ;D ;)

[smg id=905 type=preview align=center width=700 caption="Zwijg-vrouw-ik-zoek-mijne-velo"]
« Laatst bewerkt op: 3 oktober 2010, 11:12:46 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #16 Gepost op: 11 november 2010, 04:31:08 »
Woensdagavond 10 november 18 u, ben ik op wandel in SKW, kom daar een andere wandelbroeder tegen en wie ook nog? Je gaat het nooit raden ??? Inderdaad sexmachine.  :)

Denk dat het ongeveer 1 jaar geleden is dat hij nog in SKW geweest was.   ;D

Ettelijke uren samengeweest met hem en de andere wandelbroeder, uiteindelijk sexmachine verloren gespeeeld doordat hij met een dame samen was, en deze dame mij iets na middernacht zegde : je moet U verder deze nacht meer over SM ontfermen, "moi, je m'occupe avec lui pendant la nuit".
Ik weet niet of jullie deze franse uitdrukking verstaan, doch dit was voor mij het teken om huiswaarts te keren.  :P

Vooraf had SM al goed zijn best gedaan rond 19u30 bij xxxxxxx op SS 21/2, maar dat zal hij zelf wel uiteenzetten bij WIE hij juist geweest is.  :P

WANNEER SM terug op het forum komt, tja dat zal afhangen van de zware nacht die hij had met deze schoonheid, doch ik denk niet dat je hem VOOR donderdagmiddag 11 november om 12 uur op het forum zal zien, zal hij hopelijk wel meer vertellen van zijn zware nacht, afin veronderstel ik toch !  ;)

Sexmachine is sexmachine niet, als hij niet steeds bezig is met dit forum; hij vond dat ikzelf te weinig deed voor dit forum, en misschien terrecht, derhalve is hij deze avond contacten gestart met iemand anders om een tweede mod te hebben voor SKW, afin niet alleen voor SKW, maar voor GANS België.  8)

Kan ik eindelijk zelf eens wat geruster zijn, en het Belgisch gedeelte met een andere collega mod delen.  :D

Dus we wachten op de aankondiging door sexmachine van de nieuwe mod.  :-\


Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #17 Gepost op: 11 november 2010, 11:55:24 »
Gisteren, na afwezigheid van een dikke 10 maand (ja Bema, toen werke Bulgaarse Yulia er, Foots' favorietje in het skw ;D ) nog eens naar het skw getogen.
Neen, het was niet dat ik zin had, ik ben meer een zomertype.
Ach, nadien bekeken kan ik van de temperatuur niet klagen, Camila is zo heet, dat je je in Brazilië waant, en Linda neemt je mee op haar reis naar het warme Thailand.


Omstreeks 17u45 kwam ik toe in het skw, liep recht naar het raampje van Paola, maar helaas. Honderd meter verder botste ik op, ja, hoe kan het ook anders, Bema en Elwood.  Elwood maken we onmiddellijk mod van de Belgische ramenbuurten, zodat ons Belgisch gedeelte op punt gesteld wordt. Vliegen vang je met siroop, niet met azijn  :)


Al snel werd duidelijk dat Paola er niet zat, dus ging het een goedkoop avondje worden, geen 100 euro voor PZC en geen 50 extra voor CIM  ::)
Ach, we keken en zagen enkele hele lekkere meiden zitten, Magda en Lena in één raampie, ik bombardeer de linkerborst tot Maga, de rechterborst laat ik graag aan Elwood over... .
Laetitia was ook van de partij en een beetje verder spotte ik iemand, die door Elwood onmiddellijk met naam genoemd werd: Camila. Gadverdamme, wat een zwoele lippen, heerlijke rondingen en brede bekken, ja, dat moest wel duidelijk een transke zijn. Elwood en Bema bevestigden dit.


Onmiddellijk eentje gaan drinken met de vrienden van het skw in de Malle Babbe, nu eigendom van de zeer vriendelijke Poolse Martha, die verliefd is op mijn hond. En toen, toen beslisten we toch nog (het was al 19 uur) een rondje te maken, je weet nooit met die Paola.


Tja, helaas, driewerf helaas, Paola in geen velden te bespeuren, maar er was wel nog steeds Camila, en Bema, in gebruikelijke doel, wees me erop dat het al 19u10 was, dus dat ik em moest haasten indien ik nog iets wou proberen met die trans. Niet dat hij me maar enigzins kan begrijpen dat ik er binnen wil stappen, maar goed.
Effe diep in haar oogjes gekeken, en ik kreeg de gebruikelijke 5 vingers, 50 euro dus. Niet getwijfeld, en omstreeks 19u14 plakte ze me tegen de muur en verkrachtte Camila me.
Details komen in haar topic, vandaag.


Toen ik buitenkwam, 20u07  ::) , gadverdamme ( 50 minuten voor 50 euro?) merkte ik 100 meter verder Elwood op, en Bema was in beslag genomen door zijn grote liefde. Elwood en ik besloten dus een stukje te gaan eten, en ik kon hem overtuigen om mee het Belgische deel van het forum te modereren. Opdracht geslaagd, bij deze dus een hartelijk welkom, en beginnen jullie alvast maar de rollen te verdelen en het skw te vullen, heren, sexmachine zal zich wel opofferen en gaan neuken en recenseren  ;D ;)


Na de Turk te hebben verorberd, terug naar de Malle Babbe, waar het lekker warm was, en de sfeer heerlijk.


De lolbroeken met dienst, in willekeurige volgorde;
Joske, van Senegal, die me kwaliteitshorloges verkocht aan een vriendenprijsje, merkloos, maar mooi en werkend. tegen dat ze het begeven weggooien sexmachine, want een batterij kost meer  :D
Een Syrische Meid, werkzaam in de VT, Elwood gaat wel een paspoortje aanmaken, maar wat een knap wijffie, blond, klein, fijn en alhoewel dik in de dertig (tegen de veertig aan), kan ze de vergelijking aan met de allermooisten in de Duitse saunaclubs. Ik heb niet naar de houdbaarheidsdatum gekeken op de bodem, maar menig vrouw van 25 kan niet tippen aan haar schoonheid.
De Syrische was in het gezelschap van een Nederlandse goedlachse meid, heel erg vriendelijk, niet mijn type, maar Jünther zou er zo van wegsmelten...  ;)
Bema en wederhelft, ik had nog nooit een gesprek aangevat met zijn schoonheid, maar wat een persoonlijkheid, en Bema promoveren we onmiddellijk tot schoothondje  :o  Alle gekheid op een stokje, de komst van deze meid in zijn leven maakt hem terug 15 jaar jonger, Bema ziet er veel beter uit dan ooit tevoren en je ziet aan alles dat hij gelukkig is en zich heel erg goed voelt bij haar. Geef mij die dochter en dan komt alles in orde  ;D
Elwood ...  singing The Blues...
Linda en vriendin..... maar daarover veel veel meer in Linda's topic.


Het enige wat ik verkeerd deed was een drankje aanbieden (geen LadyDrink, het zijn wel Thaise meiden) en nog eentje en nog eentje.
Voor ik het wist was het één uur 's nachts, en lag ik op Linda's kamer, reed Bema huiswaarts en stuurde Elwood nog een berichtje dat Stefanieke aanwezig was......


Een nacht om niet meer te vergeten, heerlijk wijffie, Linda met 1 L. Nog heerlijker Camila met 2.


We gaan dit nog een keertje overdoen, met een pak vrienden-leden van dit forum, goed georganiseerd, en we nemen "hete Linda" als reisgids. Heerlijk, mijn lulletje valt er bijna af en ik kan 3 dagen niet meer neuken  ;)


sexmachine


PS. Bema en Elwood, en avant la fanfare.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #18 Gepost op: 11 november 2010, 20:05:40 »
De Syrische Dame heet Vivian, en werkt op VT 14. Haar paspoort komt eerstdaags.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #19 Gepost op: 11 november 2010, 20:39:11 »
De Syrische Dame heet Vivian, en werkt op VT 14. Haar paspoort komt eerstdaags.
En ik kom eerstdaags op haar, wat een knappe stoot  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #20 Gepost op: 21 november 2010, 10:21:24 »
Vrijdag op Zandpad in Utrecht geweest. Hier kwam ik aardig wat bekende gezichten tegen van SKW. Lily is de enige echter die ik bij naam ken voor de rest moet ik eens rondneuzen om de namen op te sporen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #21 Gepost op: 21 november 2010, 11:07:59 »
Vrijdag op Zandpad in Utrecht geweest. Hier kwam ik aardig wat bekende gezichten tegen van SKW.
De "oude man"?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #22 Gepost op: 21 november 2010, 17:27:13 »
Vrijdag op Zandpad in Utrecht geweest. Hier kwam ik aardig wat bekende gezichten tegen van SKW.
De "oude man"?  ;D

Nee, allemaal Dames, en de meesten verre van oud.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #23 Gepost op: 25 november 2010, 12:49:32 »
Ik zal 't zelf maar doen, onze vriend Bema weet waarschijnlijk niet hoe hij paspoortjes moet aanmaken  ::) ;D
't Zal eerst knoeien worden, aangezien ik eigenlijk al jaren bijna nooit meer in 't skw kom, maar als Mozes niet, dan de berg maar  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #24 Gepost op: 10 december 2010, 03:19:52 »
Wandeling in SKW gaat gebeuren tweede helft van januari 2011, op een vrijdagavond !

Juiste datum wordt U nog eind dit jaar medegedeeld.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #25 Gepost op: 10 december 2010, 22:20:03 »
De stad Antwerpen heeft alle 66 panden die gebruikt worden voor raamprostitutie op hun geschiktheid gecontroleerd. In totaal werden er 27 effectieve en 28 voorwaardelijke geschiktheidsverklaringen overhandigd. Vier panden werden geweigerd en zeven dossiers zijn nog in behandeling.

In april 2010 trad het vernieuwde reglement rond raamprostitutieruimte in werking. Die reglementering heeft een tweeledig doel. Enerzijds moet ze de raamprostitutie in de stad beheersbaar en controleerbaar houden, anderzijds waakt ze over de kwaliteit van de werkomstandigheden van de prostituees.

Om te voldoen aan de vernieuwde reglementering dienden alle eigenaars van een raamprostitutieruimte een aanvraag in. De aanvraagprocedure omvat verschillende controles rond brandveiligheid, stedenbouwkundige voorschriften, hygiëne-, onderhoud- en accommodatievoorschriften, moraliteitsvereisten en juistheid en volledigheid van het aanvraagdossier.

Van de 66 panden die werden gecontroleerd, kregen 28 panden een geschiktheidsverklaring. Aan 27 panden reikte de stad een voorwaardelijke geschiktheidsverklaring uit. De eigenaars zijn nog niet met alles in regel, maar hebben wel kunnen aantonen dat ze alles in werking stellen om zo snel mogelijk in orde te zijn. Vaak wachten ze nog op de juiste vergunningen om de nodige aanpassingen te kunnen voltooien. Voor vier panden werd de geschiktheidsverklaring geweigerd. Zeven aanvraagdossiers zijn nog in behandeling.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #26 Gepost op: 17 december 2010, 11:43:04 »
Tina de hoer, wat u niet zag.
Ik zie de Malle Babbe, de Oudemansstraat en die Tina is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  ;D


Tina de hoer - wat u níet zag!
« Laatst bewerkt op: 17 december 2010, 11:51:18 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #27 Gepost op: 25 februari 2011, 00:09:32 »
Het café naast de Malle Babbe, dus op de HOEK van Sint Paulusplaats en St Paulusstraat (dus het vroegere café van Yannis de Griek) heet RELAX, en dit is DUIDELIJK vermeld aan de buitenzijde op de gevel, dus misschien kan dit het uitgangspunt zijn waneer de leden van relaxxxboard eens in Antwerpen samenkomen ?  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #28 Gepost op: 25 februari 2011, 00:15:49 »
Het café naast de Malle Babbe, dus op de HOEK van Sint Paulusplaats en St Paulusstraat (dus het vroegere café van Yannis de Griek) heet RELAX, en dit is DUIDELIJK vermeld aan de buitenzijde op de gevel, dus misschien kan dit het uitgangspunt zijn waneer de leden van relaxxxboard eens in Antwerpen samenkomen ?  ;)
Beste Bema, toen ik dinsdagmiddag rond kwart over één daar voorbijstapte dacht ik net hetzelfde  ;)
Tot ik voorbijstapte, en een Albanees meisje dat ik ken van de Verversrui letterlijk enkele klappen zag krijgen van iemand die wij wel eens een schoenenverkoper durven noemen  :-X :-X :-X
In- en intriest was het, en de gast achter de toog keek ernaar en deed niets, en ik ook niet, of ik had dit waarschijnlijk niet kunnen typen  8)
Geef mij maar de Malle Babbe dus  ;)


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #29 Gepost op: 25 februari 2011, 00:29:00 »
Het café naast de Malle Babbe, dus op de HOEK van Sint Paulusplaats en St Paulusstraat (dus het vroegere café van Yannis de Griek) heet RELAX, en dit is DUIDELIJK vermeld aan de buitenzijde op de gevel, dus misschien kan dit het uitgangspunt zijn waneer de leden van relaxxxboard eens in Antwerpen samenkomen ?  ;)
Beste Bema, toen ik dinsdagmiddag rond kwart over één daar voorbijstapte dacht ik net hetzelfde  ;)
Tot ik voorbijstapte, en een Albanees meisje dat ik ken van de Verversrui letterlijk enkele klappen zag krijgen van iemand die wij wel eens een schoenenverkoper durven noemen  :-X :-X :-X
In- en intriest was het, en de gast achter de toog keek ernaar en deed niets, en ik ook niet, of ik had dit waarschijnlijk niet kunnen typen  8)
Geef mij maar de Malle Babbe dus  ;)  sexmachine

Oeioeioei, I'am sorry, dat wist ik niet, "schoenenverkopers" daar verklaren we de oorlog aan, en als men in café relax dat oogluikend toestaat, tja, dat zegt genoeg.  ::)

Dus vanaf nu : ons stamcafé  MALLE BABBE op de St Paulusplaats  ;)
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2011, 01:01:57 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !