Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698130 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #75 Gepost op: 10 juni 2011, 16:10:01 »
Shit shit shit, geen IM? Je bent de enige  ;D ;)  Die komt nog  >:D :))
Wendy, daar wacht ik op. Daar wacht ik al lang op  ;D
Die meid in de SS 38/3, wel, lekker gebruind lijfje, een pagekapsel, gitzwart haar, een brede glimlach als je ervoorbij komt, telkens weer.
Heel schoon meiske, heel schoon modelletje, ik denk dat ze niet groter is dan een meter 62 of zo.
Ik gok op Bulgaars, maar kan eveneens Roemeens zijn. Maar een pracht van een kind, en die lach, heel spontaan en lief en uitnodigend.
Als ik nu in Antwerpen zat, wist ik haar naam  :D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #76 Gepost op: 10 juni 2011, 16:57:48 »
Nee die dame ken ik niet zo direct :(.
Ik zal weer maar eens op prospectie moeten gaan. :D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #77 Gepost op: 10 juni 2011, 17:26:30 »
Nee die dame ken ik niet zo direct :( .
Ik zal weer maar eens op prospectie moeten gaan. :D
Allee hup, morgennamiddag  ;D :P
4 uur voor haar raam dan maar  >:D
Gij kijkt te veel naar die transkes als je de SS binnenloopt, dus hoofd naar links in plaats van naar rechts de volgende keer  8) ::) :-[
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #78 Gepost op: 10 juni 2011, 19:39:11 »

Was het SKW vroeger eigenlijk beter dan nu (concentratie in 3straten).
Misschien kan jij daar wat over schrijven over het SKW van vroeger want toen zal jij daar ook al wel rondgehangen hebben vermoed ik.
Zie ik er dan uit als een gepatenteerde hoerenloper misschien? ;D
Eigenlijk is dat geen slecht idee, ik zal vannacht eens een poging doen te schrijven over het skw van voor uwen tijd :P
Beter? Tja, in die goede ouwe tijd, ha ha. Ik zou niet zeggen beter maar anders, heel anders, niet zo geconcentreerd, alle naburige straten zaten vol, en het was meer gedoconcentreerd, maar toch ook wel overzichtelijk.
De Oude Mansstraat, waar het Keteltje is, daar zaten meer zwartjes, en ook de zijstraatjes van de Vingerling zagen zwarter dan nu.
De buurt van het Pauluspleintje, ja, ook daar links en rechts zaten Meiden, was ook bevolkt met meer zwartjes en rond den Amadeus (de lekkerste ribbekes van 't Stad trouwens) was er een overvloed aan transkes te vinden. Villa Tinto? Daar was nog geen sprake van.
En ik heb dikwijls gevloekt als de rijrichting weer eens veranderde in 't skw, dus ja, je kon er met de wagen door, en ook dat had zijn charmes.
Ach, als ik het zo neerschrijf denk ik wel eens aan de goede oude tijd, ja, toen moest je je rondjes plannen en kon je makkelijk drie kwartier wandelen vooraleer je alles had afgezien, als je nu snel doorstapt ben je rond in vijf minuutjes.
Ik heb nog een ouder vlaamsche madame een pispot over ene zijn hoofd zien kappen, en dat was ter hoogte van de SS14 of 16, dat moet ergens begin jaren negentig geweest zijn.
Wat dan weer wel een voordeel is nu is dat de kamers veel netter en properder zijn dan vroeger. Destijds hing er die muffe sekslucht in de meesten der peeskamertjes.
En wat je nu ook niet meer zo snel meer meemaakt, is dat je ergens binnenstapt, en terwijl je aan het pezen bent; dat 2 handlangsters (die verstopt zaten achter een gordijn) je portefeuille volledig leegplunderen. Ja, dat gebeurde destijds ook wel eens in die zijstraatjes, zo ben ik eens 10.000 BEF lichter gemaakt. Oops, jij bent van voor den Belgische Frank, das dus 250 euro, en wetende dat een beurt toen in de hoofdstraten 1000 frankskes (25 euro) was en normaal bij de zwartjes 500 frankskes (12.50 euro) was dan een hoop geld om afhandig gemaakt te worden.
Ik zal eens mijn best doen vannacht om een sfeerbeeld te scheppen van destijds, mijn hersenen gaan nogal gepijnigd moeten worden.


sexmachine - als ik daaraan terugdenk, word ik verdomme oud ha ha  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #79 Gepost op: 10 juni 2011, 21:58:01 »
Als jullie het me toestaan, de beste entertainer die België ooit heeft gehad. En een liedje dat hier volgens mij perfect past in dit draadje.
Gestorven zoals hij leefde, arrogant, hoerenloper, hoogheidswaanzin, maar wat een passie, wat een vent.
Zo maken ze ze niet meer heden ten dage.
Leve Jacques Brel.
Jacques Brel Les Bourgeois French & English Subtitles

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #80 Gepost op: 10 juni 2011, 22:12:03 »
Ijskoude rillingen krijg ik ervan, verklaar me gek, maar ik heb nooit beter gehoord dan deze passionele gek  ???
Amsterdam
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #81 Gepost op: 10 juni 2011, 22:55:29 »
Fransen doen het met meer passie vol overgave, hier een duidelijk bewijs.
Maar zo herinner ik me nog een Louis de Funes een klein gepassioneerd manneke, maar fel en energiek als een jonge spaanse furie met de reuk van gratis kut in zijn neus.
 
Fransen stinken volgens sommigen naar knofloof en uien, maar met gemiddeld 17 minaressen per jaar is er in ieder geval iets wat ze goed kunnen.
Was er ook geen Franse president die er een actief leven op na hield of waren het alle Franse presidenten ?
 
Groet, Foots  O0
 
P.S. en kom niet afzakken met het is een Waal, een Waal is gewoon een Fransmen die noordelijk is verdwaald maar stopte toen hij nederlands taligen tegenkwam.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #82 Gepost op: 10 juni 2011, 23:17:38 »

 
P.S. en kom niet afzakken met het is een Waal, een Waal is gewoon een Fransmen die noordelijk is verdwaald maar stopte toen hij nederlands taligen tegenkwam.
Neen, Foots, het is een echte Vlaming  ;D
Hier het bewijs...
Jacques Brel "beslist" om Vlaming te zijn
en hier bewijst hij het in twee van zijn liedjes
Jacques Brel - Mijn vlakke land
Jacques Brel - Rosa (Vlaams)


En nu gij weer  ;D ;)

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #83 Gepost op: 11 juni 2011, 00:23:21 »
Geen idee wat een bourgeois is maar het klinkt Frans. Het zal wel het franse varken zijn dat hij bezong.
Hij praat goed nl of vlaams dat geef ik toe, maar in Brussel wonen meer franse twijfelaars dan overtuigde Vlamingen.
 
Awel hij heeft de fair en de hoogmoed en de passie van een Frans , maar gelukkig de manieren van een varken.
Trouwens ik denk dat zowel Fransen als Nederlanders en Belgen goede hoerenlopers zijn, wel met ieder hun eigen stijl.
 
Ik heb duidelijk een brute lompe NL stijl, heerlijk rechtuit en toch nog respectvol en aardig en schoon voor de dames.
Alle verschillen zijn ook niet om goed of af te keuren, het zijn verschillen die een ieder weer anders weet te waarderen.
Ik vind het verleidelijke ragfijne zoete van een vunzige fransoos ook even mooi als doortrapt.
 
Het is jammer dat ik vroeger niet beter heb opgelet bij Frans en dat ik het meteen heb gedumpt, want ik had er zeker heel veel profijt van gehad en wellicht had ik dan eerder geleerd om van het leven te genieten. Joue de vivre, en dan had ik de mevouw die ik tegenkwam in Parijs bij d'arc de triompf beter vertaan toen ze zei:
"je suis le meileur de pipe" (awel op mijn beste frans geschreven en maar het kwam er op neer dat ze zichzelf het beste vond in mijn grootste hobby.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #84 Gepost op: 20 juni 2011, 15:19:46 »
Ter info voor de wandelbroeders uit het SKW:

Op VR 24/7 en 24/8 tijdens de nachtshift staan Veronica en Victoria.
Dit zijn 2 nog jonge Poolse dames. De dame op 24/7 heeft blond haar en is te herkennen aan een dolfijnentattoo in haar rechterzij en de andere heeft bruin haar en heeft net dezelde looks. Door hun schoonheid hebben zij geen gebrek aan klanten. Ze beloven steeds een trio aan zeer gunstige prijzen en topservice. Dit is oplichting.
Ik zie dat nog veel wandelaars daar binnen gaan en 7 minuten later totaal ontredderd buitenkomen. Deze dames lichten elke wandelaar op.
Het is dus af te raden hier binnen te gaan.
In de hoop jullie gewaarschuwd te hebben...

Sexmachine, dat geldt uiteraard niet voor jouw met jouw savoir-faire en lijf, zullen deze dames jouw graag van het wildste trio in je leven voorzien. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #85 Gepost op: 21 juni 2011, 20:48:21 »
Ter info voor de wandelbroeders uit het SKW:

Op VR 24/7 en 24/8 tijdens de nachtshift staan Veronica en Victoria.
Dit zijn 2 nog jonge Poolse dames. De dame op 24/7 heeft blond haar en is te herkennen aan een dolfijnentattoo in haar rechterzij en de andere heeft bruin haar en heeft net dezelde looks. Door hun schoonheid hebben zij geen gebrek aan klanten. Ze beloven steeds een trio aan zeer gunstige prijzen en topservice. Dit is oplichting.
Ik zie dat nog veel wandelaars daar binnen gaan en 7 minuten later totaal ontredderd buitenkomen. Deze dames lichten elke wandelaar op.
Het is dus af te raden hier binnen te gaan.
In de hoop jullie gewaarschuwd te hebben...

Sexmachine, dat geldt uiteraard niet voor jouw met jouw savoir-faire en lijf, zullen deze dames jouw graag van het wildste trio in je leven voorzien. ;)
We hadden er al van gehoord Roberto, van deze twee schatjes  ;D
En neen, niks voor mij, ik heb geen nood aan een dubbele Angelique-ervaring, dat was de voorgangster van deze twee, lachen geblazen, we bleven soms gewoon staan wachten op kijkafstand om te zien hoe ze tekeer ging en mannen eruit gooide na twee minuten. En die kwamen hoofdschuddend en onbegrijpend buiten.
Ken jij die Angelique nog, of was dat van voor uw wandeltijd? 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #86 Gepost op: 21 juni 2011, 20:52:25 »
Ter info voor de wandelbroeders uit het SKW:

Op VR 24/7 en 24/8 tijdens de nachtshift staan Veronica en Victoria.
Dit zijn 2 nog jonge Poolse dames. De dame op 24/7 heeft blond haar en is te herkennen aan een dolfijnentattoo in haar rechterzij en de andere heeft bruin haar en heeft net dezelde looks. Door hun schoonheid hebben zij geen gebrek aan klanten. Ze beloven steeds een trio aan zeer gunstige prijzen en topservice. Dit is oplichting.
Ik zie dat nog veel wandelaars daar binnen gaan en 7 minuten later totaal ontredderd buitenkomen. Deze dames lichten elke wandelaar op.
Het is dus af te raden hier binnen te gaan.
In de hoop jullie gewaarschuwd te hebben...

Sexmachine, dat geldt uiteraard niet voor jouw met jouw savoir-faire en lijf, zullen deze dames jouw graag van het wildste trio in je leven voorzien. ;)
We hadden er al van gehoord Roberto, van deze twee schatjes  ;D
En neen, niks voor mij, ik heb geen nood aan een dubbele Angelique-ervaring, dat was de voorgangster van deze twee, lachen geblazen, we bleven soms gewoon staan wachten op kijkafstand om te zien hoe ze tekeer ging en mannen eruit gooide na twee minuten. En die kwamen hoofdschuddend en onbegrijpend buiten.
Ken jij die Angelique nog, of was dat van voor uw wandeltijd?

Ik heb ze helaas of gelukkig niet gekend. Was het een mooie dame?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #87 Gepost op: 21 juni 2011, 20:54:21 »


Ik heb ze helaas of gelukkig niet gekend. Was het een mooie dame?
Dat is nog het ergste van het hele verhaal. Die Angelique was dan nog niet eens knap. Als je je laat bedotten door die twee opvolgsters ben je toch door twee schoontjes in 't zak gezet, ha ha  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #88 Gepost op: 21 juni 2011, 21:03:22 »
Iemand Albanese Lida nog gezien? Ze stond altijd in de Villa Tinto in de nachtshift, het eerste raam links als je van de SS kwam.
Ze zou al lang terug uit verlof moeten zijn?! Of is ze ergens anders heen gestuurd?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #89 Gepost op: 24 juni 2011, 02:43:58 »
Iemand Albanese Lida nog gezien? Ze stond altijd in de Villa Tinto in de nachtshift, het eerste raam links als je van de SS kwam.
Ze zou al lang terug uit verlof moeten zijn?! Of is ze ergens anders heen gestuurd?
Weet heel goed waar ze stond, de laatste tijd niet meer gezien.  :P
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !