Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698389 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #90 Gepost op: 26 juni 2011, 03:15:26 »
Die meid in de SS 38/3, wel, lekker gebruind lijfje, een pagekapsel, gitzwart haar, een brede glimlach als je ervoorbij komt, telkens weer.
Heel schoon meiske, heel schoon modelletje, ik denk dat ze niet groter is dan een meter 62 of zo.
Ik gok op Bulgaars, maar kan eveneens Roemeens zijn. Maar een pracht van een kind, en die lach, heel spontaan en lief en uitnodigend.


Alexandra heeft geen gitzwart haar meer. Het is nu bruin.  Kapsel op zich is gelijk gebleven, alleen de kleur is veranderd. En die schone lach toont ze nog steeds, inclusief uitnodigende wenken. Zal dus niet lang meer duren denk ik, al wordt de lijst met Dames die nog onder (be)zocht moeten worden, terug steeds langer.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #91 Gepost op: 27 juni 2011, 19:04:32 »
Even een vraag aan de echte SKW - kenners.
Bij mijn gezondheidswandelingen in het SKW valt me het zo nu en dan op dat een bepaalde vitrine te huur staat.
Toch is dat dan een vitrine van een dame die dat raam altijd heeft en ook niet wil stoppen en ook niet op vakantie gaat.
De vaste meiden die ik ken die verhuren hun raam gewoon onderling door als ze even weg zijn aan een meid die tijdelijk geen raam heeft.
Kan iemand een verklaring geven?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #92 Gepost op: 27 juni 2011, 19:22:14 »
Even een vraag aan de echte SKW - kenners.
Bij mijn gezondheidswandelingen in het SKW valt me het zo nu en dan op dat een bepaalde vitrine te huur staat.
Toch is dat dan een vitrine van een dame die dat raam altijd heeft en ook niet wil stoppen en ook niet op vakantie gaat.
De vaste meiden die ik ken die verhuren hun raam gewoon onderling door als ze even weg zijn aan een meid die tijdelijk geen raam heeft.
Kan iemand een verklaring geven?
Beste Roberto, het is niet die bepaalde vitrine die te huur staat.
Het skw is zowat "eigendom" van een vijf- of zestal verhuurders, die allen veel ramen ter beschikking hebben.
Indien er een raam vrij is, hangen ze zowat willekeurig een bordje "te huur".
Als een Meid of haar beschermheer of een schoenenverkoper dan naar dat nummer belt, wordt er een afspraak gemaakt in het skw (op kantoor) en worden de ramen voorgesteld die vrij zijn.


Bijgevolg is een raam dat te huur staat dus niet te huur, maar wel één der ramen die die eigenaar heeft staat dan te huur.


Comprendo?  ;D


Dat doorverhuren is ook een schemerzone, sommigen laten het toe, en enkel en alleen omdat de meid de huurprijs doorbetaalt. Keiharde business, je kan niet zomaar even op verlof en de meeste ramen (buiten de Villa Tinto) worden per week verhuurd of zelfs langer, en indien een meid er een maand tussenuit gaat, zou ze haar vast raam kwijt zijn nadien (goed gespeeld van de huisjesmelkers uiteraard), dus tijdens de verlofperiode staan de eigenaars toe dat de meiden de ramen onderverhuren.
Voor hen veel makkelijker, ze hoeven geen zaken te doen met de tijdelijken, en hun raam is betaald door die vaste, of die nu haar centen krijgt van die tijdelijke of helemaal niet, kan hen geen ene moer schelen.
Eigenlijk is het huisjesmelken, met schandalige prijzen, als je weet dat een dagdeel verhuurd wordt aan 80-100 euro, en je kan een beetje tellen, weet je wat een raampje per maand opbrengt. 4800-6000 euro. Als je dan weet hoeveel ramen sommige eigenaars bezitten, en dat ze een deal hebben met de stad dat ze maar 40 percent van hun inkomsten moeten aangeven, wordt dit alleen maar schandaliger. De huisjesmelkers in het skw verdienen eigenlijk het grote geld, klanten of niet, de 200 (of 160) euro per dag ligt op tafel per raam  :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #93 Gepost op: 28 juni 2011, 07:12:41 »
Als aanvulling op de uitleg van SM nog het volgende. Onderverhuren wordt niet overal toegestaan, en waar het wel toegstaan wordt wil de verhuurder nog wel controle houden. Hij is er tenslotte verantwoordelijk voor dat de Dames ook MOGEN werken. Als hun papieren niet in orde zijn worden zijn ramen gesloten, en is hij zijn inkomsten kwijt. In VT bijvoorbeeld, mag men niet onderverhuren, en kan men zelfs niet onderverhuren door het beveiligingssysteem.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #94 Gepost op: 3 juli 2011, 13:48:19 »
Heren attentie!

Gisterennacht heb ik naast Nicolle SS 39/1 een echt plaatje gezien.
Ze zit op SS 39/2, is ook blond, 1 meter 70 en heeft de perfecte maten op de juiste plaatsen.
Het is de eerste keer dat ik haar zag. Adembenemend... Gisteren kon ik er niet bij want de heren stonden in de rij...
Wie weet meer en als ik tegen vrijdag geen info heb dan zelf ik op prospectie gaan...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest696

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #95 Gepost op: 5 juli 2011, 22:30:03 »
 :P :P

Ja met de tong uit mijn bek ben ik zaterdag en zondag weer naar huis gereden eerst Nicolle gepakt wat eigenlijk niet de bedoeling was maar omdat Agniska en Dani er niet waren kon ik deze verleidelijke dame niet voor bij lopen omdat goddelijke figuur weer eens een harde Doggy te geven zodat ik met een PMC haar flink de plinten heb laten zien.
Na ontvangst betaalde ik de E.50,- en heb me voor rond de E.75,- toegedient.

Ja eerst een PMC daarna op mijn zij haar tegen de muur aan geramd om te eindigen in een doggy waarbij het bed nu an de andere kant van de kamer staat.

Het was lekker en ze vroeg of ik haar gemist had ?
haha ik zei nou volgens mij heb ik je niet gemist maar net helemaal volgespoten haha
Nee zei ze je bent al lang niet meer geweest en je was zo geil vandaag dat ik dacht dat je lang niets meer gedaan had ? haha

Ik zei klopt de laatste keer dat ik sex heb gehad was gisteren haha (in PHG met Sarah op de vrijdag Haha )
ze lachte en dacht och weer zo'n macho die zwets dat hij elke week diverse dames neukt !!


Haha de dag daarna was ik er weer ik zwaaide en neukte Dani en Nancy haha de Macho !!

Zondag weer terug naar het SKW

Nancy was druk maar had wel even tijd voor me, ik vroeg waarom er zwart plastic op het bed lag en ze lachte ja ik doe voortaan SM daar is veel vraag naar vertelde ze.
Ze had allerlei menu,s aan de kast hangen en een lak plastic rokje aan met lange laklaarzen in het zwart.
We hebben toch maar gewoon wat aan 69 gedaan en daarna in e doggy met haar rokje een laarzen nog aan wat wel lekker geil was dat gevoel.
Na half uurtje ben ik vertrokken met een Red Bull omdat ze zich verontschuldigde dat er een kalnt kwam (Bob voor 2.5 uur ) deze Bob kwam toen we nog wat napraate aardige vent haha zal wel E350,- af getikt hebben.

Daarna een terrasje en gehoopt Lustman tegen te komen maar nee die had een GangBang met zijn zus jammer had ik wel aan willen sluiten dan had die Zus haar leven lang ook geweten wie Jansen was. haha.

Dan nog maar een blokje en Dani was aanwezig zwart setje met rode kant en zwarte net kouzen.
ik naar de deur en ze herkende me meteen zo Hollander begon ze ?
Ik hoe zie je dat ? haha je bent zo direct in je lopen en kijken dat doen Belgen niet zei ze.

Ik zei nee dat klopt Belgen komen alleen door de week en op zondag komen ze met hun hele familie en kinderen wandelend hier door heen.
Ze zeggen dan tegen hun vrouw van O God in de Hemel wat een schandalige dames om zo bloot voor het raam te zitten en met een hand in hun broekzak knijpen ze in hun pikkie en lachen achter de rug van hun vrouw die grotere passen zet dan hun zelf.

Oja ik weer betalen en zei even op het bidet haar poes soppen en daarna wachten op bed terwijl ik mijn staaf was.
Daarna in diverse standjes geneukt en ook zei boven op mij wat lekker is met die echte tieten op me heen en weer. de doggy nog even en toen ja condoom eraf zei op haar rug en ik trekken en spuiten tussen haar borsten terwijl zei mijn ballen masseerde.
Daarna ik weer naar huis en geen GangBang gemist haha.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #96 Gepost op: 6 juli 2011, 01:09:02 »
 :P
Onze vriend Jansen, hoeft er enige uitleg bij eigenlijk?  :)) :)) :))


[smg id=3895 width=900]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest672

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #97 Gepost op: 6 juli 2011, 18:09:51 »
@Jansen:

Die Nancy waar jij het over heb waar zit die en in welke dienst?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #98 Gepost op: 6 juli 2011, 18:13:25 »
We zullen het JAnsen even makkelijker maken, drukker  ;)
Ik hoor steeds deze Nancy harder deeper roepen als Jansen er binnen zit, dus zij zal het wel zijn  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #99 Gepost op: 6 juli 2011, 21:00:04 »
@Jansen:

Die Nancy waar jij het over heb waar zit die en in welke dienst?

Dat is die van SS 39/1 in de dagshift. Je kan haar amper in haar raam zien staan want haar venster hangt vol menubordjes.
Jansen denkt altijd dat hij daar de plinten kapot neukt maar dat komt omdat ik daar in de nacht bij Nicole op die kamer rondhang. ;D ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #100 Gepost op: 10 juli 2011, 21:26:29 »
Heren! Ik ben nooit alleen in het SKW. Er lopen daar dus nog verslaafde individuen!
Misschien kunnen die zo nu en dan ook eens een recensie plaatsten. Je hoeft helemaal geen grote schrijver te zijn om duidelijk te maken of een dame top, middelmaat of te mijden is. Schrijven is dus de boodschap!

Hier op relaxxxboard kan je vrij spreken over je seksuele voorkeuren en zal je geloofsgenoten vinden! Er wordt trouwens niemand met de beschuldigende vinger nagewezen of gestigmatiseerd!
« Laatst bewerkt op: 10 juli 2011, 21:30:22 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #101 Gepost op: 10 juli 2011, 21:48:22 »
Heren! Ik ben nooit alleen in het SKW. Er lopen daar dus nog verslaafde individuen!
Misschien kunnen die zo nu en dan ook eens een recensie plaatsten. Je hoeft helemaal geen grote schrijver te zijn om duidelijk te maken of een dame top, middelmaat of te mijden is. Schrijven is dus de boodschap!

Hier op relaxxxboard kan je vrij spreken over je seksuele voorkeuren en zal je geloofsgenoten vinden! Er wordt trouwens niemand met de beschuldigende vinger nagewezen of gestigmatiseerd!
Jij daar, waarom hang jij zoveel bij de hoeren?  ;D :P
Ik treed Roberto indeze dan ook bij, schrijven is de boodschap, volgens mij lopen er daar wel wat forumleden rond die heel wat afneuken.
Meer nog, ik ken er een paar die er rondhangen en die er heel de boel platneuken, maak jullie kenbaar en geef ons wat sappigs  :D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #102 Gepost op: 10 juli 2011, 21:54:39 »
Hoezo SM? Nog andere leden die er de boel platneuken???
Ik ben toch de grootste, niet dan?  :)) ;D ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #103 Gepost op: 10 juli 2011, 22:07:56 »
Hoezo SM? Nog andere leden die er de boel platneuken???
Ik ben toch de grootste, niet dan?  :)) ;D ;)
Je hebt misschien de grootste, maar dan komt Jansen in opstand  ;D
Ik heb er zelfs een Jeank zien rondlopen, een Kamikaze, .....    Laat maar komen die verhaaltjes  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest672

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #104 Gepost op: 11 juli 2011, 17:43:58 »
Ik zal er aan denken als ik weer geweest ben.
Kan natuurlijk ook over eerdere ervaringen schrijven.
Moet ik alleen even kijken of er al een topic staat over de dames waar ik ben geweest.