Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1705364 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1440 Gepost op: 15 juli 2016, 08:33:33 »
@ bet(D)weter, SM en Bema: wanneer zijn jullie nog eens samen in het SKW te vinden? Hoog tijd om nog eens samen een mooie avondwandeling te maken! ;) :)).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1441 Gepost op: 15 juli 2016, 15:10:39 »
Voor Beatrice zou ik wel omrijden.....alleen moest de ring rond Antwerpen niet bestaan  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1442 Gepost op: 16 juli 2016, 13:46:06 »
Gisterenavond moest ik even bij Bema thuis zijn, die digibeet even helpen met wat werkzaamheden op zijn PC .....  ;D
Ik ging enkel komen indien ik een Gin tonic kreeg bij Georgia (THE SKIPPER) en zo geschiedde dat we omstreeks kwart over negen geland zijn in het skw .....


En de dames waren blijkbaar toe aan een inwendig onderzoek, Den Docteur liet naar gewillige slachtoffers te speuren.
Wie vielen er op in de line up bij mij?
Manar, met een ander pakje aan, gaddamme, wat is en blijft dat een lekkere stoot ..... ik zou er zomaar durven opkruipen  :lol
Samira en Anita, face to face en beiden bijna onweerstaanbaar ...
Alina, zo lekker en goed ...


Maar vooral, die roste stoot stond terug in de Schippersstraat 32/2 ..... ja de deze, en nog steeds even vriendelijk en verleidelijk als altijd ..... dat gaat geen maand meer duren ,voordat ik daar eens op ga klimmen ...




Ik had me voorgenomen NIEt meer terug te keren nadat ik met Bema terug bij hem thuis aan mijn wagen werd afgezet, maar ik kan het ook niet helpen dat die Tesla's automatisch rijden ....
Bij terugkomst, het was al over enen 's nachts, heel veel (licht en donker) bruin volk op straat, die mannen mogen terug rammen van hun madammen  :-\


Ik heb dus toch maar eens gekozen voor iets nieuws, met name Roemeense Juliana, Schippersstraat 47/1 (op de plaats van Maria Maria) en heb het me echt niet beklaagd ...


Zonder verwachtingen binnengestapt, en voor de standaard prijs van 50 euro .... tongzoenen, pijpen zonder, lekker mogen met poes (inside) en tieten spelen ...
Van zeer hoge kwaliteit .... enige minpuntje bij die griet is dat ze na 20 minuten zegt dat de tijd zo goed als om is .... kan ook een pluspunt is, want ze liet me de keuze, bijbetalen of naar een hoogtepunt, dat heeft ze dan lekker al pijpend zonder condoom gedaan en netjes wegetrokken als mijn nakomelingen de lucht in kletsten .....
Dus GEEN FT ha ha .... maar wat een aangename verrassing, hoezo, ze tongzoenen niet in het skw, hoezo, ze pijpen niet zonder, hoezoe, de service is bagger?
De laatste 10 keer skw, al mijn bezoekjes aan dames, allen standaard pijpen zonder en tongzoenen ..... daar kunnen veel meiden in yin Yang en Samya ee puntje aan zuigen .... letterlijk  :dance2 ;D


Zeer leuke avond belefed, kort maar krachtig eigenlijk, en Bema kan terug scannen, scannen en faxen .... en ik heb er weer entje bij in het skw die topservice aanbiedt ......


Naar het schijnt (vernomen in de wandelgangen -of beter op het terras van de Fluxxx) is ook bed(t)weter naar huis gebracht gisteren .... door zijn fiets ondersteund ..... lang leve de Duveltjes  :pica :pompe
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1443 Gepost op: 16 juli 2016, 16:59:50 »
wow, wie is die grote blonde, BBW achtig type, met grote tieten op de Vingerlingstraat 12, middenste raam?

iemand die al geprobeerd?

Offline Spiros

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1444 Gepost op: 26 juli 2016, 20:33:06 »
Is Gabriella op 25/6 (nacht) niet meer daar?

Offline Spiros

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1445 Gepost op: 26 juli 2016, 20:34:36 »
Sorry, bedoelde 24/6

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1446 Gepost op: 27 juli 2016, 00:38:13 »
Spiros,

Welkom op Relaxxxboard!

 :welcome:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1447 Gepost op: 27 juli 2016, 09:49:16 »

Ik heb de indruk dat ze op SS 24 allemaal op vakantie zijn...
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2016, 10:13:10 door mechelen »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1448 Gepost op: 27 juli 2016, 17:36:37 »
wow, wie is die grote blonde, BBW achtig type, met grote tieten op de Vingerlingstraat 12, middenste raam?

iemand die al geprobeerd?
Neen, en niet zinnens te proberen ook niet ..... alhoewel het wel een blond paard is, blijft het een paard  :bud ;D
Afgelopen maandagavond stond ze in het linkerraam, maar dat kan ook zijn omdat Angelina Jolie afwezig was  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1449 Gepost op: 27 juli 2016, 17:38:01 »

Ik heb de indruk dat ze op SS 24 allemaal op vakantie zijn...
Maandagavond was de bezetting ook maar "matig", drie van de acht ramen bezet ..... de rest zit in Roemenië en andere Oostbloklanden  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1450 Gepost op: 28 juli 2016, 08:27:19 »
SS38 is overdag ook al vanaf begin vorige week volledig onbezet, en ook VT is gedurende de dag een triestige bedoening !!!!
's Avonds en 's nachts is de bezetting over het algemeen wel wat groter, maar het is duidelijk dat voor iedereen de vakantie bezig is, zo ook voor Gabriela van SS24/6 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1451 Gepost op: 29 juli 2016, 23:07:38 »
Anvers – Schipperskwartier – Dimanche 10 juillet 2016

J'ai décidé de faire un petit détour par Anvers le dimanche 10 juillet dernier, en rentrant de Düsseldorf.

Le temps est très chaud et très ensoleillé, et en arrivant dans le centre ville d'Anvers, vers 11h30, une immense surprise m'attend aux abords de la Schelde (l'Escaut) : la ville et le port accueillent les Tall Ships Races, à savoir une énorme régate internationale, avec une cinquantaine des plus grands et vieux voiliers du monde.  :smiley:


Toutes sortes de festivités avaient lieu pendant quatre jours, et ce dimanche 10 juillet, c'est l'occasion rêvé de venir voir le départ des navires pendant l’impressionnante Parade of Sail.


Toute la ville est en fête, et de très nombreux touristes visitent les docks et les quais.


J'entre dans le Schipperskwartier par la Vervesrui, et je salut Daisy.bu à Verversrui 07/4.

Bien entendu, je n'ai qu'une seule idée en tête : retourner voir Gabriella.ro à Schippersstraat 47/1... Mais le problème, c'est qu'il y a quasiment la queue à la porte de sa vitrine !

Je m'arrête un moment juste avant la Schippersstraat 38, la grande vitrine rouge, mais trop tard, Maria.ro  me voit dans le reflet de la vitrine d'en face. Je suis grillé.

Je fais quand même marche arrière, et c'est à ce moment là que tout bascule.

Tout mes plus beaux souvenirs refont surface, quand je tombe nez à nez sur Anabelle.ro:-\

Maintenant, tout mon être brûle à nouveau de mille feux.  :13:

Anvers, la ville où tout à commencé !  :smiley:


In English : Sunday, July 10, 2016

I decided to go to Antwerp on Sunday 10 July, on my way back from Düsseldorf.

The weather is very hot and sunny, and when I arrive downtown, around 11:30, a huge surprise is waiting for me near the Schelde: the city and harbor greet Tall Ships Races, a huge international regatta, with fifty of the largest and oldest yachts in the world.  :smiley:

All kinds of festivities were held for four days, and on Sunday 10 July, it is the perfect opportunity to come and see the departure of the ships during the impressive Parade of Sail.

The whole town is celebrating, and many tourists visit docks and piers.

I enter the Schipperskwartier by Vervesrui, and I say hi to Daisy.bu at Verversrui 07/4.

Of course, I have only one thing at mind: to go back to Gabriella.ro at Schippersstraat 47/1 ... But the problem is that some men are already in the line at her window's door !

I stop for a while just before Schippersstraat 38, the red window, but it's too late: Maria.ro see me in the reflection of the opposite window. I'm caught.

I walk back, and it's at that time that everything changed.

All my best memories resurface when I find myself opposite to Anabelle.ro:-\

Now my whole being is burning again a thousand lights.  :13:

Antwerp, the city where it all began!  :smiley:

« I feel the shadows hanging over
They're waiting to come closer
To come and take me away
And I can feel my heart skip
Everytime that I sleep I wanna run away
»
( © « Closer » by Lemaitre)
https://www.youtube.com/watch?v=dSYu8FLVr_Y
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2016, 23:25:16 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1452 Gepost op: 30 juli 2016, 22:52:20 »
Et delaplace, cet Anabelle, qui est-ce ? Il y a de diverses femmes qui portent ce nom; donc, nous voulons savoir de qui il s'agit... ::)
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2016, 22:57:34 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1453 Gepost op: 5 augustus 2016, 02:22:34 »
Zondag kan ik nog eens snachts naar de favoriete buurt. Wie weet welke dame een kinky dominante aanrader is? Ik hou van spuwen, golden shower, vastbinden, haar laarzen likken....
(Neen, ik zoek dat niet altijd want dan zou Michele minder verdienen, maar nu zondag wil ik dus een kinky dame:-) )

Iemand tips?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bernardus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1454 Gepost op: 5 augustus 2016, 06:49:46 »
Sonya, op SS29/3 zegt zelf aan zowat alle fetisjen te willen doen. Het is nog een lekker wijf ook, hoewel al een stuk in de 30. Spuwen deed ze uitgebreid en met zichtbaar plezier: recht in mijn mond, of eerst op haar borsten en die dan - kwak - in mijn mond :laughingchick Zeker de moeite!

Nicolle ook, die normaal op SS39/1 staat, of misschien toch op 35/2 (bet(d)weter wet misschien meer?). Blond haar, grote (echt en prachtige) borsten. Ze heeft een lief gezichtje maar spoog mijn met haar plas gevulde mond vol, kneep in mijn tepels en zei: 'come on, give me your sperm'. Niet slecht. Ze drinkt ook uitsluitend water waardoor ze heerlijk smaakt.