Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1698305 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1470 Gepost op: 20 oktober 2016, 06:52:30 »
Het leek nu toch dat het een interventie-eenheid was, mét een gepanserde anonieme wagen, dus 't was iemand die ze zochten...

Betekebt dit nu dat er een vacature vrijkomt voor een mod. Wellicht heeft Mechelen interesse ervoor.  ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1471 Gepost op: 20 oktober 2016, 16:26:37 »
Iemand bet(d)weter nog gespot?  :17: :lol ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1472 Gepost op: 20 oktober 2016, 16:30:36 »
Iemand bet(d)weter nog gespot?  :17: :lol ;D

Hier in de Aarschotstraat loopt hij alvast niet rond ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1473 Gepost op: 21 oktober 2016, 00:08:05 »
Wees gerust mensen, ik word of werd niet "gezocht" ..... :dance2
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1474 Gepost op: 21 oktober 2016, 02:22:35 »
Wat moeten we hier nu van denken???

http://www.gva.be/cnt/dmf20161020_02530859/stad-wil-nieuw-leven-blazen-in-schipperskwartier


Luister vooral aandachtig naar het interview...

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1475 Gepost op: 21 oktober 2016, 09:38:52 »
Wees gerust mensen, ik word of werd niet "gezocht" ..... :dance2

Goed om te weten dat alles wel met je is.  ;)

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1476 Gepost op: 21 oktober 2016, 09:40:12 »
Wat moeten we hier nu van denken???

http://www.gva.be/cnt/dmf20161020_02530859/stad-wil-nieuw-leven-blazen-in-schipperskwartier


Luister vooral aandachtig naar het interview...

Hopelijk heeft het geen impact op de prostitutie aldaar.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1477 Gepost op: 21 oktober 2016, 10:19:47 »
Wees gerust mensen, ik word of werd niet "gezocht" ..... :dance2

Goed om te weten dat alles wel met je is.  ;)

Alive. He's ALIVE!!! ;D
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1478 Gepost op: 22 oktober 2016, 01:36:58 »
Nee KanariePiet, he is not only "alive"  but "alive and kicking" !!!! :pica
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1479 Gepost op: 22 oktober 2016, 01:58:43 »
Nee KanariePiet, he is not only "alive"  but "alive and kicking" !!!! :pica

Volgens mij bedoelde je "alive and ficking"  :lol

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1480 Gepost op: 30 oktober 2016, 16:06:47 »
Aanstaande dinsdag 1 november is een feestdag, oa in België... Op zulke dagen hoeven de parkeerautomaten niet gevoederd te worden.   :039:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1481 Gepost op: 4 november 2016, 08:26:09 »
 :party0036: Juicht allen, vooral dames dan, ten lande, zowel in België, Nederland als Duitsland; ons aller sexmachine is jarig: hij is eindelijk de kinderschoenen ontgroeid en heeft nu de gezegende leeftijd van 51 jaar bereikt. En belangrijk: hij ziet er niet eens ouder uit dan voorheen !!!!! :happybirthday3: M .a.w. hij groeit mee met de jaargetijden en komt hiermee in de herfst van zijn bestaan !
« Laatst bewerkt op: 4 november 2016, 08:34:14 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1482 Gepost op: 4 november 2016, 19:53:38 »
Heren, sinds kort een nieuwe wandelaar rijker in ons alombekende schipperswkartier. Vanwege hevige grieptoestanden geen verzetje gepleegd vorige week, dit zou ons beiden niet goed uitkomen. Hetgeen opviel was de mix van dames, jong, ouder, ieder kan zen verzetje wel ergens kwijt.
Schuin tegenover frituur ingang schipperstraat (vanuit Falconplein) aan de linkerkant eerste 3-delige vitrine: links een zwarte dame, rechts  vermoedelijk oostblok-lady met zwarte haren doch...de middelste: blond, bril, vreselijk sexy uitziende jongedame, helemaal mijn type. Niet geweten uit welk land ze afkomstig is. Iemand ervaring met deze heel sensueel uitziende dame?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1483 Gepost op: 4 november 2016, 20:03:43 »
 :welcome: op RB bule!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1484 Gepost op: 23 november 2016, 09:26:22 »
Gisteren ben ik voor de 2de keer dit jaar naar het SKW getrokken. De rit van Brussel naar Antwerpen verliep wisselvallig: het ene moment kon ik goed doorrijden, het andere moment stond ik gewoon stil, wat niet geheel onlogisch was gezien mijn vertrekuur in Brussel (16u25).

Vlakbij het SKW is er meer dan voldoende parkeerplaats, maar je moet er wel stevig voor betalen: voor 5 uurtjes parking heb ik gisteren 9,60€ :o neergeteld.

Ik ben mijn avond samen met Sexmachine en Bema gestart in café de Flux, waar we ons moed ingedronken hebben voor onze wandeling doorheen 1 van de leukste buurten van Antwerpen :)).

Ergens na de achten was het dan zover: we trokken onze stoute schoenen aan en gingen op pad. Het was droog en niet echt koud. Ideaal wandelweer!

De ramen waren gisterenavond goed bezet en er waren nogal wat mooie meiden aanwezig, maar aan bijna elk van hen mankeerde naar mijn smaak wel iets: te groot, paar kilo te veel, geen lieve lach, een ongeïnteresseerde blik… En de meiden die me echt interesseerden, ontglipten me dan weer, doordat ik telkens net te lang twijfelde en een andere wandelaar me voor was ::).

En zo kwam het dat ik uiteindelijk zeker 8 keer het ganse SKW ben doorgewandeld vooraleer ik uiteindelijk dan toch ergens ben binnengestapt. De gelukkige is Anna (Vingerlingstraat 03/02) geworden.

Anna is een mooi Roemeense meid van 22 jaar jong. Het is een kleintje (max 1,60m) met een slank lichaam en voorzien van een heel mooie B-cup, lekkere billen en een hele slanke taille. Anna heeft een mooi gezicht, blond haar en bruine ogen. Ze heeft een tattoo op 1 van haar onderarmen. Annie heeft vroeger blijkbaar in de Duitse saunaclubs gewerkt.

De tocht naar de kamer was er eentje naar de nok van het gebouw. Nogal wat traptreden doen met andere woorden :o.

De kamergang zelf was, naar raamprostitutienormen, goed. Anna ontdeed zich onmiddellijk van haar kledij, waarbij ze haar mooie, naakte lichaam toonde. Ze voorzag kleine Piet van een condoom en begon aan een weinig gevarieerde, maar desalniettemin bevredigende pijpbeurt.
Tijdens het pijpen mocht ik met Annie haar borsten, billen en poesje (héél voorzichtig) spelen.

Eens Piet op oorlogssterkte stond, vroeg Annie me haar te neuken. 2 standjes gedaan: missio en hondjes, waarbij Anni goed mee deed, en probleemloos klaargekomen tijdens doggy ;D.

We hebben tijdens het opfrissen en aankleden nog rustig nagepraat en ik heb na iets meer dan 20 minuten dan maar de tocht naar beneden aangevat. Nog een kusje ter afscheid gekregen en tevreden terug de straat opgegaan.

Herhalingsgevaar: mooie meid, oké service, maar een herhaling hoeft niet zo direct nee.


Na mijn kamertje heb ik nog een tijdje rondgewandeld in het SKW, dat redelijk druk bevolkt was met mannen, maar ik zag mijn collega wandelaars (Sexmachine, Bema en Bet(d)weter) nergens. Die lagen waarschijnlijk ergens te neuken of waren terug naar café om nog wat pinten te drinken 8).

Ik heb me dan, om af te sluiten, maar een lekkere bicky cheese (4€) genomen aan 1 van de zaken aan de rand van het SKW en heb met een laatste wandelling doorheen het lustoord een geslaagde avond afgesloten.

SKW: het was weer leuk. Tot een volgende 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum