Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1705451 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1515 Gepost op: 12 januari 2017, 17:12:51 »
Gisteren toevallig in het schipperskwartier beland ....
Allereerst, die burgemeester doet dat goed, alle bruggen afbreken en als je als voetganger 2 km moet stappen, worden dat er 8 ..... Wardje de Bever en zijn leuke partij, hij heeft ne chauffeur waarschijnlijk  :-\ :-\ :-\

Dus, ik dacht tegen kwart over elf te landen in het skw, en had Bema al uit zijn luie zetel gebeld .... maar het werd dus dik half één als ik toekwam ...;
Gelukkig zaten Bema en mijn toekomstige bruid (Martha van de Fluxxx) al te wachten, Bema gelukkig in normale kledij, Martha met boots en bijpassend leren broekske .... gaddamme, en dan moet een mens nog later door het skw  ;D

Een koffietje genuttigd, daarna een choufke, en ineens zegt martha .... "Daar, bet(d)weter" ... even een sprintje naar de deur en hard geschreeuwd, waarna we gezelschap kregen van Mister Duvel  :lol
Zoals altijd als ik hem tegenkom was het weer drie weken geleden dat ie nog een Duvel had genuttigd, dus deden we er maar drie  :pica
Gezellig geluld tot Bema plotsklaps naar één van zijn lieven moest - tja, je bent een Pascha of je bent het niet  :king: ::) ;D

En daar zat ik dan met bet(d)weter ..... dan maar snel een rondtje of zes door het skw trekken zekers.

En, aangenaam verrast door de schoonheid van de aanwezige dames .... miljaarde .... ik telde er zeker 20 waar ik het zonder twijfel op kon, en dat wil al iets zeggen, zo kort na nieuwjaar  ;D

In de VT zitten er enkelen om UUUUUUUUUUUUUUUUUU tegen te zeggen, maar diegene die me het hardst trok was een dame (bet(d)weter zal de naam wel aanvullen van de stoot (ook in fetish uitrusting - allee "licht-fetish") die in het raam van Manar opereert .... daar MOET ik eerstdaags op, onder, achter of voor, maakt me niet uit, maar op die tieten wil ik klaarkomen  :dance2

Uiteindelijk ben ik verloren gelopen opd e grote kamer van de gemaskerde Bulgaarse kat, maar ik kan gen recensie schrijven zolang bet(d)weter me niet uit de nood helpt.

Morgen nog eens een keer die kant uit, en dan Schippersstraat 12/3 maar eens uittesten p degelijkheid .... kan neit mis gaan, madame mag mij gerust pakken, ik ben daarin nogal makkelijk  :lol

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1516 Gepost op: 12 januari 2017, 17:15:48 »
Dat is Jennifer:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,13679.0.html new

Ze is al heel veel verhuisd maar heeft inderdaad ook op SS40/2 gestaan; gisteren stond ze op Verversrui 7/1.
Ik lees 'te mijden' hier, dan gaan we niet vertellen wat voor vetzakkerij er gisteren allemaal is uitgestoken ....    :sex :lol :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1517 Gepost op: 12 januari 2017, 17:19:47 »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1518 Gepost op: 12 januari 2017, 17:37:52 »
Machientje, dit is de dame van SS12/3:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,20847.msg89298.html
Gaddamme, daar wil ik op, en van mij mag barti lekker toekijken en alles opdrinken  ;D :lol
Wat een lekker geil wijffie  ;) ::) :-P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1519 Gepost op: 14 januari 2017, 14:22:15 »
Volgaarne!!!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1520 Gepost op: 17 januari 2017, 16:07:57 »
Maandagavond nog eens een keertje naar ons geliefd Schipperskwartier trekken, met name Maria en Stefanieke zijn terug van het land van herkomst, en maken de ramen terug onveilig ....

Ik wil gerust in de vooravond even Jasmine's condoom volblaffen, als Barti dat wenst, geen enkel probleem mee, zodat die jong ook wat te drinken heeft ... enne, voor middernacht blijft dat lekker vers, ze geven temperaturen tussen de 3 en de -3  ....... dat vraagt om me lekker te verwarmen aan die tieten van die grieten ....    :lol :blonde :shakekontje

We kunnen ook altijd die Jasmine naar Stefaniekes of Maria's kamer halen .... dan heb ik zes tieten om me te spelen  :-\ ;D :movingtits
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1521 Gepost op: 17 januari 2017, 16:29:38 »
(Heel) kleine kans dat ik maandagavond ook naar het SKW kom! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1522 Gepost op: 17 januari 2017, 16:49:06 »
(Heel) kleine kans dat ik maandagavond ook naar het SKW kom! 8)
De kans is heel erg groot ..... er is er eentje die naar je smacht daar  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1523 Gepost op: 17 januari 2017, 16:51:15 »
 
(Heel) kleine kans dat ik maandagavond ook naar het SKW kom! 8)
De kans is heel erg groot ..... er is er eentje die naar je smacht daar  ;D

 :-\ Ik zal zien wat ik kan doen ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1524 Gepost op: 17 januari 2017, 17:14:50 »
(Heel) kleine kans dat ik maandagavond ook naar het SKW kom! 8)
De kans is heel erg groot ..... er is er eentje die naar je smacht daar  ;D

 :-\ Ik zal zien wat ik kan doen ;).
Je pietje insmeren met tijgerbalsem, want als ik Stefanieke daar op loslaat, die vreet ze op met haar en huid .... tijgerbalsem op je koppie is de enige manier om te overleven  :-\ ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1525 Gepost op: 25 januari 2017, 18:02:34 »
Verversrui 7 is voor twee maanden gesloten ingevolge werkzaamheden; zo worden o.a. de kamers voorzien van een nieuwe verflaag (zwart !) 000008 en volledig nieuwe (led)verlichting.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1526 Gepost op: 26 januari 2017, 22:25:26 »
Na al die positieve verhalen hier gisterenavond zelf ook eens op wandel geweest in het SKW. Was er omstreeks 2130 u en gebleven tot ca 2300 u in de hoop dat de "nachtshift" tevoorschijn zou komen.
Aan enkele meiden gevraagd of TZ mogelijk was en slechts bij 1 was dit mogelijk mits een toeslag van 50 euro (Schippersstraat  24 2°raam van rechts) In de Verversrui, 1 meid gezien die in aanmerking zou komen maar daar was TZ niet mogelijk. Zag ook dat al die tijd vele meiden werkloos bleven, misschien lag het aan de koude want veel wandelaars waren er niet.
Ben er ook op zondag namiddag geweest en in nr 38, Julia,Flory,Maria gezien en kort gesproken en bij deze drie zou TZ geen probleem zijn maar toch is er iets dat me tegenhoud bij deze meiden.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1527 Gepost op: 27 januari 2017, 06:43:51 »
Beste victor, Verversrui 1 bestaat niet ! :017:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1528 Gepost op: 27 januari 2017, 13:09:47 »
Beste victor, Verversrui 1 bestaat niet ! :017:

staat er toch ook niet ? er staat Verversrui, (komma)...1 meid gezien.....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1529 Gepost op: 27 januari 2017, 14:22:32 »
Ja ok, sorry !
Had het begrepen als "Verversrui, 1 (een) meid gezien..."
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...