Auteur Topic: Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)  (gelezen 149856 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Gepost op: 16 september 2012, 03:54:23 »

 
[box title=VANESSA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Slank
BH:                 C cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Blond
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC PZC NMC Likken GFE Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+PZC is mogelijk.
-Geen TZ.
[/box]

[box title=extra info]
Ze ziet er een beetje uit als een 'dom blondje', doch het is een hele sympathieke. Alleen zoenen doet ze dus niet.
Deze dame werkt enkel overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 13 juli 2020, 22:23:09 door Elwood »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2012, 15:06:01 »
Dame is verhuisd naar SS 29/3, Adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2013, 17:27:24 door mechelen »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 18 februari 2013, 19:27:34 »
werkt deze dame ook op weekends? ben van plan deze eens te bezoeken na reviews te lezen op dat ander forum.

lange dame, slank en grote tits...lijkt mij dus de moeite waard uit te checken me dunnkt

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 18 februari 2013, 20:05:13 »
werkt deze dame ook op weekends? ben van plan deze eens te bezoeken na reviews te lezen op dat ander forum.

lange dame, slank en grote tits...lijkt mij dus de moeite waard uit te checken me dunnkt

Ze werkt ook in het weekend, jawel. En wie zowel op blondjes als op grote echte borsten valt is hier aan het juiste adres.

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 15 december 2017, 12:09:53 »
hello,

is deze info nog up to date ?


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 27 januari 2018, 17:25:42 »
Pijpfestijn en alle andere wandelaars: Vanessa was een hele tijd spoorloos maar nu is ze terug en wel op SS14/1, steeds :sign0098: in de dagshift.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 10 mei 2018, 17:11:49 »
Vanessa is verhuisd naar SS32/1 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 27 september 2018, 17:55:21 »
Vanessa was een tijdje afwezig maar vanmiddag zag ik haar terug zitten op haar vertrouwde adres.

 :gtgal

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 29 september 2018, 14:48:08 »
Daarnet , na 2 weekjes afwezigheid , nog eens in het SKW geweest. Ik had gelezen dat Vanessa terug is en besloot om haar nog eens een bezoekje te brengen. Eenmaal in het SKW aangekomen staat ze niet achter haar raam , ze is dus bezet. Na vele rondjes te wandelen verschijnt ze achter haar raam en ik twijfel niet en stap op haar af.

In het kamertje vraag ik hoe haar vakantie geweest is. Ze is nog steeds dezelfde spontane , goedlachse meid. Heel leuk om met haar te praten en te lachen. Maar er is 1 ding dat nog leuker is met haar : seks! Na een keurig wasje belanden we op bed en ze neemt uitgebreid de tijd om me eerst op te warmen. Als kleine Svein goed stijf is neemt ze een condoom en begint lekker te pijpen. Ik mag me ondertussen bezig houden met haar kontje en poesje. In de spiegel heb ik een goed zicht op dat lekkere poesje en in combinatie met een aangename pijpbeurt moet ik toch al een beetje op mijn tanden bijten om niet te komen.

Na een uitgebreide pijpbeurt vraagt of ze ik wil neuken en dat wil ik zeker ! Ze doet het condoom erraf en doet er een nieuwe over. Ze brengt wat glijmiddel aan en vraagt hoe ik wil beginnen. Zij on top ! Ze komt gehurkt op mij zitten en gaat er vrij stevig tegenaan. Ik neem haar borsten stevig vast terwijl ze geile praat uitslaat. Lekker geil ! You like it rough vraagt ze. JA! Ze schroeft het tempo op terwijl ze me stevig vasthoud. Genieten geblazen ! Dat lieve snoetje in combinatie met een stevige neukbeurt plus de nodige dirty talk doet mijn hoofd op hol slaan.

Nadat zij het beste van zichzelf heeft gegeven is het aan mij : volgende standje is missionaris. In tegenstelling tot de vorige keer hoef ik het niet rustig aan te doen. Na een tijdje neuken vraag ik of ik op haar borsten mag klaarkomen. Ze heeft een stevig stel prammen die ik wel eens wil onderspuiten.  :movingtits Dat is geen probleem en ze zegt dat ik op mijn rug moet gaan liggen. Ze gooit mijn benen open en neemt ertussen plaats. Ze doet het condoom af , een beetje olie erover en ze begint me af te trekken. Ze wisselt af tussen een handjob en een tittyjob. Daar heeft ze natuurlijk de juist cupmaat voor en ik geniet er enorm van. Ik neem het van haar over en trek me af terwijl zij haar borsten vlak boven mijn penis houd , diep in ogen kijkt met de nodige dirty talk erbij. Ik hou het niet meer en spuit haar borsten onder. Heerlijk !

Ze zegt dat ik eventjes moet blijven liggen terwijl ze zichzelf en mij proper maakt met vochtige doekjes. We praten nog wat na , uitgebreid zonder enige tijdsdruk. Daarna nog een wasje en ik ben weer op straat.

Dit tweede bezoekje is nog beter bevallen dan het eerste en wat mij betreft mag Vanessa ineens op mijn lijstje van favorietjes ! Het is geen babe , eerder een mooie girl next door en dat heb ik het liefst! Ze heeft zo'n ondeugend en vrolijk gezichtje....het zal niet lang duren voor ik weer eens bij haar binnenspring !
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 3 oktober 2018, 12:37:11 »
Ik ben daarnet nog eens bij Vanessa beland. Ze was blij maar ook verbaasd dat ik er was zei ze. De laatste maanden wandelde ik vooral in het weekend en niet meer tijdens de ochtend. Maar ik kreeg toch een beetje heimwee naar de ochtelijke wandelingetjes. Ik was de eerste klant wist ze me te vertellen. Altijd leuk om te horen natuurlijk , maar of het waar is....

Nadat ik opgewarmd was is ze begonnen met een uitgebreide pijpbeurt en tijdens het pijpen MOEST ik mijn vinger in haar kontje steken. Ik begon voorzichtig maar ze zei al snel dat het dieper moest en dan moest ik haar stevig vingeren in haar kontje. Altijd leuk als ze hier zelf om vragen. Daarna kwam ze spontaan in 69 over me zitten en wou ze dat ik haar kontje likte , met plezier! Ook mijn tong in haar kontgaatje steken was geen probleem voor mevrouw. Daarna geneukt in 2 standjes , doggy en staand naast het bed.

Ze wou dan dat ik haar borsten terug onderspoot zoals de vorige keer , en dat wou ik zelf ook. Ik ging op mijn rug liggen en ze gooide mijn benen wijd open en ik klemde die dan tegen haar heupen. Het duurde nog al lang dus ze vroeg of ik graag een vingertje in mijn kont had , en dat vond ik een uitstekend idee. Ik pakte een condoom en zij ging aan de slag. Na een tijdje schroefde ze het tempo op en stootte mee met haar heupen zodat het leek alsof ze me aan het neuken was. Ik moet zeggen dat dit , tegen mijn verbazing in , me wel opwond.

Ondanks dat het wat langer duurde werd Vanessa niet lastig en ze bleef de ganse tijd de vriendelijkheid zelve.
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 8 oktober 2018, 20:07:44 »
Vorige week donderdag heb ik voor de eerste keer deze 25 jarige Moldavische Vanessa bezocht. Ze stond in een zwart sexy setje waarin haar mooie vormen goed uitkwamen.  Ik ben direct binnen gestapt zonder enige onderhandeling aan de deur, erop vertrouwende dat deze dame een goede service levert. Ik werd heel vriendelijk ontvangen door deze spontane meid, ze wist wel dat ik haar buurvrouw Sabrina al een paar keer bezocht had.

Eens binnen vroeg ze of ze haar sexy setje moest uitdoen of dat ik liever had dat ze het aanhield. Ze zag er geweldig sexy uit in dat setje maar ik wilde haar toch ook graag helemaal naakt zien, alleen die borsten al. De gesprekjes die we hadden liepen vanaf de eerste minuut al heel vlot.

Ze deed haar setje uit en ging zich eerst wassen. Wát een lichaam heeft deze meid! En wát een mooie fiere tieten! Na mijn wasje lag ze uitdagend naakt op het bed. Ik ben naast haar en tegen haar aan gaan liggen en we hebben even overlegd wat er allemaal ging gebeuren en wat ik allemaal graag had. Ze was er vrij zeker dat ik vroeger toch ook al eens bij haar was geweest maar dat is toch niet het geval.

Ze begon met een lekkere teasing over mijn lichaam en een heleboel kusjes in mijn hals. Ze kroop ook over mijn lichaam en wreef van mijn ballen tot mijn borstkas met haar borsten over mij. Echt body contact zoals ik het graag heb! Met haar borstjes mocht ik gerust spelen en ik mocht haar ook overal strelen. Ondertussen had ze mijn metalen cockring opgemerkt. Ze vond die heel sexy waarna ze aan een leuk spel met haar handen en vingers over mijn ballen en stijve paal begon.

Naast mij zittende schoof ze een condoom over mijn stijve paal waarna een lekkere “natte” pijpbeurt volgde met veel speeksel. Toen ik over haar kontje streelde vroeg ze zelf om een vinger in haar kontgaatje te steken. Dan kwam ze in 69 over mij. Ik had gevraagd om haar poesje te mogen likken maar ze zette zich zo diep op mij dat ik nauwelijks bij haar poesje kon. Ze duwde wel haar kontgaatje tegen mijn mond, dat mocht ik wel uitgebreid likken en er mijn tong insteken.

Omdat ik haar gezegd had dat ik ook wel hield van een vingertje in mijn kont deed ze een condoompje over haar vinger(s) en begon rond en in mijn kontgaatje te spelen. Opnieuw vroeg ze me om ook een vinger in háár kontgaatje te stoppen en die vinger mocht daar een heel stuk in. Ze kneep ook stevig met haar sluitspier rond die vinger, ondertussen pijpte ze enthousiast verder. Té veel in de buurt van haar poesje mocht ik echter met mijn vingers niet komen en ín haar poesje mocht mijn vinger zeker niet.

Na een tijdje in deze positie vroeg ze of ze verder moest pijpen of dat ik liever had dat ze overschakelde naar een penismassage met olie. Ik koos voor de massage met olie. Ondertussen had Vanessa ook al door dat ik wel wat meer kon hebben dan een vingertje in mijn kontgaatje. Zonder dat ik iets vroeg nam ze een dildo van eerder bescheiden formaat, trok er een condoom over en schoof hem met het nodige glijmiddel zachtjes maar vastberaden en diep bij mij naar binnen.

Terwijl ze me aftrok met de ene hand en de dildo in en uit mijn kont duwde met haar andere hand zette ze zich met gestrekte benen boven mij met haar poes boven mijn gezicht. Wát een geil zicht was dat! Ik zag dat haar poesje ondertussen toch al nat was maar ik mocht nog steeds niet met een vingertje tussen haar schaamlippen. Ze liet zich nog wel eens zakken en vroeg weer om mijn tong in haar kontgaatje. Dan strekte ze haar benen weer en stond ze weer met haar poes boven mijn gezicht, zo kon ik sensueel de binnenkant van haar dijen strelen. Ik voelde dat ze er kippenvel van kreeg.

Even later nam ik het aftrekken over terwijl Vanessa mijn kontgaatje bewerkte met de dildo en met haar andere hand met mijn ballen speelde. Ze kwam ook met haar mooie volle borsten over mijn stijve paal hangen. Ik had niet gevraagd of ik op haar borsten mocht spuiten dus dat deed ik dan maar niet, al was de verleiding wel groot. Na een paar diepe stoten met de dildo, wat gefriemel aan mijn tepels en ballen en een paar keer stevig doortrekken spoot ik mijn buikje onder.

Vanessa maakte alles vakkundig proper. De meeste dames verdwijnen dan van het bed bij een eerste bezoekje. Vanessa niet, tot mijn verwondering kwam ze tegen me aan liggen en kreeg ik nog een paar kusjes. Ik mocht haar nog uitvoerig strelen en zij deed hetzelfde tijdens een wel hele lange nababbel.

Vanessa nam voor alles ruim haar tijd, van enige haast of tijdsdruk was hoegenaamd geen sprake. Er was ook duidelijk wederzijds respect en we hadden van in het begin een goede verstandhouding. Misschien was dit omdat we over een aantal zaken eenzelfde mening hadden? Ik had in elk geval met deze dame nog uren kunnen verder kletsen.

Tijdens de nababbel gaf ze subtiel nog een aantal hints, bvb dat ze nooit neukt zonder condoom, dat ze ook SM doet, dat ze ook graag wat kinky stuff doet zoals klanten neuken met een strap on en dildo en dat ze af en toe graag eens een triootje doet met haar buurvrouw Sabrina er bij. Mmm, dat lijkt me ook wel wat!

Samengevat: dit was een tof en gezellig bezoekje aan deze supervriendelijke, lieve, vlotte, open en spontane meid met een prachtig lichaam. Bovendien was er achteraf een leuk (niet oppervlakkig) gesprek. Ik had haar eigenlijk zó mee naar huis willen nemen.

Herhalingsgevaar: zeker, maar een volgende keer wil ik wel graag écht haar poesje likken!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 3 december 2018, 21:05:29 »
Ik had deze mooie, lieve en vriendelijke dame al een paar keer bezocht voor laat ons zeggen het “normale” werk. Ze had me wel terloops al eens verteld dat ze ook wel meer kinky stuff en SM deed. Bij mijn laatste bezoekje hadden we daar een verhelderend gesprekje over gehad.

Vorige week vrijdag ben ik dan bij haar op bezoek geweest voor een eerste kinky en SM sessie. Een uitvoerige en gedetailleerde beschrijving van het volledige spel zou hier een veel te lange tekst opleveren, daarom hieronder een korte samenvatting.

Vanessa heeft van die zwarte lieslaarzen die ze op mijn vraag gewillig aantrok. Volledig naakt en met die laarzen aan zag ze er verschrikkelijk geil uit. Na wat opgeilen vooraf kwam ze plotsklaps verrassend kinky en dominant uit de hoek. Ze maakte zeer goed gebruik van een aantal speeltjes: metalen handboeien, pinwheel (over balzak, liezen, tepels en stijve paal), tepelklemmen, SM kaarsen en een flogger. Daarbij gebruikte ze ook haar nagels en tandjes op  de juiste manier. Omdat het onze eerste kinky/SM sessie was tastte ze goed af en bleef ze toch ruim binnen mijn grenzen.

Na deze leuke kinky spelletjes trok ze een zwart latex strap on harnas met dildo aan (voorzien van een condoom). Ze kwam bovenop mijn borstkas zitten, duwde de dildo tegen mijn mond en gebood me om haar te pijpen. Aansluitend heeft ze me stevig in 4 standjes anaal genomen waarbij ik tussendoor aardig wat klappen op mijn achterwerk en een paar schoppen van haar boots tegen mijn klokkenspel kreeg. Tijdens het laatste standje kwam de verlossing en mocht ik mijn buik onder spuiten.

Het was een leuke sessie en zeker voor herhaling vatbaar. Je zou het haar niet aangeven maar deze meid heeft aardig wat kinky/SM/dominantie-skills. Ik denk dat ze zich bij deze eerste sessie nog wel een beetje ingehouden heeft maar dat ze wel doorhad dat ik best nog wel iets meer kan hebben.

Achteraf hebben we nog leuk liggen nababbelen op het bed. Het was evenzeer verrassend hoe die dominante dame van daarnet plots weer terug die lieve, vriendelijke meid werd.

Ik ga graag deze spelletjes nog eens een keertje opnieuw doen met deze prachtige meid.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 11 juli 2019, 11:39:04 »
Vanessa was een tijdje afwezig maar sinds gisteren is ze terug op post !

 :gtgal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 25 juli 2019, 20:24:55 »
Deze Moldavische schoonheid heb ik sinds oktober vorig jaar een kleine 20 keer bezocht. Het valt me echter op dat er hier niet al te veel over haar geschreven wordt.

Wegens eerst mijn en aansluitend háár verlof was het zeven volle weken geleden dat ik haar nog had kunnen bezoeken. Nu ze sinds vorige week woensdag terug aan het werk is heb ik haar intussen al twee keer kort achter elkaar bezocht.

Vanessa is een mooie, blonde en gezellige Moldavische dame met een zéér mooi lichaam en een prachtige volle en natuurlijke C-cup. Ze levert steeds een zeer goede service en ze kan aan héél uiteenlopende wensen voldoen. Ikzelf heb met haar steeds een kinky of soft SM sessie waarbij ze regelmatig mijn grenzen opzoekt maar er nooit echt over gaat.

Met deze dame is veel mogelijk, ze is zeker geen klokkijkster en je kunt met haar een zeer goed gesprek voeren.

Vanessa is en blijft één van mijn top-favorieten in de dagshift van het SKW.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Vanessa (Roemeens) (Dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 27 juli 2019, 17:17:26 »
Voor wie het vorige week véél te warm vond om naar Vanessa te gaan omdat haar airco stuk was is er goed nieuws! Ik heb van haar vernomen dat de kapotte airco ondertussen vervangen werd en dat ze haar klanten terug in een frisse kamer ontvangt.

 :sex

 :blonde