Auteur Topic: Schippersstraat 29/2, Anna  (gelezen 9244 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/2, Anna
« Gepost op: 4 juli 2010, 19:25:17 »
Na een aantal zeer spannende en te gekke ervaringen in oost-europese clubhuizen, ben ik vannacht voor de eerste keer bij een meisje achter het raam naar binnengestapt.

Alvorens dit avontuur had ik afgelopen maandagmiddag met een vriend van me ook al het skw bezocht. Na vele rondjes te hebben gewandeld heb ik toen uiteindelijk besloten nergens naar binnen te gaan. De meiden zien er zeker niet verkeerd uit, maar toch was ik enigszins teleurstellend in de schoonheden die ik wel aantrof op de wallen in amsterdam.

Anyways, vannacht was ik zo geil als boter en met toch enige spijt van de maandag, wederom afgedaald naar antwerpse skw. Na mijn auto in een zijstraatje geparkeerd te hebben kwamen er direct vanuit verschillende wegen met topsnelheid politiebussen aangesneld. Met de gedachten niet een controle te willen ondergaan, wat een totale anti-climax zou veroorzaken, stapte ik toch maar het skw binnen. En inderdaad politie politie politie, een zestal bussen en een ziekenwagen kleurde de straatjes in een ware kermis.

Het leek wel uitverkoop, wat een topdrukte daar zeg, in vergelijking met de maandag toen er een halve paardekop rondliep was het nu zo druk dat het wel koopzondag leek, net zoals op de wallen. Desalniettemin was het aanbod van meiden vele malen groter en na een rondje gelopen te hebben had ik mijn keuze super snel gemaakt. In de schipperstraat pal tegenover de ingang van Villa Tinto zag ik opeens een super mooi klein meisje staan. Bij het zien van haar mooie figuur en gezicht ging mijn hart meteen te keer met de gedachten dat ik haar kon nemen. En inderdaad, welgeteld vijf minuten later lagen we samen gewassen en wel op haar bed. Na een beetje opgeilen heeft ze me gepijpt met condoom, ze deed super haar best, maar zoals altijd voel ik weinig met plastic om mn lul. Vervolgens vroeg ze of ze op me mocht gaan zitten en met haar tengere lijfje van 1,51m, kleine tietjes en lief aankijkend schoof ze vervolgens mn vriend langzaam in haar kutje. Eerlijk gezegd vind ik dat de allergeilste momenten en daar heeft Anna het perfecte lijfje voor. Ze echt klein maar fijn gebouwd, met mooie slanke benen, plat buikje en navoren staande tietjes. Na nog vier of vijf andere standjes gedaan te hebben, en nog wat nodig pijpwerk tussendoor, heeft ze me uiteindelijk afgetrokken zonder condoom en ben ik heerlijk klaargekomen. Ik had haar kamer onder gespoten maar ze nam het goed en grapte dat ik een goede shooter was. Na de zooi schoongemaakt te hebben zijn we gewassen en wel weer naar beneden gegaan.

Om mijn ervaring te delen heb ik het een en ander gevraagd. Ze heet Anna, is 25 jaar, 1.51m en komt uit Kroatie, Zagreb. Ze heeft donker zwart haar tot op haar schouders. Ze heeft een super lief gezichtje, is klein en spreekt diverse talen vloeiend waaronder duits en spaans, maar ook in engels kan ze zich goed verstaanbaar maken. Ze vertelde me dat ze uitsluitend snachts te vinden in het skw en ze hier nu voor vijf maanden in antwerpen zit, ze had nog niet in nederland gestaan. Iedere maand, zo zei ze, gaat ze terug naar Zagreb. Ze stond in het middelste raam van drie en haar kamer was op de eerste etage en met trap bereikbaar.

Ik heb het hele forum afgezocht, maar ik heb haar niet terug kunnen vinden. Ik weet vrijwel zeker dat ze in de schipperstraat 29/2 stond, in uiterste geval was het 27/2. Ik liep in ieder geval na de daad rechtstreeks vanuit haar deur de poort in van Villa Tinto. Overigens heb ik 90 euro afgerekend, we hadden 50 euro afgesproken, maar nadat de 20 minuten voorbij waren zijn we nog even doorgegaan, ik had haar beloofd haar na de daad nog 30 te geven, maar omdat ik haar zo lief en aardig persoon vond heb ik haar 40 gegeven, niet nodig maar wel leuk. Ze vertelde van te voren dat ik diverse standjes mocht proberen, en dat als ik wilde gewoon kon switchen van positie wanneer ik dat wilde, eerlijk gezegd ging ze daar ook lekker in mee en deed vervolgens in het nieuwe standje haar goed haar best.

Weer een ervaring rijker, en alhoewel Anna helemaal mijn type is, vind ik de sfeer in een club en de spanning daarbij vele malen gaver. In een club drink je wat, klets je wat en ga je uiteindelijk naar de kamer. De hele sfeer en spanning die daar bij komt kijken vind ik persoonlijk een van de leukste dingen die er zijn. Zoals ook het opzoek gaan naar telefoonnummers, en adressen van clubs in de gekste steden met name die je niet eens goed kan uitspreken. Mijn voorkeur na vannacht gaat dan ook nog steeds uit naar een goede trip naar oost-europa. De hele ambience, de omgeving, in de nacht in buitenwijken naar clubhuizen gaan levert zo'n enorme spanning op, dat ik niet verwacht dat ik direct verslaafd aan ramen b en.
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2010, 13:40:32 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/2, Anna
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2012, 21:53:29 »
Liefhebbers van lolita's: maak dat je bij Anna bent.

Ze is er nog altijd. Ik verzeker jullie dat ze uitstekende service biedt voor jullie zuurverdiende centen!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/2, Anna
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2013, 23:34:23 »

 
[box title=ANNA]
Land:             KROATIË
Taal:              ENGELS, DUITS, SERVO-KROATISCH
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,55m
Model:            Slank
BH:                 A cup
Kontje:           Slank
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
 PMC NMC
[/box]

[box title=extra info]
Avondshift.
[/box]