Auteur Topic: De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen  (gelezen 255842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Gepost op: 25 september 2012, 00:01:43 »
In België is er naast de eerder klassieke raambuurten zoals het SKW nog een andere vorm van raamprostitutie : de raambars.

Wat is dit : dit is een combinatie van een uitzuipbar en ramen. Je kan er een glas gaan drinken, 5 euro voor een pilsje of fris.

Je kan dan een flesje champagne 'schenken' aan een van de dames, dat kost dan 50 tot 300 euro. Afhankelijk van het bedrag kan je met de dame wat kletsen aan de toog, een beetje spelen in een fauteul of je krijgt een striptease of lapdance. Goed onderhandelen wat je precies wil!

Je kan naar de kamer gaan : dat kost dan 150 euro voor een half uur, 300 voor een uur en 400 voor een uur met jacuzzi. Je kan hierop afdingen, maar dan krijg je gewoon minder tijd. Gewone dingen als PMC en NMC zijn gebruikelijk. Echter TZ en PZC zijn uitzonderlijk en hiervoor mag je nog bijbetalen, als de dames dit al doen. Ook hier geldt : op voorhand goed onderhandelen.

Waar vind je deze bars :

De N3 Sint Truiden-Luik. Deze weg wordt in de volksmond de 'Chaussee d'Amour' genoemd; dit is dan ook de bekendste buurt. Op het grondgebied van Sint Truiden zijn er ongeveer 40 bars. Rij je verder richting Luik dan kom je nog aan een 25 tal raambars, verspreid over een goeie 20 km.

De N4 Brussel-Namen. Ter hoogte van Gembloux zijn er ongeveer 20 raambars.

De N1 Antwerpen-Mechelen. In Waarloos zijn er 10 raambars.

De N43 Gent-Deinze. Hier zijn ongeveer 30 raambars.

Dames : Over het algemeen is er een mix van zowel jonge als minder jonge dames. De jongere dames zal je vooral 's avonds aantreffen. In Waarloos werken quasi uitsluitend iets oudere dames. Opvallend is wel dat je er niet zo veel Oost-Europese dames vindt en wel behoorlijk wat Franse dvp's.

Plus en min : dit is natuurlijk erg duur, te duur eigenlijk. Vele klanten zijn dan ook zelfstandigen en landbouwers, mensen met (zwart) geld... Deze vorm van raamprostitutie staan dan ook erg onder druk. Toch heeft het wel iets : met de wagen langs die bars slenteren...
« Laatst bewerkt op: 25 september 2012, 14:52:39 door mechelen »

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2012, 13:38:24 »
In het begin van mijn wandelcarriere een bar bezocht in Gent.

Het klopt ind dat het zeer duur is. Toen nog geen wandelervaring vandaar veel geld kwijt en weinig in ruil.
Wil toch even aanhalen dat er langs de weg Gent - Deinze geen 30 bars meer zijn.
Vlug gerekend kom ik op 20 bars waar er wel vaak meerdere dames aanwezig zijn.
De laatste tijd verdwijnen er veel bars en maken ze plaats voor andere zaken.
Ik persoonlijk denk dat deze vorm van prostitutie langzaam zal verdwijnen.


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #2 Gepost op: 26 april 2014, 21:37:50 »
Daarnet voor het eerst sinds lang nog eens half uurtje rondgereden op de Chaussée d'Amour (+-20u15-20u45). Telkens gereden van aan het ronde punt met het rode vliegtuig tem de militaire basis en terug.

Het is en blijft daar een trieste bedoening, ook op een zaterdagavond. Zeker 60% van de ramen was leeg :017:.

Wat de aanwezige vrouwen betreft: ik heb er hoop en al 5 gezien die mij interesseerden. Van die 5 waren er 2 voortdurend met hun gsm bezig en keek er eentje me enorm ongeïnteresseerd aan, toen ik voor haar raam vertraagde :o.

Enfin, uiteindelijk, ben ik, omdat de goesting reusachtig groot was, toch bij 1 van de 2 overblijvende meiden binnen geweest (zie haar topic: Elena, Love Story). Goede ervaring (rekening houdend met de locatie waar ik mij bevond), maar het zal waarschijnlijk toch weer minimum 2 jaar duren, eer ik me op de Luikersteenweg nog eens laat verleiden om ergens binnen te gaan!  8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #3 Gepost op: 26 april 2014, 23:07:10 »
Ik was er eergisteren  C:-) en inderdaad, het is daar magertjes... Bar Memphis, die enkele jaren geleden afgebrand is heeft men ondertussen afgebroken.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #4 Gepost op: 26 april 2014, 23:24:28 »
Ik was er eergisteren  C:-) en inderdaad, het is daar magertjes... Bar Memphis, die enkele jaren geleden afgebrand is heeft men ondertussen afgebroken.

Heb ik ook opgemerkt! De meeste andere mij van vroeger bekende bars, zagen er btw nog steeds quasi hetzelfde uit als vroeger. Ach. Het is al jaren een 'trieste' straat en het wordt er duidelijk niet beter op :017:

Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #5 Gepost op: 26 april 2014, 23:28:19 »
Ik was er eergisteren  C:-) en inderdaad, het is daar magertjes... Bar Memphis, die enkele jaren geleden afgebrand is heeft men ondertussen afgebroken.

Heb ik ook opgemerkt! De meeste andere mij van vroeger bekende bars, zagen er btw nog steeds quasi hetzelfde uit als vroeger. Ach. Het is al jaren een 'trieste' straat en het wordt er duidelijk niet beter op :017:

Bwa, ik heb nog geweten dat er heel zwakke periodes waren. Eind jaren 90 bijvoorbeeld en toen heeft de buurt zich toch min of meer herpakt.

Probleem is dat de verhouding prijs/service natuurlijk ondermaats is.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #6 Gepost op: 28 april 2014, 09:34:38 »
Afgelopen nacht, rond 2u, ben ik weer richting CHaussée d'Amour getrokken. Wat een trieste bedoening was me dat. 75% van de ramen waren leeg. Tussen de aanwezige meiden zaten er hoop en al 2 à 3 neukbare.

Gelukkig stond Helena (die ik gisteren geneukt heb) haar oudere zus: Jessica, te blinken in de Love Story. Daar dus binnen gegaan en mijn kwak toch kwijt geraakt (zie Jessica haar topic). Het heeft dus wel absoluut geen 2 jaar geduurd eer ik nog eens ergens ben binnen geweest op de CDA ;).

De straat kent qua bezetting duidelijk (al langere tijd) een dieptepunt. 1 of 2 aanwezige mooie vrouwen kunnen uiteraard volstaan om je keus te maken, maar persoonlijk verkies ik toch een iets uitgebreidere menukaart.
« Laatst bewerkt op: 28 april 2014, 14:03:25 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #7 Gepost op: 28 april 2014, 13:42:38 »
Je kan de Chausee totaal niet vergelijken met de clubs Kanarie... En het is niet eens de fout van de uitbaters aldaar. Immers zij zijn gebonden aan de Belgische wet waardoor ze de dames moeten inschrijven als 'diensters'. Dat betekent een pak sociale lasten betalen en dat jaagt de prijs omhoog. In Duitsland werken de dames allemaal als zelfstandig.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #8 Gepost op: 28 april 2014, 14:10:01 »
Ik weet het. Maar het prijsverschil is toch enorm (zie mijn vergelijking in Jessica haar topic). Om btw nog maar te zwijgen over de kwaliteit van de dienstverlening. En daar kunnen de uitbaters van de bars op de CDA wel iets aan doen!

Ach. Na mijn 2 recente avontuurtjes aan de Luikersteenweg moet ik zeggen, dat ik mij er ondanks de hoge prijzen toch goed geamuseerd heb en dat ik er om de zoveel tijd zeker nog wel eens zal belanden. Al was het maar voor de Hongaarse zusjes van de Love Story ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Salome974

  • rakkertje
  • Berichten: 7
  • Gfe...à tendance Pse
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #9 Gepost op: 29 april 2014, 15:39:43 »
Daarnet voor het eerst sinds lang nog eens half uurtje rondgereden op de Chaussée d'Amour (+-20u15-20u45). Telkens gereden van aan het ronde punt met het rode vliegtuig tem de militaire basis en terug.

Het is en blijft daar een trieste bedoening, ook op een zaterdagavond. Zeker 60% van de ramen was leeg :017:.

Wat de aanwezige vrouwen betreft: ik heb er hoop en al 5 gezien die mij interesseerden. Van die 5 waren er 2 voortdurend met hun gsm bezig en keek er eentje me enorm ongeïnteresseerd aan, toen ik voor haar raam vertraagde :o.

Enfin, uiteindelijk, ben ik, omdat de goesting reusachtig groot was, toch bij 1 van de 2 overblijvende meiden binnen geweest (zie haar topic: Elena, Love Story). Goede ervaring (rekening houdend met de locatie waar ik mij bevond), maar het zal waarschijnlijk toch weer minimum 2 jaar duren, eer ik me op de Luikersteenweg nog eens laat verleiden om ergens binnen te gaan!  8)

Hallo

Des fois ce que tu vois comme de l'indifférence en vitrine c'est de la timidité c'est vrai c'est mon cas jene suis pas très à l'aise quand il faut vous "faire rentrer" mais après, naturlijk ,je sais faire ;D

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #10 Gepost op: 13 juni 2014, 18:05:44 »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #11 Gepost op: 4 juli 2014, 14:29:59 »

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #12 Gepost op: 8 augustus 2014, 09:54:15 »
Bars Chausse d'Amour omzeilen regels met wirwar van BVBA's



http://www.hbvl.be/limburg/sint-truiden/bars-chaussee-d-amour-omzeilen-regels-met-wirwar-van-bvba-s.aspx

Dat doet zelfs elk frietkot en vrijwel elk volkscafé. Het is allemaal gefrustreerde praat van de oude garde daar. Die zijn daar weg. Niet door intimidatie, maar gewoon omdat ze geen boterham meer konden verdienen door hun woekerprijzen.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2014, 10:07:53 door Balthasar »

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #13 Gepost op: 8 augustus 2014, 10:00:01 »
Afgelopen nacht, rond 2u, ben ik weer richting CHaussée d'Amour getrokken. Wat een trieste bedoening was me dat. 75% van de ramen waren leeg. Tussen de aanwezige meiden zaten er hoop en al 2 à 3 neukbare.

Gelukkig stond Helena (die ik gisteren geneukt heb) haar oudere zus: Jessica, te blinken in de Love Story. Daar dus binnen gegaan en mijn kwak toch kwijt geraakt (zie Jessica haar topic). Het heeft dus wel absoluut geen 2 jaar geduurd eer ik nog eens ergens ben binnen geweest op de CDA ;).

De straat kent qua bezetting duidelijk (al langere tijd) een dieptepunt. 1 of 2 aanwezige mooie vrouwen kunnen uiteraard volstaan om je keus te maken, maar persoonlijk verkies ik toch een iets uitgebreidere menukaart.

De CDA heeft altijd haar ups and downs gekend. Tegenwoordig vind ik het er weer wat beter dan voorheen. Ze hebben daar grotere dieptepunten gekend.

Overigens ga je in de niet raambars de beste service en mooiste dames vinden. Het is ook een uniek stukje België, Gembloux, St Martens Latem en Waarloos vallen in het niet bij de CDA. In Heers heb je tegenwoordig ook de nodige bars en ook in Oreye kun je er wat vinden.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #14 Gepost op: 8 november 2014, 08:43:43 »

Gisteren opnieuw heen en weer Samya gereden en daarvoor de Chaussee d'Amour 2 keer gepasseerd, 1 keer om 10u30 's morgens, 1 keer om 2u30 's nachts:

-'s morgens was het weer armoe troef: 12 vrouwen geteld, waarvan zeker 5 veertig plus waren en het meerendel nogal wat kilootjes teveel meesleurde. Slecht 2 vrouwen waren visueel enigszins de moeite.
-'s nachts waren er over de ganse lengte van de straat een dertigtal vrouwen aanwezig en daar zaten echt wel pareltjes tussen. Ik ben zelfs een paar keer voor een raam gestopt om de aanwezige meid even te bewonderen ;). Er waren rond 2u30 btw verrassend veel klanten op zoek naar een meid. Zo zie je maar dat de straat op sommige momenten toch nog redelijk te doen heeft!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum