Auteur Topic: De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen  (gelezen 255410 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #30 Gepost op: 10 juni 2016, 20:19:24 »
Vijf vitrines van meisjesbar met voorhamer stukgeslagen :


http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-s...agen-a2729854/

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #31 Gepost op: 16 juni 2016, 19:16:03 »
Het viel me gisteren inderdaad op. Er stonden toch ook al wel weer meisjes daar.

Vijf vitrines van meisjesbar met voorhamer stukgeslagen :


http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-s...agen-a2729854/

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #32 Gepost op: 22 september 2016, 22:40:29 »
Vier arrestaties in onderzoek naar mensenhandel en prostitutie in Heers en Sint Truiden :


http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160922_02481698/vier-arrestaties-in-onderzoek-naar-mensenhandel-en-prostitutie-in-heers-en-sint-truiden

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #33 Gepost op: 22 september 2016, 23:07:31 »
In september 2013 eindigde mijn wandelcarriëre na ongeveer 30 jaar toen ik de saunaclub ontdekte.
Hoewel De Chaussee d'Amour verre van mijn favoriete 'wandelbuurt" was, kwam ik toch er zo nu en dan.
De Nederlandse raambuurten heb ik allemaal bezocht, alsmede het SKW en Seraing. Veelvuldig was ik in de Antoniusstrasse in Aken en soms ook in Trier of Duisburg.
Het is net als met saunaclubs....soms wil je ergens anders wandelen.

Ik schrijf maar gewoon mijn ervaring neer. De Chaussee d'Amour wijkt af van andere wandelbuurten die ik ken.
Sowieso al door de gefragmenteerde locaties van ramen van Sint-Truiden tot in Wallonië.
Mijn ervaringen zijn niet positief in vergelijking met andere raambuurten. Hoge prijzen in relatie tot slechte service. De 'beste' dames waren te vinden in het Waalse deel van de Chaussee d'Amour. Althans dat is mijn ervaring.
ik belandde soms in een 'verkapt' privehuis met één dame die voor het raam zat. Piccolootje....enz enz. Een dure business.

Het heeft wel iets als je die route aflegt tussen Sint Truiden en Luik, uiteraard zonder de gebreide box...... :lol
Maar dat is het dan ook wel..!

Ik realiseer me ineens dat ik nu 3 jaar in het 'saunaclubvak' zit. Reden voor een feestje?  :017:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #34 Gepost op: 22 september 2016, 23:18:47 »
Je beschrijving klopt als een bus Sjeufke!.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #35 Gepost op: 23 september 2016, 10:24:36 »
De beschrijving van Sjeufke zit er inderdaad knal op.

De CDA is prijs-kwalitatief absoluut NOT the place to be. Is het eigenlijk nooit geweest. En toch... zal de straat altijd een speciaal plaatsje in mijn hart en broek ;) hebben, want het was daar dat ik vele jaren geleden voor de eerste keer een DVP geneukt heb :o :pompe ;D.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #36 Gepost op: 25 september 2016, 20:08:00 »
Ik heb er goede ervaringen. Hele goede ervaringen zelfs. Die 50 euro, dat moet je zien als een instaptarief. Een lokkertje. Daar ga je echt niets fatsoenlijks voor krijgen aan de Chaussée. Dat is puur even uwe zak snel legen onder haastige aanmoeding van de dame.

Echter, heb hier door wat te observeren en langer te boeken, toch al enorm goede sessies gehad. No go's zijn voor mij zwarte dames, dames die erg fake overkomen (overdreven "geil" doen aan de ramen, plastic tetten, botox-gezicht), Franstalige dames, dames die erg pro-actief met de menukaart zwaaien, etc.

Bijvoorbeeld die date bij Champagne et Fraises. Die behoort toch tot het beste wat ik al gehad de laatste tijd. Daarna haar niet meer gezien. Helaas. Daarna een latina. Dat is normaliter ook een no-go, maar kreeg met TZ, PZC en NMC toch prima service.

Heb daar vroeger toch ook wel heel slechte dates gehad.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #37 Gepost op: 25 september 2016, 20:24:37 »
Goede ervaringen zijn mogelijk ja. Ik heb ooit ook eens 250€ afgetikt aan de CDA (geen flauw idee meer voor hoeveel tijd). Was een kamergang met jacuzzi, TZ, PZC, alles erop en eraan. Uistekende ervaring, maar... toch veel te duur voor wat het was.

Voor 80/100€ heb ik er ook aanvaardbare kamergangen gehad met hele mooie meiden, maar nu ook niks om van te zeggen: wauw, laten we dat opnieuw doen.

Laat mij het zo stellen: ik woon op 5 minuten rijden van de CDA, maar de kans dat ik er nog eens zal neuken, is toch echt hééééél klein. Dan rij ik liever, met de grote glimlach, 100km of meer verder, naar waar ik weet dat de prijs/kwaliteit verhouding zooooooveel beter is.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #38 Gepost op: 8 oktober 2016, 17:49:46 »
Net op weg naar PE de gehele CDA nog eens afgereden. Ik heb amper 16 :o meiden geteld, wat toch wel heel weinig is voor een zaterdagavond. 2 negerinnen gezien, een paar oudere gedrochten, maar ook 4 hele mooie blondines die ik in een saunaclub ongetwijfeld zou prikken.

Maar... overall maar magere kost dus...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #39 Gepost op: 8 oktober 2016, 17:53:54 »
Je bent daar véél te vroeg schatje...

Maar dat weet je natuurlijk.  :lol

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #40 Gepost op: 8 oktober 2016, 17:59:21 »
Je bent daar véél te vroeg schatje...

Maar dat weet je natuurlijk.  :lol

True! :)) Maar voor mij persoonlijk zou zaterdag of zondag om 17 a 18u ideaal zijn om er even 'tussenuit te wippen'. Later op de avond krijg ik thuis moeilijk verkocht ;). En dan is zo een povere line-up uiteraard wel jammer. Ooit, lang geleden weliswaar, trof je rond dat tijdstip toch al snel 30 meiden of meer aan hoor.

Ergens tegen 1u30 passeer ik er straks opnieuw. Zal dan nog eens tellen ;) 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #41 Gepost op: 9 oktober 2016, 11:28:26 »
En, waren er meer?

De bezetting is nu niet direct altijd kwantitatief op orde, maar naar mijn idee toch wel wat groter dan voordat de Roemeentjes en Bulgaartjes kwamen. De gouden tijden zijn voorbij natuurlijk, maar slechtere tijden zijn er toch ook al wel geweest.

Verder is 's middags in meerdere opzichten wel een fijn tijdstip. Als je van je werk komt of van zaken, dan is het fijn om even binnen te wippen. Mits in de regio, spring ik er komende week eens ergens binnen.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #42 Gepost op: 9 oktober 2016, 11:46:28 »
Wel: gisternacht om 2u (weer een momentopname uiteraard) heb ik 38 dames geteld. Amper 10 op het stuk tot aan Brustem en het merendeel van de meiden in Brustem zelf. Enkel in Brustem zaten er meiden die fysiek echt de moeite waren. Ik had het met pakweg een tiental van die meiden gerust kunnen doen (niet tegelijk uiteraard ;) :lol).

Overall, gezien over de gehele lengte van de straat, vond ik de bezetting toch weer maar povertjes.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #43 Gepost op: 23 oktober 2016, 16:06:40 »
Ik had zin in een Maestro ijsje, dus net ff de Luikersteenweg afgereden van aan het rond punt tot aan de 2de rode lichten. Ongeziene armoede: amper 4 meiden en geen enkele de moeite. Moest de nood nu hoog geweest zijn... ::)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
De 'Chaussee d'Amour' en andere raambars : Algemeen
« Reactie #44 Gepost op: 10 november 2016, 09:41:44 »
Ik was nog eens in Waarloos, aan de Grote Steenweg. Ooit waren hier de nodige raambars te vinden, nu is het toch wel erg triest hier. De bezetting was 100%, maar dat was vooral omdat ik slechts 5 of 6 vitrines heb gezien.

Komende vanaf de snelweg zag ik:

- een oude, vieze dame
- een zwartje, nogal druk met haar telefoon
- een Oost-Europese, al even druk met haar telefoon, maar moest € 100 hebben voor 20 minuten PMC en NMC.
- een mollige, blonde Oost-Europese, € 100 voor 20 minuten PMC en NMC
- 3 ook wat molligere dames zo vanuit de auto bezien.

Na wat rondgereden, weer terug de snelweg op. Wat een ellende.