Auteur Topic: Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)  (gelezen 183650 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achter), Kathy
« Reactie #30 Gepost op: 6 januari 2018, 21:06:00 »
zoals ik dus zei: ik ben blij dat hij blij is

maar een sound zetten is zo extreem en, vermoed ik, zo zeldzaam, dat ik mijn persoonlijke gedacht erover niet kon inhouden

of gaan we dictariele trekjes toepassingen als het gaat over de vrije meningsuiting?
mening uiten mag, maar...
ADNOH,

We gaan gewoon toelaten dat iedereen zijn ervaringen mag meegeven, en dat "scheve bekken trekken" bij anderen hun seksuele ervaring laten we achterwege. Onder het mom van: ieder diertje zijn pleziertje en we oordelen hier niet over anderen .... hun centen, hun pietje, hun voorkeuren ....

Nogal zwak om dan over "dictariele trekjes" te hebben, als je op iemand anders ervaring zulke opmerking geeft.
Wat meningen uiten mag, maar .....

Ervaringen schrijven mag, anderen bekritiseren om hun seksuele voorkeur niet

gr

dictator sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline polvan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achter), Kathy
« Reactie #31 Gepost op: 6 januari 2018, 23:15:50 »
Beste ADNOH,

een sound zetten is echt wel een onvergetelijke ervaring, ik kan het zeker aanraden. Zeldzaam is het volgens mij helemaal niet. De meesta SM-dominas doen het. Toen ik Kathy er voor het eerst om vroeg haalde ze meteen haar doosje met sounds te voorschijn. Ze doet dat wel vaker.
zoals ik dus zei: ik ben blij dat hij blij is

maar een sound zetten is zo extreem en, vermoed ik, zo zeldzaam, dat ik mijn persoonlijke gedacht erover niet kon inhouden

of gaan we dictariele trekjes toepassingen als het gaat over de vrije meningsuiting?
mening uiten mag, maar...

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achter), Kathy
« Reactie #32 Gepost op: 28 januari 2018, 23:44:40 »
Ik ben een tijdje geleden nog op bezoek geweest bij Kathy. Ze ziet er nog altijd goed uit, en haar borsten zijn nog steeds fenomenaal natuurlijk. 1500CC. Haar service is goed, ze neemt de tijd, en ik werd eerst lekker gepijpt, en daarna mocht ik op zijn Russisch. Nu was dat natuurlijk helemaal mijn ding, en duurde het niet al te lang voordat ik op die manier lekker klaarkwam. Daarna schoon gepoetst door Kathy, en nog een leuk gesprek achteraf. Prima dame, waar ik altijd graag op bezoek ga als ik in Antwerpen ben.

Megaboob
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achter), Kathy (dagshift)
« Reactie #33 Gepost op: 12 maart 2018, 16:48:25 »
Het zal de talrijke bewonderaars natuurlijk al opgevallen zijn dat Kathy al een tijdje afwezig is.
Er hangt nu een Franstalig bericht op haar deur (achteraan in de gang van Verversrui 20) met de mededeling dat ze ingevolge een arbeidsongeval (!!!!) haar been gebroken heeft, en dat ze er alles aan doet om zo snel mogelijk terug paraat te zijn...
Wat hebben ze daar in godsnaam allemaal weer uitgespookt???? :wtf:
Ik heb me overigens altijd al afgevraagd hoe deze Kathy haar evenwicht eigenlijk kon bewaren:hoe dan ook, het is dan waarschijnlijk toch een keer gebeurd dat die megaborsten haar uit haar lood hebben geslagen :blonde
In elk geval: spoedig herstel, Cathérine (jawel, zo staat haar naam op de mededeling vermeld) ! :sign0098:
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2018, 17:03:36 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achter), Kathy (dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 15 maart 2018, 13:44:07 »
'k Heb Kathy vandaag op krukken zien arriveren aan haar "werkplaats" en 'k heb tevens gemerkt dat het bericht m.b.t. haar arbeidsongeval verwijderd is... :sign0098:
Goed nieuws voor de fans dus !!!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achter), Kathy (dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 15 maart 2018, 13:58:12 »
'k Heb Kathy vandaag op krukken zien arriveren aan haar "werkplaats" en 'k heb tevens gemerkt dat het bericht m.b.t. haar arbeidsongeval verwijderd is... :sign0098:
Goed nieuws voor de fans dus !!!!
Die rug ziet af van te veel cc's ..... de rolstoel van Stephen Hawking is beschikbaar :lol :lol :lol :lol ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline grote tetten fan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achter), Kathy (dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 29 april 2018, 16:12:30 »
ben al twee weken naar kathy zitten de zoeken niet gevonden , :banghead:.ik ben morgen en dinsdag in Antwerpen ,ga ze er zijn .

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achter), Kathy (dagshift)
« Reactie #37 Gepost op: 29 april 2018, 16:36:08 »
ben al twee weken naar kathy zitten de zoeken niet gevonden , :banghead: .ik ben morgen en dinsdag in Antwerpen ,ga ze er zijn .
Dat weten we niet, dat weet alleen Kathy zelf  ;)
Indien bet(d)weter tot van achter fiets deze namiddag, zou hij het haar kunnen vragen, maar hij moet opletten dat ie niet terug het straat opbotst en recht Cafe d'Anvers ingeslingerd wordt ....  :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #38 Gepost op: 29 april 2018, 16:43:40 »
ben al twee weken naar kathy zitten de zoeken niet gevonden , :banghead: .ik ben morgen en dinsdag in Antwerpen ,ga ze er zijn .
Dat weten we niet, dat weet alleen Kathy zelf  ;)
Indien bet(d)weter tot van achter fiets deze namiddag, zou hij het haar kunnen vragen, maar hij moet opletten dat ie niet terug het straat opbotst en recht Cafe d'Anvers ingeslingerd wordt ....  :lol :lol
Grote tetten fan, je dient er wel rekening mee te houden dat Kathy :movingtits achter het raam in de gang links van de vier hoge "straat"-ramen staat, én dat ze bijna nooit vrij is :sign0098: ;even (bij manier van spreken...) wachten in de gang is dus de boodschap !
« Laatst bewerkt op: 29 april 2018, 16:56:39 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline grote tetten fan

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achter), Kathy (dagshift)
« Reactie #39 Gepost op: 29 april 2018, 16:48:15 »
OK ik ben een idioot .ben nog nooit in de gang gaan kijken . dank u

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #40 Gepost op: 29 april 2018, 19:06:34 »
Eigen reactie weggehaald .... ik had het misbegrepen ....


Gewoon het gangetje in, zoals bet(d)weter vertelde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #41 Gepost op: 2 augustus 2018, 17:06:37 »
Of Kathy al of niet aanwezig is, valt nauwelijks te zien, gewoon omdat ze haast altijd bezet is; heb evenwel van een medewandelaar vernomen dat ze, na haar vakantie, terug paraat is  :movingtits   !!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #42 Gepost op: 8 september 2018, 11:42:05 »
Ben vandaag nog eens op bezoek geweest bij Kathy. Ze blijft toch een fantastische vrouw en de meeste meisjes zouden aan haar een voorbeeld moeten nemen qua nevenservices. Bij binnenkomst krijg je steevast de vraag wat je wil drinken en zij die ze het liefste heeft worden zelfs een shooter donkere rhum aangeboden. Ze is misschien (ondanks haar looks dat ze sex ademt) wel de meest intelligente vrouw uit het Kwartier. Ze noemt zichzelf dan ook geen doodnormale h**r maar een businessvrouw of wat ze nog leuker vindt een artieste performante. Ze had gisteren trouwens ook weer een nieuw pakje aan waarvan ik helemaal gek werd. In latex, met over haar borsten wat lapjes leer en vanonder was er een opening waardoor ze lekker aan haar lippen kon wriemelen. ( wat ze dan ook zeer veel deed) en een paar fantastisch mooie lieslaarzen.  Ze heeft me trouwens een paar schaamlippen om u tegen te zeggen. Ze voert dan ook een echte show op waaraan je moet deelnemen. Alles komt aan de orde en vindt het performen duidelijk geil. Ze vingert zichzelf voor en achter en likt dan telkens heel uitgebreid haar eigen vingers af omdat ze die smaak heerlijk vindt. Je moet ( lees moet en niet mag) haar trouwens zowel voor als achter uitgebreid uitlikken. En er zijn nog wel wat details waarvan zij geniet maar welke ik hier niet ga neerschrijven. Plots stond ze ook voor mij opende de benen en gaf een uitgebreide goldenshower-show. Plas-sex vindt ze bijvoorbeeld heerlijk.
Ik vertelde dat ik de laatste tijd ook wat collega's wandelaars naar had gestuurd en dat vond ze fantastisch. " Ik moet je dan misschien maar een commissie geven" zei ze nog. Ze gaf deze uitgebreid in natura door mijn ballen langdurig af te likken en te zuigen. Ik zei nog dat je bij haar veruit de beste service krijgt in de straat omdat je eerst twee dagen aan haar deur moet wachten alvorens je aan de beurt bent en dan voor dezelfde prijs nog een portie sex krijgt. Deze opmerking vond ze superleuk en ze bulderde dit dan ook uit met een lachbui. ( " Tu es aussi pas normal ,toi"). Tot slot nog opperde ze een niet zo stomme nieuwe formule. Ze zou sessies willen geven voor een 5 tal gelijkdenkende mannen die zich dan met haar kunnen uitleven in een bepaald aangekondigd thema.( bijvoorbeeld een middagje plassex, of een middagje masturberen op haar tieten,of een middagje strapon) : :blonde Dat soort ideeën zouden wel eens voor top-entertainement kunnen
zorgen.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #43 Gepost op: 31 oktober 2018, 15:48:23 »
Kathy is al twee dagen afwezig, en dat zal de ganse week zo blijven !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Divenice

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 42
    • Bekijk profiel
Verversrui 20 (achteraan de gang), Kathy (dagshift)
« Reactie #44 Gepost op: 10 november 2018, 10:54:30 »
Ze is er weer, ik heb van haar genoten...……  :tietjes