Auteur Topic: Verversrui 22/1, Jessica (dagshift)  (gelezen 100828 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #15 Gepost op: 22 februari 2015, 13:43:47 »
Jessica nergens te zien.
Er stond wel een andere met een stevige poep, maar bet(d)weter bevestigde dat het zeker NIET Jessica was, wat ik ook al dacht  ;)
Spoorloos dus even, we zien wel wanneer ze terugkomt .... voor de liefhebbers is het even wachten geblazen  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #16 Gepost op: 22 februari 2015, 16:55:53 »
heel erg bedankt voor de update mannen, much appreciated ;)
ondertss maar andere konten bewonderen en eventueel binnenspringen dan maar

Jessica nergens te zien.
Er stond wel een andere met een stevige poep, maar bet(d)weter bevestigde dat het zeker NIET Jessica was, wat ik ook al dacht  ;)
Spoorloos dus even, we zien wel wanneer ze terugkomt .... voor de liefhebbers is het even wachten geblazen  :111:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #17 Gepost op: 22 februari 2015, 17:12:02 »
heel erg bedankt voor de update mannen, much appreciated ;)
ondertss maar andere konten bewonderen en eventueel binnenspringen dan maar

Die op haar plaats staat is een goede vervangster, alleen is de kont niet zo (hoe moet ik dat voorzichtig uitdrukken) ... stevig  ;D


Niks mis met de kont van Jessica op zich hoor, lijkt wel erg afgetraind, en de benen zijn stevig, ook afgetraind, en de tattoos, ja, ik zou het er zelfs met sprekend gemak op kunnen .....


Ik veronderstel dat bet(d)weter ook af en toe gaat kijken en ons hier verder op de hoogte houdt  :pica22 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #18 Gepost op: 22 februari 2015, 22:22:28 »
Alst geen mooie grote tetten zijn waar ik naar kijk, zijnt konten, en geen gewone ze.
I'm a sucker voor stevige konten :-)

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #19 Gepost op: 23 februari 2015, 17:05:21 »
Deze namiddag rond 15 u was Jessica aanwezig.  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #20 Gepost op: 24 februari 2015, 18:28:46 »
ik ga donderdagnamiddag eens kijken (alst nie giet...), hopelijk is ze er dan ook :)

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #21 Gepost op: 24 februari 2015, 21:14:59 »
ik ga donderdagnamiddag eens kijken (alst nie giet...), hopelijk is ze er dan ook :)
Ik denk dat ze wel een kamer heeft,dus buiten sexen hoeft niet. ;D ::)
you only live once

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #22 Gepost op: 25 februari 2015, 22:48:28 »
Ben Crabé, kwist niet dat je ook lid was.  8)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #23 Gepost op: 27 februari 2015, 17:16:06 »
wegens het slechte weer heb ik woensdag maar beslist om mijn bezoek aan deze geile poep uit te stellen tot morgen, zaterdag...ben benieuwd of al die tevergeefse pogingen mijn verwachtingen gaan inlossen  :o

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #24 Gepost op: 27 februari 2015, 17:33:40 »
wegens het slechte weer heb ik woensdag maar beslist om mijn bezoek aan deze geile poep uit te stellen tot morgen, zaterdag...ben benieuwd of al die tevergeefse pogingen mijn verwachtingen gaan inlossen  :o
Laat me raden .... morgen is ze er niet .....  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #25 Gepost op: 27 februari 2015, 18:58:03 »
 :stfu:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #26 Gepost op: 8 maart 2015, 15:40:01 »
Jessica al drie dagen na mekaar gespot !  :dance2
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/4, Jessica
« Reactie #27 Gepost op: 15 maart 2015, 00:01:01 »
vorige week zondag ze dan toch gespot!

ik had de indruk dat ze net is toegekomen of ze was lange tijd bezig met een klant

hoe dan ook, ze is moeilijk te pakken te krijgen want terwijl ik wachtte zag ik duidelijk een andere wandelaar op wacht staan...
toen het dan eindelijk aan mij was heb ik ze ondertss uitgebreid gechecked vanuit de straat en ja, ze heeft billen en stevige benen, en is eerder klein van gestalte.

Mooi zuiders latino gezicht, typerend lang zwart krullend haar en een mooi velletje.

De eerste ontmoeting en indruk is er eentje van extreme vriendelijkheid en openheid.
Altijd lachen, super vriendelijk en lief.
Kan dus niet beter!

Toen ik mijn kleren uittrok ging ze gewoon naakt voor mij staan en hebben we zo tegen mekaar staan aanschuren, wel geil!
Dan heeft ze me gepijpt, wat ze naar mijn goesting ook goed doet, traag en zacht en met gevoel.

Het neuken was cava, ze leeft goed mee en dat bevorderd mijn geilheid :)
Er kwam veel shit en fuck uit omdat mijn pik lekker hard aanvoelde volgens haar.
Maar vooral, ze zei het allemaal zo geil en gemeend, fake of niet, het kwam overtuigend over.
Ben maar 2 standjes ver geraakt, zij on top en doggy.
Ik kon niet ontdekken of ze even fel en hard kon gaan als Tatiana bijvoorbeeld, daarvoor kwam ik te snel klaar.
Dat op zich zegt natuurlijk ook wel iets over haar kwaliteiten (wss in combinatie met mijzelf die extreem geil liep)

De vergelijking met Tatiana werd hier gemaakt, en ik kan erin komen.
Jessica heeft een stevig mooi gevormde kont en vooral mooie gespierde benen.
Maar eerlijk gezegd is de kont van Tatiana meer gesculpteerd en haar benen zijn even indrukwekkend als die van Jessica.
Toegeven, Tatiana heeft zo geen bruin velletje als Jessica, maar Tatiana's wit velletje is minstens even zacht en gaaf.

Jessica is wel een hele lieve, een goed karaktertje (Tatiana trouwens idem ditto hoor).
Dusja, moest er geen Tatiana zijn, zou zij wel qua kontenmadam mijn nummer 1 zijn.
Maar zolang Tatiana er nog staat, zal ik eerder bij Tatiana gaan dan bij Jessica.

Ik zie mijzelf bij Jessica gaan, als de bezoeken bij Tatiana te frequent worden (wat al eens gebeurde in het verleden :-) ) of als Tatiana er simpelweg niet is.

Soit, ik laat de naam van T****** hier in Jessica's topic misschien net iets teveel vallen, waardoor ik de kwaliteiten van Jessica teveel in de schaduw laat.
Laat het duidelijk zijn, het is een positief bezoekje!
De vriendelijkheid vna deze meid staat buiten kijf, hiervoor had ik Tina ontdekt qua vriendelijkheid, nu Jessica.
Men zou denken dat een doorsnee DVP altijd zo een service biedt, maar niets is minder waar, deze pareltjes zijn uitzonderingen.
Zo joviaal en vriendelijk is eerder uitzondering dan regel.
Het lichaam spreekt boekdelen. (hoewel ik door de vergelijking met T****** toch een nog strakkere kont verwachtte)
En de service zelf is de perfecte weerspiegeling van deze meid haar vriendelijkheid en jovialiteit!

Mensen die twijfelden om binnent e stappen, doen!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Jessica
« Reactie #28 Gepost op: 18 juli 2015, 02:29:16 »
Jessica staat de laatste tijd in het eerste raam; haar vroegere locatie (raam 4) wordt  nu ingenomen door de welgevormde Roemeense Daniella.
Locatie aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 22/1, Jessica
« Reactie #29 Gepost op: 25 oktober 2015, 23:59:31 »
Jessica was een tijdje spoorloos maar nu is ze terug op een andere locatie, nl. Verversrui 22/1.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...