Auteur Topic: Verversrui 08/1, Nadia  (gelezen 7695 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1, Nadia
« Gepost op: 4 juli 2010, 20:02:38 »
Voor het eerst in een jaar of 15 weer een in het Antwerpse geweest, in het kader van de WDVP meeting. Ik kreeg een persoonlijke rondleiding van de beide Antwerpse moderators (waarvoor grote dank) en al bij de eerste ronde die ik liep (er zouden er nog velen volgen  ) viel mijn oog op deze lief lachende, ietwat vollere (dan de gemiddelde) Thaise. Eigenlijk had ik mijn keuze al gemaakt, maar omdat ik mijn beide gastheren niet wilde teleurstellen, toch de vele rondjes mee gelopen.

Bij die vele ronden kwam ik nog veel meer mooie dames tegen, waarvoor ik zeker nog eens terug moet naar Antwerpen, maar uiteindelijk ben ik toch bij Nadia binnen gegaan.

Het instaptarief was 40 euro voor een standaard nummertje en 50 euro voor "extra position". (later begreep ik dat dit "Brusselse tarieven" zijn, maar ik heb haar in Brussel niet kunnen terugvinden.)

Eenmaal binnen, raakten we eerst gezellig aan de praat, over beider afkomst en omdat ik nogal wat kennis heb van de Thaise taal en ook erg veel en langdurig in Thailand geweest ben, ook daar waar zij vandaan komt, hadden we al gauw een "klik". Na 5 minuten babbelen, leek het of we elkaar al jaren kenden! Dus maar besloten om er een half uur van te maken.

Wat er in dat half uur allemaal gebeurde, ga ik niet allemaal in detail vertellen, dat is ook verder niet relevant. Wat wel relevant is, is dat het één van mijn beste vrijpartijen ooit was bij een raamdame. Alles klopte en ging op een dusdanig natuurlijke manier, dat je kunt spreken van een GFE van de aller bovenste plank. Het hele pakket kwam voorbij, zelfs tongzoenen (iets wat bepaald niet vanzelfsprekend is bij een raamdame) zat erbij.

Hoe lang ik uiteindelijk binnen geweest ben, weet ik niet meer precies. In elk geval veel langer dan het afgesproken half uur. De dame is dus bepaald geen klokkijkster. Bovendien zowel vooraf als achteraf een wasje kunnen doen in een heuse badkamer.

Al met al, een geweldig goede hernieuwde kennismaking met de Antwerpse raam buurt. Zo goed, dat ik absoluut weer terug ga komen. En deze keer gaat dat zeker geen 15 jaar duren!

« Laatst bewerkt op: 5 juli 2010, 13:50:40 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1, Nadia
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2013, 01:26:55 »
Deze Dame heb ik al lang niet meer gezien. Ik ben niet zo goed met die thaise Dames, maar deze was vrij groot voor een thaise. Nadia werkt al zeker 2 jaar niet meer in SKW.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Verversrui 08/1, Nadia
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2013, 06:46:12 »
Bij deze topic op slot.


Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.