Auteur Topic: Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)  (gelezen 208474 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #15 Gepost op: 28 februari 2018, 19:22:48 »
Deze geile stoot is nu te vinden in de nachtshift op de Veversrui 4/2 ....
Wat een spetter, wat een geile stoot .... een 12 op 10 ...

Ik schat dat ze nu toch al een jaar of 28 minstens is, ze vertoeft namelijk al sinds 2008 in het skw ...
Maar dat geef je haar niet, ik schatte ze 25...


Wat een heerlijk lekker snoetje, goedlachs, lief, speels ... die kont, een Latinakont, maar dan geen dikke latina-kont, een perfecte kont heeft ze, en twee tieten die op maat geschapen zijn door de beste tettendoctor van het westelijk halfrond ...

Heb haar afgelopen week met een bezoekje vereerd, in het midden van de nacht, tijdens de vrieskou ....

Mejuffer is zo geil dat ik van een briefje van 50 (instaptarief) ineens 2 uurtjes ben gebeleven .... en iedereen hier weet ik dat ik NOOIT meer dan de prijs van een saunaclub betaal, dus dik 2 uur binnen geweest voor 200 euro ...

Mijn stoutste dromen kwamen uit, lekker zoenen, lekker pijpen, overheerlijk neuken en neit vies van wat spelletjes ...


Ik was helemaal weg van har, het leek wel een langgerekte cabaretshow, maar dan eentje waar je weken later nog van geniet ....
Ze wil dat je aan haar aan zit en prutst met die dingen die mannen niet hebben, en ze speelt verdomd goed hoe je een vrouw kan klaar krijgen met je hand .... ik geloof niet in het vrouwelijke orgasme, maar Jessica heeft me bijna overtuigd ....
Iedereen weet dat ik NOOIT aan een pisbak wil hangen, maar bij Jessica ga ik volgende week toch eens een uitzondering toestaan, ze mag recht op mijn gezicht gaan zitten en daar blijven zitten, terwijl ze met mijn onderdelen speelt .... wat een lekker geil ding ....pffffffff

Een perfecte 12 op 10, en met stip net onder MIJN gloria momenteel, maar het verschil moet je in de details zoeken ....  met name dat Jessica zo uit de Playboy gerold kan komen ...... help, ik heb er weer een verslaving bij  ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #16 Gepost op: 5 maart 2018, 19:18:26 »
Ik heb haar afgelopen week een bezoekje gebracht ... of erger nog ... een bezoekje gebracht en drie dagen nadien een korte (wat is kort he) trio gehad met haar en Gloria ...

Ik lees nu pas dat ik haar ooit nog eens had bezocht ... ik word verdomd seniel ... nu ik het lees herinner ik het terug ... wie schrijft die beseft dat hij snel oud wordt (of zoiets in die aard)  :dance2

Wat ik er nu van vind?   
Nog mooier dan enkele jaartjes geleden en de service die ik nu heb gekregen overstijgt de service van zowat 85 percent vand e dames die ik ken in het skw ... alweer een toppertje .... ik zoek een bijjob om dit allemaal te kunnen betalen ....

Ze bedient ons nu op onze wenken op de Verversrui 04/2, naast haar landgenote Jennifer ..... lekker wijffie begot met een stel tieten om zo op te schieten, een lief snoetje en zowat de lekkerste kont op moeder aarde  :lol :lol :lol     :censored :adult
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #17 Gepost op: 6 maart 2018, 07:27:34 »
Hallo Sexmachine!

Gibt es zu dieser umwerfenden
*12 Punkte von 10*
Stute auch ein Foto???
Wenn Du schon deine Besuche bei Ihr vergißt muß die Dominikanerin ja eine
ganz besondere Frau sein.

vanKees
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #18 Gepost op: 6 maart 2018, 09:39:11 »
Hallo Sexmachine!

Gibt es zu dieser umwerfenden
*12 Punkte von 10*
Stute auch ein Foto???
Wenn Du schon deine Besuche bei Ihr vergißt muß die Dominikanerin ja eine
ganz besondere Frau sein.

vanKees
Ach, vankees,

Mijn vorige bezoekje aan haar was er nog eentje toen ik neukte als een Duracell konijntje ....  :lol
En dateert van ergens in september 2013, dus bijna 5 jaar geleden .... intussen heb ik er honderden (om het maar zacht uit te drukken) aan mijn klein degentje gerijgd  :17: :lol_hitting:

Ik heb foto's, ja, maar ze schiet me dood als ik deze hier neerpoot .....

Ik zal vanavond eens zoeken naar een look-a-like op internet en deze dan toevoegen  ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #19 Gepost op: 6 maart 2018, 22:46:45 »
Ik zal vanavond eens zoeken naar een look-a-like op internet en deze dan toevoegen  ;D
[attachimg=1]
[attachimg=2]
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #20 Gepost op: 7 maart 2018, 07:07:26 »
WOUW!
Was für ein "süßes Törtchen"...auf holl. een lekker Ding!

vanKees
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #21 Gepost op: 7 maart 2018, 21:44:50 »
Jessica heb ik "terug" ontdekt een dikke anderhalve week geleden .... ons Jennifer had me nodig voor iets, maar was "bezig" toen ik toekwam aan haar raam.
Jessica was zo vriendelijk me binnen te laten en me even "in de wachtzaal" te zetten op haar kamer, op 't eerste verdiep ....

Slimme meiden toch, anders zou deze verslaafde idioot wel eens zomaar een ander avontuur durven beginnen.     :lol

Voor de goede orde, Jessica is beeldmooi, heeft een "perfecte" 75 C en de ideale kont, ze zou zomaar uit de Playboy kunnen gestapt zijn .... ik bleef me maar afvragen en afvragen waarom ik nooit eerder bij haar was binnengestapt (en het besef kwam pas later toen ik de twee topics hier samenvoegde, uiteraard had deze viespeuk en SMeerlap er al opgehangen, maar dat was nu bijna 5 jaar geleden .... en toen was ze al bloedmooi, ze is er alleen maar mooier op geworden)

Maar terug naar de Act of Crime, want daarvoor lezen jullie, niet omdat een seniele oude zak niet eens meer weet wie er allemaal op zijn paaltje heeft gezeten ....

Ik zat daar dus op de tussenverdieping op de rand van het bed, als een verlegen puber naast Jessica, die me wel heel uitdagend was, en in verdomd zwart sexy lingeriesetje erbij zat. We kenen naar mekaar en lachen ..
Lap(sus), dacht ik bij mezelf, wat doe ik hier met een meid die ik helemaal neit ken, maar wel mooier is dan wat ik ooit heb geneukt .... lang moest ik niet twijfelen, want er werd op de deur geklopt en Jennifer kwam lachend binnengewandeld ... en vertelde doodleuk dat ze nog even bezig was maar dat wij ons wel met zijn tweetjes zouden kunnen amuseren ... en weg was ze ....      :-\ :-\ :-\
Hoe lang ze zou wegblijven .... of ze wel zou terugkomen ... wat ik moest aanvangen .... ik wist het allemaal niet, maar wel dat zowel Jessica en ik het uitschaterden van het lachen toen Jennifer de deur achter zich toe trok.

Daar zit je dan, op een erg mooie kamer, met de mooiste griet die je ooit hebt gezien (of toch een vand e mooiste) op nog geen halve meter van je af .....

Jessica is niet dom, en zei .... je mag je alvast uitkleden, maar het hoeft niet, je kan ook wachten op Jenn ... terwijl ze met haar mond op 2 cm van de mijne kwam hangen en die bra losmaakte .... daar floepten toch de mooiste tweeling uit die ik ooit heb aanschouwd ... en nog steeds lag ik daar op bed met mijn kledij aan ..... ik nam dus mijn portefeuille en nam een bruin briefje ... en met de legendarsche woorden 'Laat ons samen wachten op Jennifer' begon een twee uur durende sexxxpartij die ik me nog lang zal herinneren...

Bwa, of Jennifer nu terug komt of niet, het kan me gestolen worden, dacht ik nog, en langzaam ontkleedde ze me, heel sensueel, en tijdens dat spel kon ik haar knuffelen, bepotelen waar ik maar wilde .... haar ogen glinsterden .... OPDRACHT VOLBRACHT .... moet ze gedacht hebben, want zij wist uiteraard wel wanneer Jennifer zou terugkomen (die meiden toch en hun "leuke" spielerei, zalig vind ik het)
[attachimg=3]

Ik had gelukkig genoeg budget voorzien voor een halve nacht (jawul, meneer doctoor, voor een halve nacht), en besefte alvast dat dit wel eens een serieus geile trio zou kunnen worden later, met Jennifer als "soft" meesteresje en Jessica als geil hulpje ..... ik had het niet beter kunnen voorspellen ...

Langzaam begon ze met me te spelen, me overal zoenend en betastend, en mijn klein sexmachientje stond al een tijdje op oorlogssterkte ..... mijn lieve god, kan die meid zalig pijpen en knabbelen, en ik bleef me in een roes bevinden .... zo mooi, zo geil, zo lekker is die Jessica ......
En zo was ik aan het genieten van die overheerlijke kont, die lekkere pisbak, maar vooral die wondermooie tieten dat heerlijk gezicht, dat ik de tijd uit het oog verloren was .... een halfuurtje verstreek, we hoorden gestommel op de trappen, keken mekaar aan lachen, en vertelden dat we misschien Jennifer wel zouden binnenlaten ..... neen, ze vindt zelf de klink van de deur wel .......
[attachimg=4]
Ik was helemaal van slag, en Jennifer kwam binnen, keek eens en lachte ..."zo, jullie amuseren jullie kostelijk, laten we dat nu maar lekker met zijn drietjes doen"
Lap, dus geen keuze meer voor deze jongen ... over budgetten werd er niet gesproken op dat moment, ik vond het wel leuk dat er net een half uur voorbij was, dus we stonden ff, niet?
Ik nam dus mijn centjes, en gaf hen ieder 2 uur provisie (aan saunaclubprijzen), en weg was mijn budget voor de halve nacht, doc
met dames die ik ken (ik kende er toch eentje erg goed van, doe ik dat, bij andere geef ik gewoon ieder half uur 50 euro, en als 't goed is, verleng ik .... deze methode werkt altijd het best, geen afzetterij, geen kantjesgeloop, is het niet goed meer, aankleden en wegwezen, betaal je alles op voorhand, neem je een risico .... niet bij Jenn, dus ik vertrouwde er wel op dat Jessica in de pas ging lopen, en het eerste halfuur was beter dan menig uur met een andere meid)

Zoals ik wel dacht was Jennifer het "baasje", ze kreeg van me carte blanche, met andere woorden we maakten de afspraak dat Jennifer zich volledig met mij mocht bezig houden en ik mezelf met Jessica.
Nog even vermelden dat sommige dames toch een risico nemen met die triotjes, een geile oude bok als ik zou de volgende keer zomaar de andere meid alleen kunnen poken (maar daarover lezen jullie binnenkort meer over in het topic van Gloria .....yep, een trio met Gloria EN Jessica is nog geiler dan een trio met Jeniffer en Jessica, domweg omdat het "koppel" Gloria en Jessica zowat alles doen, en Jennifer steeds wil het meesteresje uithangen, maar daarover meer in een andere recensie dus)

Geil was het wel, Jenn in sexy blinkende zwarte outfit, en Jess die terug haar lingeriesetje aantrok .... goddomme, zo knap, zo mooi, en zo geil .... dat bruin getinte lijf, een zwarte kanten tietenhouder en pisbakomhulsel, zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig gewoon

Jenn nam al haar attributen voor de komende twee uur, zweepjes, koordjes, vingertjes (die had ze natuurlijk bij), prostaatmassagetool, klemmetjes, .....    EN    ....
Jess gaf zichzelf als tooltjes ..... vergeef me Jenn, maar die twee uur heb ik een uur en drie kwart naar Jessica gekeken, terwijl ik kronkelde van genoet en Jess me zulke geile sessie gaf, ik krijg nu zin om vanavond daar terug te gaan liggen genieten.....

Wat volgde?
Balletjes werden vakkundig afgebonden door Jenn, terwijl Jess me lekker zoende en tegelijk kleine sexmachine heerlijk hard rukte, er op kraste, alles beneden en boven de gordel verkende met alles wat ze aan haar lijf en leden heeft .... me afrijden met haar lingeriesetje aan, die tieten in mijn gezicht, vieze woordjes in mijn oor fluisteren, en zichtbaar zelf genietend van de sessie.
jenn moest maar het vuile werk doen, vonden Jess en ik, en wij gingen een uitgebreide pot sexxxen, een potje sexxx van twee uur

Heerlijk, een prostaatmassage van Jenn terwijl je diep in die ogen van Jess kijkt, of Jenn die je met een pinwheel overal pijnigt terwijl Jess je zachtjes streelt, je dan weer hard gaat pijpen, op die pik slaat, je aan haar tepels hang, of je hand naar haar slipje brengt en je gewoon helemaal de plaatsjes doet strelen die zij wil .... end at was verdomd geil ... zeker als je de nattigheid door de slip heen voelt druipen (al is 't van de gel, kan me begot niet schelen, als 't maar nat wordt daar vanonder)
[attachimg=2]
Die twee uren duurden erg lang (soms vliegt de tijd voorbij, nu niet), en ik heb toch alle hoeken van de kamer gezien, daarmee bedoel ik, Jenn heeft me vakkundig bewerkt en lief gepijnigd met de glimlach, terwijl Jess mij deed genieten en zelf lag te kronkelen van plezier ... die Jess is gewoon bloedgeil, ik heb er geen andere woorden voor.
[attachimg=7]
Ik heb het allermeest genoten van het laatste uurtje met deze spetters, diep in de ogen kijkend van Jessica, Jennifer die mijn onderste regionen vakkundig bleef afrukken met een tease and denial (rukken , aan die ballen trekken en net voordat je je zaad de lucht in schiet stoppen, om dat zo een uur vol te houden ..... zaaaaalig) , en Jessica die mijn ene hand vastankerde aan haar hemelse tieten en die andere aan haar klitje, kleddernat en ze kronkelde  ...
[attachimg=1]
Het ultieme moment schoot ik alles uit me, met een schreeuw van jewelste en we lagen nog tien minuten breed lachend na te genieten ...
[attachimg=6]

Heerlijke trio .... voor herhaling vatbaar, maar na de trio met Gloria en Jessica later die week toch eens Jessica helemaal alleen een halve nacht inhuren ..... wat een geile spetter is me dat zeg ....
[attachimg=5]
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #22 Gepost op: 15 december 2018, 23:08:15 »
Jessica, mijn absolute nummer 1 van 2018 - neen, van de 21e eeuw   ;D ;D ;D ;D
MY QUEEN OF THE RED LIGHT DISTRICT



In maart heb ik Jessica herontdekt, daarover konden jullie al eerder lezen.
Sinds deze zomer bezoek ik haar bijna wekelijks op vrijdag gedurende de nacht. Uren, ik heb met haar wel een degelijke prijsafspraak omdat ik steeds van 3 tot 6 uur (en soms de ganse nacht) blijft ... al bij al kost het me hetzelfde als een dagje saunaclubben ......



Hoe kan ik beter beginnen dan met wat foto's tussendoor te plaatsen van een lookalike, voor alle duidelijkheid, die foto's zijn niet Jessica, maar je kan haar duidelijk herkennen ... twee druppels water 
Een ode aan .... mijn schatje Jessica, die je bijna nooit aan haar raampje ziet staan ... ze werkt vooral op afspraak .....




Het begon allemaal met een bezoekje aan haar een tiental jaren geleden, toen ze nog op de VR24 werkte ... die stoot heeft me toen op een halfuurtje volledig suf geneukt ... en sindsdien was ze verdwenen ....
Tot ik begin dit jaar geregeld bij Jennifer kwam (VR4/1), en ze me een trio voorstelde per whatsapp met een vriendin van haar .... ik had het nog niet door dat het over dezelfde Jessica ging tot ze me een foto stuurde .... miljaarde ....
Hoe mijn eerste "herontmoeting" met Jessica verliep, kunnen jullie hier lezen ....




En sindsdien, tja, een mens heeft zo zijn favorietjes, en zowel Gloria als Jennifer doen graag trio's met Jessica ...
Ik stelde wel steeds vast dat ik me altijd op Jessica concentreerde tijdens de trio's, en aan de andere minder en minder aandacht besteedde ... een man moet dan keuzes maken .... niet alleen voor de centen, maar het is weggesmeten geld als je je maar met één van de twee echt bezig houdt ...
Uiteraard zorgt dat voor problemen, de ene dame die Jessica verbood me te ontvangen .... maar kijk, dat heeft drie weekjes geduurd, en of ze waren me beiden kwijt als klant, oftewel kon er toch eentje profiteren van de centjes die ik uitgeef .... het is dus optie twee geworden ... JESSICA dus.




Sinds de zomer een bijna vast wekelijks bezoek op vrijdag, variërend van 3 uur tot de ganse nacht (meestal beginnen we eraan tussen 9 en 10 's avonds)
Ik ben een viespeuk en normale sex mannetje top, vrouwtje down of omgekeerd is dezer dagen niet meer aan me besteed.
met Jessica gaan dan ook alle registers open .... van normale seks, over fetish, verleidelijk, tot soft en zelfs het iets hardere sm-werk.
We leren beiden bij en ik leer genieten van dingen die zij graag heeft, en 't lekker hebbeding heeft in die maanden ook al heel wat bijgeleerd van me ... ze lijkt wel een viespeuk geworden die van alles houdt.



We starten steeds met gezellig verleiden, twee orgasmes (zijn speciale snoepjes die echt als een tongorgasme aanvoelen) en dan mag zij steeds het eerste uur kiezen wat ze doet ....
Dat kan prostaatmassage zijn, tease and denial, of wat ze ook maar graag doet .... Meestal houden we dan haar outfitje aan, waarin ze me ontving, end at is steeds fetish.
Na een uurtje hoduen we dan steeds (we bouwen een routine in) een rookpauze, waarna ze zich mag omkleden, naar iets wat zij wenst (fetish, sexy lingerie, verpleegstertje, strenge meesteres, schooljuffrouw, non, politieagente) en dan spelen we echt een vol uur dat spelletje, waarin zij volledig mag doen wat zij wenst met me ...
Ik kan jullie verzekeren, barti zou er jaloers van worden, en niet meer van de daken schreeuwen dat ik niet van zijn viespeukerijen houd



En genieten doe ik keer op keer, in al die maanden is er nog geen enkele maal geweest dat het aanvoelt als "herhaling", geen enkele keer is het een programma dat er afgewerkt wordt .... er zitten namalijk steeds verkleedpartijen in verwerkt, rollenspellen, het derde uur is ALTIJD het "naaktuurtje", dan gaat ze volledig bloot, met enkel een panty die kapotgescheurd is, en mag ze mij gebruiken als sekssslaaf, als lustslaafje, me gebruiken, verkrachten, en enkel en alleen aan haar genot denken ....



Ik kan hier uren over schrijven, maar wat gebeurt er zo allemaal als viespeukerij?
CBT
Dildo's
Anaal
Deeptroathen
Neuken
Bondage
Seks seks seks
Tease and denial
Rollenspellen
Hot wax
Massage
Prostaatmassage
Verkrachting
Tepeltorture
en nog veel meer van die viespeukerij .......



Ik ga volgende vrijdag weer een nachtje naar haar toe, en beloof dan een volledige recensie van de ganse nacht te schrijven, alle vieze vuile dingen tot in het kleinste detail     ;D ;D ;D ;D

  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #23 Gepost op: 16 december 2018, 14:10:06 »
Laat maar komen die volledige recensie van volgende week met al die vuile vieze dingen tot in de kleinste details!

Ik zal het met veel plezier lezen!
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #24 Gepost op: 17 januari 2019, 21:51:54 »
Ze komt hoor, alleen is het uren schrijven geblazen, en mijn baas kan maar niet verdragen dat ik bij de hoeren zit en stuurt me van 't kaske naar de muur ... Berlijn, Barcelona, Milaan .... ik wil dat geld niet, ik wil verdomme gaan neuken, baas    :pica :pica :pica :-\ :-\ :-\
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #25 Gepost op: 16 februari 2020, 09:46:56 »
Jess is voorlopig verhuisd naar de Verversrui 14/2.

En wat nog meer zeggen?
Niks verdorie, mijn absolute numero uno die ik sinds 2018 nu bezoek, en waar iedere ervaring een andere is, maar steeds weer beter, geiler, genietender (da's een nieuw woord dat in de Dominicaanse Vandaele staat sinds ze in het skw is neergestreken)  ;D

Jess heeft mee geposeerd met Jenn, hier dan ook twee of drie plaatjes.








En blijf eraf, ze is ze is ze is ze is van mij .....    :lol :lol :lol :lol
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #26 Gepost op: 16 februari 2020, 10:58:47 »
Jess is voorlopig verhuisd naar de Verversrui 14/2.

En wat nog meer zeggen?
Niks verdorie, mijn absolute numero uno die ik sinds 2018 nu bezoek, en waar iedere ervaring een andere is, maar steeds weer beter, geiler, genietender (da's een nieuw woord dat in de Dominicaanse Vandaele staat sinds ze in het skw is neergestreken)  ;D
Mijn god dat overleef je niet een trio met die twee!!!
Ziet er wel erg mooi uit :mistress

  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #27 Gepost op: 16 februari 2020, 11:56:59 »
Jess is voorlopig verhuisd naar de Verversrui 14/2.

En wat nog meer zeggen?
Niks verdorie, mijn absolute numero uno die ik sinds 2018 nu bezoek, en waar iedere ervaring een andere is, maar steeds weer beter, geiler, genietender (da's een nieuw woord dat in de Dominicaanse Vandaele staat sinds ze in het skw is neergestreken)  ;D
Mijn god dat overleef je niet een trio met die twee!!!
Ziet er wel erg mooi uit :mistress
Jawel, maar je wordt er even lelijk van als sexmachine, dus "AF TE RADEN"  ;D ;D ;D ;D

Alle gekheid op een stokje, een trio met die twee is hemels, hels, ze doen je zeven keer sterven en zes keer herrijzen, zodat je compleet afgeleefd buiten strompelt en eerst een paar uur moet recupereren vooraleer je je neukmobiel terug kan besturen. Of als je te voet bent heb je het risico opgepakt te worden door de blauwloezen omdat ze denken dat je gedrogeerd of stomdronken bent.

Jess is in het echt veel mooier dan op deze foto's .... kutfotograaf (naar mijn bescheiden mening)  :035: :035: :035: :bud :bud :bud
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #28 Gepost op: 16 februari 2020, 12:17:10 »
Toch maar eens afreizen naar 't Stad. Heb er nou al zoveel over gehoord en gelezen. Ik zal dan ook de uitvaartondernemer een kist voor de deur laten neerzetten  :lol
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #29 Gepost op: 16 februari 2020, 12:38:35 »

Jawel, maar je wordt er even lelijk van als sexmachine, dus "AF TE RADEN"  ;D ;D ;D ;D

Alle gekheid op een stokje, een trio met die twee is hemels, hels, ze doen je zeven keer sterven en zes keer herrijzen, zodat je compleet afgeleefd buiten strompelt en eerst een paar uur moet recupereren vooraleer je je neukmobiel terug kan besturen. Of als je te voet bent heb je het risico opgepakt te worden door de blauwloezen omdat ze denken dat je gedrogeerd of stomdronken bent.

Jess is in het echt veel mooier dan op deze foto's .... kutfotograaf (naar mijn bescheiden mening)  :035: :035: :035: :bud :bud :bud
Te laat, ik ben ook al lelijk geworden. Zullen we nog eens samen ene moeten gaan drinken, de 14 en de 24, dat is niet ver van elkaar. Twee strompelen altijd beter dan ene
 :party0036: :party0036: :party0036:  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: