Auteur Topic: Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)  (gelezen 208519 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Gepost op: 28 september 2012, 18:36:49 »

 
[box title=JESSICA]
Land:             DOMINICA
Taal:              NEDERLANS, ENGELS, SPAANS
Leeftijd:         25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65
Model:            Slank
BH:                 C cup, siliconen
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC GFE Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Aangename dame.
-Geen extra's.
[/box]

[box title=extra info]
Deze jonge Latina werkt 's avonds, soms ook overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2020, 15:39:28 door bet(d)weter »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2013, 23:36:14 »
Jessica is dus duidelijk een Dominicaanse, heb haar vandaag gezien in "burgertenue" toen ze bij Anita een praatje stond te maken.
Wel, erg vriendelijke griet, en ze is donkerder van velletje dan dat je zou vermoeden achter haar raampje.


Ik denk dat ze erg goed is, op het eerste gezicht, ik denk dat ze heel heel erg goed is, maar SEF moet er niet terecht, want ze voldeed niet aan punten 3 t/m 114 van zijn GFE-handboek  :111: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2013, 23:18:40 »
Bonne qualité hé sexmachine !  :dance2
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #3 Gepost op: 24 augustus 2013, 23:32:54 »
Ik denk dat ik daar ooit eens binnen moet WIPPEN. Sinds de dag dat ik ze een praatje heb zien maken met de Dominicaanse Anna ( en die wil tussen de tieten geschoten worden  :blonde  ) word ik aangetrokken door dat lief meiske.


Ach, ik wil nog enkele jaartjes leven en ze is nog niet weg, dat komt er nog wel van.


Eigenlijk zou ik eens een to-do lijstje van meiden in het skw moeten opmaken, want dat zijn er intussen al heel wat  :lol


Ze is OOK vriendelijk als je ze tegenkomt in 't straat, en nog nooit bij haar bent binnengeweest, deze is ideaal voor een trioke, end an bedoel ik neit een trio Anita-Jessica-sm, maar wel degelijk een trio Foots-Jessica-sm  :cheer: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2013, 01:56:12 »
Is een toppertje hé SM, en sinds dat wij samen haar gezien hebben met Anita van VT 10, is zij nog meer in mijn achting gestegen !  ;)

Ik dacht trouwens dat je bij haar eens geweest bent enkele weken geleden ?

Waar blijft die recensie ?  :lol_hitting:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #5 Gepost op: 22 juli 2015, 20:16:41 »
Bet(d)weter had gisteren wat te veel gedronken, het is niet Jennifer die verhuisd is naar de SS 23/1, maar deze Jessica, het vriendinnetje van Anita van de VT .....


Ik ga het adres wel aanpassen, maar zal waarschijnlijk, als de Verversrui 24 terug de deuren opent, haar moeten terugzetten.


Bet(d)weter, zet die Jennifer die je op de SS 23/1 hebt gezet terug vanwaar je ze gehaald hebt, en blijf van de Duvel af als je gaat dames verhuizen  ;D :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #6 Gepost op: 22 juli 2015, 22:34:06 »
Waar blijft die recensie?
Dan moet ik diep in mijn geheugen graven ..... al een hele tijd geleden heb ik deze prachtgriet bezocht.


Wat ik me er van herinner?
Aha, nog heel wat, ze draait namelijk erg met de kont in het raam, je kan het heupwiegen noemen, ik noem het draaien emt die heerlijke latina kont .... euh, echt geen ADNOH-kont, want daar moet ik maar één keer op zijn hondjes stoempen en de kont doet dan de rest  ;) :lol


Nope, het was de periode dat ik nog maar weinig gaf om een goede pijpbeurt, ze pijpt gewoon je ding hard, zoals de meeste dames, maar dan kruipt ze met dat heerlijk lijf van haar bovenop je, en begint ze je eerst langzaam in cowgirl af te rijden .... het hoeft geen betoog dat ik me dan al moest inhouden (en dat komt neit vlug voor, maar ze heeft dan ook een heerlijke stel tieten - perfecte 75 C) die op en neer deinen terwijl zij haar handen op mijn brede borstkas plantte ......  :blonde
Onbetaalbaar .... ach ja, het kosttee me gewoon 50 euro   :sef


Na enige tijd op haar verzoek over gegaan op doggy .... en omdat ik het zo lief vroeg, het gevecht mogen winnen terwijl ik haar steeds dieper en dieper naar beneden mocht stoempen .... verdomd lekker




Geen griet voor mij om iedere week of maand te bezoeken, maar indien ik naast/op/in een prachtwijffie met een playboylijffie wil liggen, tja, dan komt ze zeker in aanmerking .....


ZEKER zo mooi van lijf en leden als Manar, al schat ik manar wel hoger in kwa service .... maar .... nogmaals, het is al een zegen voor een oude zak als mezelf om haar te mogen bezoeken en haar 50 euro te mogen geven, en ze is after all een vriendinnetje van Anita, zo stop ik mijn geld maar graag in de Dominicaanse economie en mijn kleine seksmachine mag daar dan de Dominicaanse gleufjes vullen .... iedereen tevree  bad26 :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #7 Gepost op: 23 juli 2015, 08:28:00 »
Deze werkt dus overdag op de Schippersstraat 23/1?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #8 Gepost op: 23 juli 2015, 11:57:50 »
Deze werkt dus overdag op de Schippersstraat 23/1?
Neen, de nachtshift, zelfde shift als ze vroeger deed in de VR .... niks voor jou, ADNOH, deze Jessica  :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #9 Gepost op: 23 juli 2015, 14:16:04 »
Deze werkt dus overdag op de Schippersstraat 23/1?
Neen, de nachtshift, zelfde shift als ze vroeger deed in de VR .... niks voor jou, ADNOH, deze Jessica  :035:
waarom denk je dat?

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #10 Gepost op: 24 juli 2015, 01:46:59 »
Bet(d)weter had gisteren wat te veel gedronken, het is niet Jennifer die verhuisd is naar de SS 23/1, maar deze Jessica, het vriendinnetje van Anita van de VT .....


Ik ga het adres wel aanpassen, maar zal waarschijnlijk, als de Verversrui 24 terug de deuren opent, haar moeten terugzetten.


Bet(d)weter, zet die Jennifer die je op de SS 23/1 hebt gezet terug vanwaar je ze gehaald hebt, en blijf van de Duvel af als je gaat dames verhuizen  ;D :lol
Eigenlijk is "mijn frank" (of "euro") i.v.m. deze Colombiaanse Jennifer nu pas gevallen en dat terwijl ik haar aan het terug zetten was waar ze thuishoort, nl. op Verversrui 24; het raamnr. ken ik niet meer :017: , maar dat heeft toch geen belang, want ze is al zeker drie jaar spoorloos...
'k Heb haar destijds tweemaal bezocht en vond haar een bijzonder mooie vrouw

Aangezien ze al zo lang verdwenen is, heb ik haar topic gesloten.



« Laatst bewerkt op: 24 juli 2015, 02:07:22 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #11 Gepost op: 21 augustus 2015, 03:19:16 »
Deze mooie Jessica heeft ondertussen plaatsgevat op SS10/1; adres dus aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #12 Gepost op: 24 augustus 2015, 22:54:48 »
Jessica is nog maar eens verhuisd, nu naar Verversrui 14/2; adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #13 Gepost op: 19 november 2015, 01:20:38 »
Jessica is (nog maar eens) verhuisd, ditmaal naar Verversrui 06/3. Ik heb haar daar overdag gezien maar weet dat zij eerder ook al soms dag- en avond/nachtshift combineerde...Dus, we zullen dat extra in het oog houden !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 37, Jessica (Dom. Rep.) (avondshift)
« Reactie #14 Gepost op: 6 december 2015, 02:15:34 »
Jessica heeft duidelijk geen "zittend gat": nu staat ze op Verversrui 14/1 in de avond/nachtshift.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...